Jump to content
mario1234

Schimbare volant masa dubla cu volant cu masa simpla

204 postări în acest subiect de discuţie

mario1234   
mario1234

as dori sa sti daca se poate schimba si daca sunt avantaje sau dezvantaje......as dori sa stiu care sunt avantajele si dezavantajele volantei cu masa dubla si la fel avantajele si dezavantajele volantei cu masa simpla

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai.Nechifor   
Mihai.Nechifor

Din ce am vorbit eu cu mecanicul acum cateva luni cand am schimbat la mine ar fi asa:

- volant masa simpla nu mai pica cum pica cea dubla

-volant simpla nu mai preia din socurile date de motor si din acest motiv cu timpul poate afecta arborele

-volant masa simpla transmite vibratiile in pedala ambreiaj/caroserie

Repet aceastea sunt cele spune de mecanic (unul destul de bun din cate stiu/am observat). Eu am ales sa pun tot dubla

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei_221   
andrei_221

Diferenta nu este chiar asa de mare in practica. De exemplu unele loturi de Skoda octavia tour (2008 - 2010) , Golf IV, etc cu motor TDI PD 101 cp au venit echipate direct din fabrica cu volant simpla. Au fost chiar si informari de la VW, sfatuind service-urile sa monteze ambreaje cu volant simpla la masinile folosite preponderent in oras (taxi, etc)

Poate cea cu masa dubla este o idee mai confortabila.

mai multe detalii :

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rifflections   
rifflections

Eu stiu asa (si pot confirma colegi care au patit-o). Pe o cutie in 5 trepte merge bine un kit SMF insa pe o cutie in 6 trepte problema este zgomotul destul de pronuntat la relanti.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
floro_st205   
floro_st205

am vazut destule filmulete pe you tube cu zgomote la motor -cutie ? nush ? ;eu am shimbat si pe 5 trepte si pe 6 trepte si pe vw si pe bmw si pe peugeot si pe......si nu am avut si nu s-a intors inca nimeni sa reclame ceva de zgomote sau altceva . de 100 de ani masinile merg cu volante single-mass si nu au mai avut defecte .inafara de mici vibratii la plecare ,schimbarea vitezelor ,nu am gasit alte anomalii. chiar sunt case auto care furnizeaza kit ambreiaj monomasa in locul celei bimasa .nu sunt impotriva tehnologiei dar sunt impotriva ei cand e experimentata pe mase (populatie) . nu vad avantajele pt diferenta enorma de pret de intretinere .

parerea mea e sa montezi una monomasa si ai sa-ti poti permite apoi sa schimbi ambreiajul de cate ori shimbi si uleiul fara a mai avea grija sa nu fortezi prea tare "ca daca ma lasa volant"

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
iulian_1976   
iulian_1976

Apare uzura in cutia de viteza in timp datorita socurilor care nu mai sunt absorbite;motorizarile diesel sunt mai expuse la varianta volant masa simpla.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
blue_eyed   
blue_eyed

Eu in Decembrie am programat schimbarea volantei (kit complet cu ambreiaj si toate cele). Actualmente masina are 190k si daca cele originale m-au tinut atatia km, am optat tot pentru volant cu masa dubla pentru o diferenta de cca 150E. Asa cum spuneam acum vreo doua luni cand intrebam daca este nevoie de schimbarea aceste volante singurele semne de oboseala sunt doar zgomotele de "metale care se lovesc" ce se aud de acolo. In rest nimic... nici vibratii, nici patinari ale ambreiajului... nimic. Schimb doar ca sa-mi sporesc gradul de liniste la volan.

Eu nu cred povestile cu afectatul motorului sau cutiei daca folosesti volant simplu, insa merg pe cel cu dubla masa din simplul considerent ca daca cel pe care-l am acum m-a tinut atat, macar jumatate din km daca ma tine cel nou eu sunt multumit

salutam !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
floro_st205   
floro_st205

iulian_1976

am masini diesel anii 90-> 00 cu peste 500K km cu cutii de viteze nedesfacute si perfect functionale ,si unele mai au si ambreiajul original . cel mai longeviv ambreiaj cu volant bi-masa care l-am vaz pana acum (si problema era volant ,nu ambreiajul) a fost la un pic peste 250K km in rest 120K - 170K max ,volant dusa , :tuktuk: ;indiferent de cat de "gentil" te comporti cu ea (nu cred ca toti soferii conduc la fel) .

Modificat de floro_st205

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Buss   
Buss

Am schimbat kit ambreiaj complet - disc placa rulment si volant simpla Valeo pe fostul Audi A3 motor ASV. Am mers cu ele aproximativ 50 de mii km fara nici un fel de problema. Nici zgomote, nici vibratii in plus. Acum este in continuare la alt proprietar masina, ambreiajul functioneaza f bine.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
iulian_1976   
iulian_1976

iulian_1976

am masini diesel anii 90-> 00 cu peste 500K km cu cutii de viteze nedesfacute si perfect functionale ,si unele mai au si ambreiajul original . cel mai longeviv ambreiaj cu volant bi-masa care l-am vaz pana acum (si problema era volant ,nu ambreiajul) a fost la un pic peste 250K km in rest 120K - 170K max ,volant dusa , :tuktuk: ;indiferent de cat de "gentil" te comporti cu ea (nu cred ca toti soferii conduc la fel) .

Puneti fiecare codul motor unde ati facut trecerea de la volant dublu la simplu si a fost ok;apoi si cazurile unde nu a fost chiar ok.

Sunt sigur ca sunt motoare care suporta volant simplu insa nu toate nu generalizati.

Ce am observat eu este ca majoritatea motoarelor de peste 100-110 cp nu suporta extraordinar volantul simplu ,las inginerii sa spuna de ce .

Ce este sub 100-110 cp este o discutie pro si contra. :)

Modificat de iulian_1976

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
floro_st205   
floro_st205

golf IV AHF no problem ,golf V BJB no problem ,golf +V BKC no problem .din casa VW astea mi le amintesc ca au fost mai de curand .cred ca de alte marci nu conteaza aici.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
iulian_1976   
iulian_1976

Este vreunul ce trece pragul de 110 cp ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
razvi_gyl   
razvi_gyl

Suporta fara probleme si motoarele cu cp mai multi,eu am pe sharan(116 cp 6+1 trepte) de cateva zeci de mii de km si nu este nici o diferenta de la masa dubla la simpla,resoartele din volant sant pe discul de ambreiaj,nu va faceti probleme ca tremura la plecarea de pe loc,pune-ti fara probleme nu face zgomot nici la relanti nici in mers.Kit ul complet volant,disc,placa,rulment este mai ieftin decat volant cu masa dubla.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
floro_st205   
floro_st205

am schimbat si la bmw de 150 si 170 cai si nu au probleme dar am probleme cu un bmw de 136 cai desi nu sunt convins ca e 100% de la volant

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Muraru Dan   
Muraru Dan

Eu am urmatoarea intrebare:

La volantele cu masa duble, ambreiajul are sau nu mai are arcuri? Pt ca, teoretic cred si practic arcurile de pe ambreiaj au fost puse pe volant.

Pt ca, in acest caz daca se schimba volantul cu unul cu masa simpla in timp cred eu ca pot apare unele uzuri premature a cutiei, posibil si ceva la motor.

Transmisia clasica sa-i spun asa, cu volant cu masa simpla, are discul de ambreiaj cu arcuri pe el, astfel ca socurile si vibratiile sunt absorbite de acestea.

Personal cred ca cei care au acum volant cu masa dubla si doresc voland cu masa simpla ar trebui sa efectueze schimbul intregului kit de ambreiaj.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
MONTANARO   
MONTANARO

Eu am schimbat in vara lui 2012 chit ambreiaj luk cu masa dubla cu unul valeo simplu la masina din semnatura motor asv cu 276000km si pot sa va asigur ca nu se prea simte diferenta. Doar la plecare de pe loc tremura putin insesizabil pedala de ambreiaj. Eu personal nu am facut mai mult de 100000km cu un chit dublu masa. Am sa vad cat am sa pot face cu unul cu masa simpla...Momentan am facut 15000km cu masina si mi se pare totul ok.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Yogi183   
Yogi183

Salut am si eu o intrebare daca poate sa ma ajute si pe mine cineva sa ma hotarasc am un passat b6 2.0tdi 110 cp cu sistem start&stop si care porneste doar cu apasarea ambreiajului si mai nou am probleme cu volant in sensul ca face zgomot la relanti la rece si as vrea sa o schimb cu acel kit Valeo cu masa simpla dar nu stiu daca merge cu sistemul start&stop ca se opreste singura si la semafor porneste calcand ambreiajul bineinteles ca sistemul se poate opri dar ma interesa daca se poate schimba cu volant simpla ca atunci costurile ar fi mai mici avand in vedere ca volant ma costa cel putin 2500 ron.

De asemenea mai am o intrebare la viraje stanga si doar stanga la decuplarea ambreiajului se aude un zgomot ciudat gen pufnitura are vreo legatura cu volant? Multumesc anticipat si scuze daca am postat unde nu trebuie.Apropo masina are 126000km.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
SAMSON   
SAMSON

Merge pusa si pe DSG volant simpla? Nu afecteaza cutia in vreun fel?

Acum am cu masa dubla si cum spunea si colegul dinainte, la relanti, cand este mai rece clancane, plus ca are si un tremurat sacadat. Masina e din 2005 si are 165000km

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
passat fan   
passat fan

pentru avf nimeni nu a facut conversie?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gamet   
gamet

Sau pe ALH....???

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cowboy   
Cowboy

@Samson: Nici daca ar fi existat varianta, nu ar fi trebuit s-o iei vreodata in calcul pt DSG :D 

Pt masini de la 130CP in sus, eu unul nu as pune volant SMF indiferent de situatie. Ca se poate, da, se poate, dar eu nu as opta pt aceasta varianta..E doar o opinie

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ice_2k   
Ice_2k

Eu am avut ocazia sa merg cu un Golf ALH cu volanta simpla si era absolut horror, tractor in cel mai adevarat sens al cuvantului (si tineti cont ca la momentul respectiv si eu aveam tot un golf ALH, deci nu comparam mere cu pere).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GABIVVX   
GABIVVX

Eu am vazut multe conversii inclusiv cu seturi STARLINE Cehia(banuiesc ca sunt China),si multi sunt foarte multumiti de ele.

Si la Vag-uri si la Ford Tranzit,cunosc personal 2 posesori de Tranzit care merg cu Starline(montate din considerente financiare) de peste 1 an de zile si nu sunt probleme cu ele.

Despre Valeo,am auzit numai de bine.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nic-bz   
Nic-bz

Folosesc de doi ani pe ALH si nu este nicio problema. Se schimba tot (volant ,disc ,placa si rulment).Eu am luat chitul de la dezmembrari , deci folosit( golf 3 1.9 tdi), nu stiu exact tipul de motor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×