Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

@Cowboy: Multumesc pentru sfaturi.

Am fost azi la ei si se pare ca este de la valva egr (o coincidenta ca s-a aprins martorul la doar dupa o zi dupa ce am iesit din service). Au demontat-o, au curatat-o si au resetat eroarea, iar luni imi comanda una noua (350 ron) pentru ca cea care o am se pare ca are membrana fisurata (cea pe care se face presiune pentru a deschide valva). Deci pana o schimb este posibil sa imi reapara eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cel mai probabil sa fie doar o coincidenta. Ciudat ca nu s-a putut rezolva dor prin curatare..de regula mai rar se strica EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cum am spus in posturile anterioare, am schimbat kit volant Sachs cu LUK - 1.9 TDI BXE;

Meanwhile, cca 6300 km mai tarziu..totul merge perfect;

Deci 1+ pt LUK;

Am avut si eu dubii..ce-i drept, insa colegul @Cowboy, mi le-a spulberat;

So...singura diferenta, este ca s-a intarit o idee pedala;

In rest, totul merge ok!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La momentul la care am schimbat kitul, am optat pt LUK din 3 considerente:

1. kitul OEM al masinii era SACHS, iar la 5.500km ii batea rau volantul; apoi cand am dat jos, am constatat ca si discul era si el foarte uzat la un asemenea nr de km ceea ce m-a facut sa optez pt orice altceva mai putin Sachs la momentul ala. In acei primi 5.500km dupa cum am mai povestit, masina fusese folosita de un director de service si ocazional folosita la test drive , insa chiar si asa este inadmisibil ca la 5.500km sa fie duse si volantul si discul...

2. Costul evident mai scazut al variantei LUK;

3. Impresiile citite pe tdiclub despre volantul Luk cum ca ar fi mai fiabil decat cel Sachs.

Am parcurs cam 70.000 de cand am pus Luk si inca nu aud nici o bataie cum auzeam la volantul ala Sachs dupa doar 5.500km..

Nu zic ca Sachs nu ar fi ok ca marca..Poate cine stie..am avut eu ghinion, insa dupa experianta avuta nu mai pun Sachs ever pe masina :)

Acum...avand in vedere ca masina are acum 160CP si inca merge pe acelasi LUK spune ceva.. Daca ma tine 80.000 sunt multumit avand in vedere puterea actuala a masinii. Cand voi mai schimba tot din asta pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca discutati de diferente intre cele doua tipuri de ambreiaj... Coroana trebuie sa fie aceeasi, nu sint diferente la dantura . Ca piesele in sine sint diferite intre sachs si luka este adevarat, dar puse cap la cap. volant-placa-rulment au aceeasi dimensiune ( grosime sau distanta intre flansa blocului motor si levierul de la cutie). volant.a de la sachs este mai inchisa, adica nu vezi nimic in interioarul ei ( vorbim de masa dubla ) asa ca praful de ferodou combinat cu praful din aer care se tot depun in interiorul ei nu ai cum sa-l cureti, si in timp volant.a se blocheaza din ce in ce mai mult... volant.a de la luka este mai deschisa si o poti curata mai usor . Placile de presiune sint ceva mai diferite ca aspect, pricipiul de functionare fiind insa acelasi... placa sachs pe care am avut-o pe masina am gasit-o fisurata, adica o ureche rupta de tot, la alta doar fisurata pe o parte ... este prima data cind vad asa ceva la o placa de presiune, pina acum am vazut numai raze rupte. Luka pare mai elastica, vad si arculete la vedere... sa vedem cum o sa se comporte pe masina . Rulmentul de presiune pare la fel, doar grosimea lui difera de la una la alta.

post-58507-0-74875700-1340622169_thumb.j

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un VW Golf 2007, 1.9 TDI, 90CP, cod BXF.

Am cumparat masina anul trecut la 39.000 km reali, acum am 63.000km. Reviziile au fost facute la Porsche, de fiecare data la timp, pana sa o cumpar.

Sunt novice, va rog ajutor in problema descrisa mai jos.

Pe loc, in timp ce merge motorul, se aude un trancanit destul de evident cand duc pedala de ambreiaj la jumatate sau dupa jumatate pana la 3 sferturi.

Cand duc pedala lipita la podea, nu face deloc zgomot atipic, se adue motorul normal.

Nu simt sa tremure pedala mai mult decat o facea acum 2-3 luni, la apasare este la fel de puternica, nu opune mai putina rezistenta decat de obicei.

In mers, in roata stanga fata, se aude un sunet metalic, uneori asurzitor, mai ales la viteze mici (se aude si in mers cu viteza de oras) ca si cum ceva metallic ar fi desprins si se loveste de altceva metallic. Sunetul are frecventa direct proportional cu viteza, la viteze mai mari se aude cu frecventa mai mare.

Atunci cand virez spre stanga la viteza mica, sunetul metalic se aude cel mai puternic.

Acum cateva zile cand a inceput sa se auda sunetul, suna ca o piatra pe metal, am zis ca e ceva pe discul de frana. Am dat roata jos, nu am gasit discul zgariat. M-am dus la Norauto, au dat si ei roata jos, au dat si placutele si parca discul pe interior are cateva canale ceva mai in relief. Am zis ca o fi fost piatra, ca s-a ros, au montat la loc totul insa sunetul tot nu a disparut.

Am incercat sa atasez o inregistrare aduio facuta cu telefonul dar nu e voie...prima oara pe loc apasand pedala de ambreiaj ca sa se auda sunetul nasol de ambreiaj, apoi am parcurs cativa metri virand spre stanga ca sa se auda sunetul metalic.

Care credeti ca e buba si la cat ma ajunge reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pare a fi de la volant. Fa urmatoarea chestie: cu masina la relany, trage frana de mana, baga in viteza 1 si incepi sa eliberezi usor pedala de ambreiaj ca si cum ai da sa pleci (dar usor)..elibereaz-o pana la momentul la care motorul da se se opreasca, iar in toata perioada asta fii atent la sunetele respective. Daca volantul e dus va trebui sa se accentueze foarte deranjant bataile metalice cand faci treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multe razgandiri intre SACHS si LuK, am luat pana la urma kit-ul SACHS in ideea sa pun tot ce e deja pe masina (am presupus ca am tot sachs fiindca stiam ca asa s-au echipat majoritatea si astea aveau de obicei probleme).

M-am dus la Nurvil in VL pentru operatiune..si surpriza pe masina aveam LuK. Mecanicii s-au cam speriat ca au desfacut degeaba si s-au dus sa il intrebe pe un inginer daca se poate schimba cu Sachs. Eu nu mi-am facut probleme ca stiam ca e posibil dupa ce m-am documentat despre problema pe aici si alte parti. Oricum dezamagitor ca intr-o reprezentanta sa nu cunoasca aspectul asta.

Volantul, placa si discul se prezentau vizibil intr-o stare buna, doar ca volantul avea un joc destul de mare in interior. Oricum ma asteptam sa il gasesc intr-o conditie mult mai grava (gen carcasa sparta) pentru ca sunt vreo 2 ani de cand au inceput simptomele si ma gandeam ca au progresat serios pana acum dar nu a fost cazul.

Qdytw.jpg

Apoi s-a trecut la montarea noului kit.

QPtJ6.jpg

O alta problema care s-a descoperit a fost cilindrul slave care era praf, avand burduful arcului topit. Putinul cauciuc care mai era pe el avea consistenta plastelinei. N-am avut ce face si am cumparat altul OEM (sachs) de la ei cu 400 RON (acelasi lucru dar aftermarket se gaseste la 200 RON).

csvsn.jpg

La sfarsit, primul lucru pe care l-am observat a fost ca motorul vibreaza mult mai putin (si mecanicul a zis ca "poti sa pui paharul pe el" :) ) si toate simptomele clasice de batai si zgomote au disparut iar pedala de ambreiaj era mai "sprintena" (probabil datorita noului cilindru) si tine mai jos. M-am obisnuit foarte repede cu noua senzatie.

Deocamdata nu am parcurs decat vreo 200km cu noul kit dar sunt foarte multumit de el, sper sa nici nu apara probleme prea curand. (Masina are ~112.000km, MY 2006)

Oricum se pare ca nu doar volantele OEM sachs sufera de clasica boala.

Daca intereseaza pe cineva, manopera a fost ~600 RON si a durat de pe la 9 pana la 15.

Modificat de st3reo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.... in privinta manoperei mi se pare prea mare, aici la noi era 300 indiferent ce schimbai la ambreiaj ....

Eu am schimbat singur ambreiajul, tot, si am trecut de la sachs care era pe masina, la luk . Diferenta de pedala intre cele doua tipuri ( mai jos la sachs si mai sus la luk) este data de diferentele intre placile de presiune ale lor, deci nu trebuie sa sperie pe nimeni. Pedala e mai moale cu luk, dar asta este iar un lucru normal.

Ziceai de jocul volantei... ideea este ca e bine sa aiba un joc in sensul ca se roteste putin stinga-dreapta, ca de-asta e dubla masa . Daca nu se misca inseamna ca e blocata si are tendinta sa se transforme in single mass, adica si-a pierdut din calitatile de atenuator de socuri. Ca fiabilitate in timp, din ce stiu eu sint cam la fel cele doua tipuri de ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

10.000 KM de cand am schimbat volant;

Nici o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, am o problema cu volant, am fost in service si mi.a spus ca este sigur ea si ma costa 900 de euro. Eu am gasit un kit de la Valeo ce contine ( volant+ kit ambreiaj 350 euro) ,dar este monomasa ce pareri aveti despre kitul asta? http://www.ebay.it/i...9#ht_8461wt_905 ma costa si mai putin, si multi au diferite pareri ce sa fac? sa montez tot bimassa sau monomasa. Va multumesc in anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Luk, ar trebuie sa te coste n jur de 2000 ron toata povestea. Kit-ul cu volant monomasic este o varianta low cost in caz de urgenta maxima si lipsa de fonduri (parerea mea). Nu mai dau detalii tehnice pentru ca daca te intorci cu ceva pagini in spate, vei gasi si detaliile tehnice oferite de catre colegii mai priceputi.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oK iti multumesc, eram confuz pentru ca nu stiam ce sa fac sa.l iau pe acele de la Valeo sau pe Luk original. Mam uitat pe internet la prezuri ma costa 620 de euro inclus kitul de ambreiaj. Nu sunt singurul cu problema asta din cate am vazut :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care a schimbat tot kitul de ambreiaj si volant Sachs la un golf 5 BKC si l-a costat cu tot cu manopera 2150.

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca eu sunt in Italia si modelele de Vw jetta sunt foarte foarte putine pe forumul italian nu am reusit sa gasesc cine stie ce dar am auzit ca in romania sunt foarte multe cu aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi linistit pe Luk. 620 euro este un pret bun pentru Italia.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

dupa vizita la un service de cartier, nenea "specialistul" zice ca a descoperit problemele urmatoare:

- sunetul metalic asurzitor era de la spanul cazut de pe discul de frana, se prinsese intre disc si placuta pe partea interioara. Cand a dat placutele jos am vazut santurile facute pe interiroul discului. Nu mai face zgomotul metalic deloc.

- tampon antirasturnare uzat, necesita schimbare. L-a comandat (cca 120 ron) si cand sa il puna, cel de pe masina era ok insa a gasit alte 2 tampoane (fiecare arata ca o rotita alba de plastic si au un fel de cauciuc negru in mijloc) pe care le-a shimbat, cca 80 ron bucata.Mi-a luat pe cele 2 piese si pe manopera 250 ron.

- volant uzat, bate cand nu este pedala de ambreiaj apasata, bate mai strident cand este apasata la jumatate apasata si deloc atunci cand e la podea. Zicea nenea "specialistul" ca nu merita sa ma agit sa o schimb ca mai duce asa cateva mii de km. Am cerut oferte de la Augsburg si Norauto, a facut un amic aceiasi operatie anul trecut la Augsburg si l-a costat 2000 ron piesele si cca 500 ron manopera, astept ofertele.

Cand termin operatia, va anunt care e costul si experienta la condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

am gasit pt masina mea kit LUK 600 0017 00 complet , desi OEM este Sachs. problema mea e urmatoarea : in germania nu am gasit sub 560 euro, am drum pe acolo intr-o saptamana si pot cumpara direct. in schimb acelasi kit il gasesc in romania cu 100 euro mai ieftin. de unde diferenta de pret, cand piesa ar trebui sa fie made in DE ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ti-a calculat pretul cu manopera inclusa...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In romania gasesti produsul respectiv la 460 euro lejer.Cred ca in Germania e mult mai mare manopera de 100 euro pt schimbarea ambreajului,pai la benzinarie un litru de ulei este in jur de 25 euro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

nu, preturile includ doar piesele, fara nicio manopera. ramane intrebarea legata de provenienta, daca tot e mai ieftin in romania iau de aici, dar am siguranta ca sunt facute in acelasi loc (DE) sau ale noastre sunt facute prin turcia/etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le iei din Germania, ai siguranta ca sunt facute acolo ? :dry: Renunta la aceasta psihoza si achizitioneaza-l de unde este mai iefitn. Majoritatea colegilor de pe acest forum si-au achizitionat piesele din Romania si sunt multumiti de calitatea lor.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LUK e un colos atat de mare incat doar ei stiu cu certitudine unde le fac/asambleaza. Datele oficiale spun insa ca ei nu fac productie de kituri de ambreiaj complete decat in Germania (au multe locatii diferite acolo) si mai au o fabrica destul de completa in Brazilia. In rest fac productie de componente prin Austria (dar doar de rulmenti, curele, valve hidraulice), Romania (doar elemente pentru rulmenti), SUA (elemente pt rulmenti), Franta, Marea Britanie, Slovacia, China si India (elemente rulmenti si componente pt motoare), si doar rulmenti in Coreea, Ungaria, Spania

Restul filialelor lor sunt pentru import-distributie, si service-asistenta.

Un lucru insa e destul de clar in cazul lor: discurile de ambreiaj se fac doar in Germania, volantele cu masa duble doar in Germania si Brazilia, iar rulmentii si alte componente si accesorii se fac in "n" alte locatii. Ma indoiesc insa ca logistic ar avea sens sa produca in SUA pt Europa de exemplu...E suficient sa aiba cateva fabrici mari de productie kituri (marea lor majoritate in Germania) iar in restul locatiilor sa faca doar componente, distributie si asistenta.

Cert e ca la nivelul lor sunt foarte clar standardizate atat materialele din care se fabrica cat si procedurile de fabricatie...Nu cred eu ca in Germania folosesc un aliaj iar in Brazilia unul de o alta componenta...Aaa, pot sa aiba evident si produse mai low cost insa astea se vand sub alte branduri..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

multumesc pentru pareri, pana la urma o sa cumpar din RO piesele. am intrebat pentru ca nu e neaparat valabila chestia cu adaosul, de exemplu la Intake Manifold Flap pretul in ro e cu minim 40 euro mai mare fata de germania...

Modificat de autoemocion57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luk a fost cumparat de grupul nemtesc Schaeffler si produce in Romania rulmenti de toate tipurile, planetare, volante si ambreiaje. Am fost personal in fabrica de la Brasov. Bafta.

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!