Jump to content

DETALII TEHNICE


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Cine stie cum se afla codul de culoare al masinii? :P

In cazul in care nu gasesti in partea din fata, se poate sa fie in spate in portbagaj, sub mocheta, acolo e la unele modele. :)

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jondo1ro

    8

  • lupo_bv

    8

  • kintziky

    6

  • andreea22

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine v-am gasit!

De cateva zile am aterizat si eu pe planeta Lupo. M-am grabit pt ca nu mai aveam rabdare si m-am ales cu unul putin cam ponosit, cu motor 1.4MPI AUD 44kW (in poze seamana leit cu motorul 1.0 L). Dar intra el pe mana mea si cred ca-l fac OZN!

Pana atunci am cateva intrebari:

1. Nu are filtru de polen, are doar un gratar! Exista un chit de conversie? Stie cineva de unde, p/n, pret?

2. Cum se desface filtrul de aer? Daca desfac cele doua suruburi in care e prins capacul de plastic de deasupra motorului, se ridica cutia filtrului cu totul. Asa trebuie?

3. Motorul tremura la ralanti daca pornesc AC-ul. Tremura bine si volanul, si bordul, dar daca accelerez la 1.000 de ture se linisteste brusc. In schimb cu AC-ul oprit nu are nici o treaba.

4. Poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi pentru demontarea plafonului (capitonajul din material textil)?

Cam atat deocamdata. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cap_de_viezure
Cine stie cum se afla codul de culoare al masinii? ^_^

eu am tot lupo, la mine e langa roata de rezerva, deschizi portbagajul, scoti mocheta aia si e pe acolo , pe langa roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit!

De cateva zile am aterizat si eu pe planeta Lupo. M-am grabit pt ca nu mai aveam rabdare si m-am ales cu unul putin cam ponosit, cu motor 1.4MPI AUD 44kW (in poze seamana leit cu motorul 1.0 L). Dar intra el pe mana mea si cred ca-l fac OZN!

Pana atunci am cateva intrebari:

1. Nu are filtru de polen, are doar un gratar! Exista un chit de conversie? Stie cineva de unde, p/n, pret?

2. Cum se desface filtrul de aer? Daca desfac cele doua suruburi in care e prins capacul de plastic de deasupra motorului, se ridica cutia filtrului cu totul. Asa trebuie?

3. Motorul tremura la ralanti daca pornesc AC-ul. Tremura bine si volanul, si bordul, dar daca accelerez la 1.000 de ture se linisteste brusc. In schimb cu AC-ul oprit nu are nici o treaba.

4. Poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi pentru demontarea plafonului (capitonajul din material textil)?

Cam atat deocamdata. Multumesc!

1 daca vrei sa iti pui filtru de polen trebuie sa-ti comenzi suportul care vine peste el o defapt o rama care tine filtru eu unu am si am 1.0 fara aer, 2 filtru de aer il gasesti in capacul ala mare de la motor are 2 suruburi de 10 le desfaci si il tragi din cleme (are doua in spate) fara frica il scoti il intorci si are cam 8-10 suruburi de prindere, capacul am vazut ca e exact ca al meu numai ca nu stiu daca ai 2 filtre sau unu eu am 2( din doua buc),3 motorul iti tremura ca el are o anumita turatie la care tremura daca apesi foarte usor aceleratia o sa observi ca tremura si fara ac la mine tremura pe la 900 de ture, iar la plafon nu iti reomand sa umbli ca e nasol daca rupi clemele in care prins iar metoda de scoatere e prin tregere incepi din spate catre fata.

Am si eu o intrebare cum putem monta frane pe disc pe spate? sau de la ce masina sa potrivesc fara a schimba toata puntea spate? eu cred ca golf 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema:

De cateva zile mi s-a aprins becul airbag de la bord. care ar motivul? Se poate deactiva airbag-ul de la locul din stanga?

Mentionez ca am resetat computerul prin decuplarea bateriei 10 min, dar degeaba sta aprin tot timpul.

Ceva sugestii?

incearca cu o diagnoza vag si sterge erorile.s-ar putea sa dispara.daca reapare, dute cu el la un service sa verifice senzorul.

Buna! Am si eu un Lupo 1.0 si as vrea sa demontez un tweeter (partea dreapta bord fata langa parbriz). Daca ma puteti ajuta cu o schema cu ce trebuie demontat...

Multumesc.

ca sa scoti tweeter-ul trebuie sa ai o surubelnita lata micuta, bagi intre tweeter si parbriz si fortezi putin. ai grija sa nu zgarii parbrizul. la mn asha a iesit destul de usor.

dar de ce vrei sa il scoti? s-a stricat?

salut.

Nou proprietar de LUPO 1.4 benzina

Intrebari:

1. aveti idee daca manerele de la usi, cele din exterior, merg schimbate intre ele? cu yala cu tot... ca la usa de la sofer nu merge inchiderea.. si trebuie sa ocolesc masina de fiecare data...

2. care aveti puse boxe in spate? unde le-ati pus?

3. un manual de utilizare? si PDF e bun....

Mai am intrebari dar o sa revin...

salut!

1. da cred ca merg schimbate intre ele, dar daca nu iti merge inchiderea de la sofer si iti emrge aia de pe dreapta, insemana k e stricata broasca nu manerul, asha am avut eu o problema la a mea, am schimbat broasca(670 ron la service vw) si s-a rezolvat problema.

2. boxe care sunt in spate sunt puse in suportul unde sa iti tii mainile, daca il scoti ar trebui sa ai acolo locurile de amplasat boxele.

3.da un search pe forum..sunt cateva manuale dar sunt in germana

salut , am si eu o intrebare , nu stiu daca am pus pe thread-ul care trebuie dar se pare ca trebuie sa implinesc 50 de posturi ca sa pot deschide un subiect nou.

stie cineva daca se poate sa pun pe lupo ul meu aer conditionat ? si daca da , cine se ocupa si cam care ar putea fi un nivel de pret? nu ma intereseaza neaparat sa fie la volkswagen , esential ar fi sa faca racoare inainte sa ma topesc cu tot cu masina.

well, cred k se poate pune, desi e f scump. pe sdi am vrut sa pun insa cik mi-au zis aia de la vw k nu se poate pune pentru ca 1.7 nu a avut niciodata a/c.

1 daca vrei sa iti pui filtru de polen trebuie sa-ti comenzi suportul care vine peste el o defapt o rama care tine filtru eu unu am si am 1.0 fara aer, 2 filtru de aer il gasesti in capacul ala mare de la motor are 2 suruburi de 10 le desfaci si il tragi din cleme (are doua in spate) fara frica il scoti il intorci si are cam 8-10 suruburi de prindere, capacul am vazut ca e exact ca al meu numai ca nu stiu daca ai 2 filtre sau unu eu am 2( din doua buc),3 motorul iti tremura ca el are o anumita turatie la care tremura daca apesi foarte usor aceleratia o sa observi ca tremura si fara ac la mine tremura pe la 900 de ture, iar la plafon nu iti reomand sa umbli ca e nasol daca rupi clemele in care prins iar metoda de scoatere e prin tregere incepi din spate catre fata.

Am si eu o intrebare cum putem monta frane pe disc pe spate? sau de la ce masina sa potrivesc fara a schimba toata puntea spate? eu cred ca golf 3

se poate schimba. vezi daca ai cum sa faci rost axul spate parca de la un lupo sport de 1.4 100 cp sau gti. insa va treb sa bagi niste banuti in ea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cap_de_viezure
Bine v-am gasit!

4. Poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi pentru demontarea plafonului (capitonajul din material textil)?

Cam atat deocamdata. Multumesc!

da, eu tocmai mi l-am dat jos astazi singur. nu e foarte greu dar e esential sa fi atent. inainte de toate trebuie sa demontezi tot ce e pe tavan, plafoniera, parasolare - sfatul meu e sa demontezi si manerele alea de pe lateral, chiar daca nu sunt pe tavan tot te incurca cand vrei sa il scoti.

cu manerele si plafoniera e usor , o surubelnita iti ajunge, ai insa mare grija la parasolare ca e mult de furca. partea dinspre usi se scoate mai usor (aia mobila) , insa la aia fixa e relativ complicat . se prinde in doua suruburi de tavan , ca sa ajungi la ele trebuie sa scoti capacelele alea care le mine s-au scos FOARTE greu, deci ai grija sa nu le rupi.

tavanu in rest se scoate usor, depinde acum si ce model de lupo ai tu. eu am cu trapa , deci la mine a trebuit sa scot plafonul mai intai din chederul ala textil din jurul trapei , presupun ca la ala fara trapa e mai usor dar probabil mai sunt niste cleme ceva pe centru ca sa il tina drept (probabil nu stiu asta sigur)

dupa aia incepi usor usor sa tragi de plafon DIN SPATE spre fata (am vazut ca asta ti s-a mai zis) . sa nu tragi ca nebunul ca pe laterale mai e prins in niste cleme, deci ai nevoie de putina blandete.

nu e greu, dar e nevoie sa ai rabdare. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help!

Cum se da jos un amortizor? Trebuie sa-l dau asta seara. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata nu pot sa iti zic, da cel de pe spate am vazut cand mi-a schimbat mie o protectie la el, ca a desfacut in portbagaj plasticul din lateral si sub plasticul ala era surubul de la amortizor. A desfacut surubul si a dat roata jos iar pe urma a scos amortizorul. S-ar putea sa te chinui putin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Am fost la service si nu m-au lasat sa ma apuc eu de desfacut. Si il vor desface ei. Luni dimineata va fi desfacut si se va continua tinichigeria. Aproximativ inca o satamana va mai dura tinichigeria si va urma pregatitul pentru vopsit. ;) Deci se lucreaza rapi. adurat pana s-a inceput treaba la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor!

Am inceput reconditionarea de la interior. Neavand trapa, plafonul se da jos ceva mai simplu. Are doar doua cleme in spate de unde se incepe, iar pe laterale doar se sprijina. Dar intr-adevar trebuie desfacut tot - parasolare, plafoniera si manerele.

Am demontat aproape tot interiorul si l-am dus in casa sa lucrez in liniste (plafoniera, scaune, plastice, mocheta, volan, schimbator, laterale spate, jumatate inferioara a bordului si aeroterma). Duminica mi-am propus sa desfac panourile usilor si sa vad ce e cu switch-ul. Vreau sa va spun ca am descoprit pana acum toate problemele despre care am citit aici si care puteau sa apara. Furtunul de apa pt stergatorul spate curgea pe langa bancheta, l-am reparat dupa care am constatat ca are o problema si in haion si acum apa se scurge la roata de rezerva. Stergatoarele fata mergeau mai mult impinse, a trebuit sa desfac, sa curat mecanismul si sa dau cu vaselina - acum merg brici, cu ocazia asta am gasit gaurile de scurgere a apei de ploaie infundate cu frunze si pamant de mai aveam putin si cresteam rame... dar pe zi ce trece parca mi-e tot mai draga. Sper sa nu ma dezamageasca atunci cand ajung la compartimentul motor.

@ALEXIO poti sa-mi spui daca farurile si grila fata de GTI pot fi montate si pe versiunea normala? Farurile tale sunt cu lupa?

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine stie cum se afla codul de culoare al masinii? :icon_thumright:

la toate masinile VW ,SEAT, AUDI, exista in portbagaj langa roata de rezerva ..pe stanga la seat si vw si dreapta la audi...randul urmator codului de motor(sub randul cu codul motor) ...in partea stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi masinuta mea are AC nu are filtru de polen, are doar un gratar! Vreau sa-i montez si am pus problema cateva randuri mai sus fara sa fi vazut ca la pagina 2 a topicului exista deja o schema si un cod pt carcasa filtrului. Revin pt ca desi schema e corecta nu e si codul, cred ca e pt masinile cu volan pe dreapta.

Am mai cautat si am gasit urmatoarele coduri pe care le-am si comadat:

6N1819640C - carcasa filtrului

1J0819648 - rama de prindere a filtrului

6N1815645A - capac protectie

6N0819165B - garnitura

N90757901 - piulita, 2 buc.

Cu totul costa aproape 30 euro. Am hatarat sa dau banii dupa ce curatand instalatia de aer, am gasit o gramada de mizerii intepenite in radiatorul de AC printre care si cateva viespi - am oroare de asa ceva!

Am cautat carcasa filtrului de polen la dezmembrari si nu am gasit, se potriveste doar de Polo 6N2. Cele de Golf III / IV nu se potrivesc desi au acelasi sistem de prindere si filtrul are aceleasi dimensiuni (gaura de admisie in instalatie e putin mai sus).

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor!

Am inceput reconditionarea de la interior. Neavand trapa, plafonul se da jos ceva mai simplu. Are doar doua cleme in spate de unde se incepe, iar pe laterale doar se sprijina. Dar intr-adevar trebuie desfacut tot - parasolare, plafoniera si manerele.

Am demontat aproape tot interiorul si l-am dus in casa sa lucrez in liniste (plafoniera, scaune, plastice, mocheta, volan, schimbator, laterale spate, jumatate inferioara a bordului si aeroterma). Duminica mi-am propus sa desfac panourile usilor si sa vad ce e cu switch-ul. Vreau sa va spun ca am descoprit pana acum toate problemele despre care am citit aici si care puteau sa apara. Furtunul de apa pt stergatorul spate curgea pe langa bancheta, l-am reparat dupa care am constatat ca are o problema si in haion si acum apa se scurge la roata de rezerva. Stergatoarele fata mergeau mai mult impinse, a trebuit sa desfac, sa curat mecanismul si sa dau cu vaselina - acum merg brici, cu ocazia asta am gasit gaurile de scurgere a apei de ploaie infundate cu frunze si pamant de mai aveam putin si cresteam rame... dar pe zi ce trece parca mi-e tot mai draga. Sper sa nu ma dezamageasca atunci cand ajung la compartimentul motor.

@ALEXIO poti sa-mi spui daca farurile si grila fata de GTI pot fi montate si pe versiunea normala? Farurile tale sunt cu lupa?

Salut, in legatura cu farurile de Lupo GTI, se pot monta, dar trebuie schimbata cam toata instalatia de lumini pe fata si mai trebuie facute si ceva modificari la caroserie, deoarece semnalizarea la farurile de Lupo GTI este in far, iar in locul semnalizatoarelor sunt 2 proiectoare. Nu cred ca merita investitia, avand in vedere ca 2 faruri de Lupo GTI ajung undeva la 400E + celelalte piese de care mai ai nevoie. O solutie mai simpla ar fi sa iti cumperi lupe si sa le montezi in far. Este in sectiunea de vanzari pe forum un coleg, care aduce lupe pentru faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca 2 faruri de Lupo GTI ajung undeva la 400E + celelalte piese de care mai ai nevoie. O solutie mai simpla ar fi sa iti cumperi lupe si sa le montezi in far. Este in sectiunea de vanzari pe forum un coleg, care aduce lupe pentru faruri.

imi poti da o adresa , un telefon ceva,as dori sa imi pun in faruri( ori sa le schimb )asta pt. ca la mine nu imi place cum lumineaza becurile de xenon pe care le am montate, oricum am sa imi scot grila si semnalizatoarele daca pun alte faruri si montez o grila mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegul Croco se ocupa cu asa ceva, nu am nici adresa nici numar de telefon. Uite aici linkul catre profilul lui. http://vwforum.ro/index.php?showuser=21415

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare: Carcasele de filtru de aer sun la fel la modelul 1.0 benzina si 1.4 TDI?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am terminat cu problema farurilor de care ma interesasem anterior. Nu am luat de GTI dar,am facut rost de ce trebuia ca sa modific in far si le-am terminat.Ca idee despre rezultat...va atasez si foto . cu farul original, piesele puse si farul aprins(modificat).

post-49910-1259510529_thumb.jpg

post-49910-1259510540_thumb.jpg

post-49910-1259510546_thumb.jpg

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cine ma ajuta cu o poza a racordului de la intercooler, cel care este prins de intercooler. Trebuie sa-mi adaptez la noul traeger care l-am luat.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate te ajuta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salutare tuturor!

am nevoie de o informatie : cati litri de ulei intra la un schimb de ulei+filtru la vw LUPO FSI?

va multumesc anticipat.

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. motor 1.4 FSI, 3.2L (conform AUTODATA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In AUTODATA zice ca tot 3.2l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da in autodata se precizeaza 3,2l dar in realitate intra un pic mai mult ceva de genul 3,3 daca te iei dupa joja de ulei.[eu unul cumpar la o revizie un bidon de 4litri si la urmatoarele 2 revizii cate 3 bidonase de 1 litru si nu mai ramane decat foarte putin si care nu-mi mai ajunge pentru inca un schimb adica 3 bidonase de 1 litru plus ce a mai ramas sa fac 3,2 litri].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Avand in vedere ca aici se vorbeste de detalii tehnice am si eu cateva.

La VW Lupo 1.4 FSI gasiti sub stergatoare 2 computere ;)

cu stati in fata masinii cel din stanga este computerul de bord al masinii iar cel din dreapta este computerul de la cutie.

Daca aveti de gand sa le scoateti ... este un procedeu foarte simplu dar aveti grija ca se rup foarte repede clemele de fixare.

Computerul de bord este prins in 3 cleme: 2 pe lateral si una in spate.

Computerul de la cutie este prins in 3 cleme(mentinoez ca sunt altfel de cleme :))... 2 pe lateral si una in spate.

Mufa care intra in computerul de la cutie are o siguranta atasata.Se trage in partea stanga de siguranta si apoi se scoate mufa.

O sa mai revin cu ceva detalii la Lupo 1.4 FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!