Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

imi sta pe la 850,si cateodata volant se aude troncanind,si pina am sa schimb kitul as creste putin ralantiul sa nu o mai aud.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai EDC 16 si nu o sa reusesti sa modifici relantiul decat cu o eventuala resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu,am sa ma duc la cineva mai priceput ca vag ul meu nu merge.va multumesc oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu parte de zgomot la relanti care stiu ca vine de la volant. Mi-au spus multi ca este de la volant. Urmeaza sa schimb kitul de ambreiaj si volant cat de curand. Dar mai am alta problema si poate ma puteti lamuri voi daca e posibil sa fie tot de la volant sau de la altceva. In mers, viteza a 4a sau a 5a, masina tremura cateodata. Sunt cazuri cand tremura atunci cand merg constant (dar tremura bine de tot, vibreaza si volanul si schimbatorul destul de tare) si mai sunt si alte cazuri cand tremura in momentul in care fiind tot la o viteza in jur de 100 km/h, iau piciorul de pe acceleratie si o las practic sa incetineasca. Atunci tremura si mai tare decat in cazul in care merg cu viteza constanta. De asemenea am observat ca in ultima perioada a inceput sa si consume mai mult decat inainte. Care credeti ca ar putea sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, eu n-as umbla acolo. Ce vreo tu sa faci e sa ascunzi gunoiul sub pres :D

 

@adimoshu: da, poate sa-ti faca asa si la volant daca are bataie mare pe verticala intre cele doua mase ( e exact fenomenul pe care-l am si eu acum) Dar la fel de bine poate sa-ti faca si de la tampon inferior motor. Daca ala e ok (fara joc in bucsa), atunci ramane doar volant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am 260 000km pe golful meu 5 si inca nu s-a schimbat ambreiajul sau volant, nu bate nimic :). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

In weekend am schimbat si eu volant si kitul de ambreiaj - LUK, 1400 RON (au venit direct montate volant si cu celelalte piese din kitul de ambreiaj). Separat am avut doar un rulment. Cu ocazia asta am schimbat si cilindrul receptor de la ambreiaj - Sachs - 230 RON.

 

Celelalte probleme semnalate in postarea trecuta au fost de la roti: pe dreapta fata aveam etrierul blocat, se pare ca mergeam oarecum cu frana pusa - cand am ajuns la service dupa un drum bucuresti - ploiesti, janta si discul erau super incalzite. Probabil ca va trebui sa schimb ceva piston si garnitura (asa mi-a spus mecanicul de la service). Momentan solutia a fost sa dea cu spray pentru ca era ruginit foarte tare.

Alta problema mai aveam pe spate la una din roti unde placutele de frana erau duse de tot, deja incepuse sa frece pe disc. Si la roata asta era blocat ansamblul ala de la frana. Mi-a desfacut mecanicul tot pe acolo, a curatat si acum e ok. Asadar problemele cu tremuratul la viteze mari, zgomot ce il auzeam la viteza mica de la roata dreapta spate si consumul mai mare erau din cauza problemelor la cele 2 roti. Inapoi spre bucuresti am revenit la consum de 4.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am facut al2lea drum mai lunt cu masina: 300km  (1.9 tdi 105 cai 2004 golf V km la bord: 260 000km, consum mediu 5 l/100km - 2 persoane) traseu Baia Mare- Medias.

 

Viteza medie 60km/h, problema ii urmatoarea: dupa ce se incalzeste calumea motorul 1-2 ore+ incepe sa agate usor ambreiajul, pe ultima pozitie, aproape sus. adica pedala nu imi revine tot timpul pana sus in pozitia initiala, dar nici nu imi afecteaza ansamblul motor/cutie.

 

Am o suspiciune ca asa se manifesta volant dupa ce se incalzeste, am dreptate? de la ce ar putea sa fie? am facut de curand revizia+verificarea tehnica si cei de acolo mi-au zis ca daca vreau sa verifice ambreiajul trebuie sa-mi demonteze cutia si ar fi bine sa fiu pregatit daca e defect la kit sa -l pot schimba. 

 

Fiindca am cumparat de curand masina, mi-au spus sa vad cum se manifesta dupa ce aerisesc instalatia de ambreiaj si schimba lichidul de frana. Intradevar dupa ce l-a schimbat mergea mai fin, insa dupa un drum de 2 ore+ incepe usor sa agate.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca problema ta sa fie de la cilindrul receptor al ambreiajului. Verifica-l pe el intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum as putea sa fac asta? asta nu face parte din ansamblul care e accesibil doar daca deschizi cutia de viteze?cu alte cuvinte e ceva de munca pana ajungi acolo, iar eu avand experienta zero nici nu-mi trece prin cap sa fac ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o problema asemanatoare pedala de ambreiaj nu mai revenea cum trebuie, intro zi a ramas lipita de podea nu sa mai ridicat deloc

 

Dat cutia jos Sa schimbat kit-ul ambreiaj aerisit instalatia, munca de o zi

 

Piese la masina mea a costat 540 ron kit Sachs

 

Vad ca tu ai TDI la tine e ceva mai scump in jur de 8-10 mil nu stiu sigur

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai putin, kitul de ambreiaj nu se schimba cand are uzura? de unde stii ca imi este defect kitul si nu o singura componenta cum este pompa ce aduce pedala in pozitia initiala? Pe ce te bazezi cand spui asta?

 

am explicat deja ca ambreiajul nu imi patineaza deloc, si intra perfect in toate vitezele inclusiv in R.

 

Pretul unui asemenea kit este 765 Ron si sunt sigur ca exista si mai ieftin aceasi firma.  In orice caz am postat deja pe un topic in care prezint masina, si am sa apelez la un mecanic cunoscut din Cj  (Ymy) care sunt sigur ca stie exact ce problema are si ce trebuie inlocuit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

am si eu o intrebare, e posibil sa fie legata de volant si anume:

 

cand plec de pe loc cu masina si nu accelerez(sau daca accelerez, accelerez f putin cat sa nu moara motorul), las turatia de la sine si dau drumul incet la pedala de ambreiaj,la un moment dat se simte o bataie in pedala cam atunci cand ajung cu cursa pedalei pe la 50%, pana in momentul cand este dat drumul complet la ambreiaj si masina a plecat de pe loc, apoi nu se mai simte.

Primul lucru la care m-am gandit a fost Volantul.

Ce parere aveti ?

 

Mersi !

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta e tot ce simti, cu siguranta n-ai o problema de volant...Mai ales ca vad 2.0 TFSI la profil..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o simti in pedala, parerea mea este ca poate fi de la kit-ul de ambreiaj ( rulment ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

@ Cowboy - da asa este, este masina din semanatura--si am tot auzit ca la benzinare destul de rar se intampla...ideea este ca eu am cumparat-o SH de la o domnisoara din Germania...si nah.. nu vreau sa fac discriminari...dar cine stie cum a mers dansa cu ea :)) ... simptomele au aparut de vreo luna...si nu stiu de unde sa le iau...

 

@bgd_b92 - eu stiam ca daca se simte in pedala e volantul...adevarul este ca nu sunt expert in astea :D ...dar nu stiam ca poate fi de la rulment....stiam doar ca daca mai scapa din cand in cand(accelereaza in gol) poate fi discul de ambreiaj..(nu e cazul la mine)

 

sincer sa fiu acum n-am bani sa schimb tot kitt-ul + volantul ...as schimba doar ce-i cu semnul intrebarii...desii si piesa respectiva ma astept sa nu fie prea ieftina... DAR nici nu as sta asa cu masina nu-mi place...poate afecteaza prin alte parti.

 

Multumiri ! :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul subturat este factorul care afecteaza poate cel mai tare volantul, insa asta se intampla preponderent la diesel unde cuplul e destul de mare la turatii destul de joase. Nu prea e cazul la tine. Daca femeia care a avut masina inainte nu a reusit sa faca  discul sa patineze, eu zic sa nu-ti bati capul momentan.

Rulmentul ar trebui sa "chitaie" mai ales la retrogradarea treptelor de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, dar avand in vedere ca, la GTI cuplul maxim de 280Nm este undeva intre 1800rpm si 5000rpm...ma gandeam ca este posibil...dar ai dreptate rulmentul nu face inca urat :) si nici nu-mi aluneca discul...doar la volant se simte usor in pedala la plecatul de pe loc...dar nu-mi mai bat capul acum cu ea...fiidnca toata lumea-mi spune...ca nu e nimika grav :0

 

Mersi mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

volant masa simpla 

salut. este cineva care apus asa ceva pe masina?  http://www.clubafaceri.ro/37346/kit-ambreiaj-vw-touran-si-volant-masa-simpla-1851295.html

am un vw touran 2005 motor bkc cu 6 trepte.

daca a montat cineva asa ceva sau ceva asemanator astept mail la iulikiri@yahoo.com

sarbatori fericite!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cutia in 6 trepte este nimicitor,o distruge .Te va costa pe termen lung mai mult decat un DMF.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si Sarbatori Fericite la toata lumea.De ceva vreme cam vreo 2-3mii km,dimineata la rece,dupa ce o pornesc aud ceva un zornait metalic,zgomot volant spun majoritatea,dupa ce se incalzeste un pic,dispare..iar dupa un drum de vreo 30-40 km pe autostrada cu 140-150 km/h,la relanti ma zgaltaie un pic..Cine a mai avut bataie de volant,si cat a mai continuat sa circule cu aceasta?masina are 195 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a montat cineva totusi ambreiaj cu masa simpla pe touran de la valeo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.youtube.com/watch?v=pqOQX_xBk-M&feature=youtu.be

 

mi am schimbat distributia si am volorile aste la timing

 

un tutorial cu acest reglaj


http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm


in ce sens trebuie sa rotesc ,,,in sensul acelor de ceas sau invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se pronunta bataia rau nu mai mergi mult ,se gaureste volant iese capul arcului si distruge carcasa cutie care este de aluminiu si electromotorul ,mai ales bendixul.Ai mers destul cu ambreiajul aproape 200k ,a tinut bine,este cazul sa pui un kit nou.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-108411-0-82767200-1352633142_thumb.

O noua problema la golfuletul meu 5  din 2004.In urma cu 15-20000km am schimbat kitul de ambreiaj:D Postez din nou pozele cu starea volantului.Problema ce am remarcato de aprox 1000 km este urmatoarea:la pornire de pe loc,indiferent daca este marsarier sau1,masina scoate un sunet ciudat.Nu stiu cum sa descriu sunetul,poate voi face o filmare,se aude in turatii mici,1200-1400 turatii,atat in viteza 1,2 cat si mansarier.Sunetul a inceput sa se auda de cand a inghetat afara,nusht daca temperatura are vreo legatura,dar sunetul nu s-a schimbat in astia 1000km,pare a fi un sunet metalic ce se aude numai in turatii mici cand motorul este subturat,mai degraba un zdranganit,chiar nu stiu cum sa il descriu dar este in ritmul motorului.Pe langa acest sunet am observat ca,roata din spate stanga uneori,dar numai uneori se incalzeste extraordinar de tare,atat de tare incat nu poti tine mana pe janta,am impresia ca nu se deblocheaza frana...Am verificat placutele de frana si sunt in regula,iar pe discul de frana se vad niste neregularitati foarte fine.Daca are cineva idee de unde poate fi acel sunet la motor si care poate fi problema blocarii franei pe spate,va rog,orice idee ar fi utila.Multumesc frumos si sarbatori fericite!

Modificat de cc_shady_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!