Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Asta nu inseamna ca sunt de calitate inferioara. Sunt niste standarde care trebuie sa fie respectate iar materialul este acelasi doar ca mana de lucru este mai ieftina. Nu este un lucru rau ca se fabrica la noi ci din contra.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: ori eu, ori olteanu82 a fost dus cu zaharelul de catre cei care au furnizat informatiile la Ina-Schaeffler. Din informatiile pe care le detin eu acolo nu se fabrica componente de volante.

On topic: adriano872 are dreptate legat de standarde si forta de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dupa aprox 2000 km de cand am schimbat kitul de ambreiaj si am o nelamurire,daca ma poate ajuta cineva:desi acum nu mai aud nici un zgomot ce dispare la calcarea ambreajului,in schimb se aude o usoara bataie atunci cand este motorul rece ce apare cand tin ambreajul calcat.Bataie este asemanatoare cu cea a volantei defecte,dar mult mai redusa,ce dispare dupa aprox 10-15 min,cand motorul se incalzeste.Desi am schimbat kitul de ambreiaj,in pedala tot se simte o mica vibratie,fapt care am inteles a fi normal la un diesel...poate sa-mi confirme cineva?si totodata cu noul kit la pornirea motorului se simte o oarecare vibratie in schimbator,destul de violenta uneori...Sa-mi fac griji in legatura cu sunetul ce se aude cand calc ambreajul,de cand am schimbat kitul,sunetul este la fel,adica nu s-a amplificat?

Modificat de cc_shady_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia pe care o auzi in conditiile descrise mai sus, este normala.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea la rece are o mica bataie..care dispare in cateva minute pe masura ce se incalzeste. Facea asa de noua si la momentul ala am pus si eu aceeiasi intrebare. Mi s-a spus ca nu e ceva pt care sa-mi fac griji si pana una alta s-a adevereit...Nu s-a agravat si nu am avut alte probleme.

Legat de vibratia in schimbator la momentul pornirii, eu am "dobandit" asa ceva (dar nu o vibratie atat de puternica precum spui tu) dupa ce am schimbat bieleta antirastirnare. Pana sa o schimb nu facea asa ceva. Dupa ce am umblat acolo..face, desi nu are nimic defect pe aoclo. Cred ca e vorba de pozitionare..Inainte sa o schimb, cu cea veche (care era terminata si juca in bucsa sus-jos) nu facea asa ceva. Cum am pus-o pe aia noua m-am pricopsit si eu cu un mic tremurat la pornire (doar cand motorul e cald)

@Janos: la ei pe site apare ca in Romania produc subansambe pentru rulmenti...nu scrie nimic de volante sau subansambluri pt volante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM SI EU O PROBLEMA CU MASINA MEA,UN GOLF 5 ,MOTOR 1.9TDI,105CP.AM SCHIMBAT AMBREIAJUL CU TOT CU volant DE LA MODELUL SACHS CU MASA DUBLA LA MODELUL VALEO CU MASA SIMPLA CAM CU 50000KM IN URMA.ACUM,LA PORNIRE SCOATE UN ZGOMOT CIUDAT SI AM GASIT PE SCUTUL MASINII BUCATELE DE FIER CARE NU SUNT DE LA ELECTROMOTOR DEOARECE AM PUS UNUL NOU SI TOT ASA FACE.PROBLEMA CRED CA ESTE DE LA DINTII VOLANTEI DEOARECE ELECTROMOTORUL NU REUSESTE SA SE CUPLEZE PE volant.CE TREBUIE FACUT IN CAZUL ASTA?SA TREC IAR PE MODELUL CU MASA DUBLA?TIN SA PRECIZEZ CA MASINA IN MERS NU ARE NICI O PROBLEMA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de zgomot scoate mai excat? Cum arata bucatelele metalice de care spui? Arata cumva ca niste bucati dintr-un filet? Ai observat vreun comportament ciudat al masinii inca din momentul in care ai facut conversia de la masa dubla la masa simpla? La accelerare mai brutala trepideaza cumva?

Eu sunt tare curios sa aflu cum arata exact bucatelele alea metalice de care spui..si din ce gen de material sunt..daca sunt de aluminiu sau altceva..

Obligatoriu ar trebui mers in service si cu masina pe rampa si scutul dat jos cineva care sa ramana in masina, sa o porneasca pt ca mecanicul sa poata observa ce se intampla jos; de unde provine zgomotul si daca apar si eventuale indicii vizuale..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ARE PROBLEMA DECAT CAND INCERC SA PORNESC MASINA , ELECTROMOTORUL MERGE IN GOL SI DACA O MUT PUTIN IN VITEZA CA SA SCHIMB POZITIA VOLANTEI,PORNESTE .AM SCHIMBAT ELECTROMOTORUL CU UNUL NOU DAR NICI CEL VECHI NU ARE NICI UN DINTE LIPSA LA PINION.NU ARE NICI O PROBLEMA IN MERS.BUCATELELE SUNT DE FIER SI MICUTE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog citeste Regulamentul si renunta la Caps

Ultim avertisment

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg din primul tau post ca treaba asta nu s-a intamplat de la bun inceput ci doar e curand a inceput sa se manifeste...

Daca nu ajungi prea curand in service si nu ai acces la o rampa, poti inspecta dintii volantei prin orificiul de montare al electromotorului ca sa vezi daca intr-adevar sunt uzati sau nu. Am mai vazut un caz asemanator can cineva schimbase electromotrul un Opel si il montase intr-o pozitie gresita (nu cred ca e cazul aici) Bateria si caburile ei le ai in stare buna? I-ai masurat voltajul la rece?

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este inca in garantie, problema asta e de o saptamana, acum sunt aproape sigur ca e volant desi nu am nici o problema in mers. Oricum, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat se da garantie la un kit complet de la LUK ?

Modificat de deniscatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel putin 12 luni din cate am vazut pe la diverse firme care vand asa ceva.......unii dau garantie 18 luni, altii 24, depinde de unde cumperi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am un golf 5 1.9 tdi BKC si vreau sa ii schimb tot kitul de ambreiaj plus volant pentru k numai duce,masina are 20900 km si nu l-am schimbat deloc pana acuma si poate imi recomandati si un loc de unde sa il procur.ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LUK si ca locuri incearca la Autokarma pe Mamaia sau la LOGA la intersectia Baba Novac si Rasuri :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat-o la 100.000, tot Luk si nu recomand dupa 15mii de km facea la fel ca una de 150mii, iar acum la 180mii km da semne de oboseala.. cat de curand crapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Mie din contra mi-a recomandat multa lume Luk, inclusiv baiatu de la care iau piese. El mi-a spus ca a maia avut probleme de rebenire la Sachs dar la Luk niciodata. Poate depinde si de noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce spune una din firmele ce vand LUK (si Sachs) pe site-ul lor la rubrica garantii (de retinut mentiunile legate de montaj, service-uri autorizate, etc.; vad ca baietii se acopera cat pot ei de bine..pana si lipsa ambalajului original e motiv de respingere a garantiei, deci nu lasati cutiile alea de carton prin service :D ):

"Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.

GARANTIA oferita pieselor comercializate de catre ........., este posibila prin prezentarea documentelor fiscale ( factura sau bon fiscal ) ce au fost eliberate la cumparare si dovada montarii acestora intr-un service autorizat RAR, autorizatie emisa pentru tipul de masina ( marca Ex. VW, Skoda Opel, Ford, Fiat, Dacia….) si a lucrarilor ce se efectueaza la acesta.

GARANTIA se acorda numai pentru defecte de fabricatie, neincluzand In nici un fel uzura pieselor, montajul inadecvat si exploatarea necorespunzatoare.

GARANTIA produselor este de 18 luni de la data facturari, garantie oferita de catre producatorii de piese autorizati.

GARANTIA se acorda numai produselor ce sunt returnate in ambalajele originale, iar acestea nu trebuie sa prezinte urme de deteriorare.

Actele solicitate in privinta rezolvarii garantiilor:

- copie document fiscal achizitie produs,

- copie factura si deviz montaj service autorizat R.A.R.,

- copie certificat inmatriculare auto,

- constatare ulterioara in service a defectului piesei,

- copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a efectuat montajul.

Termenul de rezolvare a garantiilor dupa caz, este cuprins intre 2 zile si 10 zile lucratoare de la data depunerii actelor si a pieselor cu defect, de catre consumator la sediul vanzatorului.

Nu se acorda garantie sau aceasta se anuleaza in urmatoarele cazuri :

- Piesele nu au fost montate intr-un service autorizat RAR

- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau actiune a unor factori externi

- Piesele prezinta o uzura normala

- Piesele se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator

- Defectiunea este cauzata de lipsa verificarilor la timp sau periodice

- Piesa a fost montata intr-un asamblu cu alte piese defecte sau modificate

- Piesa prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura (socuri termice , electrice, mecanice)

Perioada de returnare a pieselor este de 10 zile din momentul intrarii in posesia lor ( termenul poate fii prelungit in urma unei intelegeri comune ).

Nu se accepta la retur piesele cu ambalaj deteriorat (rupte, scrise, murdare) , fara ambalaj sau incomplete."

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, post foarte util @Cowboy :). Multumiri.

Se pare ca am si eu probleme cu ambreiajul/volant pe Golf V motor BKC, dupa vreo 85000 km, masina avand ~188 mii km. Simptome:

  • trepidat la accelerare brusca,
  • trepidat la pornire de pe loc mai ales la motor rece,
  • apasand ambreiajul pana la jumate se aude zgomot destul de tare, se simte o bataie destul de tare si in picior cand se apasa.

Un caz concret ar fi niste preturi legate de setul de ambreiaj/volant. Am cerut si am primit oferte de la:

  • Autoclub TM, reprezentanta VW, pret aprox.: 5300 RON (piese) + 1000 RON (manopera), garantie 2 ani;
  • Procar Skoda TM, reprezenta Skoda, pret aprox.: piese OEM - 5300 RON, piese AM Sachs - 3200 RON + manopera 500 RON, garantie 2 ani;
  • un prieten, avand service propriu: piese OEM Sachs - 4200 RON, piese AM Sachs - 2800 RON;
  • alte magazine de pe internet: piese Luk - 1500-1600 RON, piese Sachs - 1900-2100 RON, garantie 18 sau 24 luni.

Diferentele astea de pret mi se par enorme. Oare exista si diferente in ceea ce priveste calitatea pieselor? Ce recomandati la alegere? Din cate am citit aici, multi recomanda piese Luk + service autorizat RAR pentru eventualele probleme de garantie.

Personal, as merge pe varianta Luk, montat la Procar Skoda TM, costurile finale fiind pe la inaltimea a 2100 RON, piese + manopera.

Multumesc,

VW Golf V 1.9 TDi, 2005, motor BKC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5300 ron :-o schimbi 2 kituri si mergi si la pizza:)) mai mult de 2500ron nu ar trebui sa te coste cu tot cu manopera.A mai fost schimbat kitul sau acum e prima data la 188 mii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stii ce ai montat la 102.000km? Ce marca? OEM? AM?

Operatiunea nu trebuie sa te coste mai mult de 2.300 ron cu piese AM in service autorizat RAR (nu reprezentanta) sau 2.600-2.700 ron cu piese AM in service autorizat de marca (reprezentanta). Avand in vedere conditiile de garantie de mai sus..eu as opta pt varianta piesa AM montata in service de reprezentanta cu pret clar ofertat pt manopera inainte, eventual in scris, pe un mail.

P.S.: mare mare atentie la montajul cutiei, mai exact la suportului inferior al motorului (bieleta antirasturnare), sa solicitati sa va fie stransa cu cheia dinamometrica si nu cumva cu pistolul pneumatic ca riscati sa va strice filetele care sunt extrem de sensibile la cutie, si dati in niste probleme urate. Am vazut ciobani pana si la reprezentante care strangeau cu pistolul din comoditate

Cuplul de strangere trebuie sa fie 40-45nM la cele 2 suruburi mici care vin pe cutie si 90nm la cel mare.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 100% sigur ce s-a montat pe masina, dar cred ca a fost Sachs... insa acum, asa cum am zis as dori sa incerc varianta Luk, montata la Procar Skoda Timisoara si costurile ar fi undeva la inaltimea a 2100 RON (piese+manopera)...

@Cowboy: multumesc pentru informatiile extrem de utile, voi avea grija sa transmit aceste randuri la mecanicii de acolo... cat despre oferta scrisa, am cerut deja oferta de la ei pentru volant/ambreiaj, o am pe mail... sincer sa fiu, mi s-a mai intamplat, ca sa primesc de la ei o oferta scrisa, iar reparatia actuala sa coste mai mult, dar diferenta a fost suportata in totalitate de service, tocmai din cauza faptului ca am avut oferta scrisa...

Modificat de Deco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere! Eu sunt patit cu ofertele date de service-uri doar verbal...A le avea in scris e sfant! Altfel te trezesti dupa aia pe factura si cu diverse "nimicuri" care se mai aduna acolo de o suma frumusica. Nimicuri gen spray-uri de curatare, spray-uri degripante sau gresante, carpe, etc. Chestii din care ei dau 2 puf-uri si tu platesti flaconul intreg...

Eram curios ce ai avut pe masina de a tinut doar 86.000km pe o masina care inteleg ca e stock..Fara modificari mecanice sau de soft..Daca a fost Sachs nu face decat sa-mi intareasca inca 1 data opinia despre volant-ele Sachs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!