Jump to content

Montare Instrument Cluster cu BC


oaspetele
 Share

Postare recomandată

 Informația vine pe can, la cesurile montate de tine. Dacă ai pus și ecu aferent acestui model de ceasuri, încearcă sa tragi firele de can de la ecu la ceasuri

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, nu stiu daca am postat unde trebuie dar am si eu o problema, anul trecut imi facea figuri mașina gen se punea contactul singur fara cheie sau nu se oprea motorul cand scoteam cheia, doar daca apasam frana, am facut atunci o scanare si aveam eroare la ceva comutator de pornire sau ceva de genu, am schimbat piesa dar vad ca zilele astea cum a venit caldura mai mare iara a început sa faca figuri, de la ce poate sa mai fie problema gen sa se puna contractul singur si sa se oprească doar cand apas frana, pe tester vad ca nu am nici o eroare doar de la imobilizator cum sa pus contactul aiurea, sa fie vreo mufa ceva de vina cum se dilata pinii de la caldura, sa incerc sa scot ceasurile sa curat mufele de la ele? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate intai mufa la contact, vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,  

La un Passat B5 din 97 1.8 benzina

am schimbat cluster-ul 3B0 919 860A cu unul seria 3B0 919 881F, am facut toate codarile conform instructiunilor de aici si de pe Rosstech dar nu reusesc sa adaptez cheile pe noul cluster,  semnul imobilizatorului se aprinde intermitent si motorul se opreste după cateva secunde.

La scanarea cu Vagcom da eroarea de imobilizator activat, care ar fi rezolvarea problemei?

Mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind IMMO 1 cred ca trebuie cip nou in cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy, ce este IMMO 1 ?

Dupa ce am citit pana acum in acest topic, am facut urmatoarele operatiuni  :

- clusterul nou cu seria 3B0 919 881F este IMMO 2 ( daca poate sa ma ajute cineva cu o verificare ai multumesc anticipat)- la fel cum este si cel vechi

- am efectuat adaptarile necesare la schimbarea cluster-ului,conform Rosstech, dar la sfarsit cheile nu se salveaza- martorul imobilizatorului clipeste in bord si motorul se opreste dupa 3 secunde.

- am zis ca poate trebuie cipuri noi ( desi fiind IMMO 2 am inteles ca merg rescrise) - rezultatul este acelasi- nu se scriu cheile in cluster

- cand am desfacut cheia veche sa-i schimb cipul, am constatat ca aceasta nu avea cip ( dar masina pornea cu ea - a mers asa in ultimii 10 ani de cand am cumparat-o)

- pentru ca aveam nevoie de masina, am montat cluster-ul vechi si am constatat cu stupoare ca s-a activat imobilizatorul - am realizat ca cipurile noi din chei sunt problema, le-am scos si s-a remediat problema - masina a pornit fara probleme.

Oare sa fi lipt cineva cipul lipsa din cheie pe transponder, si de aici sa iasa balbaiala cand apare un cip nou in peisaj?

Nu inteleg de ce nu ma lasa sa rescriu cheile in clusterul nou....daca poate cineva sa ma ajute cu o idee...multumesc anticipat.

 

20201102_231851.jpg

20201102_091453.jpg

20201031_134036.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In completare, am facut si o diagnoza pe cluster-ul nou, iata rezultatul inainte, si dupa stergerea erorilor :

20201102_155605.jpg

20201102_153441.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cip=transponder.

Variante = daca a avut immo off si s-a activat (trebuie sa stiu ce cod de ecu ai, modele vechi pot face asta)....in mod normal trebuia sa te lase sa le adaptezi.

 

Dupa adaptare, trebuie sa te lase sa scrii cip nou, in cazul immo 1 cu immo 2

 

Altfel, daca nu ii dai de cap, immo off si rezolvat problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am un passat din 99' 1.9 AJM. eu am MFA si as vrea sa-i montez BC cu MiniDot sau MaxiDot, deci maneta are deja butoanele si senzorul de temperatura pt ca imi arata si pe IC, dar si pe climatornic temperatura. deci ce mi-ar mai trebuii pe langa ceasuri? si daca se poate sa imi montez senzori pentru placutele de frana pt ca nu am, dar mai interesat sunt de Minidot sau Maxidot. pot sa pun IC de B5.5, sau ar fi mai simplu de montat sa pun direct de B5? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasuri maxidot fara can. Unele, dar trebuie probat înainte, suporta si ceasuri de B5.5.

Da, poti face cablajul si trage pt senzor placute 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns, o sa revin pentru indrumari dupa ce fac rost de piesele aferente. ar fi ideal sa gasesc o masina pentru piese cu aceste dotari, sa fiu sigur ca am toata instalatia si senzorii necesari pentru transplant :)

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, am un passat b5.5 benzina 1,6 ALZ din 2002 fara CB, cu climatronic si senzor de temperatura monat frontal, pe masina sunt montate ceasurile cu codul 3B0 920 806 VDO V01, am tot cautat prin imprejurimi (dezmembrari) ceasuri de pe modele tot pe benzina si nu prea am gasit, majoritatea sunt de diessel. Intrebarea este merg montatea ceasuri de diessel pe benzina? Poate chiar cu mini/maxidot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, oricare vrei. Se modifica eeprom,  se fac de benzina, se pune folia ta la turometru. Dupa aia, necesita adaptare cu ecu, scriere cipuri chei, km, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu adaptarea cred ca ma descurc, am o interfata VCDS insa cu modificarea eeprom am nevoie de ajutorul vostru. Cum procedez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesti eeprom, il postezi si te ajutam. Cu ce citești, o sa fie următoarea intrebare...pai, cauta un pic ca am discutat asta de foarte multe ori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am instalat ceasurile pe masina, le-am adaptat cu vcds, am sincronizat si o cheie pt immo, motorul poneste, consumul de benzina este calculat gresit, turometrul indica mai mult fiind ceasuri de diessel, am terminat cu modificarile hardware, inclusiv inlocuirea foliei de la turometru, a mai ramas cele software. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ma poate ajuta cineva cu un dump de benzinar compatibil cu ceasurile postate mai sus?  Multumesc.

 

L. E. Am rezolvat, am folosit programul '' dash dump editor'' pt transferul  datelor și activarea câtorva funcții din dump-ul ceasurilor originale către ceasurile noi. Acum merge totul bine. 

 

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, imi poate spune cineva pasii pentru adaptarea noului IC cu ECU si chei?

am probat noile IC-uri si merg perfect, doar ca imi arata placutele de frana pt ca masina donatoare avea senzori de placute, iar a mea nu are.

mai trebuie sa fac doar adaptarea din vagcom, si sa imi mai trag instalatia electrica de la placute. am gasit ceva pe forum dar cand descarc si deschid documentul imi arata ca in imaginea de mai jos, am incercat mai multe programe dar tot la fel se deschide. multumesc

image_2021-09-16_191650.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am schimbat ic-urile dar nu vrea nici cum sa comunice cu ecu, cheile merg, masina porneste dar nu imi merge turometrul si vitezometrul

In vcds imi da ca nu comunica cu ecu. am urmat toti pasii de mai sus

dar poate gresesc eu undeva

Ceasurile vechi sunt VDO 3B1 919 880C

Iar cele care vreau sa le adaptez sunt 

MotoMeter 3BO 920 822A

Oare sa nu fie compatibil ecu cu ele? Daca m-ar putea indruma careva as fi recunoscator.  Am interfetele vcds si vagtacho

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ca nu...si nu o sa mearga. Nu, nu sunt compatibile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa trebuiasca sa schimb si ECU? Si eventul instaltia electrica?

Sa inteleg ca imi trebuie tot cu 919 ic-uri la urma fara sa schimb ECU

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tot non can...3b0 919 xxx.

 

Alt ecu,  modificare instalatie electrica, posibil cipuri chei (daca ceasurile originale sunt immo 2, se rescriu cipurile actuale).

 

Daca nu vrei sa te complici, cauta ceasuri compatibile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!