Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Azi am desfacut EGR-ul, aveam pierderi de ulei, l-am curatat de depuneri si am pus doua furtunase la gaurile pe unde se prelingea uleiul, le-am cuplat cu un teu si am tras la o sticluta de plastic.

Am facut cateva poze...

egr1-1.jpg16042008002.jpgegr3.jpg

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e o rezolvare, dar romanul e plin de idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu testez... de stricat nu am ce sa stric, acele furtune rezista la temperatura mare. O sa revin cu rezultatele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ce sa zic am citit de la inceput pana la sfarsit ....parareri si pareri..cureti nu mai curge dar curge dupa...il schimbi nu rezolvi problema...il anulezi unii spun ca e bine altii ca nu...deci mai bine il uitam pe egr asta ...si eu l-am curatat membrana nu era sparta functiona...a inceput din nou sa dea ulei.....eu cred totusi ca turbina are ceva uzura...si de aia si daca e nou si daca il cureti ulei tot vei avea dupa un timp!!!!! asa ca unde este problema pana la urma????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pot sa trag o concluzie... am facut un drum de Bucuresti dus-intors, am circulat ore intregi la relanti mai mult, bara la bara in Bucuresti 3 zile si nu mai am scurgeri de ulei, daca era ceva ajungea pe furtunase. Se pare ca problema cu murdaritul (in cazul meu) a fost de la turbo vechi care a si cedat in cele din urma :(

Am uitat sa precizez ca inainte de operatia asta am pus un turbo nou de la Cipos :) Gata cu scurgerile de ulei :D

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. in legatura cu EGR-ul, care e cea mai buna solutie de anulare (manual sau cu Vag-Com ul) si care sunt efectele acestei operatiuni, intreb pt ca normal la relanti MAF indica 250mg/str si daca il anulam cu vag ul are o valoare de 370 mg/str

Modificat de 10NUT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pai murdarirea EGR ului e primul semn de uzura a turbinei.Practic il cureti si dupa o vreme e la fel.Apoi gasesti ulei in intercooler si esti cam gata de crapat turbina.Dai o talpa uleiul pleaca din intercooler in admisie motor si pac....

Totusi trebuie precizat ca pierderile de ulei, plinsul ala pe la EGR e un pic mai mare cind ai un ulei subtire 0w 30 si 5w 30.

Am vazut pe tdi.com cum uni au pus furtunase de plastic subtiri la egr tocmai pentru prevenirea murdarie.Nu am inteles biine unde le-au bagat sa se scurga?

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din aprilie si pana acum am doar o pelicula fina de ulei negru pe furtunasele de la EGR, asta doar pana la acel teu si f. putin dupa, se pare ca cantitatea de ulei care se pierde ii foarte mica, ca nu a ajuns la capatul furtunasului. In orice caz la cine i se murdareste tare si pune acele furtunase asa cum am facut eu, rezolva problema. Capatul se poate conduce pana mai jos de motor sau la un burete intr-o cutiuta. :lol:

Sticla aceea am desfiintat-o ca arata urat :P

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate observ furtunasele alea sunt de la "broscutele" de la Dacia 13XX; si cum ai facut ? pur si simplu ai bagat capetele de la furtunase in gaurile de la EGR?

Si cum ai rezolvat problema sticlei? ce ai pus in loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat furtunasele cat si acel teu de racord se folosesc la microcentrale la partea de ventilatie, conduc gazele spre un presostat, in fine...rezista la temp mai mare.

Da le-am bagat fortat in acele gaurele.

Sticla am pus-o initial sa vad cat ulei pierd, dar am dat-o jos ca nu ajunge sa curga nimic in ea, desi inainte se stropea putin capacul de la culbutori.

Furtunul l-am impins(fixat) intr-o ureche libera de la tevile care duc la filtru de motorina, orintat in jos.

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! si unde gasesc eu asa ceva (furtun + teu) in Timisoara? La vreun magazin de centrale termice?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un prieten care se ocupa cu reparatii microcentrale sigur te poate ajuta. Sau vezi ca sant prin comert de vanzare tot felu de furtunase, nu-i neaparat sa le pui cu teu, poti sa le conduci paralel pe amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Spuneti-mi, va rog, daca e normal ca furtunul ala gros din imagine(indicat de sageata) sa se miste.Eu am impresia ca nu-l strange bine colierul. Cred ca din aceasta cauza se umezeste putin cu ulei. Masina o am de 1 an are acum 130000Km(cred) iar aceasta umectare (cu ulei cred) am observat-o acum o luna. Intrebarea mea este daca se poate adapta un colier mai "sanatos" sau daca exista alta varianta.

Multumesc

PS multumesc lui "Cristopher" pentru fotografie... :scratch: :lol:

post-12725-1213781694_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa intreb ceva: curatarea cu un spray din ala de carburatoare a unei eventuale pelicule de ulei din zona(si de pe langa valva aia care asigura oprirea motorului) poate fi cumva daunatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

daca vapori de la spray nu ajung in intercooler apoi in motor, il poti folosi.Practic cureti apoi nu mai pornesti motorul citeva ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum sa ajunga in intercooler?unde e ntercoolerul si unde e egr ul?si oricum e supervolatil, in 2 min e complet uscat.

eu ma intrebam daca nu avariaza el componente diverse pe acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti da cu ce spray vreti pe exterior ca nu afecteaza nimic la functionare, dar daca cineva vrea sa dea cu acel spray in interiorul egr-ului fara sa-l demonteze de pe masina eu l-as sfatui sa nu o faca!

Egr-ul se demonteaza relativ usor, se curata apoi se pune la loc si stiti ca ati facut o treaba...

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in legatura cu petele de ulei din zona EGR.

Am studiat cu atentie zona, am dat jos capacul de protectie de la motor si...surpriza! De fapt nu e nici o surpriza. Prelinge ulei pe la EGR. Problema e cu furtunul din EGR spre IC. Cred ca e vorba de acea garnitura de cauciuc de pe piesa metalica din capatul furtunului care intra in EGR. A mai schimbat cineva acea garnitura? Mentionez ca ieri a fost prima data (masina o am de un an) cand am dat capacul de protectie jos, uleiul de pe EGR este de fapt o pata uleioasa si nu o scurgere de ulei, nu am spalat motorul niciodata, si nu scade nivelul pe joja. Interiorul EGR si a furtunului de la IC sunt cat de cat curate, nu sunt depuneri de funingine cum am vazut in unele fotografii.Dupa cate am citit despre acest EGR nu ar trebui sa-mi fac probleme. Totusi nu stiu daca e normal ca furtunul de IC sa aiba joc in EGR.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

salut cuiuda...nu esti singurul care are acea problema..eu studiez de mult acea problema si in lipsa de alte materiale uite cum am gasit rezolvarea

ceea ce vezi in imagine este o inventie proprie si se formeaza din 2 coliere si doua si 2 panglici taiate dintrun furtun de pumpier:))am stat mult pana am gasit acest material care nu este elastic iar interiorul de cauciuc nu permite alunecarea...

oricum intreaga tubulatura dintre egr si intercooler ajunge cam la 800 ron la volksman...

tot el a fost cel care m-a sfatuit sa inventez un sistem de prindere deoarece acele furtune este neaparat sa le schimbi in momentul in care sint ele crapate...

sper sa te ajute imaginea iar daca doresti mai multe detalii...nu ezita sa le ceri...bafta

post-14266-1213954120_thumb.jpg

post-14266-1213954146_thumb.jpg

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86 : multumesc pentru informatii.

Eu ma refer la acea garnitura din foto 1. Cred ca daca ar fi noua furtunul nu ar mai avea joc in EGR.

Ce spuneti, ar trebui o curatare la EGR? Se prezinta bine?

La ce sa ma astept?

Multumesc.

PS: Cred ca mizeria se aduna in partea opusa (foto 2)

post-12725-1213958146_thumb.jpg

post-12725-1213958155_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu e de la garnitura ci de la dintele de metal care e toct. Tb alt furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

garnitura are rolul sa nu pierzi aer si ulei pe acolo...pentru linistea ta o poti schimba...costa doar 15 ron dar astepti 4 zile dupa ea...

jocul se datoreaza urechiuselor acelea care de la mult joc se tocesc datorita frecarii fier pe fier(nu stiu sigur ce material este acolo dar ideea este aceeasi)

de aceea am instalat eu acea ''inventie''...ca si la mine s-au tocit putin ..la mine fiind presiunea mai mare(asz 130 cp) trebuie sa fie foarte bun sistemul acela de prindere ca altfel ti-l da afara...

salutare si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre foto 2 nu-mi spune nimeni ninic :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva cam ce temperatura este incorpul EGR in conditii normale de functionare a motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i sa sti cu mizeria in EGR, la fel m-am uitat si eu prin partea cu furtunul si mi s-a parut ok, dar mizeria se aduna in cealalta parte, pe unde recircula gazele, asa ca da-l jos cat de repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!