Jump to content

Autoworld


voinageo
 Share

Postare recomandată

da asa e gigianu nu e ciudata sunt si ei constienti.dar insa la piese de schimb e jaf .pai daca vezi ce adaos au astea te sperii.si ei profita pt ca sunt constienti ca tot la ei ajungem pina la urma. :offtopic: .asa faci cind iesi de la ei .vb singur.

asta e traim in romania

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rex

    18

  • jmf

    9

  • Eto

    6

  • steffan

    6

Top Posters In This Topic

Apoi, sunt sigur ca nici piesele originale nu ar fi o problema, daca stii unde sa cauti, aici e vorba de manopera,etc. pt masinile luate de la ei si nu numai. Majoritatea dintre potentialii clienti se gandesc ca deh, daca e ceva problema mergem la dealer, ca el stie meserie (nu contest faptul ca nu sunt pregatiti profesional) dar factura te ustura......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci care este salvarea noastra, a posesorilor de VAG.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • 3 months later...

Pentru a 2-a oara ma trezesc cu scurgeri grave de motorina pe langa capacul filtrului, dupa manopera specialistilor Autoword. Atat au si ei de facut: sa potriveasca corect garnitura si sa stranga cele 5 suruburi pe rand, putin cate putin. Daca nu au gija se ciupeste si in timp apar scurgeri. Ieri am descoperit ca era fantana arteziana, ce se scurgea pe anvelopa dreapta fata iar aceasta patina grav. :D

In astfel de cazuri sunt vreo 3 posibilitati:

- derapezi dracului intr-o curba si te rezolvi

- se aprinde arteziana de motorina de sub capota si se mai stinge dupa ce nu mai ramane nimic din masina

- descoperi problema si iti faci cruce (asa cum am facut eu)

Apropo, azi vorbeam cu un vecin (tot cu VW si revizii la Autoword) si a patit si el la fel, dupa prima revizie. Eu chiar a 2-a oara ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Credeati ca am terminat cu probleme cu Autoworld, nu? Eu bine.... NU.

Joi 7.01.2010 ma duc sa cumpar un tempomat. Sistemul lor informatic e la pamant sau nu stiu ei sa il folosesca, acum fiind a 3-a data cand iau piese pe raspunderea mea, pentru ca ei spun ca nu se potrivesc pe masina mea. Evident ca toate se potrivesc la fix.. In fine... nu despre asta vreau sa scriu. Deci, vreau sa iau tempomatul si ma programez pentru montare. Ma duc sa programari service si spun ca vreau montaj pentru tempomat si ca, pentru ca se da jos volanul vreau sa schimb si volanul actual cu altul. Mi se spune ca daca nu prezint factura pentru volanul pe care doresc sa il montez, nu se poate face montare (WTF???). Vazand acestea anulez si montarea tempomatului. Apoi scriu mail domnului Mezei Lehel (va voi prezenta numai partile importante din mail):

Astazi, 07/01/2010, am achizitionat un "cruise control" de la Autoworld VW. Am dorit sa fie montat tot la Autoworld si, datorita faptului ca pentru acest motantaj se da jos volanul, m-am gandit sa schimb si volanul de pe masina mea, cu un volan GTI pe care l-am luat de la un prieten. La programari service mi s-a spus ca nu se poate monta nici o piesa daca nu am factura pentru ea. Asa ca, nu am ce face decat sa fac montarea in alta parte. Mie unul, aceasta decizie, ca daca nu am factura nu se monteaza, nu mi se pare buna nici pentru dumneavostra nici pentru mine. Acum sunt nevoit sa caut un alt service care sa faca aceasta schimbare, iar Autoworld a pierdut niste bani pentru montaj. Consider ca atata timp cat piesa e originala si se poate monta pe masina aceasta lucrare poate fi facuta."

In aceeasi zi, primesc mail de la Sebastian Enache, Coordonator Relatii Clienti Autoworld Cluj:

Cu parere de rau va comunic ca regulamntul de inlocuire a pieselor impus de catre fabricant si importator coroborat cu Legea nr. 671 din 19/12/2002 publicată
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te enervezi degeaba...pe mine nu m-a vazut pbn-ul niciodata in viata lui...si asta dupa ce prietenului meu cu mk4 r32 de la care am cumparat masina mea,a lasat r32 la revizie,cica lasati-0 azi si o luati maine de dimineata.da,cu 60 de km in plus si juma de rezervor gol....si se mai si cunostea cu ei....eu personal ma duc la un service al unui prieten unde sunt profi rau de tot si ieftini.parerea mea ca avem masini prea bune ca sa faca altii scoala pe ele.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios ce ti-ar fi spus daca le prezentai si factura. Probabil ca te-ar fi refuzat din nou, invocand regulamentul citat si nu legea, care probabil ca nu le permite sa foloseasca piese aduse de client. Pe de alta parte nu pot sa recunoasca asta deschis, deoarece daca piesa este conforma, ar trebui sa o monteze. Aici nu-i inteleg, au preturi ridicate la piese, dar tarifele de service sunt de-a dreptul mega. Ar putea sa se multumeasca si cu lucrarea, ca doar nu-i puneai sa-ti schimbe un bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca trebuia sa te informezi cu privire la posibilitatile de montaj, inca inainte de a comanda si tempomatul.

Daca stiai care e treaba, nu te mai complicai sa iei nici macar tempomatul de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si la Compexit. Ei mi se par mai maleabili la asemenea chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mult scandal pentru nimic.

Adica daca ei cer factura pentru orice piesa pe care vrei tu s-o monteze, si n-ai factura, esti liber sa alegi alt service.

Nimeni nu te obliga sa mergi acolo.

Plus ca daca n-ai factura, piesa poate fi inclusiv furata; nu c-as insinua asta in cazul de fata.

Eu am montat piese la ei, originale, dar cumparate din alta parte.

Am prezentat factura, s-a facut copie, si n-a fost nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care scandal? Eu rad si cu dosul de autoworld, dupa ce ca-i criza si e vai de capul lor, dupa ce ca si tin preturile la triplu media pietei, dupa ce ca service-ul e plin de "meseriasi" (cei fara ghilimele au cam plecat) mai si fac figuri din astea.

Pe de alta parte, to each his own, dar eu n-o sa-i inteleg niciodata pe cei care calca a doua oara intr-un loc (nu neaparat service) unde au fost nemultumiti... si apoi se mai si mira, no offense Rexule. Partea buna e ca totusi in urma "aventurii" o sa iesi mai ieftin si probabil si mai bine daca-l montezi altundeva :huh:

O singura data am fost la Autoworld pentru o chestie jenant de minora, dar care nu o puteam face eu, era o chestie de 2 minute, raspunsul lor "nu putem lucra pe Skoda" :blush:

Si despre Compexit (ca era recomandat mai sus) am tot doar cuvinte de "lauda"...

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Vlad mergi la Compexit, sunt mult mai ok decat cei de la Autoworld.

Si eu am avut unele mici probleme cu ei saptamana asta, nu vroiam sa le mentionez, dar daca tot veni vorba de ei... Avand in vedere "problemele" mele cu stergatorul spate si avand de gand sa-l inlocuiesc cu unul de polo 9N am decis sa ma duc la ei sa-l comand. Pana aici toate bune si frumoase pana am auzit pretul final, care era cam cu 60% mai mare fata de pretul pe care il stiam eu si in plus mai si dura aproape 2 saptamani pana ajungeau piesele. Bine inteles ca am plecat de la ei si am ajuns la o binecunoscuta firma importatoare de piese din Cluj, pretul fiind cu 2 lei mai mare fata de cel pe care il stiam eu, iar comanda a durat 2 zile si piesele sunt exact cele originale in acelasi ambalaj.

Intrebarea mea, cum se poate ca o reprezentanta sa aiba preturile mai mari decat o firma importatoare de piese, si cum se poate ca la ei sa dureze onorarea comenzii 2 saptamani.

Si asta la un amarat de stergator, ce sa mai vorbim de ceea ce ia patit tu din nou ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul e simplu: inca au clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica daca ei cer factura pentru orice piesa pe care vrei tu s-o monteze, si n-ai factura, esti liber sa alegi alt service.

Nimeni nu te obliga sa mergi acolo.

Plus ca daca n-ai factura, piesa poate fi inclusiv furata; nu c-as insinua asta in cazul de fata.

Corect, sunt liber sa aleg alt service (si voi alege). Fii sigur ca daca eram in garantie nu faceam la fel ci mergeam cu OPC-ul + avocat (doar n-a fi prima data).

O chestiune extrem de importanta: factura e pt mine. Daca cred ca piesa e furata sau altele, sa anunte organele abilitate. NU AU DREPTUL SA IMI CEARA FACTURA! Este fix treaba mea de unde si cu cat mi-am luat piesa.

Pe de alta parte, to each his own, dar eu n-o sa-i inteleg niciodata pe cei care calca a doua oara intr-un loc (nu neaparat service) unde au fost nemultumiti... si apoi se mai si mira, no offense Rexule.

Corect! Perfect de acord cu tine. Sper sa invat din greseli!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte penala regula lor. zilele trecute am fost tot asa sa intreb cum se poate monta un carkit BT. Stiam scorurile la echipament, bineinteles ca la ei era + 20%. Cand i-am intrebat daca se poate monta aparatul adus de mine mi-au cerut facturi, certificate, etc... I-am salutat din mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, sunt liber sa aleg alt service (si voi alege). Fii sigur ca daca eram in garantie nu faceam la fel ci mergeam cu OPC-ul + avocat (doar n-a fi prima data).

O chestiune extrem de importanta: factura e pt mine. Daca cred ca piesa e furata sau altele, sa anunte organele abilitate. NU AU DREPTUL SA IMI CEARA FACTURA! Este fix treaba mea de unde si cu cat mi-am luat piesa.

Corect! Perfect de acord cu tine. Sper sa invat din greseli!

Vlade , la fel am patit si eu. Mi-am luat luat o Jetta de la ei prin ianuarie 09, si am primit de la frati'meu cadou din Ungaria un kit de incalzire stationare cu telecomanda. M-am prezentat la ei pt montaj si aceeasi explicatie "nu montam fara factura". La complexit nu au vrut sa-mi monteze pt ca nu-au mai montat asa ceva, si poate sa incerce dar fara factura, pentrunu-i lasa RAR daca nu am ceva adeverinta de conformitate sau asa ceva.

In cele din urma o trebuit ca frati'meu sa ceara o copie dupa factura ca originalul il aruncase. A doua oara cand m-am dus la ei nu au mai avut ce comenta si mi l-au montat, binenteles ca m-au pus sa platesc si montajul.

Asa ca Vlade ai dreptate, si schimba serviceul ca s-ar putea sa aiba dreptate cu factura ca doar ar fi in interesul lor sa ne ia banii pe montaj, iar daca nu ai reusit inca sa-ti inlocuiesti volanu scrii-mi ca te duc la un mecanic bun.

Apropo , felicitari de masina, ii tare rau!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.

Am sunat la Compexit. Le spun ce vreau sa fac si ma intreaba daca piesele sunt originale. Le spun ca da, si ei zic ok, vi le montam. Apoi cer sa stau langa masina cat timp lucreaza. Mi s-a spus ca nu se poate asa ceva. Asa ca le multumesc si le spun ca imi caut alt service.

Pana la urma operatiunea o voi face la prietenul unui prieten (la ceva service de incredere).

Din pacate pt Autoworld, la masina mai sunt operatiuni care trebuie facute si dupa ce iese din garantie: revizii, etc. Sunt convins ca pentru ulei si alte piese voi avea factura, dar nici de ciuda nu le-o arat lor, asa ca cei de la Autoworld sigur nu o sa ma mai vada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mult scandal pentru nimic.

Adica daca ei cer factura pentru orice piesa pe care vrei tu s-o monteze, si n-ai factura, esti liber sa alegi alt service.

Nimeni nu te obliga sa mergi acolo.

Plus ca daca n-ai factura, piesa poate fi inclusiv furata; nu c-as insinua asta in cazul de fata.

Eu am montat piese la ei, originale, dar cumparate din alta parte.

Am prezentat factura, s-a facut copie, si n-a fost nici o problema.

Aici hedgehog2 are dreptate, poate omu chiar nu poate sa-ti schimbe piesa fara factura. In locul tau imi inlocuiam tempomatul iar daca nu vreti banii mei sa-mi inlocuiti volanul, nicio problema, altu-i vrea. Si eu am avut probleme in trecut cu Autoworld-ul, in special cu inginerii de la service,erau foarte aroganti. Acum ca i-au schimbat pana la ultimul, n-am mai avut probleme, in special ca profit dupa ofertele lor.

Nu poti sa faci rost totusi de factura, is tare curios daca iti schimba volanul sau chiar era un pretext sa scape de tine.

Legat de Complexit am retineri, cand le-am zis anul trecut ca am un Golf 4 , s-au uitat la mine de parca le-as fi zis de dacia lui tata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fac o operatiune de 2 ori (implicit 2 drumuri, 2 plati, de 2 ori mai mult timp pierdut) pentru ca cei de la Autoworld sunt neserios. Daca faceam operatiunea cu tempomatul la ei, plateam montat/demontat volan, montat/demontat airbag de 2 ori. Asta e... sa fie sanatosi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fac o operatiune de 2 ori (implicit 2 drumuri, 2 plati, de 2 ori mai mult timp pierdut) pentru ca cei de la Autoworld sunt neserios. Daca faceam operatiunea cu tempomatul la ei, plateam montat/demontat volan, montat/demontat airbag de 2 ori. Asta e... sa fie sanatosi!

Dar daca nu faci inlocuirea la ei nu-ti pierzi garantia?Din cate stiu eu pt probleme de garantie iti solicita factura de achizitie +deviz de montaj, adica nu poti sa faci montajul la vecinu in garaj!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu.... am iesit din garantie de 2 luni!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex eu iti recomand sa nu iti mai bati capul cu autoworld, decat daca nu ai alta varianta. Am avut si eu montat pe masina(masina luat de la ei) un kit de xenon aftermarket(luat tot de la ei la pret triplu cel putin fata de cat era pe piata atunci). Dupa vreo 2 luni am inceput sa am probleme cu acel kit. Ma crezi ca am fost de vreo 5 ori in service, fara succes? Prima data mi-au zis ca nu kitul e de vina, ca eu sunt de vina ca nu il folosesc corespunzator. A doua oara mi-au spus ca e perfect normal sa nu se aprinda tot timpul un far, pentru ca e un produs aftermarket(desi i-am intrebat de ce il cand in conditiile astea si de ce acorda garantie?!?). Am mai fost de vreo 3 ori la ei pentru "inlocurire kit", dar din cate am vazut nu au schimbat nimic. Intr-un final am renuntat la acel kit si dupa o discutie cu domnul Lehel Mezei, am stabilit ca cel mai bine e sa demontam kitul si sa imi returneze banii. Ce e mai trist, e ca toata chestia asta s-a intins pe o perioada de aprox 6 luni, in care am avut probleme cu farurile. De atunci ori de cate ori am avut ceva de montat(navigatie, antenta gps) am fost la Lori(user-ul kisslorand pe forum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Prima data mi-au zis ca nu kitul e de vina, ca eu sunt de vina ca nu il folosesc corespunzator. A doua oara mi-au spus ca e perfect normal sa nu se aprinda tot timpul un far"

LOL, e greu sa ajungi mai jenant de-atat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!