Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

Poate pentru ca nu i-ai facut nici o scanare sa vezi ce are... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_fechete1988

In primăvara am schimbat la reprezenta vw întrerupator pedala frâna, pt ca au zis ca ala e problema... nu am avut treaba de atunci pt ca a fost vreme buna...acum ca am prins temperaturi scăzute 10 grade iarasi s-au aprins....o sa merg iarasi la ei pt am garanție 2 ani...dar am vrut sa scriu aici, poate a mai pătit cineva așa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pot fi multe. De-asta s-a inventat scanarea, pentru a reduce aria cautarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 - scaneaza, sa vedem erorile. Daca ai pus switch original acum cateva luni, nu ar trebui sa fie tot el de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare ! am un passat din 99 2.5 tdi v6 4motion, dintr-o data mi s-a aprins martorul bujie si imi palpaie,imi scrie motorstorg verkstat. imi poate spune cineva ce probleme are?  acceasi problema mi s-a mai intamplat o data in germania,am dus=o la service si mi s-a spus ca e problema pompa de motorina,am schimbat-o,acum dupa 4 luni a aparut aceeasi problema. nu stiu ce sa mai fac,,, 

Modificat de riu_81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate si dupa aceea mai vedem.  Pana atunci nu iti poate spune nimeni ce are. De presupus se poate......la infinit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ! am un passat din 99 2.5 tdi v6 4motion, dintr-o data mi s-a aprins martorul bujie si imi palpaie,imi scrie motorstorg werkstatt. imi poate spune cineva ce probleme are?  acceasi problema mi s-a mai intamplat o data in germania,am dus=o la service si mi s-a spus ca e problema pompa de motorina,am schimbat-o,acum dupa 4 luni a aparut aceeasi problema. nu stiu ce sa mai fac,,, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai stopuri pe frana. Posibil pb la switch-ul pedalei de frana.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a aprins si ESP-ul... daca are.

 

altfel, fa o scanare sa vedem erorile stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am o problema asemanatoare,si anume cand pornesc motorul sta aprins intermitent martorul de la bujii,cel de motor si mesajul "engine work..."Merg asa de vreo saptamana,si mentionez ca pompa de motorina mai face figuri,chiar daca am curatat-o de mizerii si depuneri.in sensul ca lucreaza doar cand vrea ea,iar cand nu lucreaza nu o pot porni.

      Azi dimineata a invartit de mai multe ori pana sa porneasca,afara fiind 3 grade,in rest porneste la sfert.Daca sterg erorile si la urmatoare data cand nu o ia la sfert,acestea apar din nou.

     Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce erori spui ca stergi, le tii doar pt. tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica posteaza erorile ca se te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Seat Cordoba 2004 tdi, motor 1.4 AMF.

Am si eu o problema cu martorul bujii care se aprinde intermitent. Mentionez ca motorul merge ok si nici un alt martor nu ramane aprins.Mecanicul mi-a zis ca ar fi debitmetrul de aer defect!!! Nu stiu ce sa fac?Daca aveti un sfat ceva!

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,fa-i o scanare,sigur iti spune ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. Altfel o luam pe bajbaite... si nu te ajuta la nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
ionalexandrudan

Salut,

 

Postez pentru prima data, sunt posesorul unei Skode 2.0 TDI, 6G, DPF, 41/2007, 64178 km la bord (putini pentru ca abia in 2010 masina a fost vanduta din showroom).

In drum spre mare, dupa 718 km parcursi a "sarit"  martorul spirala, si mesajul Engine Electrical Fault Workshop. Am tras pe dreapta, am oprit si repornit masina, martorul a disparut (am verificat intre timp, nivelul de ulei si apa-ok, daca nu iese fum pe toba- nu iesea, nu fasaia nimic). Ieri martorul aparand din nou dupa  inca 344 km parcursi si am decis sa ma duc la reprezentanta Skoda din Constanta si iata ce a fost descoperit la diagnoza:

 

Event Memory 1, Diesel, Direct Fuel Injection/Glow plug system w/pump-i, 03G906021JC, R4 2.0L EDC G000SG, Coding 72, mileage 63839.

 

1 event detected, 08825 P2279 000, leaking air in intake system. Pe foaie mai apare (am cerut copie la toata documentatia de service, altfel ma lasau sa plec numai cu factura...) :

 

Measured values:

Value 1: 1840/min

Value 2: 62 km/h

Value 3: 58.8 %

Value 4: 14.0 V

Value 5: 00101000

Value 6: 295 Nm

Value 7: 88.2 degrees Celsius.

 

Si acum rezolvarea, exact cum scrie pe factura: repozitionare furtun admisie, tragea aer fals. Intrebandu-l pe consilier, mi s-a raspuns ca furtunul in cauza era cel de la pedala de acceleratie si era slabit (au strans colierul).

 

Platit 70 de lei si am repornit spre Mamaia, surpriza insa, dupa 38 km de la diagnoza, martorul a aparut din nou.

 

Va rog frumos un sfat, observ pe forumurile straine/site-uri de specialitate ca "08825 P2279" poate avea 3 cauze posibile (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18711/P2279/008825) si am impresia ca la reprezentanta doar mi-au anulat din calculator eroarea/martorul.

 

Multumesc mult,

Dan

Modificat de ionalexandrudan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Acum am 2 erori, am atasat poza cu diagnoza (service AB,  venind dinspre Ploiesti, la BV si SB reprezentatntele erau "pline de programari", cel de la Deva, s-a inchis).

 

Am acasa, la TM, programare marti; sa vedem ce spun si cei de acolo (Skoda Procar), oricum nu prea am pareri bune despre reprezentante, in afara de cel de la AB, unde am fost tratat intr-adevar ca un client, in rest am avut parte numai de smecheri.

 

Multumesc,

Dan

post-145837-0-44652100-1437002147_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa apare din erori - ca trage aer fals/ pierdere. Daca totul e pus la locul lui, poate gasesti pe cineva cu un VCDS sa faci un log in mers, sa ne uitat pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Multumesc Florin,

 

Ce am uitat sa mentionez mai sus e ca, in timpul ce accelerarii se aude o scapare de aer pronuntata (fasait pronuntat) reprezentantul a spus ca un furtun e fisurat 100 %, insa i-ar lua maxim 1 zi sa detecteze care anume e si inca una sa il primeasca, pentru ca nu tin furtune pe stoc. Pretul total ar fi fost 300 lei.

 

Am avut de ales, sa stau 2 zile in Alba, sau sa vin acasa. As fi stat in Alba, insa cu asta mic...

Preturi diagnoze: AB (Skoda) - 31 lei, Alba (VW) - 140 lei, CT - 70 lei, BV (Delcar) - 200 lei, TM (Skoda Procar -150 lei, Porsche Mobility -184 lei, Autoclub VW 250 lei). Oare de ce e exista diferentele astea? Te rup astia de bani...

 

Ce nu pot sa inteleg de ce diagnozele nu sunt recunoscute intre reprezentantele Skoda/VW, la Timisoara mi s-a spus ca "nu tinem cont de nicio diagnoza, veniti aici, noi avem aparatura profesionala". In Alba, cand le-am spus ca am deja doua diagnoze, mi-au cerut sa le vada, pentru ca orice feedback e folositor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce dureaza atat sa constate care furtun e spart - nu trebuie sa dureze mult. Da, e foarte probabil sa ai furtun spart/fisurat/slabit - daca face acel zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul de la iesirea din turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercooler fisurat n-au luat in calcul?Am mai scris intr-un topic ca la mine se auzea acest fasait din cauza unui "O" ring rupt de la un furtun ce merge in intercooler,acesta nu se vedea doar daca trageai furtunul afara,"O" ringul desprinzandu-se de pe furtun din cauza ca era rupt,e bine sa verifice tot circuitul.Mecanicul a descoperit de unde venea fasaitul doar in momentul cand s-a culcat jos langa masina in dreptul intercooler-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Al Bundy - multumesc de sfat, problema e ca sunt "bocna" la partea asta, ai putea, te rog frumos sa imi spui pozitionarea furtunului de la iesirea din turbina? Presupun ca turbina e sub actuator (poza 5624), acolo am observat acum o mica pata ce pare a fi ulei, se observa in centrul pozei.

 

Terminatoru - multumesc si tie de sfat, am aceeasi problema, nu stiu ce e ala intercooler (probabil ceva furtun/radiator?).

 

Am pus poze cu ce se gaseste sub capota (5622/5625), daca ma puteti ajuta la localizarea furtunului si intercoolerului (eventual o sageata in locul respectiv), va multumesc mult de tot. Motorul e tip BMM.

post-145837-0-07072800-1437082348_thumb.

post-145837-0-62332100-1437082348_thumb.

post-145837-0-03040200-1437082349_thumb.

post-145837-0-56566600-1437082349_thumb.

Modificat de ionalexandrudan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T.Din cate vad ai cunostinte minime de tot, sa zic asa, de mecanica, sfatul meu e sa mergi la un mecanic pt rezolvarea problemei.Daca vrei sa inveti umpic sfatul meu e sa rasfoiesti acest forum in limita curiozitatii si a timpului,sunt multe de invatat/studiat.Uneori rezolvarea unei probleme poate fi banala,datorita sfaturilor de pe forum,alteori complexa.Referitor la problema ta , aparent nu e ceva grav dar e greu de diagnosticat de la distanta fara a avea masina in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Da, ai dreptate, minime de tot; am programare marti la ora 13, am incercat la cele 4 reprezentante Skoda/VW de aici, sunt "fully booked" pana atunci. Clar ma duc la mecanic, nu fac experimente.

 

Am rasfoit forumul mult, am cautat pe net scheme/desene/diagrame/video, insa putine informatiii despre motoare BMM (sau poate nu am cautat eu destul in ultimele 5 zile).

 

Multumesc inca o data (foarte mult) de toate informatiile si sfaturile primite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!