Jump to content

Instalatie GPL


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

ac.com.pl cauta la documentatie si gasesti pt STAG 100.

http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/en/ENG-STAG-50100150_manual.pdf

E reglata prost. Iti da peste cap mapa de injectie pe benzina...

Schimba mecanicii sau apuca-te de reglaje dupa ce te documentezi. Interfata gasesti pe autoscan.ro

Softul in gasesti pe site-ul de mai sus.

Apropo de meseriasi avem unul si pe forum, GABIGPL e in Bucuresti, suna-l ca e baiat de treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a luat-o razna pe benzina, nu stiu ce sa ii fac...pe gaz merge frumos dar pe benzina...nu am relanti constant si in mers se cam balbaie...de la 3000 turatii scade la 2000 si nu mai pot sa ii dau pedala...

Ps: instalatia este de tip clasic...cu buton de comutare cu 3 pozitii...am pus si aditiv in benzina si nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ac.com.pl cauta la documentatie si gasesti pt STAG 100.

http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/en/ENG-STAG-50100150_manual.pdf

E reglata prost. Iti da peste cap mapa de injectie pe benzina...

Schimba mecanicii sau apuca-te de reglaje dupa ce te documentezi. Interfata gasesti pe autoscan.ro

Softul in gasesti pe site-ul de mai sus.

Apropo de meseriasi avem unul si pe forum, GABIGPL e in Bucuresti, suna-l ca e baiat de treaba...

buna treaba asta cu schimbul de mecanici

cu toate ca am inst in garantie am fost la altii(kit ca pierd garantia)

si ce au gasit baietii

1 firul pt clapeta de acc nu era legat ,ba mai mult era taiat exact la iesire din STAG

2 firele pt sonda lambda la fel nu erau legate

baietii au legat firele acolo si din primele probe este ca relantiul e stabil acum(inainte (pe GPL)daca eram in cuplu si calcam ambreiajul turatia ramanea undeva pe la 2000rpm iar pe benzina daca dadeam si acolo fluctua ceva

acum dupa astea legate imi merge la prima vedere cam ca inainte sa montez gpl

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie in ziua cand au montat gazul au taiat firul de la sonda lambda!le vreo 3 luni cand mi-a verificat alt mecanic masina si m-a anuntat ca am sonda lambda taiata.m-am deplasat inapoi la cei ce au montat gazul si mi-au spus ca asa merge masina mai bine.bineinteles ca pana la final m-am certat cu patronul ,au inceput amenintarile,nici eu nu mai calc pe la el la service dar si el ma evita pe unde ma vede.pentru cei din pitesti:feritiva sa montati GPL in spate la Brancoveanu!pe17 am programare la bucuresti la autogaz romania.importatorul de Marini,care s-a oferit sa ma ajute in garantie cu masina.va tin la curent cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

Vin si eu cu o intrebare stupida, daca s-a discutat si nu am vazut imi cer scuze.

Pe motorul meu 1.8 ABS cu injectie monopunct se poate pune instalatie GPL secventiala?

Cineva imi zicea ca se poate si desi nu sunt in tema mi-e greu sa cred ca este posibil.

Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu ca s-ar putea, dar de ce ai face acest lucru? Sau esti doar curios.

Instalatia secventiala se pune pe motoarele cu injectie multipunct pentru a controla injectia pe fiecare cilindru. Dar daca avem un singur injector ce rost mai are?

Invers se poarta pentru ca instalatia pentru monopunct este mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doar curios. Desi nu ar fi o investitie rea daca s-ar putea realiza fara prea mari batai de cap.

In conditiile in care din cate am auzit, pe acest tip de instalatie consumul este aproape acelasi si performantele motorului raman neschimbate.(daca o fi adevarat)

Dar tinand cont (tot din auzite), ca gazul duce la o uzura mai rapida a motorului...prefer sa fac economii in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Eu am pe golful meu motor 1.8 AAM de 75 de cai,e monopunct cred.Odata cu cresterea pretului benzinei au inceput sa apara si gauri in buget :lol: ..un consum de 10,11% urban,asta la mers lejer,la talpa sare de 14..extraurban nu ma deranjeaza,maxim 7%.I-am schimbat cam tot ce ar putea sa ii afecteze consumul,consumabile,filtre etc..si consumul a ramas identic,masina e din 97,aproape de 200000 km.Am un prieten cu motor 1.8 de 90CP si la el consuma maxim 8 urban,nu pot sa imi dau cu seama cum reuseste.Asa ca m-am hotarat sa ii montez gpl.As vrea sa imi recomandati un model de instalatie,ceva si un service bun in zona judetului Galati,Vrancea,eventual preturi orientative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buzau Progaz monteaza BRC.

Pretinu' tau e vinator sau pescar? :))

1.2 TFSI se apropie de consumul asta pe urban... 10-12 pe timp de vara fara bara la bara e un consum ok pt oras.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_golf

cu tot respectul datorat acestui forum: vorbesti aiurea ! daca citeai putin forumu asta-sau macar topic-uri specifice consumului,nu mai ziceai ca e normal sa consume atata.

am terminat ..........ca am obosit de fiecare data sa intervin sa scriu ceea ce e evident...pacat...unii de aici se chinuie sa faca ceva....nu stiu la ce mai intrati pe forum...sa intrebi aiureli si sa primesti si raspunsuri aiurea......nu stiu

BlackJack, si eu am motor de 1,8.-deci stiu ce vorbesc.citeste topicul respectiv de consum si vezi.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebi Gaz Buzau...acolo mi-am montat eu instalatia in urma cu un an...si sunt multumit...am mai avut ceva probleme(din cauza expertilor in gpl) dar pana la urma mi-am reglat-o singur...am consum(fara aberatii) de 8% mixt...(in iarna am avut si 12% dar era reglata prost)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.instalatii-gpl-auto.ro/contact.php

La astia si-au montat mai multi inclusiv de pe forum si nu au avut probleme.

Conditia cea mai imporntata este ca masina sa mearga perfect cind montezi GPL...

Apropo de consum , daca in oras scoti 8 pe extraurban cit scoti 5.5-6 ?

Daca faci drumuri scurte si la intervale mai mari, semafoare la greu, aglomeratie etc...nu scoti 8 in oras decit cu un diesel...

8% mixt mai suna a ceva...

Am scos si eu 9 in oras dar era duminica dupa amiaza...gata ca deviem de la subiect...

Revenind de cei de "sus" am auzit numai de bine de vreo citiva ani...sint ceva mai scumpi dar merita si ca "marca" de instalatie si ca serioazitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu un golf 3 pe gaz.in oras am consum de 8-9 iar in afara am reusit sa am 6,5% asa ca ... depinde cum mergi(sportiv sau subturat),de trafic,deal,vale.motorul meu e de 1,6.cand nu era reglat am avut consum de 14%poti sa o reglezi fara probleme si singur ca sa ai consum redus.apropo nu se misca in reluaredeci trage normal.am incercat si un debit mare(18%) sa vad cum trage... e prea mare consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu se considere off . Ce rol are acea spirala de la minutul 1:00 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care nu stiu,consumul pe gaz este cu 1l mai mult ca pe benzina(asta la un reglaj normal) iar puterea motorului scade cu 2%.

Modificat de bastil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cei care stiu sa explice mai exact cum ajunge gazul in admisia masinii? Am eu ceva idei dar nu sunt lamurit. Adica :

1. prin injector si asta ar insemna ca se va pune un teu sau ceva pe conducta de benzina cu o valva ceva ca sa poti comunta intre cele doua.

2. prin aspiratia de aer a motorului adica pe unde intra aer va intra si gazul, caz in care va merge si benzina si gazul in paralel si cum mai opresti atunci benzina.

Alta intrebare este ce se intampla cu benzina cand mergi pe gaz, adica pompa de benzina din rezervor merge in continuare si isi face turul si returul de benzina chiar daca mergi pe gaz sau se opreste complet si pompa.

Ce modificari presupune instalatia gpl la nivelul injectiei monopunct adica asupra intregului ansamblu de injector? Se gaureste ceva pe acolo sau ......?/

3. o alta posibilitate este aceea de a intra gazul prin furtunasul acela de vacum de pe lateral ??? (ma gandesc si eu )

Cu alte cuvinte daca e cineva disspus sa explice exact principiul de functionare a instalatiei GPL din momentul in care iese din plaman si pana ajunge in piston.

Ideal ar fi sa aveti un Golf ca al meu Motor 1.8 cod AAM 55Kw.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee de un pret la instalatie gpl completa pentru motor 1.6 101 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functionarea unei instalatii de gaz. Explic aici functionarea unei instalatii simple (nu secventiala) pe un motor 1.8 ABS, inj. monopunct. Gazul vine din butelie sub forma lichida pana in ''plaman'' unde este trecut in stare gazoasa, de aici gazul este introdus in calea ge admisie a motorului. Acest lucru se face de obicei prin intermediul unei flanse care se intercaleaza intre corpul injectorului si corpul clapetei de acceleratie, dar nu se exclude nici conectarea direct in tubul de aer ce vine de la filtru, depinde de instalatie. La funtionarea pe benzina regulatorul electronic al gazului opreste gazul prin intermediul a una, doua electrovalve pe traseul de lichid al acestuia. La trecerea pe gaz, acelasi regulator intrerupe circuitul electric al injectorului, pompa funtionand pana se face presiunea de lucru dupa care se opreste. Daca instalatia are si modul de urmarire a sondei lambda, atunci se intrerupe si firul sondei si se inseriaza cu acest modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei nu se intrerupe firul decit daca vrei sa-i pui emulator de sonda...se ia numai semnal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc e3. Sunt pe cale sa montez si eu o instalatie GPL pe masina din semnatura si incepand sa citesc despre tipuri si marci de instalatii am realizat ca sunt cam afon in acest domeniu si cum am o oarecare retinere fata de servisurile din zona mea vreau sa aflu cat mai multe informatii despre ceea ce urmeaza sa instalez pe masina in special as vrea ca ce platesc aia sa primesc.

Modificat de Aryaro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citisem pe aici ca... arderea ar fi uscata.de unde le scoateti fratilor?unde ati auzit de ardere uda?nu se uzeaza nimic mai mult de cat trebuie.am avut si un golf2 pe carburatie cu gpl si nu am avut probleme de nici un fel.uleiul din motor face ungerea nu benzina.

Modificat de bastil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ardere uscata = amestec sarac = scaune la supape duse

Asta e valabil la inst pe carburatie unde se poate regla amestecul manual...

La secventiale ramine numai mersul NUMAI pe GPL ce face ca injectoarele pe benzina sa se infunde...

Mersul cu amestec sarac nu se poate...intervine sonda lambda si se aprinde checkul...

Mai sint natarai care pun emulator de sonda... dar astia sint rari pe piata...

Asta o fac taximetristii de prosti ce sint...cica fac economie...

Inca un defect este arderea pompei de benzina din cauza mersului cu rezervorul ~gol...racirea se face in benzina...daca mergi cu aburi de benzina atunci riscul de a se arde este 90% :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista ardere uscata cum nu exista ardere umeda.asta e vrajeala.la golful2 nu am avut probleme cu motorul.l-am avut cam aproape 3 ani dupa care l-am vandut.persoana care il are acuma nu are probleme.ma intalnesc cu el prin oras.canditiva la cum arata uleiul si cat de curat este in comparatie cu cel care este la omasina care merge numai cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un reglaj incorect cu amestec sarac sa faca soferu economie, este moartea supapelor...dar asta e la mintea taximetristilor deobicei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!