Jump to content

APRINDERE CLASICA SAU ELECTRONICA?


no name
 Share

Postare recomandată

Ce usor se trag concluziile. :P :)

Daca a iesit fum din ea sigur a fost un scurt pe undeva pe la bobina, mai ales dupa ce ai lucrat la ea. Se intampla de multe ori ca dupa astfel de operatii sa apara probleme din astea daca nu se verifica inainte de pornirea totul. In comert nu este inca AT011 (care merge atat cu senzor cat si cu platina), aceea este AT01.(dar nu de aia a scos fum, puteai sa ai si Bosch, numai ca paguba era mai mare) :)

Apropo, vad ca nu esti "reticent la nou", nu incerci o AT011 si senzor ??? ai scapa pentru totdeauna de platina si necazurile ei, plus o functionare mai buna a motorului. !!!

Se monteaza exact ca o AT01, in plus are un fir negru de masa. Senzorul se monteaza fix in locul platinii. (mai exact cu surubul platinei) :icon_thumright: :P

Ba da as incerca,se poate monta de orice electrician auto? cum facem? sa intru in posesia ei? eu oricum sunt disperat de treaba cu platina pt ca nu ma pricep si daca ma la sa sunt mort.imi aduc aminte cu groaza cum am ramas cu dacia lui tata pe un ger de crapai si am inghetat ca un rahat :lol: incercand sa skimb platina pt ca se impuscase.ce e mai nasol ca nu am inghetat singur ci mai erau si niste fete cu noi care au vrut acasa dupa toata treaba asta :P .

Momentan am cumparat o alta at01 cu garantie 18 luni :) merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gotronic

    41

  • MikeRG

    29

  • tonic

    28

  • no name

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu incerci o AT011 si senzor ???

as incerca eu. Imi poti da niste detalii pe PM cum procedam ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as incerca eu. Imi poti da niste detalii pe PM cum procedam ?

pot sa iti dau eu pentru probe delco-ul facut de gotronic, tot doreai sa pui unul cu dublu avans iar eu nici acum nu am apucat sa il testez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gotronic, vreau si eu o aprindere inclusiv senzorul...

putem discuta pe YM, unde am tot niq_ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ati mai testat aprinderea asta noua at011? cum e?

sunt in cautare de aprindere electonica si acum ma gandesc de care sa iau at 011 sau o aprindere de t3 cu tot cu bobina?

oare aprinderea lui gotronic se apropie in parametrii de functionare de cea de t3?

ca daca s-ar apropia ar fi mai simplu cu at 011 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e greu de zis daca poti sa le compari.

Aprinderea de T3 include delcoul de T3 care are alta curba de avans decit aia care-i trebuie motorului de broasca, in rest e - sa zicem - un lucru durabil, lansat pe piata (probabil) in urma unor teste sau ceva de genul asta.

Aprinderile care se monteaza pe delcoul de broasca au avantajul ca se pastreaza curba de avans.

Pretul probabil ca-i comparabil (poate ca aprinderea de tip 4 o fi mai scumpa: aci in talcioc ar fi 30 de lei delcoul, 20 montajul si 20 bobina, eu asa am gasit, nu stiu cit costa aprinderea gotronic sau altele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg demult cu aprinderea AT011 si senzor in loc de platini si sunt multumit. Cred ca am peste 3500 km cu ea fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pe una din masini am aprinderea gotronic cu senzor si pe alta am aprinderea electronica VW/telefunken etc.

In general sunt multumit de amandoua. bineinteles ca cea de fabrica nu se poate compara cu cea gotronic, fiind mult mult superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Am comandat azi 2 aprinderi tranzistorizate si am gasit si topicul inceput de cand era lupu' catel ..ce m-am distrat citind vechiturile astea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Recomand. Am pus pe 1303 S GOTRONIC in loc de orice altceva (platina, aprinderi fantezie) si pot sa va spun ca e alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep. Am pus gotronic pe o gramada de agregate personale si nu numai si este exact ce trebuie.

 

O mentiune ce trebuie insa repetata si mega repetata:  (scrie si in brosura Gotronicului) -> Trebuie masurata impedanta bobinei intre bornele + si - (adica in primar) si rezultatul trebuie sa fie minim 3 Ohmi (si as adauga eu, nu exagerat de mult peste) . Aceasta este oricum si tensiunea standard a bobinei de broasca pt. platina, dar de exemplu, bobinele de pe motoarele Wasserboxer cu aprindere elctronica VW (sau si alte motoare mai noi) au mult mai putin, ceea ce duce la stricarea Gotronicului. Repet, impedanta de 3 Ohmi e specifica bobinei standard de brosc, oricum.

 

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat toate componentele, in special bobina, rotorul, capacul, fisele, cu acribia unui chinez batran, pentru a pune componente cat mai apropiate de adevar (THX Awo pentru migaleala). Si da, conteaza foarte mult aprinderea pe o masina!

On 8/14/2018 at 10:03 AM, pirvu said:

Am comandat azi 2 aprinderi tranzistorizate si am gasit si topicul inceput de cand era lupu' catel ..ce m-am distrat citind vechiturile astea :)

Tu sa nu mai razi de oamenii batrani, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 9/21/2018 at 10:15 AM, MikeRG said:

Recomand. Am pus pe 1303 S GOTRONIC in loc de orice altceva (platina, aprinderi fantezie) si pot sa va spun ca e alt motor.

Si culmea e ca e exact kitul pe care dl Olaru mi l-a trimis in 2007, pana acum stand in piesoteca nefolosit. Deja e vintage! Dar din 4 august 2018 si pana acum a bagat aproape 2000 km si nu ma mai satur de mersul masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum si de unde pot cumpara/comanda o aprindere electronica? Cat de greu se monteaza pe masina ? Adica daca am o mana stanga si una dreapta, ma descurc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • oldtimercraiova pinned this topic

pffff. ce-a mai zburat timpul.... parca mai ieri era 2004-2005 ... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 9/25/2018 at 10:34 AM, cristobob said:

Cum si de unde pot cumpara/comanda o aprindere electronica? Cat de greu se monteaza pe masina ? Adica daca am o mana stanga si una dreapta, ma descurc?

Ia legatura cu dl Gelu Olaru, iti trimite frumusel kitul sau te indruma la un dealer local. De instalat, banal: scoti platina si condensatorul, pui senzorul in locul platinii, dai cu lera 0,5-07 mm distanta intre senzor si cama/profilul axului de delco, la pozitia de deschidere totala, strangi senzorul pe pozitie si cuplezi firele conform schemei din cutiuta cu care vine produsul (trebuie sa prelungesti unul dintre fire ca sa ajunga lejer la bobina) si pui papuci. Chestie de maxim o ora. Cel mai comod ar fi cu delco-ul pe masa.

 

http://www.gotronic.ro/new/ro/produse.html

http://www.gotronic.ro/new/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=59&lang=ro

http://www.gotronic.ro/new/images/stories/AT 012 si senzor 012 prospect.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De montat este rapid si usor. De demontat este la fel. Am folosit pana acum sistemul gotronic la 5 masini, cu rezultate ok. In schimb, la broasca galbena nu ma impac cu sistemul....la revenirea din acceleratie scade turatia pana da sa se opreasca iar la accelerare trage liniar doar de la 2500 ture in sus. Am incercat si  alt carburator, alta bobina, am verificat daca trage aer fals. Acum sunt pe platina si condensator si functioneaza in parametri normali. Toate reglajele le-am facut dupa simturile-mi proprii: miros , auz, vaz si simtul umorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toarnă tot ce ai săvârșit cu voia sau fără voia prietenilor tai, tot ce ai săvârșit cu fapta cu mâna cu ochiul când erai la cheia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VladRTA offtopic intr-unul tehnic, se poate asa ceva...

1 hour ago, pirvu said:

De montat este rapid si usor. De demontat este la fel. Am folosit pana acum sistemul gotronic la 5 masini, cu rezultate ok. In schimb, la broasca galbena nu ma impac cu sistemul....la revenirea din acceleratie scade turatia pana da sa se opreasca iar la accelerare trage liniar doar de la 2500 ture in sus. Am incercat si  alt carburator, alta bobina, am verificat daca trage aer fals. Acum sunt pe platina si condensator si functioneaza in parametri normali. Toate reglajele le-am facut dupa simturile-mi proprii: miros , auz, vaz si simtul umorului. 

Ai masurat bobina, fisele si bujiile? Mai poate fi o problema cu avansul centrifugal al delcoului, ma gandesc. Ce delco ai pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu citisi domne ca dupa ce a pus platina pe acelasi delcou merge cum trebuie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/7/2019 at 8:18 AM, pirvu said:

Toate reglajele le-am facut dupa simturile-mi proprii: miros , auz, vaz si simtul umorului. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXACT asta am patit in august la unguri. M-au pus la vama sa le arat ce e in portbagaj si s-au dus in spate. Romanii radeau mai incolo, cred ca vazusera reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!