Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

cablul de la frana de mana. ramane blocat probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte rar folosesc frana de mana,posibil sa nu se deblocheze complet placutele dupa ce calc pedala de frana si sa ramana putin infranata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionica39: zornait la rece il au si unele volante noi...Zornait e una, bataie e cu totul altceva. Daca incepe sa bata si continui sa mergi cu ea asa, intr-adevar poti pati ceea ce se vede in poza pusa de cc_shady_07.

Daca doar zornaie iar zgomotul dispare dupa ce se incalzeste, nu te afli inca in eventualitatea unei patatii precum in poza aia :D. pe de alta parte, la 195k, dupa cum zicea si Calin, te poti gandi sa-i faci cadou un kit nou de ambreiaj..mai ales ca zgaltaitul ala la relanti de care spui tu nu prea e ok...

Daca zgaltaitul nu dispare dupa ce calci complet pedala de ambreiaj, atunci ar putea proveni si de la vreun tampon motor. Daca dispare dupa ce calci complet pedala, atunci clar e de la volant...

@cc_sady_07: daca cablul franei de mana e ok, atunci mai poate fi de la pistonasul etrierului 

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zornaie,iar daca apas pedala se calmeaza..inca nu se aude foarte tare,dar se aude.am cumparat-o in vara si am verificat cel mai mult ambreiajul era ok,dupa 3 saptamani a inceput sa vibreze pedala  la inceputul cursei,la cald,apoi am auzit dimineata de cateva ori un fel de agatare la relanti care dupa ce se incalzeste un pic motorul dispare..pedala inca prinde destul de jos..se vede ca mi-a vandut-o ala din toata inima,cu tot cu un cadou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionica stai linistit, problema ambreiajului si a consumabilelor sa fie singura problema a ta.  Ambreiajul este printre cele mai utilizate piese la masina (bine excludem motorul ca ala nu-l schimbi prea des).  Eu de exemplu am luat un Golf 5 cu 259 000km.  Am verificat masina temeinic si totul a fost ok, insa mai da rateuri pedala de ambreiaj, in sensul ca ramane uneori agatata la 3/4 din cursa.In momentul test drive-ului sau al verificarilor pe loc, pedala de ambreiaj nu a dat nici un semn de oboseala.  Motorul se comporta normal, intra in viteza f usor, nu tremura, nu bate nimic. Toti prietenii mi-au confirmat ca eu nu am probleme cu volant sau cutia de viteze, ci doar cu pistonul hidraulic care face preasiune si aduce pedala in pozitia initiala.

 

Totusi ca ambreiajul oem cu care vine masina din fabrica sa tina 200 000-250 000km mi se pare o realizare. Cate masini din seria noua nu sunt in service pt schimb ambreiaj la nici 15 000km? .. Eu zic sa strangi niste bani deoparte, sa faci o verificare a ansamblului ambreiaj-volant si sa inlocuiesti piesele cu uzura pronuntata, sau chiar tot pt ca nu e chiar asa scump, pt golf 4 cred ca gasesti si la 1000ron intreg kitul nou, luk sau sachs.   Succes cu masina si sa te tina cat mai mult.

 

Este o lectie invatata, cand cumparam o masina sh trebuie sa inlocuim cateva piese cheie: placute frana+ discuri, suspensie (o parte), ambreiaj, schimburi de consumabile si nu in ultimul rand distributia. Evident nu toate masinile necesita schimbul, insa trebuie verificate temeinic.

 

Pustanii nu le inlocuiesc, prefera sa ramana cu ele pana crapa, si sa-si cumpere xenon pe faruri improvizate, jante de 18 pe drumurile patriei, n-au bani de anvelope decente pt marimea respectiva, si fac tot felul de modificari de ordin estetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina trepideaza la relanti,zornaie cand motorul este cat de cat rece.Sa fie volant??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apesi ambreiajul si dispare zgomotul atunci este de la kitul de ambreiaj inclusiv volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o tii accelerata la 1000 rpm,si daca zgomotul dispare e de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine aud zornaitul mai ales dupa ce se incalzeste,apas pedala si dispare..asta estem..kit ambreiaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a inceput sa zornaie la la cca 2000km dupa ce am schimbat tot kitul de ambreiaj. Cel vechi care avea 125.000km nu facea asa...Initial am pus un kit LUK exact ca cel avut si anterior...La ala batea volantul din start, de la prima cheie, asa ca a fost schimbat pe garantie (avea joc 8 dinti, maximul acceptat pe LUK ca defect fiind 7 dinti, iar pe Sachs 4 dinti - cam dubioasa treaba aici). Service-ul a insistat sa schimb cu un kit Sachs...ca, zic ei, ar umbla niste loturi de  LUK cu probleme prin piata, etc. In fine, am pus Sachs (desi in mod normal eu sunt mai "prieten" cu LUK) si dupa 2000km Sachs a inceput sa zornaie..desi am mers ca tata in astia 2000km...Tot dupa 2000km a inceput sa apara si un suntet cand apas ambreiajul sa schimb treapta de viteza (ca si cum un corp metalic ramane in rotatie) de zici ca am un fel de blow off mecanic :) E de la volant..fara indoiala, dar..sa fie sanatoasa piesa; pana nu aud batai metalice, poa' sa faca precum sarpele cu clopotei cat o vrea...Urmatoarea schimbare o fac cu achizitie directa de la Sachs Performance, pe varianta Luk...poate nemtii aia or avea niste loturi de piese mai bune pe acolo :D 

Sa revenin: daca nu iti face ca toate animalele cand e pedala complet ridicata, nu-ti bate capul acum..In momentul in care incepe sa bata/tremure/vibreze la relanti cu pedala complet ridicata, iar la calcarea ei dispar complet manifestarile..atunci e cazul sa umbli la volant...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cutie DSG,Golf 5 GTD 125KW,nu am pe ce sa apas sa vad cum este!

Modificat de Nicolas 112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai DSG si auzi bataia in ralanti,tureaza constant la 1200-1500 si vezi daca mai bate,daca nu ,atunci cand lasi acceleratia brusc si bate iar in ralanti este sigur volantul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sa revenin: daca nu iti face ca toate animalele cand e pedala complet ridicata, nu-ti bate capul acum..In momentul in care incepe sa bata/tremure/vibreze la relanti cu pedala complet ridicata, iar la calcarea ei dispar complet manifestarile..atunci e cazul sa umbli la volant...

 

Salut,

 

La mine e exact invers....cand e motorul rece, bate cand apas pedala de ambreiaj....cu pedala ridicata nu prea se aude. Cand e motorul cald nu prea se mai aude nici cu pedala calcata. Asta inseamna ca problema e altudeva decat la volant? Sau ca e volant dar pot sa stau si eu linistit pana In momentul in care incepe sa bata/tremure/vibreze la relanti cu pedala complet ridicata ?

 

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, in cazul tau as zice ca ai volant in stare inca chiar buna daca cu pedala libera nu zice nimic iar cu ea calcata da :D Volantul este piesa care echilibreaza motorul si la masini trecute de prima tinerete se mai poate balbai motorul cand nu e "tinut in brate" de volant. Eu zic ca n-ai nici o problema iminenta de volant.

Mai poti incerca si ce spunea Calin mai sus: cand e motorul cald  tureaz-o brusc in relanti si apoi lasa pedala de acceleratie brusc si asculta zgomotul motorului pe decelerare. Nu cred ca vei auzi batai metalice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca volantul este obosit,acest lucru influenteaza demarajul masinii?are un demaraj mai lent,atinge 140-150 dar intr-un timp mai lung,nu mai e nervul ala...deci poate influenta demarajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba ambreiajul este cel care poate influenta asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut , am urmarit indeaproape acest topic de ceva vreme si sunt aproape sigur ca am probleme la volant , trepidatii cand se incalzeste ambreajul , intra mai greu intr-a 1-a (asta mi se intamplat in conditii de trafic infernal), si am auzit si acel zgomot asemanator celui de blow-off asemanator colegului Cowboy , dar numai atunci cand ma dau la ea la schimbat peste 3000rpm . De la ce firma recomandati sa cumpar kitul de ambreiaj(daca e cazul) si volantul? Am intrat pe site la unix si sunt diferente notabile intre 1300 si 2900 un volant , cel de 1300 lei nu are set suruburi . Am auzit ca se poate monta volant cu masa simpla in locul celui cu masa dubla , merita , este mai fiabil cel cu masa simpla ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin si eu cu problema mea cu volantul. Cum spuneam cateva posturi mai sus cu motorul rece de fiecare data se aude o bataie cand apas ambreiajul. In ultima vreme s-a mai accentuat zgomotul. Se aude si la cald dar mult mai slab. Am facut o inregistrare cu telefonul cu acest zgomot. Pe filmulet nu se aude asa tare...dar la casti se poate distinge:

 

 

In plus de asta din cand in cand mai face in plus si un tacanit metalic cand turez motorul la relanti, si daca e motorul deja incalzit. Tacanitul asta se aude destul de rar...dar atunci si bataia se aude mult mai pronuntat, chiar daca nu apas ambreiajul. Am o inregistrare mai veche si cu acest tacanit:

 

 

Ideea e ca saptamana asta am fost la un mecanic recomandat de cineva si a ascultat bataia care se aude la rece cu ambreiajul apasat. Dar tacanitul celalalt nu am putut sa i-l arat, pentru ca nu a facut asa cand am dus masina la el. A zis ca sigur e volantul de vina si ca ar trebui sa-l schimb Cum face de o perioada buna asa m-am hotarat pana la urma sa-l schimb. Am ales sa-mi puna volant si kit de ambreiaj LUK ca era mai ieftin cu vreo 300 RON decat SACHS. Dupa ce a dat jos piesele mele m-a sunat sa-mi spuna  ca nu potriveste LUK pe masina mea deoarece volantul original din fabrica e SACHS si LUK nu se potriveste cu pinionul de la electromotor. Mie mi se pare ciudat ca aici pe topic am citit de mai multe cazuri care tot asa au avut SACHS din fabrica si daca au schimbat si ambreiajul si volantul au pus LUK fara probleme...dar el a zis ca daca pune LUK nu imi poate da nici o garantie.

 

Pana la urma a ramas sa puna SACHS. Dupa ce a montat totul m-a sunat si mi-a zis ca tot asa se aude la rece bataia aia ca si cu volantul meu original, dar la cald nu se mai aude nimic. Pe urma a doua zi a mai montat inca un volant SACHS si tot la fel a facut. Tot a dat-o stanga in dreapta ca el de 10 ani nu a mai patit asa ceva si a zis ca asa is volantele astea SACHS ca probabil toate bat la rece....pe urma a zis ca masina mea asa o fi facut facut de noua...dar nu e adevarat asta...am masina de 2 ani si in primul an cand cand am cumparat-o nu a facut asa nici vorba. Asa ca i-am zis ca eu nu dau 2200 sau 2300 RON si sa nu se rezolve problema si sa imi puna piesele mele la loc. Pana la urma mi le-a pus la loc...si totusi a fost de treaba ca nu mi-a luat nimic pe manopera si nici pe piese. Totusi problema mea nu e rezolvata si mi-e groaza sa ma duc si la alt mecanic si sa ajung sa pun volant nou si sa raman cu aceeasi problema. Mai mult ma ingrijoreaza tacanitul ala care se aude din cand in cand...ca face destul de urat motorul in situatiile alea.

 

Ce parere aveti de toata situatia? E posibil ca un volant nou SACHS sa bata asa la rece? E normala chestia asta? Mie mi-e greu sa cred asa ceva.  Ma gandesc ca poate a montat el gresit amandoua volantele? Sau bataia aia la rece poate proveni de la altceva? Dar tacanitul acela metalic? Totusi o uzura la volant sigur am pentru ca mi-a mai zis si un alt mecanic vara trecuta ca am uzura la volant si atunci bataia aia la rece nici nu o sesizam.

 

Multumesc mult de ajutor !

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti bate motorul din ce se aude pe youtube, am postat si acolo niste comenturi, abreajul nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bobdinro, merci de raspuns. Zici ca amandoua zgomotele provin de la tachetii hidraulici? Asta ar explica de ce zgomotul s-a auzit si cu volant nou. Eu nu am fost acolo sa aud cum bate cu volant nou, doar din ce mi-a zis mecainicul. Totusi nu prea inteleg atunci de ce apare bataia la rece apare doar cu ambreiajul apasat. Si tacanitul acela metalic oare de ce nu se aude tot timpul? Nu prea stiu cum e cu tachetii astia...dar daca bat trebuie schimbati sau se pot regla? Ar costa mult inlocuirea lor?

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_braila_vw

Salut! Nu mi se pare ca bate foarte tare volantul. Mai poate fi lasat, daca se debreaza cu grija. La mine facea mult mai urat. A picat la 135 000 km. Am cumparat un kit Sachs de pe site-ul http://www.volante-si-ambreiaje.ro/. Foarte seriosi baietii si cel mai ieftin dupa piata, putin peste 1600 lei.   L-am schimbat prin octombrie anul trecut, merge bine. Daca va pica inexplicabil de repede, voi pune un volant cu masa simpla, Valeo. 

Bataia de volant se aude cel mai bine langa roata stanga. Zgomotul prezentat de tine cred ca tot de la volant provine.

Modificat de catalin_braila_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-l frate asa, tu ai spus ca sa schimbat abreajul si tot asa se aude, tacanit metalic e una si vibratie e alta, o volant dusa bate tare cand opresti motorul, porneste si opreste de cateva ori fara sa calci ambreajul, si dupa acea porneste si opreste cu ambreajul calcat ( debraiat) daca nu e nici o diferenta de sunet lasa abreaju in pace depinde foarte mult si ce simti in pedala. daca ai bani si nu mai vrei probleme, pune volant simpla si gata. eu daca as fi acolo tias spune sigur ce are, aici ne dam cu parerea, una e sa vi la mine la service sa o aud eu. fulia de la alternator daca e blocata creaza niste sunete la motor si cutie inexplicabile :). din ce aud eu e tacanit de tacheti, si acu nu te pune sa faci ce spunem noi, dute la un specialist :)

Modificat de bobdinro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bobdiro, cum am zis eu nu am stat langa mecanic sa vad cum se aude zgomotul cu volant nou...zic numai ce mi-a zis el. Vibratie nu se simte in pedala de ambreiaj deloc. Totusi cum zicea colegul @catalin_braila_vw si la mine bataia la rece se aude mai tare langa roata stanga. Fulia de la alternator nu pare blocata pt ca o vad ca se invarte cand e pornit motorul.

 

Ai dreptate...cea mai mare problema e sa gasesc un specialist care sa-si dea seama exact care e problema si nu sa schimbe asa la nimereala piese. De aia am cerut o parere si aici. Probabil voi incerca si la reprezentanta Skoda din Cluj sa vad ce zic si acolo....desi nu mi se par nici aia foarte mari specialisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fulia alternatorului are un criketsens exact ca bendix de la electromotor, daca e blocata nu mai amortizeaza vibratiile de la rotorul alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, eu ti-am zis cateva posturi mai sus ca simpomele descrise de tine nu prea aveau logica sa fie inrudite cu volantul...Cand e o problema acolo, bate/vibreaza cand e pedala de ambreiaj libera...iar daca atunci cand o calci si volantul nu mai este in "presiune", si nu se mai aude nimic, e clar de la el, insa ceea ce descriai tu era exact invers: zgomot doar cu pedala calcata...Ala nu e de la volant. Ce se aude in primul filmule este intr-adevar o mica bataie insa e ceva moderat...nu suna a ceva care sa te puna pe jar...Tot in primul filmulet se aude si un zgomot distinct al fuliei de alternator..Daca nu ai schimbat-o pana acum fa-o. Costa in jur de 200 ron pe aftermarket. Nu zic ca de acolo este bataia acuzata de tine, este doar un sunet suplimentar pe care l-am auzit si care este de la fulie. In ce priveste bataia, eu nu m-as stresa pe moment...eventual incearca sa-i pui un alt ulei.

Cat despre ce ti-a spus tie mecanicul respectiv ca daca masina a avut Sachs pe ea nu se potriveste sa schimbi cu LUK m-a pus pe ras...Atata timp cat schimbi TOT kitul cu tot cu volant, iar kitul nou este ales corect pt motorizarea resepectiva, nu conteaza ca e Sachs sau Luk...Eu am avut din fabrica Sachs, apoi am pus Luk, acum am iar Sachs si e o porcarie..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!