Jump to content

Caut Mester pentru reglaje in Brasov


UKWarrior
 Share

Postare recomandată

Sunt indispus la maxim .. cum un mester priceput propietar de brosca poate sa te refuze .

daca insistatzi ii dau si numele ... ma cam foot pe oameni ca sti a.. care nu vor sa te ajute ... nu intzeleg defapt .. dureaza toate aste 15 minute (si bine intzeles contra cost generos ..)

stitzi pe cineva dispus si talentat in brasov care ar putea sa'mi faca toate aste

eu nu sunt destul de priceput

astept raspuns

VA MULTZUMESC!

pt intzeleger .. n'am mai fost demul asa nervos

trebuia azi sa merg cu broscheanu la mester .. si m'a refuzat ca are multa treaba . .multa lume .. ca si'a refuzat chiar si un prieten

15 min .. nu gasea de reglat tachetzi .. ii duc masina trasa cu motoru rece pt reglaju de supape

puf puf o tzigare si'mi trece

AJUTATZI"MA VA ROG!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi budac si bogdan moarcas. nu shtiu daca ii shtii, sunt flacaii de au scos o serie intreaga de broashte (zina mea tot de la ei a fost luata), acu' se dau in karmanne amindoi.

ei mai shtie una alta la broashte, si au atelier.

telefon adi: 0722.637.292. din cite shtiu io, sunt ocupatzi, da' nu cred ca-ti ia capu' pentru un telefon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ma cam foot pe oameni ca sti a.. care nu vor sa te ajute ... nu intzeleg defapt .. dureaza toate aste 15 minute (si bine intzeles contra cost generos ..)

AJUTATZI"MA VA ROG!

dincolo de limbaj - trecem peste el - cel mai bun mecanic esti chiar tu, daca tii la masina!

vrei sa iti reglezi culbutorii? foarte bine - rezerva-ti o dupa-amiaza linistita: pui masina pe capre, dai jos rotile spate, scoti capacele de la culbutori, dai jos bujiile, dai jos capacul de la delco, iei un creion si il vari in gaura de la bujia cilindrului 1 - daca pana acum motorul a mers, exista sanse mari ca pipa de la delco sa indice corect cilindrul 1 - sa se alinieze cu semnul de pe buza delco-ului - rotesti fulia pana cand pipa indica spre cilindrul 1; mai departe - rotesti incolo si incoace fulia de pe arbore pana cand gasesti pozitia maxima in care pistonul impinge creionul - cu asta ai rezolvat prima problema, capitala - care este punctul mort superior la cilindrul 1; buunn - te bagi sub masina, cu o surubelnita mai tzapana si o inelara de 13 sau 14 parca; pui inelara pe piulita de pe surubul de reglaj de deasupra supapei; tii surubul cu surublenita; desfaci piulita; pregatesti lera (0,15mm - zic eu atat pe admisie cat si pe evacuare - supapele de admisie sunt spre mijlocul chiulasei, supapele de evacuare spre margini); bagi lera intre surub si capul supapei - rotesti surubul pana prinde usor lera - tii surubul cu surubelnita, sa nu se miste si (dupa ce in prealabil ai pus iar inelara pe piulita) strangi piulita ca sa imobilizezi surubul - verifici iar cu lera -sa intre 0,15 dar sa nu intre 0,20 (adica masori si cu urmatoarea marime de lera) - gata ai rezolvat prima supapa - treci la a doua;

dupa ce ai masurat de cateva ori, sa fii sigur de acuratetea reglajului, treci, la urmatorul cilindru; sfatul meu e sa le reglezi exact in ordinea in care se aprind - treci la cilindrul 4, bagi creionul in gaura si rotesti fulia pana cand obtii aceeasi pozitie maxima; repeti figura cu suruburile de la supape; treci la 3, aceleasi lucruri; apoi la 2 s.a.m.d

crede-ma ca pana asta toamna nu facusem personal acest lucru; insa daca planifici corect si atent toate cele de mai sus, nu va mai fi atat de complicat si de spaimos

observatie- daca reglajul nu iti iese - masuratorile cu lera nu sunt consecvente - poate ca sunt ovalizate/tocite suruburile de reglaj si calca diferit in functie de unde calca pe coada supapei - ai doua optiuni - le reconditionezi manual, le iei la pila/smirghel pana cand le redai forma originala (daca mai au carne); le schimbi, nu sunt o avere - si pe urma reglezi totul cap coada

dupa supape urmeaza delco-ul

- distanta la platina - tot pe pozitia gasita conform celor de mai sus, vei observa ca inaltatorul platinei (bucata aia de plastic negru/maro) sta calare fix pe cama axului delco-ului, in punctul maxim de inaltare; slabesti surubul de prindere al platinei, bagi lera de 0,4mm intre contacte, strangi cu grija sa nu se deplaseze, mai masori iar (inclusiv cu 0,45 ca sa fi sigur ca nu s-a reglat mai larg) si cam asta; cu un dwell metru ar trebui sa iti indice cu contactul pus cam 48-50 grade

- reglajul avansului, la pozitia de referinta gasita ca mai sus - slabesti prinderea delco-ului si, cu contactul pus, rotesti corpul delco-ului stanga-dreapta pana cand da scanteie la platina - daca nu ai la indemana un bec de control - reglajul fin, dinamic, la numarul de grade corespunzator motorului il faci dupa aia cu stroboscopul

in fine carburatorul - vezi tutorialul de pe aircooled.ro; daca ai carb cu un surub de reglaj, te uiti si tu pe vw-resource.com si gasesti procedura corespunzatoare; daca nu bunghesti in limbi straine, zici si traducem si punem pe aircooled.ro

hai, nu mai fi suparat, daca vrei poti sa nu mai depinzi de mesteri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzimesc pt sfaturi , si pt numerele de telefon.

imi cer scuze pt limbaj .. eram sooper nervos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ura .. l'am "batut si azi la cap" si a cedat ... am fost pina la el si e chiar simpatic .. poate l'am judecat prea aspru (cu sigurantza, dar mi s'a confirmat de la retromobil transilvania ca asa sut totzi mesterii buni...ocupatzi si nu prea au chef sa cunoasca oameni noi) ...URA

Merci pt sfaturi .. nr de telefon !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW ... Exista o broasca in Brasov 1300 GT ... verde .. de ieri

haha ... adica broasca mea ...

Respect si mii de multzumiri mesterului !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW ... Exista o broasca in Brasov 1300 GT ... verde .. de ieri

haha ... adica broasca mea ...

Respect si mii de multzumiri mesterului !!!!

batut pupat Pta Independentei - parol moncher!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW ... Exista o broasca in Brasov 1300 GT ... verde .. de ieri

haha ... adica broasca mea ...

Respect si mii de multzumiri mesterului !!!!

iarna asta mai apar inca doua .. :P

una albastra si una galbena..

tragem o *** cand sunt gata :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n'ai nici o shansa partner (eventual sa pui un motor de evo 9 ) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!