Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Nu mai trebuie insa nu e normal sa nu se simta anularea valvei EGR.Ar fi trebuit sa te atentioneze la bord dupa o perioada de mers .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine ma atentiona la cca 9 km nu mai retin mergeam un pic dupa ce stergeam eroarea si apoi aparea cateodata se stergea singur si aparea iar

oricum in aceea perioada mai aveam un defect G62 si le-am rezolvat pe amandoua odata(EGR+G62)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa anularea egr da eroare doar la masinile dupa 2004 adica la cele care au martor de check engine, la cele care nu se aprinde acesta la punerea contactului nu sunt probleme

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am "umblat" si eu la egr, adica l-am scos din functiune prin indepartarea furtunului care intra in partea superioara.

concluzii:

>>> nu s-a aprins nici un martor in bord

>>> nu are nici un efect sesizabil asupra functionarii motorului, ruleaza la fel de bine si la relanti si in sarcina (a se citi LA FEL DE BINE si NU MAI BINE, dar nici mai rau :D )

>>> consumul este acelasi ca inainte

>>> singura "chestie" in plus este faptul ca temperatura apei la motor creste mai repede.

In mod sigur ai consum mai mare in oras. Sa num spui ca ai facut 500km doar in oras si nai observat un consum mai mare.Si apropo cum ai facut verificarea de consum?

Sint de acord ca ALH-ul are consum mai mic dar nici chiar asa :rolleyes:

Si ca fapt divers la EGR ai posibilitate de a face calibrare. Ma intreb ce rost mai avea daca tu l-ai anulat si nu sesisezi nimic. Ma mai intreb oare nu-l ai infundat si atunci poti linistit sa-l anulezi ca nu are nici un efect? :blink:

Modificat de stabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata doar am scos furtunul. nu am avut timp sa il desfac si sa il curat (daca va fi cazul).

motorul e ALH dar nu mai consuma asa putin... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca consuma mai mult si nu observi diferenta la scoaterea furtunului de vacuum, mai mult ca sigur este infundata. Dar se poate verifica si cu Vag-com, ca sa fi sigur si sa nu demontezi degeaba. Ca sa-l cureti ca la carte e de munca. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat cu vagcom-ul de 2 ori in ultima saptamana si nu a aparut nici o eroare legata de egr. iar in privinta consumului, dupa cum am spus, nu am sesizat nici o diferenta. daca exista una este foarte mica, insesizabila, fapt confirmat si de cipos. la un plin de motorina aproape 90% din km parcursi sunt in afara orasului asa ca daca sunt 1-2 litri la un plin chiar nu tin cont...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare nu o sa-ti dea, poate la modelele mai noi. Intri la EGR basic setting si vezi daca se modifica MAF-ul. Daca functioneaza corect atunci MAF-ul real trebuie sa urmreasca MAF-ul impus de calculator.Sa nu demontezi inainte sa verifici, ca sar putea sa demontezi degeaba.Si faptul ca nu ai diferenta de consum si asta daca circuli mai mult in oras, duce la concluzia ca ceva nu este in regula. Trebuie sa ai diferente semnificative in functie de stilul de condus. Daca ai un stil de condus foarte agresiv diferenta este mai mica, dar nu sub 1L/100km.

Acuma observ ca ai scris ca 90% in afara orasului, in cazul asta nici nu ai ce observa. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu egr-ul si vreau sa ma lamuriti daca e numai atat. ieri dimineata(dupa o noapte destul de rece) am pornit motorul si am observat ca nu s-a stins martorul "baterie" din bord. am mai lasat-o, apoi am oprit si am repornit de cateva ori si s-a stins intr-un final. Insa cand am vrut sa plec de pe loc am constatat ca nu se accelereaza apoi am observat ca nu mai avea nici relanti-ul perfect rotund. Aruncand o privire peste motor am constatat ca tija (cea din plastic care face legatura intre capsula vacuumatica si ciuperca)care inchide si deschide egr-ul era rupta. Am legat apoi manivela aia mica din metal care iese din ciuperca in pozitia cealalta si am constatat ca acum se accelereaza si merge perfect.

Problema este insa ca inca se mai aprinde acel martor din cand in cand si as vrea sa imi spuneti daca ar putea avea vreo legatura sau e o pura coincidenta ca s-a defectat si ceva pe la alternator sau ce mai poate reprezenta el.

Credeti ca as putea gasi doar acea tija sau trebuie un egr cu totul. Va multumesc anticipat celor care imi puteti da ceva sfaturi! Este vorba de masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Nare legatura martorul de baterie cu Egr.

2.Tija de plastic nu inchide si deschide EGR si are rolul de a modera cantitatea de aer prospat cu gazele de reciclare. Da si are legutura cu faptul ca nu accelereaza cum trebuie si tremura in ralanti.

3. Tija aia se vinde impreuna cu EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la punctul 2 faci confuzie, moderarea cantitatii de aer proapat-gaze de evacuare este facuta de capsula vacumatica din inox, acea tija este de la clpaeta de cut off si este actionata doar la oprirea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, ms deocamdata, ramne sa merg la un electrician sa desfac alternatorul cred pt ca i-am mai facut o scanare si nu are nici o eroare pe instalatia electrica decat ceva eroare la un senzor de abs, care nu credsa aibe vreo legatura pt ca am inteles ca eroare e f des intalnita la passaturi si nu se manifesta cu martorul acesta aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut , am si eu o problema .. de vreo 2 zile asa brusc in partea din dreapta a bordului in interiorul masinii se aude intre 2000 si 3500 de ture un zgomot ca de aspirator ..masina pare a functiona normal doar ca are un consum mai mare cu 1 litru ! totusi

zgomotul respectiv e enervant ,mi s-a spus ca Egr-ul e blocat ...

se poate bloca asa instantantaneu ? dimineata mergea masina brici la 12 deja a inceput sa faca nazuri :offtopic:

se rezolva cu o curatare !? care ar fi cauzele ? lipsa de "talpa " ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu o curatare, poate poate daca nu e dusa membrana din ciuperca acea stralucitoare , ai vreo sansa.

Eu am desfacut la mine, curatat, desi nu era multa mizerie. Am observat la alte motoare ca au EGR COOLER. Eu nu am asa ceva. Motorul are cod ALH, fabricat in 2000`. Pun si o poza, sa vedeti ce nu am eu. E vb de acel cilindru metalic, ca de inox.

post-11792-1228659867_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote

..masina pare a functiona normal doar ca are un consum mai mare cu 1

ei bine nu mai functioneaza normal , scoate fum negru la acelerare si nu trage , parca merge in hopuri !

maine am programare cu ea la mecanic , sunt un pic speriat :)

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca problema ta are rezolvarea aici; debitmetru nou :)

scoate-i mufa si vezi cum merge :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce e posibil , peste o ora o duc la mecanic !

as fi spus 90% ca e debitmetrul dar imi sufla aer in filtru de aer si se aude ca si un aspirator in masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sa dus debitmetru,sigur o simti fiindca nu are putere, eventual sa decalibrat, dar asta nu se intimpla dintrodata. Parerea mea debitmetru exclus deoarece nu creaaza fenomenul de hopuri, doar daca nu au probleme la contacte. Faptul ca iti bate aer, in filtru de aer, adica pe sens invers, este ciudat si pote ca iti buleste si debitmetrul daca aerul nu este filtrat. Sint curios ce ai :icon_thumright:

Orcum EGR se blocheaza in pozitia inchis. E ca si cum nu ar exista, cea ce duce la un consum mai mare in oras si insesizabil in afara, forta ramane acelasi poate un pic mai mare.

Modificat de stabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt fff curios ce e pe acolo , fumega tare , consumul a crescut cam cu 2 l pe deseara o sa am raspunsuri ...

pana atunci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pronostic, sper sa nu fie asa;supapa(e) de admisie , care nu mai inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata s-a rezolvat .. (sper) am scapat destul de ieftin !

furtunul de la intercooler la turbina avea 2 taieturi de cate 3 cm fiecare ,era spart !

am curatat si galeria de admisie si egr-ul , o inbunatatire sesizabila ..

vedem cum merge masina dupa ce schimb furtunul , momentan l-am "carpit " sa pot sa ma deplasez cu ea

vine cam in 3 zile ! aveti idee cam cat costa acel furtun ? e in forma de s si are niste coliere metalice in fiecare capat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 100-300ron depinde de motor

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit acum de 10 min la furnizor dar nu stia tipul sa-mi zica daca furtunu vine sau nu cu colierele pe el ! eu din care am vazut colierele erau sudate de furtun... deci ar trebuii sa vina impreuna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!