Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Pai tocmai de aia întrebam dacă ai mașina de noua. Nu de alta dar spui ca are 95k km, iar la mine nu se aud zgomote din astea și am 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Masina a fost cumparata noua in Martie 2009 de la Midocar Vitan, dar este fabricata in Noiembrie 2008. Nu stiu daca are legatura dar are si soft stage 1. 

Si pentru mine a fost o surpriza foarte neplacuta ca a picat axa cu came. Avea uzura foarte mare si 2 tacheti erau sparti. Am piesele in garaj la tara. Merg in weekend, le fac poze si o sa le postez in topicul de probleme axa came BXE sa nu fim Off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Cam asa ceva arata, rolul si functionalitatea lui e sa comande vacuumul de la EGR si TURBINA, daca iti iei limp mode, sau masina da in nas, nu raspunde la comenzi s-ar putea sa fie din aceasta cauza. Multi se plang ca se aude un sunet ascutit in momentul cand opresc motorul, ei bine, de la aceasta piesa vine sunetul.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Yz5NhwAjV1E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

...Cam asa ceva arata, rolul si functionalitatea lui e sa comande vacuumul de la EGR si TURBINA, daca iti iei limp mode, sau masina da in nas, nu raspunde la comenzi s-ar putea sa fie din aceasta cauza. Multi se plang ca se aude un sunet ascutit in momentul cand opresc motorul, ei bine, de la aceasta piesa vine sunetul.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Yz5NhwAjV1E

 

Salut,

 

exact aceasta problema o am si eu. In ceea ce priveste performanta masina sau consum (ulei sau combustibil) nu am observat nici o schimbare. Singurul deranj provocat este zgomotul pe care aceasta piesa provoaca, este zgomotul din filmare, care dureaza cateva secunde dupa ce motorul este oprit. Problema la mine a aparut la sfarsitul anului trecut, deci de vreo 9 luni. Tocmai am cumparat un bloc second hand ca sa inlocuiesc cel vechi. In aprox. 2 saptamani voi efectua inlocuirea celui vechi. Revin cu detalii.

 

Stiti cumva daca exista un topic mai potrivit pentru a discuta experiente cu aceasta piesa? Eu nu am gasit...

 

Succes!

Modificat de Deco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista alt topic, am vorbit despre blocul de valve in topicul cu loguri pentru turbina (l-am schimbat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dobre Catalin aveai zgomote puternice de la motor (batai) de ai ajuns la înlocuit axa cu came și tacheti? Sper sa nu am și eu probleme prea curând, și eu am soft stage 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna Seara,

 

 

Se aude un zgomot metalic cand apas ambreiajul. Sunetul se aude doar daca am geamurile deschise si de accea nu l-am sesizat pana acum. Am facut revizia acum 1 luna si mecanicul nu mi-a zis nimic de ambreiaj. Vitezele se schimba ok doar la marsarier mai agata. Trebuie schimbat ambreiajul ?

 

Daca am postat off topic rog un moderator sa imi recomande unde sa postez.

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare, am si eu problema cu ambreiajul si volant se pare, mentionez ca volant si kitul de ambreiaj au fost schimbate acum 55k km cu unul oem.

Am facut un drum Craiova-Ranca si jumatate de Transalpina si ne-am intors pe Tg-Jiu - Craiova. La dus am mers mai tare cu ea si inainte sa incepem urcarea pe Trasalpina in treapta a 4-a a patinat ambreiajul 1 sec intr-o depasire, am zis ca poate nu a intrat bine in viteza, etc. Am urcat cu ea fara nicio problema desi coloana ma tinea intre vieze si uneori la 1400-1500 rpm in treapta a 2-a (motorul nu dadea semne sa moara sau sa fie fortat) si ne-am intors in Ranca, acolo am stationat cam o ora si am luat-o spre Tg-Jiu, pe drum drept iar a patinat in treapta 4 si 5. Ne-am oprit in Tg-Jiu am mai stat o ora si am luat-o spre Craiova, pe drum a inceput sa patineze iar in 4,5,6 (5-6ori) cand acceleram la maxim de la 2000rpm, in 1-2-3 deloc. Astazi am scos masina pe centura accelerari la fel de la 2000 rpm in toare vitezele si nu a mai patinat. Masina de cand i-a fost schimbata volant are un zgomot ca de distributie pe lant atunci cand sta la relanti scoasa din viteza si ridic ambreiajul, zgomotul se manifesta mai pronuntat cand este motorul rece si doar cand ajunge in zona in care ar trebui sa cupleze, in rest nu se manifesta deloc, pedala de ambreiaj e moale si cupleaza cam la jumatatea cursei.

 

Am fost la service si mi-au spus dupa ce au dat o tura cu ea si nu a patinat deloc ca sunetul provine de la volant si ca ar fi bine sa ma pregatesc sa schimb volant+ambreiaj.

Eu m-am gandit ca acel sunet e de la rulmentul de presiune nu de la volant. Voi ce ziceti? Si daca schimb volant ce recomandati Sachs sau Luk? Scuze pt roman si multumesc.

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat ce ai pe masina, oricare este OK. Daca iti patineaza este cazul sa schimbi tot kit-ul rulment, disc, placa, volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 135k km volant a picat de 2 ori la 80k km si acum, ambele erau Oem facute de Sachs, de data asta o sa incerc Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Vroiam sa descriu si eu experienta abreajului :) cu masina din semnatura.

 

Zilele astea am schimbat :

1) Kit ambreiaj Luk.

2) Cilindru slave cutie.

3) Cilindru de la pedala.

 

volant OEM a tinut pana la 200 080 Km. 

Simtomele au fost urmatoarele:

 

1) Tinea foarte jos.

2) La cald intra greu in treapta 1 si caraia in marsarier.

3) Pedala tare.

4) Tremurat la plecat de pe loc.

5) Sunet metalic la relanti.

6) Din cand in cand mers sacadat al motorului la relanti.

7) In final pedala nu a mai revenit de la podea.

 

In prealabil dupa ce am citit acest forum am facut aerisire ambreiaj si nimic nu s-a schimbat.

Dupa schimbare kit totul este normal pedala mai moale si prinde exact la jumate un pic cam sus dupa mine dar poate m-am obisnuit cu vechiul ambreiaj.

 

Costuri:

 

1) Manopera 500 ron.

2) Kit 1750 ron.

3) Cilindru pedala 233 ron.

4) Cilindru cutie: 500 ron. 

5) Lichid frana: 150 ron aproximativ. A fost nevoie de schimbare pentru ca s-a spart efectiv cilindrul de la pedala si a curs tot.

 

Service-ul unde s-a facut reparatiea este unul cunoscut si autorizat nu stiu daca pot sa scriu numele pe forum dar daca cineva are nevoie il spun pe privat.

Modificat de AlexGo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am schimbat și eu ambreiajul și volant, la 105500km. În ultima vreme apăruse o bătaie pronunțată la rece, dar și la cald, sunete metalice la ralanti uneori, trepidații la accelerare cu a2a sau a3a pe la 1400-1500rpm, plus alte mici trepidații pe care nu le sesizam deoarece probabil au apărut treptat și nu le-am observat, dar și zmucituri la schimbatul vitezelor mai rapid. Acum au dispărut toate simptomele, merge foarte frumos mașina, vechiul kit (original) avea discul uzat foarte mult, mai mult de 10k km nu cred ca mai ținea. Am pus kit Sachs AM, adus prin reprezentanta Vw Ploiești. Costuri: 2500 lei, din care 550 lei manopera, restul piesele. Kitul original pe mașină era tot Sachs, ambele aveau stantate aceleași lucruri, cel original având în plus doar sigla Vw. Personal nu vad vreo diferența între ele, însă acum pedala de ambreiaj este mult mai moale și cu a1a pleacă singura, treptat, fără pic de trepidații, ceea ce cu kitul original nici când era mașina noua nu se întâmpla. Per total sunt foarte mulțumit, sa vedem în timp cum se va comporta. Dacă ma tine încă 100k km ca cel original, merita toți banii, fata de 6-7 mii lei kitul original, fără manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După încă vreo câteva zeci de km în seara asta, pot spune ca am mai descoperit un plus după înlocuirea volantei și a ambreiajului, și anume faptul ca atunci când se merge de ex cu a3a sau a4a la turații constante de genul 2000, 2500, 3000 rpm, motorul e mult mai silențios și sună mai frumos. Înainte se auzea un huruit care avea o intensitate destul de mare pe la 3000rpm, credeam ca e doar antifonata prost mașina, și uitasem cum era când era noua. Acum mi-am reamintit, nu zgomote la ralanti, nu zmucituri la schimbat viteze, nu zgomote în plus la turații...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim de informatii, si eu ma pregatesc de schimbarea volantei si sper sa fiu la fel de multumit ca tine

e surprinzator cum o piesa relativ simpla poate cauza asa de multe probleme extrem de enervante si obositoare

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nici nu realizam cat de gălăgioasă devenise mașina mea la drum. Efectiv e alta mașina când ieși din oraș. Pe lângă trepidațiile la ralanti, zgomotele dubioase și altele prezentate mai sus.

Și încă ceva, în viteza a2a de exemplu, p pe la 20-30km/h era aproape imposibil de manevrat accelerația astfel încât sa nu zmuceasca atunci când ridicam piciorul de pe ea, sau când o apăsam după ce fusese ridicata. Acum nu mai zmuceste, nu mai merge în șuturi indiferent cat de atent sunt sau nu în manevrarea accelerației. Sper ca m-am făcut înțeles și cine mai are problema asta sa știe cum o poate rezolva

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am volant noua in portbagaj, inca nu am decis la ce service sa o montez, abia astept sa ajunga din cutia din portbagaj in locul ei de utilizare, sper ca in 1-2 saptamani sa ajunga acolo unde este destinatia ei si revin cu impresii

la mine e putin mai complicat pt. ca am cutie automata si toti imi spun ca e o operatiune foarte grea, dureaza mult, cred ca si o operatie pe inima e mai simpla decat o schimbare de volant la cutie automata daca e sa ma iau dupa ce spun mecanicii

la tine cate a durat schimbarea volantei? probabil ai cutie manuala, eu am automata, dar macar asa ca idee daca stii cat a durat tot e un punct de plecare

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare sunt curios dacă efectul va fi același. Nu știu dacă la mine a fost de vina pt simptome volant sau discul, dar am schimbat tot.

La mine a durat cam 3 ore înlocuitul. Nu știu cum e la tine sau ce masina/motor ai (sunt pe telefon și nu vad descrierea profilului), dar astăzi la service mai era un vw touareg 3.0tdi parca, și a fost f mult de demontat la el și greu pt înlocuirea volantei, eu când am plecat de abia demontasera ce trebuia ca sa ajungă unde trebuie. Dar ma îndoiesc ca poate lua mai mult de 6 ore de lucru efectiv..la mine în cele 3 ore au mai fost și pauze de 2-3 minute (doar vreo trei pauze) în care am mai stat de vorba cu mecanicul..

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor,

 

In urma unor discutii cu niste cunostinte am inteles ca golf-urile 5 au majoritatea volant cu masa dubla si din mai multe pareri am inteles ca nu merita sa pui tot cu masa dubla ci e ok si cea cu masa simpla. 

 

Sincer nu ma pricep ce si cum, dar singura diferenta care eu am inteles e partea financiara (cea, cu masa dubla e mai scumpa ca si cea cu masa simpla).

 

Ma poate lamuri cineva daca e ok sa pun cu masa simpla pe masina si nu va afecta alte componente sau piese din masina daca fac acest lucru..

 

Multumesc

Modificat de costin_lori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-ul Oe a fost un Sachs dmf si de pe la 20k a inceput sa faca figuri, la 50k l-am schimbat cu Valeo smf care nu este  nici bun nici rau.Preobabil ca urmatorul va fi Luk dmf,la masinile care au avut luk au tinut mai mult decit Sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca depinde mult și de norocul avut. Ambreiajul meu a fost tot Sachs dmf original și l-am schimbat la 105k km tot cu Sachs. Acum depinde ce fel de cunoștințe ai, dacă toți sunt genul de carpaci care se zgârcesc și apoi spun ca nu e nicio diferența, ar trebui sa știi ca diferențe sunt, și chiar mari. Acum depinde ce așteptări ai și dacă îți permiți sau nu sa întreții mașina corespunzător. Dacă îți permiți, nu sta pe gânduri și pune masa dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat volant la un A4 B8 din 2011 si sunt super multumit

acum am vibratii mai mici si zgonot repetitiv eliminat

am avut probleme cu vibratiile la plecare cu la Jetta din 2007 (pe baza de Golf V) si dupa 100 mii km au disparut, poate atat a fost nevoie sa-si faca rodajul?

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut...am citit cat de cat cu atentie pe forum pe cei cu probleme apropiate mie si tin sa precizez undele chestii in plus. Deci am schimbat kitul complet de volant sachs acum 17.000-20.000 km si de curand am urmatoarele probleme : 1. in relanti la calcarea ambreajului pe la jumatatea cursei scoate un huruit(doar la jumatate) masina in rest mergand ok fara patinare ambreiaj, intra in viteze tot. 2.la pornire cu ambreajul calcat motorul porneste ok insa azi dupa un drum de 150 km am dat sa pornesc fara sa apas ambreajul si face un zgomot oribil ca si cum electromotorul ar fi dus. 3. in urma cu ceva timp (pana sa apara sunetul la ambreiaj) cand porneam la cald se zdruncina masina dar pornea la sfert, acuma scoate zgomot la calcarea pedalei la jumatate si la pornirea fara sa calc ambreajul scoate  sunetul oribil la cald fara sa trepideze nimic (dar porneste nu dau rateuri) Ce problema sa am?? Electormotorul poate sa dea o pornire urata la cald cu zdruncinatura???(am mai sapat pe net si cineva spunea ca ii zdruncina si ca ar fi fost o pb la carbuni la cald ii faceau figuri), volant pe de alta parte sa fi picat asa repede??? (km astia au fost facuti in 2-3 ani ca nu prea am stat pe acasa (masina stationand mult) sa il fi montat baietii prost?? desi a fost facut in service autorizat cei drept cam repede 2 insi in nici 3 ore)

Astept cu nerabdare eventuale sfaturi si mai ales pe cei care au mai patit asa ceva si care au remediat problema..

Masina este un golf 5 variant 1.9 tdi motor BXE

Modificat de m2n6868
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca varianta cea mai ieftina, schimba platoul de carbuni la electromotor. In mod normal ar trebui sa dispara zdruncinatura la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel a debutat problema sunet metalic parca de lant intr-un punct al cursei ambreiajului, dupa au inceput si la relanti la rece suntele si intr-un final patinat ambreiaj, rezultatul--> volant dusa dupa 50k km si schimbat tot kitul tot cu unul Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!