Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

salut, am patit si eu beleaua martor buji se aprinde intermitent si se mai aprinde din cand in cand si martor esp, am schimbat swich-ul a mers vreo juma de ora si s-au aprins iar.....oare trebuie sa sterg eroarea????? ma disperat.......nu stiu ce sa mai zis sau swich-ul nu este bun???>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cu reglaj sau fara? L-ai reglat cand l-ai montat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da l-am reglat..... ???

becuri arse nu am....

ce deaq sa fie.....e posibil sa fi cumparat swich-ul gata strica......

sau sa fie alta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie stearsa eroarea.

Vagcom-ul ce eroare citeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat ceva, nu? Cum vrei sa te ajutam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi palpaia spirala de la bujii si se decupla esp'ul in mers.

am fost schimbat becul pe spate la frana si nu am luat bec de care trebuie.trebuia luat bec in 2 faze iar eu am cumparat doar intr-o faza si imi facea un scurt acolo si de acolo imi apareau aceste erori.pana sa imi dau seama de eroarea comisa am schimbat senzorul ce indica temp de la lichidul de racire la motor si shitchul de la pedala de frana :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze cosmin ca nu am reusit sa mai intru ca nu am mai avut timp.....nu am incercat cu vag dar cand trageam de pedala in sus se opreau martori din bord.....acum 2 zile am luat swich-ul cel vechi care era pe original l-am desfacut am frecat contactii din interior cu smilgher fin si nu am mai avut probleme asta dupa ce am schimbat 2 swich-uri din italia...contabanda.....nici sa nu mai aud de ele....acuma ce sa mai zic sper sa nu mai faca figuri...ms mulr de ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai cumparati switch-uri de frana facute pe vapoare.... numai OEM. Diferenta de pret e insignifianta... de calitate e maxima. Daca nu cumperi switch OEM, schimbi cu sacosile..... cel OEM e in jurul la 45 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara m-a lovit si pe mine buba cu switch-ul de la pedala de frana. Spirala aprinsa intermitent +ABS/ESP aprinse continuu. Azi am crezut ca traiesc un film de comedie cand mecanicul mi-a spus ca masina mea are 2 comutatoare la pedala de frana :))))

Primul pe care l-a scos si invinuit a fost de la pedala de ambreiaj ( asta ), ca apoi sa-si dea seama ca a gresit pedala, comutatorul. Doamne, ce service-uri mai avem si noi in Calarasi... Scuzati-mi poezia, dar m-am gandit ca merita spusa mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishutz , 1K2 945 511 este codul la swicht-ul de de la pedala de frana de care ai nevoie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea. Vinzi asa ceva sau..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te pot ajuta cu un pret mai bun dar trebuie sa stiu codul piesei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa tin minte, sincer. Acum le-am comandat din Calarasi, avand posibilitatea de a le returna, cel aftermarket a venit cu circuitul pt ESP deja bulit si-o sa-l dau inapoi cand imi vor ajunge cele pe original. Multumesc pentru ajutor, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de cand am masina am patit cam de 3 ori cu esp+abs dar niciodata ca astazi cu martor bujii + engine workshop..am oprit imediat ce am vazut cuvantul "engine". am scanat cu vag comul :

-pe engine: 1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

-pe abs brakes:1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

am citit tot topicul si totusi am 2 intrebari

1.ce cod are aces switch: 1K2 945 511 dat de adyi mai sus mai am de la 2 magazine de langa mine , 6Q0945511 sau 1J0 945 511 F ? (tot pe forum am citit ca ar fi 2 tipuri , unul cu 4 pini in linie si altul cu 4 pini in patrat- nu vreau sa cumpar ceva ce nu trebuie)

2. as vrea sa-l schimb eu. trebuie demontat ceva din bord si cam ce ? este vreun diy la noi pe forum sau pot folosi http://forums.vwvort...=1#post11082998

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok tutorialul ala.

Cel mai bine du-te cu el in mana. Altfel nu vei avea niciodata certitudinea ca iti vor da ceea ce ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca ar tb sa demontez partea de stanga jos a bordului sau si partea unde e casetofonul, ca in tutorial ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - demontezi doar placa de sub bord - de la piciorul stang sofer. Ai 4 suruburi torx de desfacut - restul cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa multumesc celor care posteaza aici sfaturi legate de diagnosticarea si repararea diverselor probleme aparute la masinile noastre VW.

Datorita acestor informatii am reusit sa repar si eu ceea ce imi parea a fi O MARE PROBLEMA.

Contribui si eu pentru cei care vor avea nevoie de acesta informatie, cu descrierea problemei si modul de rezolvare.

De citeva zile aveam un bec ars la stopul din stinga. Am desfacut, m-am uitat si am constatat ca toate cele patru becuri sunt cu 2 filamente, desi doar doua din sloturi aveau 2 lamele de contact.

Desi nu am inteles care e motivul, am lasat asa cum erau si am montat la loc, in ideea ca o sa cumpar un bec nou.

Dimineata cind am plecat, dupa aprox 1 km, cam la a doua frinare mi se aprinde becul la ESP, cel de la bujiile incandescente intermitent, beep-ul de rigoare si mesajul "ENGINE WORKSHOP".

Desigur ca m-au apucat pandaliile, deoarece abia am bagat o caruta de bani in diverse, inclusiv contactl de la pedala de frina.

Am intrat imediat aici si am gasit aceste indicatii conform carora aceasta eroare apare daca se ard becurile de la stopurile de frina.

Cind am ajuns acasa.... surpriza, am constatat ca si celalat bec, de pe dreapta era ars. Probabil la frinarea de care am pomenit.

Am luat doua din becurile cu filament dublu din sloturile cu o singura lamela, le-am pus in cele pentru frina si....... surpriza. Eroarea a disparut.

Asadar nu este un mit.

La arderea becurilor de frina (deoarece cind era numai unul ars nu a aparut) apare aceasta eroare care se repara prin inlocuirea lor.

Multumesc forum-isti-lor.

PS: Am sa postez in mai multe locuri, pentru a fi gasita mai usor aceasta informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 6 tdi 140 cp.problema si la mine.in mers sa aprins martori bujie si motoru nu mai trage.opresc dau cheie se stinge ,dar se aprinde dupa o perioada si tot asa .oare ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati. am vrut sa imi schimb switcul la un service lanaga mine. piesa originala (1K2 945 511 RDW) era 70 lei insa nu au vrut sa o menteze ca au mai stricat cateva. asa ca :

am dat jos placa de plstic de sub bord. 001.jpg 00002.jpg

am scos mufa si apoi switchul image.jpg image.jpg

i-am scos partea de contacte si am observat unb conctat foarte oxidat. negru.jpg

l-am curatat cu alcool izopropilic si sprey de contacte sprey.jpg si acum arata ceva mai bine in zona aia insa nu perfect dupa1.jpg dupa2.jpg

o sa va tin la curent daca o sa imi mai apare eroarea.

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un switch la reprezentanta este 52 lei si cu reducere sa ajunge pe la 45. Si este modelul nou, e mult mai robust.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Misa aprins si mie martoru de la bujie si palpaie si cand am apasat frana sa aprins si ESP si nu aveam lumin i pe fran dup vreo 15km opresc si peste 4ore am avut lumini si nu sa mai aprins nici un martor ne facandui nimic. Din ce cauza sa faca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza switch-ului de la frana. Pregateste-te sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

Si mie mi s-a aprins intermitent spirala de bujii din bord, Vw 1.9 Tdi, 116 Cp.

Cand am probat frana, nu se mai aprindeau stopurile.

Am crezut ca este ceva stricat pe la motor insa a fost de vina switch-ul de la pedala de frana.

Am curatat switch-ul, am sters eroarea cu vag-com-ul de la diagnoze4u.ro si totul merge perfect.

Nu va apucati sa cumparati alt switch, se curata. Al meu era plin de mizerie.

Numai bine !

Modificat de Dragos1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!