Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

Scoti furtunasul de vacuum din ciuperca EGR-ului si incerci sa tragi cu gura aerul din ciuperca. Blochezi cu limba vacuumul format si vezi daca scapa in 2-3 secunde.

Am incercat. E ok egr-ul. Daca scot furtunasul, motorul devine mai zgomotos, de vibrat vibreaza la fel.

Am sapat prin alte parti si am dat de:

"There is a balance shaft module in the oil pan area. If the chain starts to go, the engine vibrates a lot because the shafts get out of syn with the crank."

Poate ma ajuta cineva cu o traducere in romana, fiind prea multi termeni tehnici pentru cunostintele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat din 2001..tdi 101 cp. nu mai intra in viteza....am mers la service...au gasit volant blocata. am schimbat totul placa,disc rulment presiune, volant...dar apoi au aparut probleme..nu mai tragea...pornea greu..se aprindea ABS-ul si ESP-ul..... miau schimbat pompa care face vacum,incalzeste motorina are o denumire(pompa multipla)nu mai stiu sigur cum au spus la service cum se cheama, am dat si pe aia 1300 ron...acum merge dar mi se aprinde in mers dupa citiva km de rulaj,sau la folosirea frinei repetat,ABS-ul,ESP-ul....plus ca am vibdatii ...chiar si pe loc daca o accelerez imi vibreaza totul in masina....nu stiu ce sai fac...miau schimbat din nou ambreiajul....am schimbat suportii hidraulici la motor...au dat de 8 ori cutia jos si nu gasesc motivul vibratiilor...iar la tester spune ca abs-ul si esp-ul sar aprinde din cauza unui senzor de presiune...nu mai stiu ce sai schimb au schimbat si senzorul de la pedala se frina si aceleasi probleme...ce sa fac??? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva ce cod are tamponul ala din fata si unde se gaseste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

Am o problema cu Passatu meu care de 2,3 luni sta pe tusa.

La inceput a fost calculatorul (ECU) care s-a stricat. Pana am gasit second de cumparat cu acelasi cod am asteptat cam 2 luni. Pana la urma am comandat din Anglia la 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o mica nelamurire, scuze ca ma bag in topicul neadecvat dar nu am gasit nicaieri probleme gen a mea

Am un passat din 2000 1,9 tdi-pd 115cp si in ultima vreme trepideaza cand bag talpa, exact ca o masina benzina care are probleme cu bujiile, `da nas` cu alte cuvinte. stie cineva ce ar putea fi? eu sper sa nu fie ceva de la injectie.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-ti-mi si mie o idee sau un link de unde pot comanda tampoanele pentru toba, si eu am problema trepidatiilor la relanti a caroseriei la un passat din 2000 1.9 tdi-pd.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceeasi problema si aici pe langa vibratiile la relanti, apar vibratii si in sarcina, cineva de la un service zicea ca este uzat amortizorul de la motor situat undeva in partea dreapta sub filtrul de aer, tot de acolo se aud niste vibratii care variaza ca intensitate intre 1700 - 1900 rot/min. Stie cineva mai multe desprea acest "amortizor vibratii" care se spune ca ar fi undeva la 1000 E, sau poate are alta denumire minunea asta.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca este vorba despre tamponul dreapta la motor. Daca are pete roz pe el, trebuie schimbat. Pretul e intre 150 - 400 lei in functie de marca.

Tot in zona aia mai pot vibra (produc zgomot) tubulatura de la filtrul de aer, tabla gaurita de langa filtrul de aer si protectia de noroi/scut de la roata.

Modificat de rem--
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Rem--, am sa investighez partea cu partile care ar putea intra in rezonanta, insa marea problema e ca simt vibratii puternice in pedale la relanti si cu atat mai mult in sarcina. Mentionez ca geometria a fost facuta inclusiv indreptat si echilibrat rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iata ca rezolvarea a venit dupa doi ani. Inlocuirea unui tampon fisurat de la cutie si cele trei tampoane de cauciuc de la esapament. Totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am un Passat din 1999 motor AHL 1.6 , distibutia este schimbata in toamna, motorul facut in decembrie schimbat segmenti, si garnituri ,nu prea fusese intretinut de vechiul proprietar insa am o mica problema cand se incalzeste motorul incepe sa creasaca relantiul si sa vibreze masina!Daca cineva a patit ceva de genul asta v-as ramane recunoscator pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

O diagnoza cred ca ar fi edificatoare in cazul tau, inainte de a se face presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Si eu tot cu o problema la relantiu. AVF cod motor, la relantiu mai ales la rece am o vibratie foarte ciudata in volan/caroserie. Motorul sta fix, nu pare sa se miste prea mult. In mers nu am nici un fel de vibratii, poate un zgomot mic undeva in spate dreapta dar doar cateodata. Ideea e ca am masina de vreo 2 saptamani si nu stiu exact daca ar trebui sa tremure asa sau nu, doar ca am mers cu o Octavia 1 si in ea nu se simtea deloc motorul, aproape ca nu simteai ca e diesel.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, nu prea ai ce vibratii sa simti - daca totul e ok - acum, in limita decentei - ca e diesel. Ai verificat tampoanele sa nu fie scurse, sau ai verificat injectoarele, sa nu ai unul care iti face figuri la rece.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratia apare atat la rece cat si la cald. Ideea este ca la semafor, motorul la 90* si tremura masina incat zornaie cotiera. Din ce am observat vibratiile dispar atunci cand sunt undeva la 2000-2200 de ture in acelerare sau in decelerare peste 2000 de ture, de la 1800 in jos incepe iar sa tremure.

Motorul merge foarte frumos, nu are probleme la pornire sau trepidatii/zgomote la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tampoanele de la motor, esapament, cutie.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vibreaza si mie esapamentul cand motorul sta la relanti. Am ridicat masina si in momentul cand ating toba intermediara cu mana se opreste din baratit. La fel daca masina sta pe jos (nu pe elevator), in momentul cand pun piciorul pe cele 2 tevi de la esapement (finalele) se opreste din barait.

As vrea sa incerc sa schimb tampoanele de la esapament. Merita pe OEM sau pe producator? Diferenta intre ele este cam dubla daca nu tripla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara OEM ca si asa nu e mult. Decat sa le schimbi din nou peste 3 luni, mai bine faci un mic efort acum si nu mai ai treaba.

Parerea mea. hâc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat toate cele 4 tampoane de la esapament. AVF are 4 tampoane, AWX are 3. Totul pe OEM, cost total 190 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am problema cu vibratul masini la relanti de vreo 2 ani,dar la mine vibreaza masina cand ii cald afara peste 20 de grade in rest merge bine.Oare din ce cauza poate fi?mecanicul mi-a zis k ii dusa volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot o vibratie de genu asta simt si eu la a mea .. cateodata dispare ... cateodata reapare...si oscileaza... ba la relantiu, ba pana aproape de 2000 de ture. In special dupa ce merg mai mult prin aglomeratie vibreaza.. din cate am inteles de la volant s'ar simti acest fenomen ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,

@Andyyreyy ceva de genu s-ar putea sa am si eu, dar sintomele de volana ar fi: 1 Trebideaza pedala de ambreiaj (apaso cu mana si vezi daca iti bate in palma), 2 Trepideaza tare schimbatoru, chiar si pe loc. 3 Trepideaz motoru la prnire de pe loc.

De oicei toate astea se intampla cu motoru cald.

La mine am avut problema cu trepidarea la pornire rece/cald , acum nu mai face, am schimbat combustibilul.

In pedala imi bate forte slab, cand ii cald se simte dar oricum nu o schimb de graba(sper).

Daca aveti o rezlovare va rog sa imi spuneti si mie.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Alt volant.

Dar toate "bat in palma". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Deci si in cazul meu ar fi volant? Nu mai imi face acum mare lucru, cand cum parca. trebuie sa o schimb de graba?cum pot sa ii "calculez" gravitatea, ca nu as vrea sa o schimb inca. volant se schimba impreuna cu kitul de ambreiaj? De obicei?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Ajutati-ma va rog, ma dispera tremuratul la relanti.

Testerul nu da nici o eroare.

am schimbat volant + kit ambreiaj - la fel tremura

am reglat injectoarele, acum sunt in parametrii normali dar tot tremura.

Tampoanele la motor nu sunt scurse.

Daca numai putin ating acceleratia tremuratul dispare.

cateodata dimineata cand e mai racoare nu tremura.

distributia e schimbata de cateva luni, stiu ca nu am schimbat acel intinzator de la accesorii, oare poate da el acest tremurat?

Chiar nu stiu ce sa-i mai fac, fiecare mecanic la care am am fost m-a pus sa schimb cate ceva, insa fara rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!