Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Salut. Citesc de cateva zile topic-ul si am observat ca nu prea s-a vorbit despre volant-ul de la cutiile DSG. Passat-ul meu este din 2009, 2.0tdi, common rail si cutie dsg. In aceasta vara am constatat problema cu volant-ul. La rece se auzeau niste batai venite din dreptul cutiei care durau aprox 1 sec dupa care dispareau 2-3 sec si reveneau... Daca bagam in D sau R nu se mai auzea nimic sau daca motorul apuca sa se incalzeasca nu mai erau probleme. Cu timpul si cu venirea frigului, a inceput sa trepideze la plecarea de pe loc fara sa accelerez si de cateva ori chiar s-a oprit. La ora actuala, la pornirea la rece se aud batai continue foarte tare, trepideaza la plecarea de pe loc, schimba smucit din 1 in 2 si invers, iar sunetul nu mai dispare si la oprirea motorului se aude un clampanit.

Am mers la un mecanic ce a lucrat la pbv multi ani si mi-a zis din prima ca este volant. Cu stupoare am constatat si mi s-a confirmat si din citirea topic-ului ca nu se gaseste decat originala. Ce originala este LUK...si cea de pe masina este tot LUK... in fine. Pretul cel mai mic pe care l-am gasit este 2900 RON. Stiu ca platesc vreo 1000 RON doar pentru stanta cu VW de pe piesa dar nu am de ales. Masina are 180.000 km si din cate am auzit cam asta este viata volantului... Astazi o sa comand piesa si in 3 zile o sa ajunga. Revin dupa ce o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate alea sunt destul de scumpe. 2.700 ron e cel mai jos pret pe care l-am vazut (tot pe original). Banuiesc ca schimbi tot kitul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG nu are kit. In mare e formata din volant, mechatronic si pinioane (din ce stiu eu). Am comandat deja volant-ul si mare atentie pentru cei care vor mai comanda, trebuie neaparat comandate suruburile si pinionul de ghidaj. Toate au costat 2950 ron (originale VAG) cu ceva reduceri. Luni vin piesele si abia astept sa le montez. Si inca ceva: nu adoptati principiul "lasa ba ca mai merge, nu le schimb acum". Sunt niste cutii foarte pretentioase, iar piesele la o eventuala avarie din cauza volant-ului sunt exorbitante.

Modificat de aLeXu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa intreb si eu ceva - care e ordinea:

- motor - volant - disc - placa presiune - cutie, sau

- motor - placa presiune - disc - volant - cutie

E posibil a doua varianta, eu stiam ca volantul vine dupa motor. Vorbesc de un Golf 4 - 1.4 16v, motor BCA(2002)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt valabile amandoua. Prima pt marea majoritate a masinilor, a doua pt motoarele mici de la vw ( dar nu se mai foloseste de multisor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, vreau sa schimb ambreiajul(tot kitul) si cautat pe internet produse LUK, vad ca mai peste tot sunt 3 variante si nu inteleg avantajele sau dezavantajele fiecaruia.

-ce contine un kit complet de ambreiaj?banuiesc ca urmatoarele, corect? volant masa dubla, placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune, set suruburi prindere

-cu ce difera setul de reparatie ambreiaj fata de setul ambreiaj?

-ce inseamna in descrierea produsului mentiunea "fara lagar"?

-la cele mai scumpe se mentioneaza "pana la nr sasiu cutare". ce relevanta are asta?

-numarul de dinti este bine sa fie mai mare sau mai mic? dar diametrul?

Multumesc si sper ca nu sunt intrebari prea banale sau la care s-a raspuns deja.

Modificat de medley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Cred ca ma numar si eu printre cei cu probleme la volant. Masina are aproape 150.000 km. La 75.000 km a fost inlocuita volant + kit ambreiaj. La mine se manifesta exact cum au descris cativa colegi in posturile anterioare, respectiv uneori am un zgomot metalic in zona cutiei. Uneori se aude cand tin pedala de ambreiaj apasata, alteori se aude cand nu este apasata. Nu exista o regula. Cel mai tare mi se pare ca se aude in momentul in care masina este in mers, pe pozitia de liber si pedala de ambreiaj ridicata. Odata cu oprirea masinii (la semafor de exemplu) zgomotul se diminueaza, dar nu exista o regula. Uneori se aude destul de tare incat ma gandesc ca se rupe ceva pe-acolo, alteori nu se aude deloc. Am mers la cativa mecanici, unii spun volant, altii spun ca ar fi doar rulmentul de presiune. La plecare de pe loc fara acceleratie, deci doar din ambreiaj, am simtit de putine ori sa tremure, dar f putin si asta numai cand este motorul rece. Inca o chestie ciudata, in momentul in care schimb vitezele exact in aria de cuplu maxim 1700-2500 rpm, am un zgomot dinspre cutie ca de valva blow off. Masina de care vb are motor bkc de 105 cai stock, fara nici o modificare. Am sa postez un filmulet (low quality) pt a asculta sunetul ca de blow off. Acesta se aude pe la secunda 13 14. Astept pareri.

http://www.flickr.co...s/92815638@N04/

Modificat de mri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine dupa schimbarea kitului de ambreiaj+volant (de vreo 50000 km), tot am acel sunet metalic cand apas pedala (pe la jumatatea cursei). NIci nu l-am mai bagat in seama. Nu prea imi dau seama ca blow off auzi. La mine se aude turbina vara (sunet gen blowoff), cand schimb vitezele in plaja aia de turatie pe care o zici si tu, si in rest doar cand accelerez pe liber (am observat ca se aude mai tare decat am tipsuri mai mari la toba) .

Oricum sunetul ce zici tu ca e blowoff nu are treaba cu ambreiajul.

Nu e recomandat sa pleci doar din ambreiaj. Il fortezi aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine dupa schimbarea kitului de ambreiaj+volant (de vreo 50000 km), tot am acel sunet metalic cand apas pedala (pe la jumatatea cursei). NIci nu l-am mai bagat in seama. Nu prea imi dau seama ca blow off auzi. La mine se aude turbina vara (sunet gen blowoff), cand schimb vitezele in plaja aia de turatie pe care o zici si tu, si in rest doar cand accelerez pe liber (am observat ca se aude mai tare decat am tipsuri mai mari la toba) .

Oricum sunetul ce zici tu ca e blowoff nu are treaba cu ambreiajul.

Nu e recomandat sa pleci doar din ambreiaj. Il fortezi aiurea.

Salut. Stiu ca nu este recomandat sa plec numai din ambreiaj. Sunetul se aude undeva pe la sfarsitul clipului pe franare. Zgomotul de turbina il stiu si eu care este. Acest zgomot nu se aude nici de la evacuare nici de la turbina, vine dinspre cutie :tuktuk: . Am avut nenumarate tdi-uri si benzinare de toate genurile, si mai slabe si mai bune ca motorizare si n-am avut la niciuna acest sunet dinspre cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul ala nu are nici o legatura cu volantul. Ia la verificat toate conexiunile admisiei; undeva e posibil sa ai vreo crapatura pe la vreun furtun sau vreun colier cu probleme. Legat de volant, la cum spui ca se manifesta, daca masina e exploatata corect mai duce inca pe-atat. Avem o Octavia la firma care face la fel ca a ta de aproape 100.000km..are momente cand nu scoate nici un suntet la relanty, iar altele in care se mai aud diverse zgomote. Explicatie pe care a primit-o la service a fost urmatoarea: "Depinde in ce -pozitie e prins volantul cand se opreste masina din mers". Explicatia asta a primit-o in urma cu vreo 80.000km si masina merge la fel in continuare... Sunt ele anumite astfel de piese care inca de noi scot tot felul de zgomote, fara ca neaparat sa fie defecte.

Poti sa incepi sa-ti faci probleme de-abia atunci cand astfel de zgomote si simptome devin permanente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am adus aminte ca eu mai aveam un fasait tot de la turbo din cauza sa si-a facut joc furtul fix din fata turbinei si pierdea aer (ca simptom, afara de fasait, nu urca viteza mai mult de 180km/h) Ridica masina pe elevator si pune pe cineva sa se uite la furtune cand tu accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aceste verificari deja le-am facut. Nu pierde si nu fasaie cand este accelerata pe loc. Am si eu ceva cunostinte de mecanica, dar aici deja sunt depasit. Nu ramane decat sa verific uleiul din cutie si eventual sa demomntez cutia si sa vad stadiul internelor.

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! De vreo 2 saptamani am un simptom ciudat la masina, trepideaza puternic in treapta 1. Ma gadesc la ambreiaj dar acea trepidatie apare foarte rar. Adica nu este prezenta de cate ori plec cu masina. Poate face astazi si vreo 3-4 zile sa fie fara probleme dar dupa aceea reapare. Acel tremurat il am doar atunci cand plec cu masina de pe loc, dupa ce am pornit. Dupa ce calc pedala de ambreiaj de cateva ori, trepidatia dispare fara a mai aparea deloc. Eu sunt pararel cu mecanica si de accea sunt si putin nedumerit. Daca ar fi fost din ambreiaj acel tremurat nu ar fi trebuit sa fie prezent de fiecare data cand plecam cu masina ? Am incercat sa accelerez brusc, nu patineaza;  am plecat cu treapa superioara si cu frana de mana trasa ,a murit motorul.

 

Am uitat sa precizez, este vorba de Octavia 1, 1.9, ALH, an 2003 , 158.000 km. Vad ca este topic de golf dar aici am gasit singura discutie legata de problemele la ambreiaj.

Modificat de DanSDP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o intrebare, poate fulia alternatorului sa cauzeze zgomote la cutie viteze la relanti cand motorul este la 90 grade? nu am volant dubla e simpla imi face zgomot si intizatorul o vibratie metalica??? va multumesc.

Modificat de bobdinro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!Am un Golf V 2.0 TDI 140 CP.Problema mea ar fi ca am schimbat uleiul la cutia de viteze(e manuala in 6 trepte) acum o saptamana dupa care am facut vreo 300 de km.Totul mergea foarte bine pana cand ieri am mers prin oras si surpriza:intra foarte greu in treapta a 2-a de viteza. Nu se aude nici un fel de zgomot de la cutie.Doar ca am ajuns sa trag de schimbator ca sa intre in a 2-a.Ma poate ajuta si pe mine cineva?Poate sa fie din cauza ca nu au pus suficient ulei in cutie?Va rog daca ma puteti ajuta ca sa nu merg la service sa ma usuce astia de bani degeaba!O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti cu pedala de ambreiaj apasata la maxim? poate nu iti mai decupleaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bagat ulei prea gros pana se incalzeste uleiul in cutie poate sa iti intre mai greu in viteze. mai verifica odata nivelu la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-au bagat uleiul nou in cutie? Prin ce metoda? Au avut aparat special cu presiune sau au bagat manual? Uleiul a fost unul OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti, mi-am schimbat kitul de ambreiaj + volant acum 5000 de km, in prima instanta avand mai multe probleme, pe parcursul acestor 5000, la inceput, dupa ce motorul mergea la sarcina (un drum giurgiu-bucuresti) rulmentul de presiune incepea si țăcănea. Acum, daca dau 3 ture in oras (giurgiu, trafic liber) incepe si țăcăne imediat. Mă dispera psihic. Ce pot sa-i fac?

Mentionez ca si kitul si volant cand le-am cumparat au fost noi, marca LUK

Modificat de sokko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune nu tacane...ala scoate alt gen de sunete. Ce spui tu e mai degraba de de la volant. Posibil sa aiba defect de fabricatie sau montaj defectuos. Mergi la verificare in service-ul in care ai montat-o si fa o constatare..

Zgomotul l-ai avut de la inceput, sau a aparut dupa un anumit nr. de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa aprox 70 de km parcursi la drum intins, dar am fost la mecanic si i-a dat de cap, multumesc oricum pentru raspuns

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu ne spui si noua cum s-a rezolvat????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima vreme am tot observat oameni cu genul asta de atitudine pe forum: intreaba, daca afla ce vroiau e bine, iar daca nu, rezolva prin mijloace proprii si ii pedepsesc pe ceilalti prin pastrarea secretului. Ce sa zic, data viitoare va trebui sa fim mai pregatiti si sa cunoastem raspunsurile pentru orice, altfel vom muri nestiutori...

 

Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

     

referitor la problema asta cu volant si la mine evident trebuie schimbata, masina are 118km si nu face chiar asa rau adica are mici trepidati intreruperi la relanti, se simte in pedala plus ceva zgomot la liber care dispare odata cu apasarea pedalei de ambreiaj, treaba este ca am gasit kit complet luk adica volant cu masa dubla placa disc rulment la pretul de 2000 ron, ce parere aveti de pret este ok? si inca ceva... cine a schimbat pana acum ne poate spune cum arata discul ma refer era tocit sau mai mergea, eu am impresia ca se simte cam tocit la mine am unele momente in care parca se tureaza si nu prea are viteza necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-i dai o talpa un pic mai ferma in tr5 de pe la 70km/h si ai sa vezi imediat daca patineaza sau nu..Un ambreiaj cu probleme patineaza in special in treptele superioare, la accelerare plecand de la viteze aflate la limita mersului subturat. Legat de zgomotele semnalate de tine despre volant, eu zic ca mai  merge

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!