Jump to content

problema cu faza scurta


adrry
 Share

Postare recomandată

Butonul de aprindere faruri l-am verificat, si toti pinii par sa fie ok, poate reusesc sa fac rost de altul sa il verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andolis49

    8

  • catalos

    8

  • adrry

    5

  • fla_wy_us

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu ai aparat de masurat? verifica daca vine curent pe instalatie la becuri si la mufe

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul de aprindere faruri l-am verificat, si toti pinii par sa fie ok, poate reusesc sa fac rost de altul sa il verific.

Nu vorbim de cum arata pinii ci de contactele din interiorul butonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat si pinii si instalatia si sunt ok, doar ca mi se pare ciudat ca am pozitie, si nu inteleg de ce faza lunga nu ramane cuplata daca merge prin flash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ar fi modul de functionare ?

Pe pozitie sa ai si semnalizarea din bara aprinsa, iar daca vrei sa semnalizezi sa treaca prin releu si sa palpaie semnalizarea ?

Semnalizarile astea de tuning au si bec pt pozitie pe langa cel de semnalizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema: din lipsa de timp nu am reusit sa probez butonul pentru faruri cu altu, asa ca l-am desfăcut pe asta, am curățat contactele, probabil nu o sa tina prea mult pentru ca, contactele sunt destul de tocite, dar macar stiu care era sursa problemei.

Multumesc mult baietii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general problema este de la maneta stanga (faza lunga , flasuri) .

remediere:

1. se inlocuieste cu una noua

2. se desface maneta se curata partile din cupru cu smirghel f fin, acuma vine problema defapt de ce numai comuta faza lunga cu faza normala : cand se desface se poate vedea niste chestii in forma de U sa zic asa care au la baza un arcusor si intra inro chestie mica de plastic , acum astea sunt f tocite (25 de ani de uz) si defapt acestea numai fac contact cu lamele de cupru pe care aluneca( de aici si inlocuirea manetei cu una noua si nu folosita e in jur de 80 ron). Remedierea problemei chestiei U cu arculet :

NU INCERCATI SA COSITORITI LAMELE DE CUPRU CA SA ATINGA CHESTIA AIA PE ELE . INCERCAT SI NU FUNCTIONEAZA

SE ia chestia U cu arculet si suport de plastic si se baga ceva sub arculet so tina ridicata (am incercat cu succes o bucata de scobitoare) merge de 3 luni fara probleme si evitati sa dati blituri e o solutie romaneasca (chestia cu biciul cu ....tul sa mai faca si poc).

Atentie mare cand desfaceti maneta sa o faceti pe o foaie alba si cu mare atentie deoarece arculetele au un mod f bizar de a sari de la locu lor intr-un alt loc numai de ele stiute si de voi nu :)

Have fun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema,nu imi mai functioneaza faza scurta,lumina de pozitie si faza lunga functioneaza,intr-o zi mi-a iesit putin fum de la butonul de avarii(si ele functioneaza) si seara nu a mai mers faza scurta,a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e posibil sa fie din intrerupatorul de lumini de pe bord. E o problema destul de des intalnita la ele. Eu de de cand am golful am avut de 2 ori probleme cu acest intrerupator. Mergeau luminile un timp dupa care cadeau si ramanea doar pozitia (nu mai mergea faza scurta si lunga), iar dupa un timp porneau din nou si iar cadeau dupa cateva secunde. Prima data am schiimbat intrerupatorul cu unu nou si s-a rezolvat problema si a mers fara probleme aproape 2 ani, dupa care chiar anu asta venind de la Nationala, a inceput iar sa faca figura. De data asta s-a uitat un electrician la instalatie, care in final s-a dovedit a nu avea probleme, dar mi-a spus ca 2 cleme metalice din papucul pe care vine intrerupatorul erau oxidate si cam cracanate. Le-a apropiat putin si acum merge iar fara probleme tot cu intrerupatorul vechi (intre timp luasem un intrerupator nou ca sa il schimb).

Daca zici ca a fumegat unul din intrerupatoare se poate sa ai ceva probleme pe instalatie si sa se incalzeasca. Verifica daca nu are urme de flama le papucii albi care vin pe intrerupatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la un electrician si mi-a spus ca trebuie sa imi cumpar alta maneta de semnalizare,cica din cauza la aia nu merge :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu o chestie asemanatoare , nu mergea faza scurta , si aia lunga mergea numai daca stateam cu mana pe maneta, adica pe "flash". am rezolvat-o cu un tip care a pus un fir la contact , la partea din spate , aia electrica. Piesa nu costa cine stie ce, e vreo cateva sute de mii (3-4 sute parca..) dar sunt doua modele, trebuie vazut de care e. Singura chestie cu firul ala , e ca,in momentul cand dau la automat sa pornesc , si e pe faza scurta , nu se mai stinge faza scurta , ci ramane aprinsa.In rest functioneaza asa de 3 ani fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am intalnit aceeasi problema... va sfatuiesc sa verificati daca toate sigurantele fac contact perfect. Exista una din ele care (in cazul meu) daca nu face contact, nu mai merge sa tii faza lunga pornita ci doar sa dai flashuri, si nu se mai aprinde becul bleu. Nu-mi explic de ce,dar asa a fost la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu o chestie asemanatoare , nu mergea faza scurta , si aia lunga mergea numai daca stateam cu mana pe maneta, adica pe "flash". am rezolvat-o cu un tip care a pus un fir la contact , la partea din spate , aia electrica. Piesa nu costa cine stie ce, e vreo cateva sute de mii (3-4 sute parca..) dar sunt doua modele, trebuie vazut de care e. Singura chestie cu firul ala , e ca,in momentul cand dau la automat sa pornesc , si e pe faza scurta , nu se mai stinge faza scurta , ci ramane aprinsa.In rest functioneaza asa de 3 ani fara probleme.

Am avut si eu aceeasi problema. S-a rezolvat dupa ce am curatat lamelele din butonul de lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spuneam cam asta a fost solutia si la mine. Din ce vad mai multi ne-am confruntat cu treaba asta. Oricum acuma umblu cu intrerupatoru nou in trusa de scule, just in case.....e f aiurea sa ramai pe intuneric fara lumini. :P

Modificat de andreiand1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noi informatii,mi-am luat maneta de semnalizare cu tot cu avarii(a costat 60 de lei,noua)am montat-o si imi merge faza scurta :D poate si la altii tot asta e problema,la mine asta a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ramas eu odata pe pozitii, dar dupa ce am scos cheia, si am pornit din nou, nu am avut probleme, poate fii si din contact....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am avut o oarecare mare problema, aproape ca mi-a luat foc masina. Intru in sensul giratoriu, semnalizez iesirea, dupa ce opresc semnalizatorul, i-mi iese un fum din bord, si un miros de ars, de numa, cand l-am dus la electrician, mi-a zis, ca s-a ars blocul de semnalizare, si blocul de lumini, s-a topit de tot, cand ma uit la fire, nu mai puteam spune care unde vine, si asa pana in tabloul de sigurante, nu stiu care era treaba, cum de nu a sarit siguranta, dupa ce am schimbat, mai spre seara, vad ca nu merge nici un bec in bord, la butoane lumineaza doar de la blocul de lumini, iar daca scot cheia, luminile raman aprinse, si a inceput sa se simta mirosul din nou, maine mai trec pe la electrician, sa vad ce zice acuma :cool:

de stie careva, de unde pot face rost de niste mufe, de la blocul de lumini, pana in tobloul de sigurante, sa ma anunte :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ciclop cred ca gasesti,nu stiu daca e pe la tine in oras.trebuie sa mergi cu talonul la masina si gasesti cam orice.Si la mine a iesit fum din bord dar nu a fost asa grav,mi s-a ars doar blocul de semnalizare care a costat 60 de lei

Modificat de fla_wy_us
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu si intr-adevar era de la partea electrica a contactului. dupa ce am schimbat-o nu am mai avut probleme.

am patit si eu o chestie asemanatoare , nu mergea faza scurta , si aia lunga mergea numai daca stateam cu mana pe maneta, adica pe "flash". am rezolvat-o cu un tip care a pus un fir la contact , la partea din spate , aia electrica. Piesa nu costa cine stie ce, e vreo cateva sute de mii (3-4 sute parca..) dar sunt doua modele, trebuie vazut de care e. Singura chestie cu firul ala , e ca,in momentul cand dau la automat sa pornesc , si e pe faza scurta , nu se mai stinge faza scurta , ci ramane aprinsa.In rest functioneaza asa de 3 ani fara probleme.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

eu de 1 saptamana am ramas fara faza scurta si lunga ( merge doar flash ) , culmea de ieri a inceput sa imi arda si sigurante , si nu se mai aprinde nici pozitia ! nu stiu ce sa mai fac in seara asta o sa incerc sa remediez situatia ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa stric si pozitiile si proiectoarele azi !!! mai merg doar cand pun piciorul pe frana !!! aveti idee ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate butonul care comanda luminile si verifica daca ai lamelele curate. Daca nu mai are mufa originala si e pe papuci, vezi sa nu ai vreun scurt. In final verifica sigurantele daca fac contact bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asta .. am incercat si cum s-a spus mai sus sa introduc bucatele mici de scobitori sub arculet si nimic ... nu am idee am vb cu un electrician o sa ma duc maine la el a spus ca maxim ma va costa 50 ron nu stiu daca cu sau fara materiale ... oricum voi afla maine ! ms mult pt raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am idee am vb cu un electrician o sa ma duc maine la el a spus ca maxim ma va costa 50 ron nu stiu daca cu sau fara materiale ... oricum voi afla maine ! ms mult pt raspuns 

Nu vreau sa fiu interpretat gresit,dar daca un electrician iti cere 50 ron sa-ti remedieze o problema grava la masina (care in necunostinta de cauza probabil tu ai creat-o) te gandesti ca poate e fara materiale (ia gandeste-te un simplu releu romanesc costa in jur de 10-15 ron in functie de calitate , butonul de faruri e 35-50 ron deci............ :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!