Jump to content

Instalatie GPL


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

mai eu nu cred ca metoda asta se aplica la gaz. La benzina da dar la gaz ... nu stiu.Deci la mine pana acum consumul a fost de 11,5- 12% oras si afara 8,5%

Modificat de floryn_zdv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o idee mai buna ca sa nu mergeti pana la golire, e asa: faceti plinu, resetati km. parcurgeti 100 km +- 2km cat se poate, si faceti din nou plinu si vedeti la pompa cat intra. cel mai corect

parerea mea :rolleyes:

Acelasi rezultat il obtii si daca aplici matematica,exemplul il ai cu cateva posturi mai inainte dat de floryn_zdv.

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce nu inteleg unii este faptul ca cantitatea bagata la incarcare difera de la statie la statie, de temperatura exterioara implicit de temp buteliei din masina si cea a rezervorului din exterior si nu in ultimul rind de calitatea GPL-lului de la o statie la alta.

Cu toate ca cineva spunea ca e acelasi furnizor pt toate...banui ca diferenta poate e generata de recipientul de transport etc...

Ca experiment mi ales fumatorii incercati sa umpleti o bricheta si vedeti cum e...

Ideea e ca nu tot timpul intra aceeasi cantitate cind faci plinul... poate sa difere cu 2-3l cel putin...

La vechea masina in decurs de o luna am incarcat de vreo 4 ori...a intrat 51-52-56-62l ultima a fost de pomina la Lukoil...butelia era de 60l cum dracu a intrat 62 nu inteleg :D

Nu e ca la benzina unde daca pui pina in "buza" cum fac taximetristii stii sigur ca de la plin la plin e cantitatea bagata...

Si nici acolo...mai povesteau unii ca au alimentat cind erau pe rosu si dupa 20km au ramas fara benzina...bagasera aer...au facut scandal ca erau mai multi la coada si au primit de la alta pompa echivalentul ...asta daca aveau bonul...

Cel mai bine se face alimentarea dimineata pe racoare cind temperatura este aceeasi in ambele recipiente si transferul se face mult mai usor si rapid, de la gol la gol...alimentezi 30-40l sau plinul si mergi pina il termini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: Eu chemam opc-ul , sa ma trezesc ca intra mai mult decat e rezervorul. Acolo se fura, clar ! Iar la lukoil a patit un prieten - a alimentat cum facea de obicei la alte benzinarii (cand era pe rosu) si cu aceeasi cantitate de benzina pe care o punea de obicei, a facut nici jumatate din km pe care ii facea ....de obicei :D De-atunci nu mai baga de la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz pentru offtopic dar intreb si eu aici sa nu fac topic nou,are cineva o datorie la mine si a zis ca daca vreau imi da niste benzina cu plumb,intrebarea mea este daca merge la masina din semnatura?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este indicata benzina cu plumb masinilor pe injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeau baietii de mai sus de consum .. eu am facut in felul urmator am bagat 10L de gaz am resetat kilometrajul si am mers pana am ramas fara gaz aveam 71,3 km facuti..acum regula de 3 simpla 10L gaz .... 71.3km atunci x L gaz ........ 100km ??eu zic ca asa e cel mai corect mod de a afla corect cat consuma nu? Acum in cazul meu 71.3 km cu 10 litri de gaz la un motor de 1.4 .. nu e cam mult tinand cont de faptul ca pe benzina consuma 5.5-6 L %?? Am sa merg la baietii cu instalatia sa incerce sa o regleze.. Inca ceva e firesc atunci cand pornesc motorul si face trecerea pe gaz sa miroasa a gaz? eu cred ca nu .. dar nah poate are ceva supapa .. nu stiu poate ma ajuta unu dintre voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e cam mare, mai ales ca zici ca pe benzina e 5-6l, banui ca extraurban :P

Eu am facut la fel cu 15 si respectiv 10l...

Rezultat ~15l % dar regim urban cu AC la maxim, preponderent motorul "rece"...

Oricum cam mult de aceea continui cu reglarea lui...

Acum o sa incerc cu duze de 1.9 de la 1.75 (cica) sa vad ce iese...

Apropo de mirosit a GPL NEEEEEE du-te la service ca ai scapari...

La mine miroase prin jurul masinii cind alimentez... ATIT ...

NU ARE VOIE SA MIROASE...cel mult daca ai amestec prea bogat si iese nears pe teava de esapament...dar mirosul e in afara masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moog si eu am miros de gaz acolo la motor. instalatia mi-am montat-o la aia in podul pe fier. Da-mi un sfat unde sa merg sa se uite la ea sa imi spuna care este treaba?(la cineva mai profesionit caci cei de acolo au spus ca nu este nimic in neregula). Nu are cum sa fie debitul prea mare pt ca se simte ca e mai puturoasa fata de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de instalatie ai? Sa stiu unde sa te trimit :D

Daca ai model vechi pe carburatie stiu pe cineva...

La secventiala e naspa nu prea sint meseriasi f buni...toti merg bine pina cind apar problemele de reglaj...

Din cite stiu in Iasi sint 2 mai buni aia din Basceaus si cei din Bucium.

Zi ce fel de instalatie ai si daca am soft pt ea ne uitam impreuna...

Apropo de pierderi de gaz cei din Bucium au detector pt asa ceva, dupa cite stiu...

Daca e puturoasa poate fi si cu amestec bogat si sarac...am patit-o rau cu amestec f bogat la vechea masina...nu accelera peste 3000rpm si consuma ca un Hammer...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam peste 2500-3000 se simte ca trage.

Este simpla nu este secventiala.

Firma este Lenzo Randi.

Poate nu este reglata bine de miroase. Poate ai soft sa vedem ce si cum.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iam sunat pe baietii care miau montat instalatia si au spus ca motivul pt care miroase a gaz .. este ca nu sunt bujiile bune.. am sa le schimb .. dar totusi consumul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, fă minim 500km şi după aia mai vorbim de consum.

Toţi ţi-am spus că o să mai scadă.

PS- iam, miau se scriu despărţit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat diuzele. Prima impresie e ca merge bine ...

Bad boy am vorbit cu cei de la service si intr-o dimineata saptamina viitoare mergem impreuna si vedem care e treaba...

Numai sa-mi spui cind...eu numai dimineata sint liber dupa 8.00

@Eagle: Apropo de bujii mai intii verifica-le, daca sint afumate, umede (dupa ce mergi pe benzina) , gap-ul (distanta intre electrozi).

De mirosit a GPL in compartiment motor nu au treaba bujiile...aia e goanga... daca miroase la spatele masinii la teava de esapament poate ca da...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine doneaza o instalatie de GPL? Daca te-ai saturat de ea da un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bate gandu sa-mi pun GPL pe masina... vreau sa stiu daca sunt avantaje semnificative din punct de vedere financiar. e adevarat ca motorul se uzeaza mai repede pe GPL decat pe benzina? trebuie schimbat si tipul de ulei? eu folosesc 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lenesule, s-a mai discutat.

Apropo de avantaje socoteste si tu, diferenta de cost benzina-GPL, 4.5-2.6...

Pe scurt daca faci macar 12-15000km/an merita...costuri suplimentare prea mici gen 100-150RON revizia la 10.000km

NU, motorul nu se uzeaza decit daca e folosit de taximetristi cazuti in cap, ce vor sa mearca cu aer+urme de GPL...

Daca mergi cum se recomanda, pornire pe benzina, un amestec aer+GPL reglat optim, la 1-2000km sa mai faci 50km pe benzina, nu ai sa ai probleme cel putin 150-200.000km...

Nu trebuie schimbat nimic nici ulei nici bujii speciale...

Se recomanda bujiile originale care teoretic sint optime pe acel tip de motor.

Singura chestie sa gasesti o firma care sa stie sa REGLEZE o instalatie de GPL, nu numai sa moteze...multi se uita ca curca'n lemne...dau o autocalibrare si gata...

Bafta...pt mai multe pareri da un search sint mai multe topic-uri despre GPL pe mai multe marci/modele...

De exemplu pe aici :

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11506

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai am un Logan 1.4 cu GPL din fabrica. Daca este bine reglat, nu consuma cu mult mai mult decat benzina. Un consum facut de mine, in 600 km jumate facuti in oras si jumate inafara, cu mers normal, nici sa o menajez, nici sa schimb doar la 3500 rotatii mi-a luat 8l/100 mediu. Eu zic ca este ok. Depinde si cati KM faci pe an. La GPL ai intretinere suplimentara, filtru GPL 2-3 mil odata la 20.000-30.000 KM, Eu fac cam 1000 km pe saptamana si in 1 an jumate , dupa un calcul rudimentar, am amortizat cei 1000 E in plus.

Sa nu va fie frica de uzura motorului, nu este mai mare decat pe benzina. Depinde cum intretii masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai tunde-o cu 8l% mixt 50-50...adicatelea scoti consumul de fabrica pe benzina?

Sau ai folosit-o pe post de barca prin Galati la inundatii :Driver: ?

Numai AC-ul pornit pe caldurile astea adauga 1l%...

O instalatie bine reglata consuma ceva mai mult decit pe benzina...amestecul sarac "dauneaza grav sanatatii"...

In rest deacord cu tine, pe criza asta merita atentia o instalatie GPL...

Repet, singura problema e reglajul instalatiei secventiale, unde multi merg pe orbecaite...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care e consumul pe GPL, ca daca ma uit in manual scrie ca are cca 10-12% in plus fata de benzina. Deci la un consum benzina de 10L pe gaz ar fi unedva la 11.2, da? Vad comentarii de 12, 15, 18 % samd, pai asa mai merita GPl daca e la jumate din costul benzinei si consum aproape dublu? Ce iau pe mere dau pe pere? Vad ca se mira colegul de 8% chiar daca e mixt... dar suna atragator un consum asa. Eu daca conduc batraneste scot aproape consumul din carte. Deci pe GPL asi fi fericit...

Revin la intrebare: Cat consuma pe GPL?

Mai vad ca apar si consumuri de benzina (porniri, mers, etc) pe astea le calculati la final?

Daca pornesc pe benzina si merg "putin" pana se incalzeste motorul apoi trec pe gaz... am ajuns la munca in 7km si motorul e tot rece. Rog un coleg sa formuleze o opinie caci nu suntem taximetristi sa mergem o zi intreaga si de plecat la drum lung iesim din bucuresti mai rar pe criza asta. Merita GPL sau nu? Ca ma tot caut in buzunare sa mai bag un litru doi de benzina ca musca mult si inghite tot.

Mai am una: vad ca se vorbeste de "rezervor de 40L in care intra cam 34L fiind limitat la 80%", la un consum de 12-13% inseamna ca la fiecare 2-3 zile caut gaz? Plec la mare din bucuresti pe GPL si ajung pe benzina? Am vazut ca exista rezervoare si mai mari dar si nevoia de spatiu e mare. Colegii cu rezervoare mici spuneti-ne si noua daca e bine sau nu... sa nu repetam greselile si probleme de care vati lovit voi.

Ultima azi: Am citit pe aici ca exista pornire pe benzina si la turatii de peste 2000 trece pe gaz? Ce face la semafor ... trece inapoi pe benzina si iar pe gaz cand turezi sau cum? Daca porneste pe benzina si trece pe gaz la momentul X mai trebuie sa mergi pe benzina o data la X km, cum spunea cineva pe aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la monopunctul nostru poti sa ai o instalatie ce merge pe gaz/benzina,adica trece in gaz automat la o turatie stabilita,la semafor stai pe benzina,pleci si sare singura in gaz,etc.

mi se pare cea mai buna treaba.dar parca era mai scumpa ca una normala.mai sunt si cele cu injectie secventiala de gaz,pt multipunct.

sa ma corecteze cineva daca gresesc.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care e consumul pe GPL, ca daca ma uit in manual scrie ca are cca 10-12% in plus fata de benzina. Deci la un consum benzina de 10L pe gaz ar fi unedva la 11.2, da? Vad comentarii de 12, 15, 18 % samd, pai asa mai merita GPl daca e la jumate din costul benzinei si consum aproape dublu? Ce iau pe mere dau pe pere? Vad ca se mira colegul de 8% chiar daca e mixt... dar suna atragator un consum asa. Eu daca conduc batraneste scot aproape consumul din carte. Deci pe GPL asi fi fericit...

Revin la intrebare: Cat consuma pe GPL?

Mai vad ca apar si consumuri de benzina (porniri, mers, etc) pe astea le calculati la final?

Daca pornesc pe benzina si merg "putin" pana se incalzeste motorul apoi trec pe gaz... am ajuns la munca in 7km si motorul e tot rece. Rog un coleg sa formuleze o opinie caci nu suntem taximetristi sa mergem o zi intreaga si de plecat la drum lung iesim din bucuresti mai rar pe criza asta. Merita GPL sau nu? Ca ma tot caut in buzunare sa mai bag un litru doi de benzina ca musca mult si inghite tot.

Mai am una: vad ca se vorbeste de "rezervor de 40L in care intra cam 34L fiind limitat la 80%", la un consum de 12-13% inseamna ca la fiecare 2-3 zile caut gaz? Plec la mare din bucuresti pe GPL si ajung pe benzina? Am vazut ca exista rezervoare si mai mari dar si nevoia de spatiu e mare. Colegii cu rezervoare mici spuneti-ne si noua daca e bine sau nu... sa nu repetam greselile si probleme de care vati lovit voi.

Ultima azi: Am citit pe aici ca exista pornire pe benzina si la turatii de peste 2000 trece pe gaz? Ce face la semafor ... trece inapoi pe benzina si iar pe gaz cand turezi sau cum? Daca porneste pe benzina si trece pe gaz la momentul X mai trebuie sa mergi pe benzina o data la X km, cum spunea cineva pe aici?

Parerea mea este ca merit sa iti pui gay pe masina, numai daca mergi zilnic cel putin 30-50 km. Daca esti sofer de weekend nu merita.

Cazul meu: motor de 1.8, 90 cp, instalatie clasica

consumul pe care il am la masina este:

extraurban la viteza de 120-140 km/ h de aproximativ 10-11 l/ 100 km (cel mai mic consum a fost scos de sotie 7 l/ 100 km - la viteza de 90 km/ h )

urban 11 - 14 l/ 100 km in functie de stilul de condus (acest consum urban este facut in Bucuresti pt. ca aici locuiesc chiar daca am numere de BZ)

Daca vrei consum mic vorbesti cu baieti care iti moteaza instalatie sa-ti regleze gayul in asa fel incat sa-ti consume mai putin dar in schimb o sa cam te chinuii in depasiri.

Eu am optat pentru rezervor toroidal (adica rezervor mic - 40l dar n-am reusit niciodata sa bag 34 l de gaz, maxim am bagat 31 l ) pentru ca nu ocupa mult spatiu in portbagaj, acest reyervor toroidal se pune in locul rotii de reyerva. Dezavantajul este acela ca te duci cam des sa alimentezi

Masina porneste pe benzina si comutare pe gaz se face la circa 2000 ture. Pur si simplu apesi pe accelaratie ca sa ajungi la circa 2000 ture si se da pe gaz si asa ramane pana opresti motorul, nu se da singura pe benzina. Daca vrei sa o treci pe benzina din mers trebuie sa comutezi manual pe benzina (o sa ai un buton si indicatorul de gaz, apesi acel buton si sa dat pe benzina din mers)

Eu numai iarna stau cu motorul pornit pe benzina pana se incalzeste, iar vara cum am pornit am si dat-o pe gaz

masina o am pe gaz de 3 ani ( aproximativ 70 000 km) si nu am avut probleme din cauza gazului (in primul an mi s-a dereglat gazul de vreo 2 ori si cam atat)

la monopunctul nostru poti sa ai o instalatie ce merge pe gaz/benzina,adica trece in gaz automat la o turatie stabilita,la semafor stai pe benzina,pleci si sare singura in gaz,etc.

mi se pare cea mai buna treaba.dar parca era mai scumpa ca una normala.mai sunt si cele cu injectie secventiala de gaz,pt multipunct.

sa ma corecteze cineva daca gresesc.

brgds

Nu exista ceeace spui tu "la semafor stai pe benzina,pleci si sare singura in gaz,etc." O data ce ai dat masina pe gaz asa ramane pana opresti tu motorul ori pana comutezi tu trecerea manual pe benzina din mers

Se poate pune secventiala si la monopunct, defapt ce inseamna monupunct - are un singur injector iar multipunct are mai multe injectoare

Instalatie clasica inseamna ca gazul intra pe admisie, pe unde intra aerul in motor intra si gazul. Instalatie secventiala inseamna ca gazul este pulverizat de injector.

Moroul meu este multipunct (4 injectoare) dar am pus instalatie clasica pentru ca acum vreo 3 ani acele instalatii secventiale aveau niste preturi de iti statea motorul in intersectie. Eu am dat pe instalatia mea 11 mil iar cea secventiala era vreo 40 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima oara cand aud de 1.8 multipunct pe golf 3. Ce marca sunt componentele instalatiei tale si unde a fost montata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima oara cand aud de 1.8 multipunct pe golf 3. Ce marca sunt componentele instalatiei tale si unde a fost montata?

Golf III an fabricatie 1995, USA - Mexic - Puebla, motor 1781 cmc, 66 kw, injectie multipunct digifant, cod motor ADD

intra pe acest site si poti vedea motorul si cateva caracteristici http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Informati...or-MKB-ADD.html

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Informati...or-MKB-ADD.html

Pe majoritatea pieselor scrie MEXICO, dar mai sunt si Germany, France, dar predomina mexic. Cand am cumparat masina habarnaveam ca vw se fabrica si mexic. Cand am aflat unde este fabrica a fost primul contact cu servicul....cand mi-au cerut certificatul ca sa poata sa comande diferite piese.......ghici cemi-au spus (majoritate servisurilor)....acest cod de motor nu exista in baza noastra de date, si m-am pus pe cautat si intr-un final am aflat ca este fabricata in mexic. Morul este identic cu oricare alt motor de 1.8 90 cp, numai ca difera modul de alimentare - injectia multipunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!