Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

o intrebare am si eu : am un passat 1.9 115 cp AJM. knd il pornesc turatia motorului sta la 950 RPM..unde e normal...dupa vreo 5 min scade la 900 RPM si masina incepe sa vibreze tare.pana nu opresc masina relantiul sta acolo..la 900 rpm...daca o opresc si o pornesc iar ,relantiul sta la 950 cum e normal...apoi aceeasi poveste,in 5 min iar se duce in 900........mentionez k nu conteaza daca e cald sau frig afara...

Modificat de adrian_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si a mea. Dupa o perioada de functionare scade ralantiul exact cum ai descris. De fapt cred ca nu este vorba de 900 de ture ci de 800 - o linie reprezinta doua sute de ture. Adica la pornire sta la aprox 900 si dupa o perioada scade la 800-820. Face asta si vara si iarna.

post-12520-0-62642300-1293468912_thumb.j

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca asa sunt toate ajm-urile, deoarece si al meu cand il pornesc sta la 900 turatia, iar dupa fix 10 minute scade la 800, dar nu vibreaza. Daca il pornesc si motorul e cald, merge direct cu 800 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic k nu e normal....am pus azi vag comul pe ea si...knd pornesc motorul sta in 903 RPM.....in 5 min scade la 825 RPM.....asta am vazut live cu testerul......am oprit masina si imedeiat i-am dat cheie....motorul cald bineinteles apa statea la 90.........iar statea la 903 apoi in 5-6 min iar a scazut la 825 ...masina incepand sa trepideze naspa........deci mie nu mi se pare normal deloc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare nici o eroare pe engine la vag-com? Sonda G62 e OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut nici o eroare nu da...nici kn are 903 rpm nici knd are 825 rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti sa-ti iei warn din cauza bumpului in arie tehnica. Te-ai uitat la injectoare in measuring blocks?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti colegi....chiar nu ma ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat tampoanele hidraulice la motor (930 lei total oem). Vibratiile s-au mai diminuat insa se poate mai bine.

Schimbarea turatiei la relanti nu imbunatateste cu nimic situatia. Standard variaza 819-840 rpm. Ar trebui sa nu varieze deloc ? Am incercat sa setez la 903 rpm. Au mai disparut din vibratii insa a aparut un zgomot de rezonanta foarte deranjant.

Sunt doua conditii sa se manifeste vibratiile: masina sa fie pe loc si sa fie la relanti.

In mers, chiar si cu masina scoasa din viteza, vibratiile dispar complet (acul de la turometru sta un pic mai sus decat pe loc ~ 850-870 rpm).

Orice idee este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers, chiar si cu schimbatorul la punctul mort si motorul in ralanti, turatia e mai mare decat daca stai pe loc. Se vede si pe acul de la turometru.

Cat despre variatia turatiei intr-o mica plaja, ajusteaza valoarea in pasi marunti si vei vedea ca turatia nu mai oscileaza.

Daca EGR-ul nu functioneaza, iar trepideaza mai tare la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, dar daca stau pe loc si accelerez masina la "turatia de mer pe liber" masina vibreaza. In mers deloc.

Am incercat si in pasi mici, am reusit sa ajung sa varieze intre 819-860 care deja mi se pare cam mult. Stabil 100% nu am reusit deloc.

EGR-ul ce-i drept este cam uns cu ulei. O metoda de verificare a egr-ului ?

Modificat de rem--
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti furtunasul de vacuum din ciuperca EGR-ului si incerci sa tragi cu gura aerul din ciuperca. Blochezi cu limba vacuumul format si vezi daca scapa in 2-3 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la concluzia ca vibratiile si zgomotele de rezonanta sunt defecte de fabricatie!Am schimbat tampoane motor,tampoane cutie si tampoane esapament si tot am vibratii si zgomote in habitaclu.incerc sa ma impac cu ideea ca asa e normal.Intra in rezonanta cel mai tare intre 1700 si 2000rpm.Totul este in regula dar ea are zgomote!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam si eu vibratii in habitaclu mai alest la oprirea motorului. tremura rau de tot . s-au diminuat in mare parte dupa ce sa inlocuit un furtunas la vacuum spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spuneam eu... EGR. ;)

Cauzele pot fi multiple. Si daca totusi dupa multe incercari nu obtineti nimic, treceti peste. Asa e masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a zis Cosmin-treci peste asta

si a mea face asa cu turatia si am mai vazut si la alte AVF-uri 819-840

Am modificat relanti-ul dar n-am gasit o pozitie fixa, am lasat asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este al4-lea Passat pe care il detin si singurul la care mi-am pus ambitia sa-i schimb totul ca sa nu mai aiba zgomote in interior.Toate au facut asa in jurul turatiei de 1700-2000rpm.ciudat este faptul ca la relanti nu se simte nimic in interior!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Intra in rezonanta cel mai tare intre 1700 si 2000rpm" de asta am scapat schimband EGR-ul, sunt la al 3 lea EGR pana acum in 180k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au mai scazut vibratiile, probabil s-au mai "asezat" tampoanele hidraulice.

Capacul la motor nu mai zdrangane dupa schimbarea tampoanelor.

Am mai pus niste burete care se pune pe tocul usii la tubulatura de la filtrul de aer si au mai disparut din zgomotele de rezonanta.

Tabla din aluminiu care este prinsa in stanga egr-ului de asemenea intra in rezonanta. Am indoit-o in asa fel incat sa nu mai loveasca de nimic.

E mult mai bine acum.

Acum ~ 1.5-2 ani am schimbat tampoanele de la esapament. La vremea respectiva erau doar oem si inca o firma (made in holland scria). Acum ultimul este crapat si arata ingrozitor (celelalte nu stiu inca). Am sa le schimb data asta cu tampoane oem.

Cam astea au fost la mine problemele si solutiile.

PS: as dori sa mai ascult/simt vibratiile uni avf in bacau

Modificat de rem--
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut domnilor

sunt nou pe acest forum si am si yo cateva intrebari.

am schimbat suportii motor si cutie de viteze,si masina inca vibreaza pana la 1000 1100 rot/min.

va rog daca stiti vreo solutie.

mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt nou pe forum.....am un passat 19 tdi "i" rosu motor afn din 1998

de cand am cumparat masina am spirala aceea galbena intermitenta aprinsa in bord,mi sa spus ca ar fi o eroare la bujii sau sistem franare...am schimbat bujiile fiind toate arse cand am luat-o din germania.am facut vreo 2 testere dinacelea pe laptop si mia dat o eroare gen quantity adjusted...de vreo 2 luni a inceput sa trepideze,adica practic se misca masina in stanga si in dreapta la relanti, iar intre 1500-1800 turatii / min daca mentin turatia parca merge intrerupt,trepideaza,asta daca nu sunt in plina acceleratie ,daca suntin plina acceleratie e aproape insesizabil.tot cam de pe atunci nu mai are putere masina nu se mai accelereaza la fel de bine.

sunt din hunedoara .va rog recomandati-mi ceva...un tester bun din zona sau daca aveti idee cam ce ar putea fi.ar mai fi de specificat ca ieri mi s-a mai aprins un bec in bord un semn al exclamarii rosu..arata ceva de genu : (!).s-a aprins in timp in care a si tziuit,apoi s-a stins.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoareloe sunt bolnave. Fa o diagnoza ca lumea si atunci o sa putem sa zicem mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la tester si mi-a dat mettering control n126 parca.mi-a aratat cum functioneaza injectoarele si vedea numai 3 si nu functionau normal...functionau alternativcate 2 la 2.99 si unu la -1 virgula ceva. mia spus ca ar fi din pompa de motorina dar as putea avea noroc sa scap si sa fie dintr-un senzor sau din distributie.ce parere aveti are dreptate? cam cat ar fi o pompa second ca noua am auzit ca ar fi 1000 euro.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am alta problema legata de tremurat. in jurul turatiei de aproximativ 980(foarte aproape de linia de 1000 de ture) imi intra ceva in rezonanta undeva pe sub masina. Am pus pe cineva sa imi accelereze si sa inspectez zona dar nu am putut identifica nimic. m-am uitat la essapament si mi sa parut ca tremura destul de bine si din cauza asta tind spre amortizoarele de esapament. Si motorul imi trepideaza . In habitaclu se simte o oarecare vibratie . S-a mai intalnit careva cu situatia asta? Am mai citit pe aici ca a fost devina catalizatorul , si ca ala intra in rezonanta. astept pareri. o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!