Jump to content

Aditiv de ulei


pacman
 Share

Sa pun aditiv in ulei sau ba?  

2 voturi

  1. 1. Sa pun aditiv in ulei sau ba?

    • Baga buey!!!!
      10
    • Nici sa nu-ti treaca prin cap....
      3


Postare recomandată

Pentru ca parerile sunt impartite si tocmai am pus mina pe o cutie de aditiv 2+2 mai fac o incercare: zicetzi daca sa-l torn peste ulei sau ba.... adeca daca face bine sau face rau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic ca nu are ce sa strice.... :scratch: din contra, d'aia ii zice aditiv. stiu numa ca la dacia lu' tata...si-a facut treaba....poate sunt diferite motoarele...dar cred ca tot cu ulei merg... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si eu acu 2 zile 2+2.....si la schimbul dinainte de ulei am bagat. Se aude mai "catifelat" motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu vreo 3 ani aveam probleme cu motorul ,chestile stiute (presiune mica, temp. mare etc) ,desi aveam o cutie de aditiv nu l-am folosit ,mi-am facut motorul si problemele s-au rezolvat.Daca schimbi uleiul la 2500-3000 nu cred ca ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atita timp cat bagi ulei bun si la timp nu vad de ce ai folosi aditiv de ulei.

Iar treaba cu universalitatea , adica merge cu orice ulei, nu stiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aditivi si aditivi. 2+2 este pe baza de petrol, altele pe baza de teflon. Nu prea vad la ce poate sa strice .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexserb2000

deci aditivi se baga de obicei in motoare uzate ca sa acopere eventualele lipsuri

nu am auzit inca de un producator de motoare care sa recomande sa bagi aditiv in ulei...

eventual scade consumul de ulei, ungerea e mai buna...chestii din astea...dar nu pe motoare noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci aditivi se baga de obicei in motoare uzate ca sa acopere eventualele lipsuri

nu am auzit inca de un producator de motoare care sa recomande sa bagi aditiv in ulei...

eventual scade consumul de ulei, ungerea e mai buna...chestii din astea...dar nu pe motoare noi

mda...si noi toti avem motoare noi :mrgreen: :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am votat impotriva :bounce: .... eu zic sa pui ulei "ca lumea" gen ARAL :scratch: .. fostul proprietar al broscutei a tinut-o pe aditivi + ulei de pe unde-o fi :12: asa ca.. in viitorul apropiat o sa schimb setul motor... :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bey.... de obicei pun aral.... chiar si la trotineta....:scratch: acu' ....se zice ca aditivu' face bine la picioru' de lemn (la motoare uzate si alte alea). mie imi cam lipseshte o cantitate de ulei (cam 200 ml? ) si ma gindeam sa completez cu aditivu' ... pen'ca n-aveam chef sa cumpar 1l de ulei.... Pe de alta parte am auzit la unii cum ca aditivu' ar incotzopeni mersul prin "pantalonashii " aia.... E drept.... cind am luat mashina am facut vreo 300 km doar cu 1,5l aditiv pur :salut: ( am aflat abia cind am schimbat "uleiul") si n-a avut nici pe naiba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit 2+2 si e destul de bun; timp de 10 000km nu am mai avut curgeri de ulei. La ultimul schimb n-am mai pus, si acum picura iar putzin ulei, pe la filtru.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antoniodaros

dar de Duralube ce ziceti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de Duralube ce ziceti

.....mi-ai luat vorba din gura mha ..... asta voiam sa intreb si io... ca am auzit ca e super chestie duralube asta ... si ca merge mult mai bine motoru si reduce pana si consumu putin ... am auzit numa de bine de el :D :ok:

:D pe langa asta ... tot legat de ulei am o intrebare ... io folosesc acum BP mineral oil cu 15W40 ... este bun pentru motoru de broasca ... ca pe asta il aveam cand am luat-o si am ramas cu el ... si acum si intrebarea - daca nu mai gasesc pot sa completez si cu alt ulei de 15W40 ... sau cu altu BP de vara mai spre 20W50 ? :shock:

:lol: care-i uleiu care stiti voi ca se comporta cel mai bine pe motor de broasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....mi-ai luat vorba din gura mha .....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io stiam ca 15w40 e mai pentru regiuni cu temperaturi un pic scazute (si ca merge si la noi) ... si nu stiam ca este pentru rodaj ... apropo rodaju la o masina noua cam cat tine ... (in km)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu numerele la un ulei indica limita de temperatura(prima cifra) si a doua este viscozitatea uleiului.(numarul mai mare indica viscozitate mai mare). Uleiul de transmisie este de W80 ori W90 ce inseamna ca este mai gros.

W0 este pentru motoare performante.

Va dau o lista cu uleiuri multigrade folosite la diferite temperaturi climatice:

-Uleiuri 20W40-20W50 se folosesc la -15C'--- 30C'

- 15W40-15W50 -17C'--- 30C'

- 10W30-10W40 -23C'--- 17C'

- 5W320-5W30 -8C'---- -32C'

Dupa cum vedeti cele patru tipuri de uleiuri sint cele mai bune pentru climatul de acasa. Viscozitatea se alege cum sa mai spus mai sus, dupa uzura de motor. Uzura mai mare viscozitate mai mare(15W50), uzura mai mica viscozitate mai mica(15W40). Din cite stiu Duralube este un fel de ulei care se "lipeste" de suprafetele de ulei mai bine decit uleiul "simplu". Acest ulei protejeaza suprafetele de contact (axe+cuzineti)pina cind se creaza presiune de ulei in motor, deci la pornire.

Dupa parerea mea rau nu poate sa faca, numai bine. Dar este scumpa dupa parerea mea. Daca careva dintre voi are atitia bani ca la fiecare schimb de ulei sa-si puna Duralube, de ce nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu numerele la un ulei indica limita de temperatura(prima cifra) si a doua este viscozitatea uleiului.(numarul mai mare indica viscozitate mai mare).

Aici gresesti -ambele numere indica viscozitatea, prima cifra(**W) viscozitatea la temperaturi scazute, de iarna, a doua(**) viscozitatea la temperatura de lucru a motorului(80-100 grade).

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numerotarea asta e pentru uleiurile Multigrade, adica ptr. iarna/vara, cele 2 numere indica vascozitatea iarna si vara. Apropo de duralube, am pus si eu, demult. Nu e un fel de ulei, ci, face o acoperile a suprafetelor metalice cu un film de teflon, care, teoretic, imbunatateste comportamentul la frecare, mareste compresia, etc. Parerile sunt impartite. Am gasit demult un sit de afara care demonstra punct cu punct ca e facatura ce se lauda aia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexserb2000

mai, ca e 15 ca e 20 W este muuuult mai putin important decit literele din capatul denumirii EX: SJ....aici arata gradul de aditivare....S arate ca este pe benzina....trabuie luat un ulei care are ultimele litere cit mai departe de litera A a alfabetului...asta spune cit de bun este aditivul adaugat in uleiul de baza care este cam acelasi la toate uleiurile.....daca iei un SD adaugi un aditiv...daca iei un SL nu prea mai trebuie aditiv....la ora actuala cel mai mare grad de aditivare este SL :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va atasez un grafic cu temperaturile de functionare in functie de tip ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... graficu asta e si pe pagina lu alexserb2000 ... io acolo l-am vazut parca ... oricum, e destul de explicit ... :ok: multumim :21:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexserb2000

da e si acolo dar tot de la Victor il am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intrati pe www.flat4ever.com si cautati prin "Tous nos dossier" veti gasi o gramada de articole interesante despre tot felul de lucruri: ulei, jante, cauciucuri, carburatoare, etc.

singura problema este ca sunt in franceza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io la notch si acuma am in olei bagate 2 cotii de aditiv eagle , parca....., si singura diferenta a fost ca nu mai scotea fum , nu se mai auzea bataia pronuntat ,.....presiune avea ohohoo, racirea nu a suferit ,......nu stiu ce sa mai zic, mot a sta in relanti la cca900 ture cam o ora si ceva vara in continuu, la 40 grade fara , si temp la olei masurata cu un termometru electronic era de 90 de grade parca, stiu ca eram foarte multumit atuncea de temperatura cu pricina ,

Parerea mea ca face bine aditivu, dar trebuie avut grija sa se impace cu uleiul din motor , .......si sa nu intreactioneze, substantele antispumante , si altele din fluide , ca atunci belea de belea.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , partea dificila este sa afli daca aditivul x reactioneaza sau nu cu uleiul y iar bani de experiente nu cred ca aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!