Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Incearca o reconditionare a electromotorului, schimb platou carbuni, bucse si rulment, cost total max 300 lei(daca stii unde sa mergi), nu ai sa regreti! Daca stiam faceam si eu asta de la bun inceput, acum 4 ani, fara sa mai remapez calculatorul masinii cu alti parametrii pentru pornirea la cald.

A pornit intr-adevar mai bine la cald dar electromotorul tot era obosit dupa atata "invartit in gol", de-a lungul timpului. La reconditionare, mecanicul m-a intrebat ce intuitie am avut sa vin pentru ca uzura era maxima la carbuni si riscam in cel mai scurt timp sa ajung la service tractat, costurile fiind mult mai mari in cazul asta.

Dupa reconditionare electromotor diferenta e enorma, porneste mult mai lin si nici nu se forteaza volant in timpul in care invarte, pentru ca electromotorul o invarte rapid iar masina porneste imediat, indiferent ca-i rece sau calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bănuiesc ca la reprezentantele Skoda nu se face reparația asta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am si eu o problema cu ambreiajul,Cand apas pedala pana la capat, se aude un huruit de rulment, cand eliberez pedala dispare orice zgomot.
Cand plec de pe loc cu treapta 1, patineaza putin iar masina tremura destul de tare.Mecanicul spune ca trebuie schimbat tot kitul de ambreiaj dar si volant.
Voi ce parere aveti? sunt simptomele de schimbat si volant ? La benzina 1.6 se schimba volant ca la TDI-uri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face tot timpul acel tremurat? la plecarea de pe loc sau doar cind este ''rece'' ambreiajul.Din ce stiu eu la benzine este SMF deci volant nu se schimba dar si producatorul iti recomanda''visual check'' adica verificare vizuala a tip/model/brand montat pe masina.Prima oara demontezi si dupa ceea comanzi. Dupa simtome ar fi rulmentul de presiune si discul.Agata la schimbarea treptelor,caraie la treapta 1 sau marshariere??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 benzina nu ai probleme de volant. Acolo este SMF si nu se schimba decat in cazuri foarte exceptionale. Nu e cazul tau. Spui ca ai patinare, ai tremur la plecarea de pe loc, ai zgomot de rulment. Adica toate simptomele unul kit ambreiaj obosit. Kitul trebuie schimbat integral (disc, placa, rulment). Doar kitul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremura de fiecare data cand plec de pe loc si parca nu se accelereaza ca inainte, doar creste in ture iar rulmentul face zgomot cand apas pedala de ambreiaj pana la capat, cand o eliberez e ok.
Deci schimb doar kitul complet de ambreiaj.Ma speriasem de pretul volantei (exemplu TDI-urilor).
Multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un service in Bucuresti (ma intereseaza doar manopera) unde sa imi schimb kit-ul de ambreiaj ?

Nu vreau la reprezentata, dar nici mecanic gen "Las` bah, ca stiu eu ce fac ! Ma inveti tu pe mine ?! Ce aia cheie dinamometrica, sau strangere in cruce? "

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am cumparat un Golf 1.9TDI BXE de la o cunostinta, stiu istoricul masinii, totul e ok insa mi se pare ciudata o chestie

cand opresc la semafor sau daca plec 10 metri si dau sa opresc, cand masina se opreste cu motorul pornit se simte un balans fata-spate timp de cateva secunde, ca si cum as avea o cada plina cu apa care face valuri si se linisteste treptat dupa cateva secunde

daca stau pe loc si pisc putin acceleratia in gol se simte acelasi lucru de balans

am avut inainte o Jetta cu acelasi motor si cuie si nu facea asa

mie imi suna a volant insa in toamna a fost schimbat tot ce tine de volant si ambreiaj si la plecare nu trepideaza, ambreiajul tine perfect, totul merge bine

poate fi acel balans de la volant sau oare o fi de la un tampon de motor sau altceva?

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tampoanele de vina,cel de cutie (sub baterie) si cele 2 bucse antibalans (de sub motor).Cel de motor trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin și eu, weekendul asta am mai făcut o revizie la mașină și am verificat și electromotorul. Se pare ca la cald pornirea zdruncinata e din vina lui, cu baterie încărcată bine și nouă învârte 250rpm, ceea ce am înțeles ca e puțin,  ar trebui minim 270rpm. Îl voi schimba în curând și revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am o intrebare legata de volant.Este normal atunci cand apas ambreiajul sa aud o bataie ritmica de la volant presupun?Doar cu ambreiajul calcat se aude in rest nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă e normal sau nu dar la mine asa s-a auzit dintotdeauna, în special când e rece, după câțiva km nu se mai aude, deci bănuiesc ca e normal. Asa făcea și când era noua, și după ce am schimbat ambreiajul și volant cu alta noua. În schimb a devenit gălăgioasă mai mereu când apăruse uzura mai mare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, RzzV said:

Nu știu dacă e normal sau nu dar la mine asa s-a auzit dintotdeauna, în special când e rece, după câțiva km nu se mai aude, deci bănuiesc ca e normal. Asa făcea și când era noua, și după ce am schimbat ambreiajul și volant cu alta noua. În schimb a devenit gălăgioasă mai mereu când apăruse uzura mai mare..

Aha.Inseamna ca asta-i felu' lor.Merci de raspuns.:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii: astăzi am schimbat electromotorul original  (Bosch) cu unul tot Bosch dar aftermarket, nou. Diferența este imensa. Deoarece degradarea electromotorului original a avut loc în timp puțin cate puțin nu observasem ca masina nu mai pornea deloc cum o făcea la început. Pornea la prima cheie, învârtea puțin,  dar zdruncina foarte mult și probabil ma obișnuisem cu asta. Acum după înlocuire pornește instantaneu, nu se mai simte absolut nicio zdruncinatura cat de mica. Sunt mulțumit și îmi pare rău că nu mi-am dat seama mai demult ca e obosit electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni vin cu o poveste putin ciudata zic eu maine vad si rezultatu ! Am schimbat acum 4 luni cred kit complet volant + disc de ambreiaj cu rulment presiune placa presiune tot firma Luk ca dupa astea 4 luni acu o saptamana sa imi inceapa o huruiala asa o falfaiala sa ii zic la relanti se aude mai incet daca incep sa calc pedala de ambreiaj pe la jumate incepe mai tare cand duc pedala la podea si tin apasat se aude foarte pronuntat hoscaiala aia acolo huruiala nici nu stiu cum sa ii zic cand am vazut ma luat toti nervii stiind ca am pus kit complet nu de mult ! Ma duc la service cei de acolo au zis ca nu pot vedea dor daca dau jos m-am hotarat intr-un final sa ii las sa o desfaca ma cheama la fata locului si imi zice ca tot e in regula ca volant "parca" ar avea putin joc si eu ii zic la om asta ce am eu nu e bataie de volant stiu cum bate o volant ca am avut una stricata si se aude ca un fier batand nu asa huruiala aia si sa se auda mai tare cand calci pedala de ambreiaj cand e o volant stricata cand calci dispare sunetul ala nu apare mai pronuntat ! In fie dupa lungi discutii si cu lemea pe acolo am zis ca e rulmentul de presiune ca ala horcaie asa ca altceva defect ei nu au vz ! Desi sau uitat si la rulmentul ala si l-au invartit in mana si ei zic ca e bun dar eu tin sa cred ca de la ala e voi ce parere aveti? Vad rezultatul maine dupa ce monteaza tot cu rulmentul nou ! Intradevar rulmentul care era pe masina parea intact arata exact ca nou cand m-am uitat acu stiu eu? Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au desfacut tot kit-ul? sau doar au facut o inspectie vizuala? Poate fi rulmentul de presiune defect sau sa aiba sa aiba joc in furca sau discul.Oricum acest sistem de debreiere este unul de KKO.La mine a inceput sa huruie la 3 saptamani de la montaj dar nici nu-mi mai bat capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au desfacut tot kit-ul si sau uitat la tot si cam asta ar fi concluzia lor ca volant dar nici ei nu sunt siguri :)) astazi pune la loc tot cu noul rulment sa vad daca o sa mai faca ... daca tot face nici nu ma mai stresez asa moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru 6 trepte difera kit-ul de ambreiaj/volant fata de cele cu 5 trepte ? 

Ce recomandati luk sau sachs ?  Sau alta firma  ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, sunt posesorul unui vw golf 1.9 tdi BLS 105 CP  2009, sh , din istoric stiu ca o a fost schimbata volanata, acum am 222000 km

de ceva timp (4 luni) la drumuri lungi peste 300 km  ma confrunt cu o problema, 

-  la accelerare  (1-2-3-4-5)    nu vrea sa intre in vitezele impare 1 si 3 (cel mai des) atunci cand cuplul este maxim, la vitezele pare nu sunt probleme;

cel mai naspa de la 2 la 3 cu ambreijul la fund, dupa 2,3 pedale intr-un sfarsit intra dar greu

- la incetinirea vitezei (5-4-3-2-1) merge normal;

 iar la drumuri scurte 5 - 25 minute merge normal,(schimba normal)

volant nu bate in pedala; ambreiajul tine sus,nu patineaza

intrebarea mea este ce sa  suspectez?  cu ce sa incep? placa? ambreiaj? tot kitul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria, cauta pe cineva sa-ti faca un reglaj, daca nu iese, alta.sunt uzate cablurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, ionut262001 a scris:

Salutare, sunt posesorul unui vw golf 1.9 tdi BLS 105 CP  2009, sh , din istoric stiu ca o a fost schimbata volanata, acum am 222000 km

de ceva timp (4 luni) la drumuri lungi peste 300 km  ma confrunt cu o problema, 

-  la accelerare  (1-2-3-4-5)    nu vrea sa intre in vitezele impare 1 si 3 (cel mai des) atunci cand cuplul este maxim, la vitezele pare nu sunt probleme;

cel mai naspa de la 2 la 3 cu ambreijul la fund, dupa 2,3 pedale intr-un sfarsit intra dar greu

- la incetinirea vitezei (5-4-3-2-1) merge normal;

 iar la drumuri scurte 5 - 25 minute merge normal,(schimba normal)

volant nu bate in pedala; ambreiajul tine sus,nu patineaza

intrebarea mea este ce sa  suspectez?  cu ce sa incep? placa? ambreiaj? tot kitul?

 

Daca din istoric apare schimbata doar volant atunci placa ramine principalul suspect.Incearca/verifica rezervorul lichidului de frana sa fie la nivel,pompa si cilindrul receptor sa lucreze si eventual o aerisire a cilindrului receptor,o reglare/verificarea cablurilor de timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

 

Aveti idee cu ce kit de ambreiaj vine echipat din fabrica golful 1.9 TDI 77KW 105 CP  BXE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o regula si nici dupa seria VIN nu-ti poate garanta nimeni ca este Sachs sau Luk.La mine a fost Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica vin pe Sachs, cel putin asa am vazut la cineva cand inlocuia unul la o Jetta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un kit complet la 1000 LEI SACHS.Momentan mai merge asta dar nu strica sa-l am de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!