Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Salut. Astăzi în bord se aprinde martorul de motor. Am fost la un prieten care sunt un vcds (original sau nu chiar nu știu) și a apărut următoarea eroare. Masina este un Polo 6r 1.2 tdi din 2013. Ce se poate întâmpla? Sfaturi, recomandări, etc. Si unde este acest senzor 1.Multumesc anticipat.

15536 - Senzorul EGR 1

P0405 00 [172] - Semnalul prea mic

MIL ON - intermitent - confirmat - testat deoarece memoria este clară

Situația defecțiunilor: 00000001

Fault Prioritate: 2

Fault Frecvență: 50

Kilometraj: 120988 km

Data: 2018.11.04

Ora: 03:58:45

Viteza motorului: 1157,75 / min

Valoare normală de încărcare: 100,0%

Viteza vehiculului: 17 km / h

Temperatura lichidului de răcire: 45 ° C

Temperatura aerului de admisie: 12 ° C

Presiunea atmosferică: 1000 mbar

Terminalul 30: 14.000 V

Contor de dezarmare conform OBD: 16

Senzor pentru temperatura blocului motor: valoare brută: 45 ° C

Valva solenoidală a regulatorului de vid EGR: activare - rata PWM:

0.0%

Valvă solenoidală EGR: valoare reală - rată PWM: 50,2%

Supapa EGR: offset închis: 10%

Senzor pentru temperatura blocului motor: valoare brută: 45 ° C

Presă de înaltă presiune EGR: Voltaj efectiv necondiționat:

0.667

Log-WVWZZZ6RZDY197773-121130km-75266mi.txt

Modificat de Serban Daniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postarea pentru că unde ai postat este vorba despre alte feluri de loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

De 2 luni mi s-a aprins martorul galben - motor. Am facut o diagnoza iar eroarea este P0121. Ulterior, mi s-a aprins si martorul galben - DPF (traficul din Bucuresti...)

In cazul PDF-ului, am mers un pic mai turat si martorul s-a stins.

In cazul erorii P0121, din cate am citit pe net (forumuri), am dedus ca clapeta de la supapa EGR nu mai functioneaza corect.

Exista vreo posibilitate de remediere a EGR-ului? Poate daca conduc un pic si mai turat?

In caz contrar, cred ca trebuie inlocuita. Puteti recomanda vreun service in Bucuresti pentru schimbat supapa EGR?

Supapa EGR ar fi cea de AICI.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca postezi eroarea asa cum apare ea pe vcds, putem discuta.

Nu. 

Turatul motorului nu va repara o piesa uzata. Trebuie inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Un sfat, va rog.

Problema:

Un Tiguan 2013 - 140CP. adus din Germania de 2 luni.

Frecat prin oras 1 luna pe drumuri foarte scurte la temperaturi de iarna - 1-5km/zi. Motorul practic nici nu apuca sa se incalzeasca. Aparut martor filtru de particule. Am citit pe net, i-am facut regenerare, a disparut martorul.

Dupa inca 2 saptamani de frecat prin oras, la primul drum mai lung a aparut martorul galben motor. Opresc in primul oras, fac tester la reprezentanta => EGR de inlocuit. Mi-au anulat martorul din calculator. Am mai mers 100km, la prima oprire si repornire, martorul a aparut din nou. Nu s-am mai stins pana am ajuns acasa. (vreo 300km). Masina trage, nu scoate fum, e ok (cat ma pricep eu)

Ajuns acasa, imi fac programare in service (foarte ocupati - abia peste o saptamana). Nu mai circul cu masina, pana la programarea din service, sa nu-i agravez problema.

Dimineata, ma pornesc spre service. (5km) O tin constant peste 2500rot/min, iar martorul galben dispare de la sine. In service imi spun s-o port pana apare din nou. (am citit pe net ca, la unii care si-au anulat din tester martorul din bord, eroarea a aparut din nou si la peste 20.000km). La mine a disparut eroarea de la sine, fara sa-i fac nimic.

Astfel am pierdut programarea, insa am salvat momentat 2200RON. (cat mi-au facut antecalculatia)

Problema e ca peste 1 luna am RAR-ul, in 2 luni si 1/2 vreau sa plec in concediu in afara. Parca stau cu drobul de sare deasupra capului. (daca apare cu 1 zi inainte de RAR, si pierd programarea acolo? - ca in tara la noi trebuie sa faci programarea cu 3luni inainte/daca apare in concediu?)

Voi ce ma sfatuiti sa fac? Sa inlouiesc EGR-ul chiar daca nu mai apare martorul? S-o conduc mai sportiv prin oras si in afara si sa vad cum evolueaza?

Multumesc anticipat.

Modificat de lazio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca este impropriu spus ca ti-au anulat martorul... probabil cand ti-au sters eroarea sa stins martorul.

La al 2lea service nu ti-au facut o diagnosticare??? Chiar daca martorul sa stins, eroarea ar fi trebuit sa ramana inregistrata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Pentru monitorizare EGR, ce parametrii trebuie selectati in vcds ,adv. measuring blocks.

Skoda O3 1.6 TDI 105 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
tisalitacristian

Am si eu probleme cu egr. După o curățare tot imi apare eroare la vcds. Am găsit pe net egr de la Abakus la un pret acceptabil. Merita sa cumpăr sau ce sfaturi imi dati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN cele cateva zeci de pagini nu ai gasit trespunsul ce se recomanda doar ORIGINAL pentru motoarele CR ?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Felicitari ! Rulmentul se putea inlocui ,dar asta nu rezolva P0403 (am probat personal)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

https://imgur.com/23yPkuO

am dat comanda de alt egr... pierburg 800 lei...sincer ma așteptam la mai mult dar e fff ok așa...odată la un Ford acum vreo 5 ani am dat 1200 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de un egr nou, pierburg 700 lei...l-am montat și rămânea închis. Aceeași eroare

acum aștept mecanicul ca îl curată pe cel vechi original și sa vadă dacă merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge nici cu cel vechi nici cu cel nou

cod eroare p0403, p0405

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

20190729_134118 (1).jpg

Modificat de Crs47
probleme egr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Revin cu impresii după ce am rezolvat problema. 

Ii multumesc celui care m-a ajutat in service-ul lui de pe Th. Pallady din București. La prima impresie cu egr nou montat era o problema electrică. Dar căutând mai adânc in motor curgea pe undeva ulei și anume pe la geometria variabila de la turbo. Hai sa desfacem turbo și sa-l ducem la reparat. Zis și făcut. Pana sa ajungă la turbo ghici ce, răcitor Egr blocat, hai repede la dezmembrari ca poate poate se rezolva și pot pleca in concediu cu masina, precizez ca asta se întâmpla vineri dimineața iar luni aveam bilete la dragii noștri vecini. Da telefoane pe la dezmembrari și niciunul nu avea pe stoc răcitor de egr euro5. Am găsit intr un final la Târgoviște. Alta poveste și acolo. Ajung cu el tocmai la 7 seara in București urmând ca luni dimineața sa se facă înlocuirea. Și uite așa am plecat in concediu cu Smartul soției iar Phaeton ul meu zăcea pe burta in garaj.???

ca sa fie și mai rău de atât ma suna Florin sa mi zică ca e defect și ăla de la dezmembrari. Sun pe un prieten cu magazin de piese auto și-l rog sa ma ajute. Ii dau datele mașinii și revine cu telefon ca aflau zi mi-l aduce la prețul de? Numai 2100 lei doar pe original fiind. L-am

comandat, i l-am trimis lui Florin și mașina merge impecabil. Parca mult mai bine ca înainte, ținând cont și de câta funingine avea cel vechi

multumesc celor care m-au ajutat de pe

forum, știu ei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum se poate depista problema unei valve sau bloc de valve care nu inchide vacuumul ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici cum funcţionează

 

Practic dacă scoţi mufa nu ar trebui să mai ai vacuum la ieşire. Dacă este vorba de bloc de electrovalve este cam aceeaşi treabă numai că trebuie să identifici care este partea de ieşire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dupa un limp mode si o scanare cu vcds am urmatoarea eroare legata de EGR:

7343 - EGR  Sensor 2 

   p0407 signal to low.

Este vorba de masina din descriere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CRiCU90 te rog sa folosesti functia search ->topic-uri si cauti dupa codul de eroare : p0407  . Este un subiect foarte discutat pentru acest tip de motor si concluzia a fost doar una peste tot :  schimbarea EGR-ului .

 

sau aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, grup! Am si eu o problema cu EGR ul. Am un golf 4 , 2002, 1.9 tdi, ASZ

Dupa 2000 de turatii masina trepideaza, nu mai trage, scoate fum.

Am curatat egr ul, am schimbat senzorul mass airflow (mi l arata ca eroare dupa diagnoza).

Dupa toate astea am observat ca masina trage mai bine, dar tot nu cum trebuie, scoate mai putin fum, dar tot trepideaza dupa 2000 de ture.

Am observat totusi, atunci cand o turez pe loc, ca pot actiona manual pompa de vaccum a egr ului. Atunci cand fac asta imediat se regleaza si nu mai trepideaza.

Aveti cumva idee de ce nu se actioneaza automat cum ar trebui? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum acționezi manual pompa de vacuum a EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunasul la egr si astupa-l cu un surub. Apoi vezi cum se comporta. Daca totul este ok problema este N18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log, vezi cum se prezinta maful atunci cand trepideaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti.

De curand m-a lovit si pe mine problema aceasta cu egr.ul

Pe scurt o mica descriere a problemei,

Am un Vw caddy din 2011/2012 ( nu am inteles exact,in carte scrie 2011,in talon 2012) dar nu asta este important, am faimosul motor 1.6 tdi cel mai mic de 55kw ,CAYE, varianta cea mai low cost cred ca a fost, nici calculator de bord nu are.

Masina am luat.o SH de la munca de la sotie, m-a incantat kilometrajul mic, 92.000 acum 2 ani , acum are masina 110.000, iar dupa ce in primele 6 luni de la achizitionare ( mai exact in vara lui 2018) mi-a cazut un injector cand eram in drum spre mare, am inlocuit cu un injector nou, acum doua zile a inceput sa im apara sirala in bord si sa intre in " Limp Mode", la o zi dupa aceea, am mers cu ea si nu s-a mai aprins jumatate de zi, dar in cealalta jumatate s-a aprins iar, nu am reusit sa imi dau seama pe ce criteriu aparea eroarea.

Am mers in ziua urmatoare la cineva si i-am facut o diagnoza si au iesit celebrele errori  "7563 - EGR Sensor 1 <=> P046C  ,7343 - EGR Sensor 2 <=> P0407 " specifice supapei EGR,

a ,si am uitat sa specific ca inainte cu o saptamana, vroiam sa plec la tara( de, cu taiatul porcului) ,observ becul aprins la lichid racire scazut, deschid capota, complectez cu antigel si am mers la tara fara probleme, dupa o saptamana a aparut erorile in bord ,am vazut pe youtube ceva legat de simtome de egr defect ca are legatura si cu nivel scazut la lichidul de racire(antigel).

Acum dupa ce am cautat si eu pe forum, am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb acea supapa cu racitor EGR, care originala este undeva la 1600 lei

Dar am vazut si alte marci de supapa EGR, printre care Hitachi la 877 lei ,

 

https://www.epiesa.ro/supapa-egr-hitachi-138469-prodid-508012246.htm

 

Intrebarea mea este, a pus cineva pe acest tip de motor (CAY...) supapa alta marca decat originala???

Am mai vazut SIDAN, dar la pret apropiat cu cel pe origine.

Ma gandesc ca daca asta originala nu a rezistat decat 100.ooo km, de ce as pune tot originala????

Astept ceva pareri legata de aceasta dilema a mea daca sa optez pt.piesa OM sau alta marca.

Si alta intrebare ar fi, daca cunoasteti un  service auto  bun ( si prin ce zona se afla in Bucuresti ) si cam care ar fi pretul pentru schimbat aceasta supapa EGR

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!