Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

si sa ne spui si dupa cat timp reapare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
alin_fechete1988

am si eu aceasta problema, martor buji incandescente palpaie si apare Engine Workshop si cadeodata esp....am schimat switch-ul dar degeaba :( tot apare...nu am becuri arse. Am facut diagnoza si am eroarea 16955 care din pacate nu pot sa o sterg. Daca apas de 10 ori pedala de frana asa pe loc dispare engine workshop... dar dupa ceva timp 30 de min apare din nou....ma poate ajunta cineva? sunt din timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce mai scrie dupa eroarea 16955?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit switch-ul cu unul original, nou ?

ai verificat becurile de la lampile din spate, sunt ceea ce trebuie - fac bine contact, in soclu, sigurantele sunt verificate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_fechete1988

era nou, si scria made in italy, problema e ca si la cel care l=am dat jos pe care scria made in germany facea la fel identic! deci ma gandesc serios ca nu e acolo problema. becurile pe spate sunt verificate. merg toate si sunt ce trebuie. la sigurante nu m-am uitat, acuma o sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_fechete1988

Am verificat toate sigurantele, sunt bune..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva - pe circuit, ceva nu corespunde... ai un contact imperfect.... demonteaza switch-ul vechi si repara-l... sau cumpara unul original - e 50 lei.

vezi si mufa la unitatea de ABS - sa nu ai contacte oxidate, etc.

ca verificari - vezi daca ai alimentare la switch frana, becurile si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_fechete1988

Ok, ms :) revin cu un răspuns mâine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_fechete1988

pana in data de 16 ianuarie nu am unde sa mai mesteresc ceva la ea....daca stie cineva un mecanic in timisoara ce poate sa ma ajute mai repede sa imi lase un nr de tel aici si merg la el. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema la un passat din 2001,131cp,mi se aprinde in bord martorii la ESP si ABS daca depasesc viteza de 170-180km/h si creste greu viteza daca ma dau la ea in continuare,am cauciucuri de iarna acuma,ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai fa o scanare, sa vedem daca a stocat ceva.

Legat de viteza si ca urca greu dupa 180.... pai e un B5,5 diesel... nu are cum sa urce usor si nici nu-ti recomand - are si motorul ala, 12 ani.....

altfel, verifica daca nu ai o anvelopa cu presiune mai mica. Banuiesc ca rotile tale au aceleasi dimensiuni si cauciucuri acelasi profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da au aceleasi dimensiuni si acelasi profil,dar mi se pare ca nici nu prea mai trage ca inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza plus log in mers - si atunci putem vedea despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Tin sa va salut pe toti si sa va multumesc pt sfaturi. Am si eu un Touran din 2004, 2.0TDI motor BKD, si de cateva zile imi palpaie martorul de bujii si nu mai merge tempomatu.... Am facut o scanare si a iesit ca senzorul de temperatura (g62) e "imbatranit" si switch-ul de la pedala de frana. Le-am inlocuit cu unele originale am sters erorile si...surpriza: nu mai am nici o eroare dar in schimb nu s-a schimbat nimic plus ca dupa ce motorul ajunge la 90° abia ca mai porneste.....simt ca nebunesc! Dati-va rog o parere ca nu mai stiu ce sa fac. Mentionez ca momentan sunt in Germania si aici au fost facute toate reperatiile, ajutorrrrr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza erorile pt ca in scanare nu scrie ca sonda de temp este imbatranita, trebuie sa ai diferentza de temp intre ce-ti da catre ecu si la ceasul din bord sau s-a bulit de tot.La faza cu martorul sunt mai multe chestii: releu de bujii busit, un bec sau doua arse si lista tot continua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile nu le mai stiu, mi le-a spus atunci dar nu le-am notat. am schimbat piesele si a sters erorile, acum nu mai am erori dar tot asa e ca la inceput. intre timp a disparut martorul de abs+esp :icon_thumright:  mai am doar spirala care palpaie de cand pun contactul si pana opresc motorul. plus ca dupa vreo 3 sau 4 ore de condus si opresc.....nu mai vrea sa porneasca, nici macar nu invarte. sa fie si bateria slaba? simt ca nebunesc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira care palpaie sigur genereaza erori, asa ca mai fa un test si revino cu erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o programare la un alt service VW iar sambata voi revenii cu rezultate (pozitive sper). pana  atunci daca mai are cineva vreo parere va rog sa mi-o spuneti si.....multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara scanare nimeni nu-ti poate spune defectul. Doar pe bajbaite sa schimbi jumate masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord si abia astept ziua de sambata.... Aseara am facut o "tura" prin oras iar cand am ajuns acasa dupa aprox. 20 min am vrut sa repornesc dar se auzea un click.....fara sa invarta motoru. Am luat borna + de pe baterie pt 2 minute, am pus din nou si....porneste la sfert. Nu pot sa imi explic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce greu era sa ne spui de la inceput ca NU MAI INVARTE dupa ce se incalzeste? :)

La asta n-o sa ai erori.

Electromotorul e de vina. Ce anume iti va spune electricianul. In principiu carbunii sau platoul in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martoru de bujii+engine workshop apare si de la frane, daca ai inlocuit switch-ul de la pedala nu inseamna ca s-a rezolvat si problema, poti sa ai contact imperfect pe instalatia electrica de la stopuri, sau sa nu faca contact mufa de la switch. eu am schimbat switch-ul si tot asa a facut, am miscat putin mufa si nu mai are nimic, un prieten a schimbat switch-ul si intr-un final a descoperit un contact imperfect in spatele stopurilor, nu se mai aprindea becul la franare si ii dadea engine workshop cu toate ca switch-ul era schimbat.

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch.ul de la pedala de franare sau probleme cu stopurile..eu asa am avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luminile functioneaza toate: pozitie, frana, semnalizare, ceata.....absolut tot, fata+spate. azi dupa ce am venit de la munca as verificat toate sigurantele ( era arsa cea de la spalatorul de faruri), si surpriza....nu mai pot pornii, se aude doar un click ( de la electomotor banuiesc) pana acum tot asa facea dar daca o lasam sa se "raceasca" cam juma' de ora pornea fara probleme. acum se aude doar un click si ....atat! problema e ca sambata am programare la VW si nu stiu cum sa o pornesc sa ajung pana acolo! plus ca nu stiu unde se afla electromotoru, am auzit ca daca lovesti usor in el se misca periile (sau asa ceva) si pot sa o pornesc. ma poate ajuta cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-e rusine sa o pornesti impinsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!