Jump to content

problema cu faza scurta


adrry
 Share

Postare recomandată

stiti cum e sa mergi noaptea doar cu pozitiile aprinse?? :lol: :lol:

asta am patit aseara... nu-mi mai merg lunimile de drum si nici proiectoarele (faza lunga) numai daca "dau flashuri".

am verificat cam tot ce se putea verifica, ce ar fi putut sa-mi faca probleme si nu am gasit nimic sa ma ajute in a rezolva aceasta problema (comutator, sigurante, becuri..)

de la ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andolis49

    8

  • catalos

    8

  • adrry

    5

  • fla_wy_us

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

RELEUL/RELEELE le-ai verificat? :lol: Teoretic este unul pt faza scurta si altul pe cea lunga...

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut cum / cu ce .. da e si asta o varianta :lol:

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel ma simplu mod ar fi sa gasesti unul similar si sa il inlocuiesti de proba. Macar pe una din faze...si vezi daca mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate! :)

fac apel la cei care au putin timp liber azi ...

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumatorii care pornesc numai pe contact functioneaza? ventilator, dezaburire, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreme ce poate da flash-uri eu as paria pe "comutator" :hainoroc:...cauta un golfist, fa schimb ca-i usor si vezi daca-i de la el...asta in cazul in care nu il ai pe cel cu 10 conectori...ca ala se gaseste mai greu si-i si mai scump :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

partea electrica de la contact,incearca si asta, la mine asta e buba :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca stiu cum este sa mergi fara lumini am patit-o cu celalat golf,am mers de la brasov pana in bucuresti fara lumini, si am mers pe curbele alea pe munte fara lumini ma ghidam decat dupa linia care desparte sensurile de mers foarte nasol

verifica contactul de la bord sigur ala este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la "butonul" de lumini.. l-am schimbat cu unul cu 12 picioruse dar mie imi trebuie cu 10! .. acum nu mai am lunimi in bord :rolleyes: (se rezolva cand voi inlocui comutatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data viitoare cand patiti la fel sa stiti ca daca demontati masca de plastic de sub volan (2 suruburi cruce) si scoateti mufa de la maneta, se poate improviza un contact direct in mufa. Am patit sa ma lase maneta cand eram la mare si am improvizat faza asta. Practic am facut by-pass la maneta legand direct faza scurta tot timpul. Farurile nu raman aprinse mereu ci doar cand e actionat butonul de faruri, numai ca pierzi comutarea scurta-lunga si flash-urile.

Atentie insa la legaturile electrice sa fie facute cum trebuie , ca mie mi s-a topic un pic plasticul de la mufa mergand cu faza scurta aprinsa 6 ore si probabil firul nu facea bine contact si s-a mai miscat in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a intimplat sa se rupa piciorusul de sprijin al masti care sustine butoanele de la bord chiar din dreptul comutatorului si aveam tot felul de probleme.Am schimbat masca deplastic si acum nu am avut probleme dar recomand la toata lumea la drumuri lungi sa nu mergeti doar cu faza lunga deoarece consumul mare poate determina incalzire a firelor cit si alte probleme, uneori un bec de putere mai mare pus in idea de a avea lumini mai puternice pot crea mari probleme. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deci cum s-a rezolvat pana la urma?

Nici mie nu-mi merg farurile deloc.

Inainte imi mergeau bine pe faza scurta, iar cand dadeam faza lunga se comuta doar un far pe faza lunga, celalalt stingandu-se complt. M-am gandit ca are un filament ars (cel de faza lunga) si ca il voi schimba. Acum insa nu-mi mai merge nici faza scurta deloc. Ceilalti consumatori de pe contact (stergatoare, ventilator) functioneaza.

Am schimbat becurile crezand ca s-au ars, dar nu am rezolvat nimic. Si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca si cealalta pereche de becuri functioneaza perfect. Deci nu era nici un filament ars. Atunci de ce nu se aprindea faza lunga si la celalalt bec??? Si ce s-a intamplat de nu mai merge deloc acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine erau arse sigurantele 9 si 10 - adica cele de faza lunga. Le-am schimbat si acum imi merg farurile pe faza scurta. PE faza scurta se aprinde doar unul, celalalt stingandu-se complet. Ma asteptam sa fie arse cele de faza scurta.In fine.Am faza scurta. :lol:

De ce se stinge celalalt bec? Adica e normal sa se stinga, dar nu se aprinde faza lunga. Celalalt far este complet functional: se aprinde si proiectorul odata cu faza lunga...Ar putea fi din maneta care comuta intre faza scurta si lunga? Are in ea contacte separate pentru fiecare far?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celalalt bec se stinge din cauza sigurantelor. Asa am patit eu. S-a ars o siguranta si pana nu am pus una identica si ca forma, pe bune "si ca model si forma" se aprindeau doar luminile de pe o parte si atata. Am "chinuit" sigurantele alea vreo ora si ceva pana sa aflu ca asta era de fapt. De la lumini am pus sigurante "identica ca model/forma si rezistenta" si apoi s-au aprins toate becurile fara sa se stinga altul.

Incearca si sa-mi spui daca ai rezolvat ceva. Bafta. Se aprindea faza scurta si lunga din parti si ramanea aprins doar intr-o parte. Mai comuta sigurantele intre ele la panou sa afli cauza macar.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa era!

Siguranta nr 9 adica faza lunga dreapta + indicatorul din bord nu era buna. Avea oxidati pinii. I-am curatat si acum este ok, dar nu se mai aprinde becul martor (cel albastru ) de faza lunga din bord. Ma gandesc ca s-a ars, pentru ca faza lunga merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa era!

Siguranta nr 9 adica faza lunga dreapta + indicatorul din bord nu era buna. Avea oxidati pinii. I-am curatat si acum este ok, dar nu se mai aprinde becul martor (cel albastru ) de faza lunga din bord. Ma gandesc ca s-a ars, pentru ca faza lunga merge bine.

Bine ca s-a rezolvat. Nici la mine nu se mai aprinde becul albatsru de faza lunga. Dar nu ma deranjeaza. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la "butonul" de lumini.. l-am schimbat cu unul cu 12 picioruse dar mie imi trebuie cu 10! .. acum nu mai am lunimi in bord :rolleyes: (se rezolva cand voi inlocui comutatorul).

daca acel buton face restul functiilor atunci taie firul gri cu albastru din lateralul mufei si punel pe unul din firele gri cu rosu sau gri cu negru si va merge lumina la bord fara reostat (la maxim)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
RELEUL/RELEELE le-ai verificat? :rolleyes: Teoretic este unul pt faza scurta si altul pe cea lunga...

Ca sa nu mai deschid alt topic, vreau sa stiu daca G2 are releu pt faruri si unde se afla.

La mine de atata mers cu faza scurta ziua mi-a topit butonul de lumini. Acum l-am schimbat cu unul nou, dar nu as vrea sa-l prajesc din nou ca nu e prea ieftin.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu treaba asta. haideti sa va explic de ce se incinge butonu de pozitii/faza scurta, si de ce se ard sigurantele.

Buba este in interiorul manetei din stanga, de selectie faza scurta/lunga si flashuri. Piesele mecanice din interiorul blocului de lumini se uzeaza si se face un scurt in interiorul blocului pe circuitul de flashuri unde are un plus permanent. Solutia care am gasit-o eu a fost sa "eviscerez" din blocul de luminu sistemul prin care se dau flashuri (Pinul ala mic si contactul mobil care aluneca pe el). Acum am ramas acolo la mufa aia cu 3 contacte:

1.un plus pe contact

2.un fir care alimenteaza faza scurta

3.un fir care alimenteaza faza lunga

Se face legatura 1-2 sau 1-3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te mai chinui. Am aceeasi problema de mult timp. Butonul de aprindere pozitie - faza scurta este de vina. Probabil a fost un contact imperfect care s-a ars pana la urma. Eu il misc usor inainte si inapoi si gasesc o pozitie in care merge. Daca faza scurta nu e activata din buton (sau nu face contact), nici cea lunga nu merge. Am gasit un buton la SH, dar nu-l schimb pana nu cade asta de tot. Apoi am sa-l desfac sa vad daca nu merge curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma lamureste cineva plss?? Cu luminile stau prost si de legat pe toate la faza lunga nu mai am curaj dupa ce am vazut cum se topeau firele... Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!