Jump to content

Montare Instrument Cluster cu BC


oaspetele
 Share

Postare recomandată

mersi de informatie.stie cineva cam cat m-ar costa si unde il pot schimba in afara de reprezentanta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de informatie.stie cineva cam cat m-ar costa si unde il pot schimba in afara de reprezentanta?

 

la reprezentanta se schimba doar clusterul complet - ceasurile.... nu iti schimba doar afisajul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma puteti ajuta in legatura cu niste ceasuri de bord? ale mele aveau 3B0919860 A, le am inlocuit cu 3B0920922 J. prima problema ar fi ca nu pot impaca cheile cu bordul, am si vag tacho. sa inteleg k ale mele erau immo2 iar astea sunt immo3 k sunt de passat 5.5. am urmat ceva pasi, dar pe canalul 50 imi da eroare, iar pe 21 nu ma lasa sa ii fac adaptarea, am si pin-ul bordului vechi. ma puteti ajuta cu o informatie mai exacta?? si imi mai da o eroare la airbag, 1 la presiune de ulei si asta cu imobilizatorul, astept sfaturile voastre, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia exacta este ca tu aveai ceasuri fara can(919) si ai pus cu can(920) si nu are cum sa mearga fiind alt tip de comunicatie. Deci obligatoriu iti trebuie ceasuri 3B0919XXX X.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si oricat m as chinui nu le pot face functionale pe astea?? adica sa reusesc sa impac ceasurile cu cheile si sa fac sa imi arate consumul si temperatura? ca asta e tot ce vreau de la ceasurile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de adaptat se pot adapta pe masina..... trebuie cip-uri noi, in cazul tau.

 

dar functionalitatea o sa fie redusa... eu nu as face asa ceva - deoarece pierzi o gramade de functii - cum ai constatat si tu.

 

daca vb si de un benzinar, se mai pierde si turometrul.

 

la un diesel e un pic mai simplu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de care ceasuri mi s ar potrivi mie dar sa am si calculator pe ele. e vreo sansa sa gasesc immo2 cu display pt calculator? sau doar cele care au in ceas? multumescc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tine nu te intereseaza immo 2. Iti trebuie ceasuri fara can adica cu 919, vezi si tu ce gasesti sunt si cu maxidot dar foarte scumpe, am montat la cineva si a dat 1000 lei pe ceasuri cu display nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit aceeasi chestie pe masina am 919 si noul bord 920. Faza e ca stau cu el in dulap si nu il pot folosi, in cazul in care schimb calculatotul masini ar fi o posibilitate ceva? Dupa cum spune Florin in postul de mai sus ca poti pierde o gramada de functii dar pe mine ma intereseaza sa le pastrez macar ce am pe masina momentan iar daca exista posibilitatea sa inlocuiesc cip-ul cu altu nou nu ar fi o problema dar macar sa am pe noul bord ce aveam si pe vechiul si oricum noul bord arata bine de tot noaptea fata de al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai cum sa le folosesti si sa ai aceleasi functii. Azi a venit cineva la mine cu a4b5 din 2000 cu ceasuri 920 si luase ceasuri cu 919 sa puna pe masina. Nici macar diagnoza nu puteam face cu ele pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi e altceva pe ceasuri de bord !

Sineeprom si procesor - stii ca la audi nu poti nici sa faci switch de eeprom, fiindca mu e pereche cu procesor si intra in defective ..

Dar ai dreptate in ce spui Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de care ceasuri mi s ar potrivi mie dar sa am si calculator pe ele. e vreo sansa sa gasesc immo2 cu display pt calculator? sau doar cele care au in ceas? multumescc

 

ti-am raspuns si la PM..... fara CAN - deci codul lor sa fie xxx 919 xxx.

 

 

Si eu am patit aceeasi chestie pe masina am 919 si noul bord 920. Faza e ca stau cu el in dulap si nu il pot folosi, in cazul in care schimb calculatotul masini ar fi o posibilitate ceva? Dupa cum spune Florin in postul de mai sus ca poti pierde o gramada de functii dar pe mine ma intereseaza sa le pastrez macar ce am pe masina momentan iar daca exista posibilitatea sa inlocuiesc cip-ul cu altu nou nu ar fi o problema dar macar sa am pe noul bord ce aveam si pe vechiul si oricum noul bord arata bine de tot noaptea fata de al meu.

 

ai de schimbat ceva componente, de tras firele de cand de la altele.... se poate face.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin de raspuns. O sa ma pun un pic pe munca si o sa dau de cap, mai am un amic care are si el aceeasi problema si in plus el are toate materialele necesare si cunostinte in materie de electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi am schimbat ceasurile, mi am luat de astea cu 919, dar ma chinuie cipul de la cheie, nu vrea sa il scrie. ma loghez cu codul ceasurilor, intru pe canalul 21, pun valoarea 0, dau ok, save, iau contactul, il pun iar, intru pe canalul 21 ii dau valoarea 1 si cand dau save sta putin aprins becu de la immo dupa care incepe sa sclipeasca repede in loc sa se stinga. iar cand intru pe canalul21, degeaba, valoarea ramane 0, ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce iei contactul intre proceduri ?

CA nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi am schimbat ceasurile, mi am luat de astea cu 919, dar ma chinuie cipul de la cheie, nu vrea sa il scrie. ma loghez cu codul ceasurilor, intru pe canalul 21, pun valoarea 0, dau ok, save, iau contactul, il pun iar, intru pe canalul 21 ii dau valoarea 1 si cand dau save sta putin aprins becu de la immo dupa care incepe sa sclipeasca repede in loc sa se stinga. iar cand intru pe canalul21, degeaba, valoarea ramane 0, ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? multumesc

 

dupa ce pui 0, nu iei contactul.... iesi de pe Adaptari si incearca sa faci iar Login pe instrumente cu PIN-ul, dupa care mergi pe 21 si baga 1.

 

daca tot asa clipeste repede, schimba cip-ul cu altul nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am luat alt cip si am reusit sa il rezolv, merge tot doar ca e de anglia si la consum imi arata in galoane/mile... ma poate ajuta cineva cu un soft de europa? am vagtacho sa il pot scrie, am nevoie doar de soft, va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie de soft de europa se poate face cu VCDS din Instruments-Adaptation ,parca,trebuie numai sa schimbi tara din GB in Europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat alt cip si am reusit sa il rezolv, merge tot doar ca e de anglia si la consum imi arata in galoane/mile... ma poate ajuta cineva cu un soft de europa? am vagtacho sa il pot scrie, am nevoie doar de soft, va multumesc

 

in primul rand trebuie seria la ce ai tu.... sa vedem ce putem face. Citeste dump-ul sa ma uit pe el.

 

unitatile de masura se rezolva din coding, asa este.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La un passat 2002 2.5 tdi automat sa defectat afisajul maxidot si si-a facut rost de alte ceasuri de pe o masina de anglia.Am scos codurile de login cu vagtacho pana aici toate bune.Am pus ceasurile "noi" am facut login ,la acceptat.problema a aparut cand pe canalul 50 la adaptation voiam sa introduc loginul vechi dar in loc sa citeasca vinul masinii,cum stiam ca trebuie sa se intample, aprea un mesaj "not ok" si nici pe canalul 21 nu voia sa accepte cipurile.Asa ca am luat datele din eeprom-ul vechiului bord si lam scris in cel "nou" si asa a mers .Acesta operatiune a fost in premiera pentru mine masina fiind a lu un prieten.Is curios daca ma puteti lamuri de ce nu a mers adaptarea in varianta "oficiala"?De ce nu a mers treaba bine in canalul 50 ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pornesti masina fara cluster sa vezi ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mers fiindca ceva nu e compatibil .

Ce ceasuri "noi" ai pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat 2002 2.5 tdi automat sa defectat afisajul maxidot si si-a facut rost de alte ceasuri de pe o masina de anglia.Am scos codurile de login cu vagtacho pana aici toate bune.Am pus ceasurile "noi" am facut login ,la acceptat.problema a aparut cand pe canalul 50 la adaptation voiam sa introduc loginul vechi dar in loc sa citeasca vinul masinii,cum stiam ca trebuie sa se intample, aprea un mesaj "not ok" si nici pe canalul 21 nu voia sa accepte cipurile.Asa ca am luat datele din eeprom-ul vechiului bord si lam scris in cel "nou" si asa a mers .Acesta operatiune a fost in premiera pentru mine masina fiind a lu un prieten.Is curios daca ma puteti lamuri de ce nu a mers adaptarea in varianta "oficiala"?De ce nu a mers treaba bine in canalul 50 ?

Multumesc.

 

1. nu accepta adaptarea cu ECU - mai multe cauze, nu e ceva general.....

2. masina are immo off - si atunci nu suporta adaptarea.

 

daca a doua varianta e scoasa din calcul.... atunci ramane doar prima. Nu toate masinile suporta adaptarea altor ceasuri, din prima..... la VW se intampla mai rar.... la Audi, mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!