Jump to content

Instalatie GPL


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

Va scapa din vaporizator spre admisie aer si de aia miroase a gaz si porneste inecata.

Stii cumva care e remediul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie mai incomoda, evita oprirea motorului cat este rece. O alta, daca tot trebuie sa o faci, trece-l pe benzina si lasa-l sa functioneze un minut doua sa absoarba tot gazul. Eu nu cred ca este o scapare de gaz ci gazul care ramane pe furtun, carburator si galerie. Cu motorul cald gazele posibil sa mai scape pe ici pe colo fiind foarte fierbinti plus ca motorul cald porneste mai usor chiar si supraalimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi ce tip de instalatie ai, carburatie sau injectie?

Ai o electrovalva inainte de vaporizator, si una pe vaporizator?

Verifica(daca etanseaza) --schimba garniturile la ele...

Nu de pe furtunul de la vaporizator spre motor-ala e putin, scapa cel de pe teava de la rezervor pina la vaporizator...

Ala e lichid si destul de mult...pe timpul noptii se scurge in zona admisie aer si umple tot filtru de aer si tubulatura in concentratie mare...de aia pleaca inecata...

Ca sa vezi ca e de acolo, scoate furtunul seara si dimineata pune-l inapoi...si vezi cum porneste...

Sau desfa conducta (dimineata) care intra in vaporizator si daca nu "sare" gaz lichid pe tine :) inseamna ca am dreptate...scapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi ce tip de instalatie ai, carburatie sau injectie? Injectie monopunct euro2

Ai o electrovalva inainte de vaporizator, si una pe vaporizator? nu stiu cum ar trebui sa arate o electrovalva

Verifica(daca etanseaza) --schimba garniturile la ele... N-am ce sa ma ating de ea, e noua, in garantie ...am 1400km pana acum

Nu de pe furtunul de la vaporizator spre motor-ala e putin, scapa cel de pe teava de la rezervor pina la vaporizator...

Ala e lichid si destul de mult...pe timpul noptii se scurge in zona admisie aer si umple tot filtru de aer si tubulatura in concentratie mare...de aia pleaca inecata... N-ai inteles. Daca masina sta mult timp, porneste perfect. Daca pornesc motorul dupa o scurta functionare pe gaz(motorul e inca rece) atunci se ineaca. Deci la prima pornire se intampla ceva, cand trec pe gaz, fapt care face ca motorul sa se inece la urmatoarea pornire, cu conditia ca motorul sa fie rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva e o chestie cu o bobina (deobicei albastra sau neagra) cu 2 fire de comanda pe ea.

Lasa masina sa se incalzeasca cit de cit min 5-10min. sub 0grd. sa se ridice putin acul la temperatura.

Ramine gaz pe furtun partial in stare lichida fiind vaporizatorul foarte rece.

Uita-te daca ai electrovalva de blocare inainte de vaporizator. Urmareste teava de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de temperaturi sub 0, cel putin in cazul meu. Asta toamna facea la fel. Daca opream motorul dupa o scurta functionare a lui, pornea din nou foarte greu. LA inceput nu facea asa. De vreo 7 luni face.

Bineinteles daca il opresc pe benzina si il pornesc tot asa nu mai face figuri.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema frecventa la GPL. Chiar si vara.

Nu mai etanseaza f bine electrovalvele.

Curatate sau schimbate garnitura de pe capul pistonasului, sau varianta la indemina oprit pe benzina.

"Asa face toate" :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.incerc sa inteleg cum o treci tu imediat pe gaz?am vazut ca ai trei pozitii la comutatorul de gaz.care ar fi pozitiile respective?stiam ca la euro 2 sunt 2 pozitii;benzina si automat.la mine nu trece pe gaz de cat automat.nu am cum sa o trec eu pe gaz cand e rece motorul.e setata sa treaca pe gaz la 25 grade.daca tu poti sa o treci pe gaz si rece si zici ca porneste greu daca faci o oprire de cateva min,singura explicatie este ca ingheata gazul in plaman.si cu pornitul pe benzina fii un pic mai explicit cum se manifesta ca am avut si eu probleme de genul asta si poate pot sa te ajut.am postat pt, GTI-85in speranta ca il pot ajuta

Modificat de alx200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial era vorba sa-mi monteze si mie tot asa - cu trecere automata pe gaz la peste 30-40C. Dar eu am vrut sa pot trece eu pe gaz, fara sa astept sa se incalzeasca, practic am un mod semi-automat.

Pozitia1 = benzina permanent. Pozitia 0 = Auto . Pozitia 2=GPL permanent. In modul 0 porneste pe benzina si trece pe gaz la 1600 rpm.

Deci, eu o pornesc pe modul Auto, stau cateva secunde, sa apuce sa-si faca ungerea cat de cat, apoi ii dau 1600rpm din pedala si fac trecerea pe gaz.

De cele mai multe ori, traseul pe care il parcurg e suficient pentru a incalzi motorul peste 50-60C (de aceea o trec direct pe gaz, ca sa nu mai stau cu ochii pe ceasul de la apa), dar uneori mi se intampla ca trebuie sa fac o oprire undeva, inainte de a incalzi motorul si atunci se intampla "bucuria".

Iar legat de pornitul pe benzina (indiferent ca sunt pe pozitia 1 sau 0) - mi se intampla cateodata sa trepideze la relanti. Pornesc masina si o las pe benzina, pana curat zapada si gheata de pe parbriz....motorul suna neregulat. Turometrul digital nu arata oscilatii mai mari de +/- 40 rpm fata de 800rpm...si asta doar din cand in cand (in 10 secunde, 7-8sec sta la 800...intelegeti ce vreau sa spun). Inainte sa pun gazul nu facea asa, mergea "foarte rotund".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este recomandat, ci chiar contraindicat sa pornesti sau sa treci imediat pe GPL.

Las-o macar 5-6min pe benzina. Chiar mai mult pe frigul asta. Cel mai bine pina coboara turatia spre relanti.

Daca ai sonda lambda si ECU e destul de inteligent sa "invete", ai dat peste cap harta de injectie benzina.

Sa nu mai zic ca daca mergi numai pe gaz in citeva luni (5-6) injectoarele pe benzina o sa functioneze din ce in ce mai prost.

Se RECOMANDA sa se mearga la 100-200km de GPL macar 10-20km pe benzina ceva mai turata.

Nu-i un efort financiar prea mare. Mai poti adauga cind pui benzina si un aditiv de curatat injectoare (eu merg cu 2+2).

Altfel ai sa afli pe pielea ta "legenda urbana" conform carei "GPL-ul strica motorul, supapele, injectoarele"...

Crede-ma, am trecut si eu prin astea...cu fosta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles acum ce instalatie ai montat.asa am avut pe cielo.este foarte posibil sa-ti zapaceasca putin harta la ECU.si eu mai patesc sa porneasca si sa mearga destul de neregulat dimineata.stii ca am avut si eu probleme cu masina mea,cu scosul fumului negru la mersul pe benzina,dar am rezolvat-o cu un senzor de temperatura apa la second hand.am luat unul nou si era scos din parametrii.nu imi traducea corect temp.pana in 40 grade el traducea ca ar fi -10 si de aici toate problemele.cu cel nou am mers 5 zile pt.ca era bolnav de nou.acum merge f.bine masina dar nu mai pot sa scanez cu vag com-ul.nu mai vede vag-ul ecu.asta imi apare pe ecran.la tine verifica daca nu cumva trage aer fals pe la corp injectie.sper sa gasesti hiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ieri mai aveti un "gazar" in club

motor 1,6 abu monopunct

electronica stag l plus ,vaporizator nu mai stiu exact parca tomaseti butelie toroidala

prima alimentare 7litri 60 km cu tot cu reglajul lor etc etc

sa vedem acum dupa ce am acut plinul

o mica problema : dupa ce am montat instalatia am avut niste erori aiurea pe vag un senzor oxigen unul de aer si inca ceva .m-am cam chinuit sa le scot pt ca nu prea mai vroia sa se "pupe" vag-comul cu ecu

pana sa le scot parca avea un relantiu mai ciudat pe benzina ,acum vad ca e mai bine

ce sa zic plinul si talpa

PS alx ,incearca sa aci scanarea pe benzina ,dupa sa o treci pe gaz din buton ca daca ii dai pe gaz nu o vede(la mine asa acea)

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor oxigen/aer = sonda lambda...= belea-> reglat instalatia bine...

VAG-COM-ul merge si cind esti pe GPL...nu are nici o legatura...

In schimb daca ai interfata de GPL legata si pui si VAG-ul atunci ai una (belea)... :)

Nu merg amindoua decit daca pui VAG-ul intri in el si dupa aia pui interfata GPL...cel putin la mine asa face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moog vad ca le stii mai bine pe astea cu instalatiile

o intrebare

eu am injectie mono cu sonda lambda si am un emulator de ala stag-l plus ,in el am vazut ca are niste jumperi care toti dunt pe off(probabil asa vin din fabrica si montatorii nu se mai obosesc sa ii modifice)

intrebarea e ;toti jumperii trebuie sa fie pe off sau se modifica ceva pe acolo pe la ei?

si alta problema e ca nu stiu ce tip de sonda am cain cartea stagului scrie acolo cum sa dai jumperi in functie de ce tip de sonda/clapeta de acc. ai ,rezistiva inductiva de la o-5 de la 5-0 volti etc

ai idee cum determin ce tip de sonda am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am completat niste ulei la motor si cand am scos busonul avea o spuma albicioasa destul de consistenta pe buson si de jur imprejurul guri de completare cu ulei. CE ar putea sa fie ? A mai patit cineva asa ? Sa fie de la gpl ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori ai completat cu alt tip de ulei de ex poate tu ai avut 10w40 si ai completat cu 15w40(a fost un ex,nus ce ulei ai tu)

ori ti-a ciupit garnitura de chiulasa si a bagat apa in ulei

uitate si in "borcan" si vezi dacas ai apa curata sau cu morotul pornit observa daca iti dau bule pe furtunasul ala subtire de vine din motor in vas.

de la gaz nu as vedea legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos stii de ce are maimuta fundul rosu? :))

Las-o dracu' daca merge bine...deabia ai montat-o...

Eu ma chinui sa o reglez bine si tu vrei sa o bagi in buda?

Florin nu te speria poate fi de condens acea spuma alba...mai ales pe vreme rece...

Verifica si ce a zis Dragos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata sefu` am inteles,intradevar merge ,am si un consum bunicel (la1,6 mono mi-a luat la prima alimentare 7litri in 60 km )

eram curios de jumperii aia din electronica

bafta si talpa cat o mai tine si cu gpl ul ca o sa il scumpeasca gaozarii astia si pe asta pan la urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa te documentezi dar numai atit nu baga dejtele in instalatie, intra pe ac.com.pl asta-i site-ul lui STAG xxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de site ,il gasisem pe google dar pt stagul meu (L plus) nu e cine stie documentatie

de fapt in cartea aia de oam eu de la instalatie am ceva documentatie dar nu stiu eu ce tipde clapeta am si sonda lambda .

in fine vb ta daca merge las-o asa :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat cu acelasi tip de ulei 10w40 liqui moly si inainte sa schimb uleiul am spalat cu solutie flush , antigelul este schimbat anul trecut g11 spuma alba este doar pe buson si pe langa gura de completare ulei , ma gandesc ca daca ar fi fost garnitura de chiulasa as fi avut spuma si pe joja si in borcan nu are pete de ulei e curat. In fine poate este doar condens .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am completat si eu cu ulei. Si eu am putina spuma din aceea albicioasa.... (ultimii 10 litri de ulei care au intrat in masina sunt din acelasi tip: Castrol magnatec 10w40 semisintetic). Pana acum nu a mai avut spuma pe buson.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu este cazul sa ne alarmam ca e posibil sa fie ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenim la GPL? Ca m-am saturat de ulei... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, pare sa aiba legatura cu gpl-ul, nu ti se pare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!