Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

Merge impinsa si daca are cutie automata? Daca si asta e o modalitate atunci incerc si asa, de ce sa imi fie rusine??? Dar nu stiam ca se poate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia automata nu porneste impinsa pt ca (cel putin la mine la passat din 2000 cu cutie automata) nu pot invarti cheia sa pornesc motorul decat in pozitiile "N" si "P", in oricare alta nu pot decat sa pun contactul si atat. Electromotorul e in partea de jos a motorului (in spate unde se imbina motorul cu cutia de viteze) la mine e in stanga, nu stiu la tine in ce parte e. ai putea incerca si cu alta baterie pentru inceput. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta o sa incerc si cu alta baterie, daca are amperajul mai mare nu e problema? La Touran e de 72 dar am un Ford Transit (pe care lucrez) e de 80....are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

72-74 e minimul pentru pornire la diesel 1.9, 2.0 pentru ca are descarcare mare la pornire. poti sa pui si de 100 daca incape in suport nu are nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu am fost atent ca ai dsg. Vezi ca daca electromotorul este defect sau in scurt poate sa explodeze bateria la pornire, sa i-a foc cablurile sau electromotorul. Mai bine incerci sa il bontanesti un pic in timp ce cineva tie cheia pe pornire poate o ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la el problema e ca nu invarte deloc. la mine invartea foarte greu, a facut asta 2 zile si in a treia zi a luat foc, dar la mine era bobina in scurt. bobina s-a carbonizat si mi-a ars izolatia de pe fire dar bateria nu a patit nimic.

 

Poate vorbesc prostii daca e asa nu sariti pe mine :P, citisem undeva ca la anumite modele de audi daca schimbi bateria trebuie imperecheata cu ECU. Ar fi plauzibila varianta in care domnul catalin a ramas fara baterie si s-au sters setarile de imperechere a bateriei si de asta sa nu mai porneasca, sau la touran nu trebuie imperecheata bateria cu ECU? Avand in vedere anul de fabricatie ma indoiesc ca asta ar fi problema.

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow.....fratilor ma-ti pus pe ganduri! Deci chiar nu mai vreau sa imi bag nasul pe acolo sa nu stric si ce nu trebuie. O sa incerc in seara asta sa lovesc putin electromotorul si daca nici asa nu vrea atunci nu imi ramane decat sa o "trag" pana la acel service (cca. 10 km) si.....sa astept diagnosticul. Aici e destul de scump unul nou, ma gandeam sa le spun sa il reconditioneze daca se mai poate, ce ziceti? Eu nu ma prea pricep la astea.....nu stiu ce as putea face dar sper sa fie doar el problema ca nu prea dispun de bani momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te speria, pune-i bateria de pe transit si vezi daca o ia, daca nu o ia si ajungi pana la urma sa o tractezi ai grija sa fie schimbatorul de viteze pe "N".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu electromotoru .. era oxidat cablu care vine de la baterie plus ca piulita am luat-o cu mana, nu era stransa! Acum merge brici dar nu stiu pana cand (apropo, electromotoru e chiar sub filtru de aer) Aseara am fost la o cunostinta care are vag si am o eroare de la switch-ul de frana.....semnal implauzibil dar acest switch a fost schimbat saptamana trecuta. Din cauza acestuia sa nu functioneze tempomatu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, iti da eroare de switch si daca e intrerupt circuitul undeva, trebuie verificate cablajele pana la stopuri si mufa de la switch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi a schimbat domnul de la service switch-ul.....l-a reglat si a sters eroarea si merge perfect. a disparut martorul din bordsi nu mai are erori, sunt cel mai fericit. urmeaza sa schimb si electromotoru in viitorul apropiat. tin sa va multumesc pt sfaturi si sper sa ne ocoleasca "problemele"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum a aparut alta problema (postez aici ca nu am gasit in alta parte topic deschis) dupa ce pornesc mi se aprind martorii de la abs si esp, asa dintr-o data in timpul mersului. Opresc, repornesc, dispar si dupa cateva secunde iar apar. Martorul de esp dispare cand pun pun contactul, cel de abs dispare cand misc masina cativa metrii apoi se aprind din nou amandoi.oare ce e de facut???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scanare si vazute codurile de eroare, pot fi mai multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat si un injector (destuuul de scump) dar a meritat, porneste bine , nu mai tremura si consumul la ralanti a ajuns din nou la 0.5 . Mi.a recomandat sa schimb si bateria ca sa fie si mai bine. Am gasit o Varta silver de 77Ah dar mai astept pana la toamna ce vine frigu. Tin sa va multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,una de 80 AH ar fi si mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu-i incapa, ca nu e spatiu cat are B5.5-ul...... atentie la dimensiuni si in functie de asta, iti alegi si capacitatea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta de 77 e nai inalta cu 1.5 cm in rest are aceleasi dimensiuni, aia de 80 e mai lunga si nu cred ca o sa imi incapa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e decat un singur mod sa afli daca incape sau nu :), daca tot ai bateria de 80 la indemana nu dureaza mult "transplantul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau o ruleta, rezolva problema fara prea mult efort....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, pentru ca nu am gasit alt topic pentru intrebarea mea, vreau sa intreb daca este normal ca in aceasta perioada calda, cand pun contactul, martorul de buji sa se stinga dupa 3-4-5 secunde. Am observat acest lucru de vreo 2 saptamani. Pana acum ultimul martor se stingea cel de airbag, acum se stinge cel de buji la 1-2 sec. dupa. Mentionez ca totul functioneaza normal, nu am nici cea mai mica problema ...sper.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil g62 defect. verifica acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine a facut la fel, la inceput se stingea mai greu martorul de bujii si dupa aproximativ o luna a inceput sa se tureze pana in 1500-2000 de ture la pornire si revenea dupa cateva secunde la turatia normala. La mine a fost senzorul G62, l-am schimbat si problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am si eu 2-3 probleme. Sunt proaspat posesor al unui Golf 5 Break si dupa aproximativ 50 km dupa ce l-am achizitionat imi apare martorul spirala(care palpaie) cu mesajul ,,Engine fault. Go to workshop'' Mentionez ca masina numai trage. Daca opresc motorul si stau 5 min langa ea functioneaza perfect. Mentionez ca mi se mai aprinde martorul dpf si martorul de motor, dar nu se aprind in acelasi timp. Ma puteti ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul de la bujii (spirala) se poate aprinde din mai multe motive, daca se aprinde si martorul de la dpf s-ar putea sa ai probleme cu filtrul de particule dar sa dam cu presupusul nu e cea mai buna varianta. cel mai bine ii faci o scanare si vezi ce erori ai stocate in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate mi se aprinde si cel de la filtru de particule. Si problema ca nu trage, ca numai are putere masina sa fie din aceasta cauza? Mentionez din nou ca mi s-a aprins si cel de motor(acela de sub spirala) si nu se aprind toate deodata. Turbina nu are nicio legatura?

Modificat de Alext991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!