Jump to content

Montare Instrument Cluster cu BC


oaspetele
 Share

Postare recomandată

salut. eu am montat un minidot la passatul meu din 2002. nu avea deloc. sa facut imperecherea deci totul merge si e ok. acu mai rebuie sai schimb mufa aia din 28 in 32 (mufa verde). intrebarea e: pozitia firelor de pe mufa veche (aia de 28) e la fel cu cea de pe mufa noua (aia cu 32) doar ca mai vin in plus in locurile lipsa firele de la senzorul de temp si de la maneta? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mufa sa inlocuiesti si de ce ? Nu inlocuiesti, ci completezi cu firele lipsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

A incercat careva sa scoata indicatorul de la vitezometru si turometru?

Se poate?

Un prieten vrea sa schimbe clusterul la un passat b5 si cel pe care vrea sa il puna este in mile si vrea sa inlocuiasca partea din spate..sa fie doar in km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate

trebuie tras doar cu grija si cu putina putere de indicatoare

la altii am vazut ca au introdus furculita sub indicator pentru a face parghie

eu le-am scos pe ale mele cu mana

problema apare dupa ce le montezi inapoi ca nu trebuie infipte de tot ci doar putin

si din vagcom la output test pe modulu 17 instruments se da test si se infing in momenul in care sun aliniate corespunzator

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o intrebare: se poate schimba la computerul de bord sa afiseze in km in loc de mile pe display?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai in topic, aflai. Nu rezolvi nimic daca schimbi fizic indicatorul.

Se rescrie dump-ul din cluster si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o intrebare: se poate schimba la computerul de bord sa afiseze in km in loc de mile pe display?

Asa cum au zis colegii - s-a scris de o gramada de ori asta - se rezolva din coding-ul clusterului, cu VagCom-ul.

Doar daca vrei sa schimbi foliile de la cluster, cu unele de Europa, atunci trebuie pus un dump de Europa (care sa fie compatibil cu clusterul tau), doarece clusterul de Anglia, cand limba de la vitezometru sta la ora 12, indica 130km/h, iar folia de Europa are 100km/h in acea pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Pentru un cluster de B5.5 din 2003 se poate pune un dump de la alta masina? Va avea apoi un nou cod PIN? ce anume trebuie sa se potriveasca?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu o modificare pe o octavia 1 am pus minidot , de pe un golf 4 am luat instrumente bords-a rescris softul pin etc si am montata folia mea de octavia totul ok .

probleam e ca bordul de golf are 260 km/h pe folie iar octavai doar 240 km/h si pe autostarada la 130 indicat la mine pe bord eu depaseam tot cred ca aveam 150 sau mai mult si la turometru la fel . trebuie sa calibrez corect?se poate face ceva sa vad viteza reala ?

mersi

p.s la mini dot de golf nu arata autonomia cu motorina ce mai ai?asa e la golf sau in functie de soft?

la octavai arata si dupa modificare nu mai arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Pentru un cluster de B5.5 din 2003 se poate pune un dump de la alta masina? Va avea apoi un nou cod PIN? ce anume trebuie sa se potriveasca?

Merci

Da - vei avea un alt pin. Este logic.

Sa fie de pe acelasi tip de bord, ca sa nu te complici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Va avea un nou pin, pana faci adaptarea. Dupa aia, va lua pin-ul masinii, ca e immo3.

yur, pune seriile celor doua clustere. Eventual trimite-mi dump-urile celor doua clustere, pe mail, sa modific adresele vitezometrului.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

deci daca am un IC ... care are un pin, il schimb cu alt IC care are alt pin ... cand se face adaptarea pe masina IC-ul nou va "lua" pinul IC-ului vechi ? (asa a fost si la mine ?)

Modificat de dr3am_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deoarece e immo 3 masina ta - se pastreaza PIN-ul masinii. Asa a fost si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vestita mufa cu 4 pini e de fapt cu 6 pini, contine si pinii de temporizator :salut: Iar acesti pini vin in mufa verde de la ceasurile de bord :

...

Mufa cu 6 pini de la maneta:

3 - Masa - il poti lega pe masa existenta de la temporizator (nu mai stiu pinul dar e maro)

2 - corespunde cu 23 de la mufa verde

1 - corespunde cu 24 de la mufa verde

4 - corespunde cu 25 de la mufa verde

Stiu ca sunt putin offtopic, dar ma poate ajuta cineva cu firele de la temporizator (pinii 5 si 6 pe mufa de la maneta) - care unde merg?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns:

- pinul 5 din mufa cu 6 fire - se leaga la masa (culoare fir: maro)

- pinul 6 din mufa cu 6 fire - se leaga la pozitia 3 din cadrul releului care se ocupa de stergatoare (culoare fir: negru cu maro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

o intrebre legata de martorul/becul din bord de la cruise control : becul nu trebuie sa se aprinda cind acesta e activat?

Masina:vw bora break 2000 motor ajm 116cp,6 viteze, afisaj cb mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai montat tempomat after sale si avand in vedere ca masina e fabricata in 1999-2000, ECU nu stie sa aprinda martorul ..... trebuie rescrisa harta, ca sa stie de asa ceva. Asa e si la mine - Passat AJM 2000

In rest, martorul trebuie sa se aprinda cand tempomatul e pe pozitia ON, la G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde la toate, dar la bora ar trebui sa fie aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pun contactul nu se aprinde.cum pot sti daca e pus after market?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

After market - ma interesa doar ca sa iti zic daca e ok ca sta stins......

Daca e pus din fabrica pe masina.....atunci trebuia sa se aprinda martorul.

Daca functioneaza tempomatul, dar nu se aprinde martorul, inclin sa cred ca e montat after sale si e ok ca nu se aprinde.

Martorul de tempomat, nu se aprinde pt check, la contact....doar la comutarea pe ON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de functionat functioneaza dar ma interesa daca se poate face ca martorul din bord sa se aprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca functioneaza, dar nu se aprinde martorul...e in grafic. In sensul ca, cel mai sigur este montat after sale si ECU nu stie sa aprinda martorul. Ai doua variante - rescrierea hartii ECU si se poate face sa se aprinda sau o modificare hardware a clusterului, ca sa il aprinda "pe direct" cand comanzi ON la tempomat. Din punctul meu de vedere, nu merita sa faci niciuna dintre variante.....dar, acum depinde de cat de mult consideri tu ca ai nevoie de acel martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumes foarte mult pentru raspunsuri!e posibil sa fie ars martorul?vag com-ul ar putea depista asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc sa fie ars.... Cu vag-ul nu ai cum sa verifici martorul de tempomat. Doar sa demontezi clusterul si sa faci verificarea cu un aparat de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!