Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

poi da dar avansul se modifica schimband momentul de injectie al pompei - nu are legatura cu axul cu came, in cazul meu cele doua axe cu came au ramas in aceasi pozitie fata de vibroken...deci nu vad cum senzorul de pe axul cu came sa aibe vreo legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, ma alatur si eu clubului de ABS+ESP. Astazi pe drum cand ma intorceam de la servici, s-au aprins din senin martorii de ESP+ABS. Intrucat eram in plin trafic, am incercat sa trag pe o straduta sa opresc motorul. Intre timp a inceput sa clipeasca si martorul de bujii iar pe bord a aparut mesajul ENGINE WORKSHOP. In fine am ajuns cu masina acasa ca un pom de craciun. Dupa ce am citit acest topic, am coborat jos, am pus contactul si cu motorul oprit am apasat pedala de frana si s-au aprins ambele becuri plus ledurile din mijloc. Prin urmare banuiesc ca este switchul de frana. Maine o sa o scanez si o sa-mi dau seama exact. Intrebarea mea este, cand sunt aprinsi acesti martori in mers, nu functioneaza becurile de frana ? Intreb deoarece pe drumul spre casa, vreo 3 masini au pus frana brusca in spatele meu cand franam de am crezut ca intra in mine si chiar ma miram ce franeaza astia asa tarziu .... :P

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut azi o diagnoza si au aparut urmatoarele erori:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-130.LBL

Part No: 038 906 019 GS

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1525

Coding: 00005

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ3P255387 VWZ7Z0B6100131

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Am sters erorile, am pornit motorul am apasat frana de cateva ori si nu a mai aparut nimic. Am facut o tura prin cartier, si tot nu s-a mai aprins nimic. Probabil nu facuse bine vreun contact.

Intrebarea mea este in continuare, daca becurile nu sunt arse, cand sunt aprinsi in mers acesti martori, se mai aprind becurile de frana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa se aprinda, e posibil sa nu se aprinda. Pentru a aparea eroarea, e destul ca switch-ul sa aiba un contact imperfect timp de 1 secunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sters erorile, am pornit motorul am apasat frana de cateva ori si nu a mai aparut nimic. Am facut o tura prin cartier, si tot nu s-a mai aprins nimic.

Schimba switchul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am plimbat toata ziua cu masina si nu a mai aparut nimic pe bord. Nu vad de ce l-asi schimba inca ... Daca o sa mai apara vreodata, il voi schimba cu siguranta.

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor,

Ma alatur si eu in categoria martori aprinsi si poate ma ajuta cineva cu un sfat.

Prima problema a aparut in aceasta vara (acum aproximativ 2 luni): in momentul cand am pus contactul martorul de la bujie, care in mod normal se stingea in 2-3 sec., a ramas aprins cam 10-15 sec. (erau cam 30 grade C) iar dupa ce am pornit motorul acesta a pornit mai turat ca de obicei (cam la 1200 rpm fata de 900). Dupa cateva secunde turatia a revenit la normal, iar motorul a functionat normal in mers. Problema a mai aparut inca odata sau de doua ori apoi a disparut.

Al II-lea martor care mi s-a aprins este cel care simbolizeaza motorul ("robinetul"), s-a aprins in mers la turatie normal cam acum o luna. De atunci se aprinde si se stinge in mod aproape regulat, dupa 2-3 zile in care sta aprins se stinge, iar dupa o zi doua in care sta stins se aprinde din nou.

In tot acest timp nu am simtit nici o modificare in comportamentul motorului (adica "trage" normal).

Astazi prima probelma a revenit: martorul bujie s-a stins mai greu si motorul a pornit mai turat (iar pentru martorul motor era ziua de aprins).

Aveti idee de unde ar putea proveni aceste erori? sau daca sunt interconectate?

Am mai avut odata "robinetul" aprins, m-am dus direct la Porsche, iar pentru ca aveam un furtunas sarit de la locul lui mi-au luat 160 lei (pentru 30 minute de service).

Sunt constient ca fara o scanare nu pot afla exact ce se intampla, dar as vrea totusi sa-mi fac o idee in prealabil.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SEnzor temperatura lichid racire G2/G62 cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici, se discuta despre G62 http://vwforum.ro/index.php?showtopic=23677 - cu privire timpul lung in care ramane aprins martorul bujiilor incandescente si cresterea turatiei, la relanti - sunt vreo 14 pagini. Daca "robinetul" se mai apinde si dupa ce schimbi G62-ul, trebuie sa faci o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat.

Am citit toate cele 14 pagini si sunt convins 100% ca G62-ul este responsabil pentru martorul bujie si turatia mare in relanti.

Acum ramane de vazut ce se va intampala cu "robinetul", in cele 14 pagini nu a mentionat nimeni de el, si m-am ingrijorat putin.

Maine schimb G62-ul si revin cu amanunte.

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ingrijora, pana nu e cazul. Intai schimba G62. Dupa ce il schimbi, daca tot iti mai face, atunci fa o diagnoza sa vezi despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, dupa schimbarea senzorului s-au stins ambii martori.

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De notat. Daca se mai aprinde martorul cu motorul (robinetul) sa ne anunti, sa stim daca fost legatura directa intre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema cu martor bujii dar si ABS ESP care se aprindeau in acelasi timp. Primeam mesajul motorst

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e legatura. martorul de bujii indica si problemele de switch frana si chair becuri arse pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece martorul de bujii, are si rol de martor OBD2 - adica semnalizeaza si alte probleme care apar la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Eu intrebam daca este vreo legatura intre martor bujii si ABS ESP. Cand am avut problema se aprindeau si martor bujii si ABS ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai becuri pe frana ecu nu vede curent, crede ca e defact switchul, fara switch pedala frana nu functioneaza ABS, fara abs nmu merge ESP>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai becuri pe frana ecu nu vede curent, crede ca e defact switchul, fara switch pedala frana nu functioneaza ABS, fara abs nmu merge ESP>

AHA! Am inteles. Acuma daca tot vad ca ai cunostinte, mai zi-mi o chestie. De ceva timp am probleme cu ABS si ESP. Mi se aprind din cand in cand, iau contactul si dupa ce il pun este iarasi ok pentru ceva vreme. La ultima revizie tehnica au pus astia testerul si in afara de nusce fir slabit la o boxa nu au gasit nimic.

Modificat de goguta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza facuta corect ti-ar spune sigur despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza facuta corect ti-ar spune sigur despre ce e vorba.

Pai nu stiu ce sa mai fac, am fost la service si au facut diagnoza, imi place sa cred pe bune, ca doar mi-au dat un printout cu ce s-a gasit in urma verificarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la ABS ce apare? pune printul sa vedem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza ca raspund asa tarziu. Pe foaia primita apare urmatorul mesaj in legatura cu ABS

ABS/EDL/ASR/ESP - Bosch 5.7

4B0614517G ABS/ESP front 3428 Coding 4255 Dealer number 00028

0 Event(s) detected

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut , ce parere aveti despre bujiile "BERU", sau imi recomandati altceva , imi cer scz daca am postat in locul gresit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!