Jump to content

Cutie de viteze / timonerie Polo 6N(2)


BorisFlokow
 Share

Postare recomandată

marius.cantemir

se pare ca trebuie sa-mi cumpar cutie de viteze : ma poate ajuta cineva cu acest subiect...masina este polo 6n, motor 999 cmc, 37 KW, 50 CP, fabricata 1996 .. multumiri anticipat si apoi si bere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.cantemir
se pare ca trebuie sa-mi cumpar cutie de viteze : ma poate ajuta cineva cu acest subiect...masina este polo 6n, motor 999 cmc, 37 KW, 50 CP, fabricata 1996 .. multumiri anticipat si apoi si bere..

cineva mi-a spus ca cutia de polo happy se potriveste la polo-ul meu.. stie cineva ceva in aceasta privinta asta

poate sa-mi spuna cineva cum se citeste abtibild-ul din portbagaj . a.i. sa-mi dau seama de codul cutiei ?

am postat de mai multe dati pt. ca nu pot edita post-ul anterior. scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat rulment de presiune si imi agata in marche-arriere si intra greu in treapata I, pana sa schimb rulmetul de presiune nu se intampla acest lucru....cutia are codul DXK.......daca as schimba cablul de ambreiaj se rezolva problema?....mecanicul a spus ca este cablu cu autoreglaj si ca nu functioneaza dar nici el nu a fost sigur de ceea ce spune asa ca intreb aici daca il schimb se rezolva sau trebuie sa pun rulmentul vechi inpoi care nu facea deloc probleme.

cablul de ambreiaj este 1 mil, cutia de dat jos 2,5 mil (am mai dat o data 2,5 mil pt a pune noul rulment).......sunt intr-o situatia super naspa de asta intreb care ar fi solutia cea mai ieftina dintre cele doua. Rulmentul l-am schimbat pt ca zornaia la relanti, si defapt rulmetul era bun, zornaia furca care impinge rulmentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-as sfatui sa schimbi cablul in prima instanta ca este mai usor si totodata cum spuneai este autoreglabil si daca se oboseste nu isi face treaba corect!!!!

si eu am citeodata mici dificultati in vit 1 si 2 ,dar mi se pare normal sa fie pb in vit 1 daca masina se afla in miscare cu viteza mai mare decat cea corespunzatoare vit 1 ( mai am si alte masini care reactioneaza la fel) si am observat ca de calc ambreajul pana jos adica la maxim(fortat) se poate face schimbul vitezelor in cauza in conditii bune deci cablul de ambreiaj pare a fi pb in cazul meu !!!

Modificat de sebi_bc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sa! as avea si eu o mare problema de vreo 2 sapt caut cutie de viteze pt polo si nu prea gasesc,daca poate cineva sa ma ajute cu vreun parc de dez sau care stie pe cineva cu vreo cutie de vanzare mentionez ca am cod motor AUA si cod cutie ETD multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la dezmembrari din tg mures iti trimite si cu curierul :asta in special la DOGARU:0741-092441

Dezmembrari Materom:0740-768015 si 0744-184521 vezi poate te ajuta careva.sper :-p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Polo 1.9D din 1996 si am o problema la cutia de viteza pe care am vazut-o si la altii.(nike1 spre exemplu)

Adica la un drum mai lung si daca rulam in viteza a 5-a( pe autostrada A3) mi s-a intamplat ca la un moment dat sa sara din viteza daca era si in usoara frana dde motor-adica am luat piciorul de pe acceleratie.

Daca rulez in viteza a 5-a timp mai scurt nu se intampla nimic.Am mai patit asa tot pe A3 si la un moment dat nici nu mai intra in viteza, numai in trepte inferioare .Am distrus cutia de viteze si am schimbat-o cu una second.Dar vad ca si asta da semne nasoale.Or fi probleme de reglaj? sau defecte de proiectare- nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salut!

Am un Polo 1.9D din 1996 si am o problema la cutia de viteza pe care am vazut-o si la altii.(nike1 spre exemplu)

Adica la un drum mai lung si daca rulam in viteza a 5-a( pe autostrada A3) mi s-a intamplat ca la un moment dat sa sara din viteza daca era si in usoara frana dde motor-adica am luat piciorul de pe acceleratie.

Daca rulez in viteza a 5-a timp mai scurt nu se intampla nimic.Am mai patit asa tot pe A3 si la un moment dat nici nu mai intra in viteza, numai in trepte inferioare .Am distrus cutia de viteze si am schimbat-o cu una second.Dar vad ca si asta da semne nasoale.Or fi probleme de reglaj? sau defecte de proiectare- nu stiu ce sa zic.

ai o problema cu a cincea, un amic a patit la fel. i-am dat cutia mea defecta si a schimbat sincroanele si tot ce era legat de a cincea. mi se pare ca viteza a cincea nu e in cutie ci este in exteriorul ei (umflatura aia cu capac de tabla). acum nu mai sare din viteza, dar o tine in continuare sub observatie ... la un drum de 2500 (buc-paris) km nu i s-a mai intamplat. poti face combinatia intre cele doua cutii pe care le ai.

am schimbat rulment de presiune si imi agata in marche-arriere si intra greu in treapata I, pana sa schimb rulmetul de presiune nu se intampla acest lucru....cutia are codul DXK.......daca as schimba cablul de ambreiaj se rezolva problema?....mecanicul a spus ca este cablu cu autoreglaj si ca nu functioneaza dar nici el nu a fost sigur de ceea ce spune asa ca intreb aici daca il schimb se rezolva sau trebuie sa pun rulmentul vechi inpoi care nu facea deloc probleme.

cablul de ambreiaj este 1 mil, cutia de dat jos 2,5 mil (am mai dat o data 2,5 mil pt a pune noul rulment).......sunt intr-o situatia super naspa de asta intreb care ar fi solutia cea mai ieftina dintre cele doua. Rulmentul l-am schimbat pt ca zornaia la relanti, si defapt rulmetul era bun, zornaia furca care impinge rulmentul

am patit acelasi lucru dupa ce am schimbat cutia de viteze. la mine s-a rezolvat in felul urmator : actionarea care intra in cutia de viteze este o piesa scobita care are pe ea un surubel . l-am desfacut si l-am pus in diverse pozitii (incercari succesive) si am gasit un punct in care merg amandoua ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca m-am inselat ca poate zornai furca care impinge rulmetul......adica acum am zornaila respectica dar neregulata......ca un fel de bataie de tachet.....numai ca nu-i regulata......daca apas pedala de ambreiaj dispare, rulmentul de presiune a fost schimbat, banuiesc ca este vreun rulment de prin cutie, numai ca nus ce sa fac.....a mai intalnit cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salu la toti....revin cu problema mea, rog oameni care s-au mai confruntat cu problema sa posteze aici, incep sa disper de acu. Am schimbat rulmentul de presiune acu 2 luni in speranta ca voi scapa de o "zornaila, pacaneala" care venea din zona cutiei de viteze si nu s-a rezolvat nimic, ba chiar s-a inrautatit problema in sensul ca acu trebuie sa fiu ffff gentil cand bag in mars-arrier pt ca imi caraie. Azi am schimbat si cablul de ambreiaj, pt ca se apasam greu pedala si revenea in trepte, bineinteles ca sa inrautatit si problema asta, adica acu merge f fin pedala numai ca nu vrea sa mai intre in mars-arrier (caraie ingrozitor si nu pot baga in viteza) si intra greu in treapta 1. 1,4 16v AUA , DXK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pot sa intreb unde ti-ai schimbat abreiajul... la tine e clar problema de cablu de ambreiaj sau de la furca...nu are nimic cu timoneria... timoneria nu poate da carait in cutie...pe cand o debraiere insuficenta da... oricum daca a izis ca a ischimbat cablul atunci ramane doar reglajul de la furca...

Nu mai da Quote sau Reply posturilor imediat anterioare. Foloseste Add Reply sau Fast Reply.

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus vechiul rulment inapoi si am schimbat cablul si am rezolvat cu caraitul.....dar tot a ramas zornaiala in cutie....cand apas ambreiajul dispare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acel sunet in cutie,care cand apas ambreiajul dispare.Mecanicul meu spune ca este zgomot de rulment din cutie,iar problema este cam grava,spune ca trebuie schimbata cutia.Masina mea este un polo 999cm,din 2000.u ce motorizare ai si ce an de fab?

Modificat de energieman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca dispare zgomotul la apasarea pedalei de ambreiaj atunci e de la rulmentul de presiune care NU se afla in cutie.De obicei la schimbarea acestuia e recomandabila inlocuirea intregului kit de ambreiaj (disc,cablu,rulment) care e undeva in jur de 700-800 lei, cu tot cu manopera ar fi cam 1000 lei.

Mai consulta si alti mecanici care nu se cunosc intre ei, nu de alta dar nu merita sa-ti "bage pe gat" o cutie de viteze daca a ta nu e defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acel sunet in cutie,care cand apas ambreiajul dispare.Mecanicul meu spune ca este zgomot de rulment din cutie,iar problema este cam grava,spune ca trebuie schimbata cutia.Masina mea este un polo 999cm,din 2000.u ce motorizare ai si ce an de fab?

Si eu auzeam la cutie un zgomot si pana la urma s-a dovedit a fi ghidajul de la ambreiaj care era spart (problema des intalnita la polo). Dar am avut si o problema la cutie. Am desfacut-o si am schimbat un manson de 900 RON OEM (nu am gasit nicaieri la dezmembrari atunci). Daca totusi problema e cutia te sfatuiesc sa cumperi una second - te va costa prea mult o piesa OEM iar la dezmembrari nu cred ca-ti desface nimeni cutia sa o vanda pe piese. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Vad in vagcat ca exista polo 1997-2000 classic/variant cu motor tdi 1z/AHU/ALE/AFN. Are careva dintre voi un polo ca acesta, pentru ca am nevoie de o informatie.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti , unde gasesc si eu o cutie de viteza pentru VW Polo din 2001 ?? In Iasi???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ..ai cautat la dezmmbrari ? la tomesti sau letcani ? sau valea lupului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,am o problema cu cutia la masina din semnatura.Agata cand schimb in special a4a trebuie sa trag cu simt de raspundere sa intre,daca ii dau a3a mai lung si schimbin 4 pe la 80 la ora nu mai agata iar dimineata pana se incalzeste schimba foarte usor toate vitezele.Am mai vazut problema asta mai sus dar nici o rezolvare concreta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul uleiului din cutie.Daca e scazut poate cauza simtome asemenatoare cu ale tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, am o problema cu schimbatul vitezei din treapta a patra in a cincea, la schimbare apare un cariit, dar nu de fiecare data, poate nu fac eu procedura corect. Daca are mai putin de 3000 de rotatii caraitul se aute garantat, intre 3000 si 4000 se aude doar uneori, daca schimb lent nu se aude, daca schimb brusc se aude.

Care ar putea fi problema, in celelalte vitese nu se aude nici un carait,paote sa fie din cauza ca nu decupleaza complet ambreiajul?

Cu schimabrea vitezei in treapta a 2 nu am nici o problema, cum spun multi de pe acest topic, in schimb e problema cu treapta a 5

Ce pareri aveti, e grava problema?

Cum se poate de exclus varianta unei defectiuni la ambreiaj sau la cutie, sa stiu macar din ce parte e problema,

am uitat sa va spun, am un polo 6n , cu motor de 1L din 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca apare numai pe treapta respectiva eu zic ca e sincronul dus ca daca ar fi din ambreiaj ar trebui sa faca in toate treptele de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce trebuie sa fac pentru a menaja cutia, acum nu am nici timp nici bani pentru a merge la service, cam la cat ar ajunge un deviz de cheltuieli pentru a remedia problema , cine stie, cine a mai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat faza cu menajamentul cutiei pana la etapa de reparatie, dupa spusele lui ssrazvan problema ar fi un sicron, adica pentru viteza a 5 nu am sincornizare, auzind asta mi-am adus aminte cum se mergea pe camioanele vechi rusesti ,,gaz'' care aveau cutii de viteze asincorne, si am aplicat la buburuza mea.

operatia este rumataorea

calcat ambreiaj-scoti din viteza,turezi 1,2 ori,apoi incluzi treapta a 5.Am repetat de vreo 15 ori,in decurs de vreo 20 km. nu a facut nici o figura

ce parere aveti?

Ramane in vigoare costul reparatiei, stie cineva cam cat ar fi pretul pentru asa ceva, macar manopera, ca pretul la piese il gasesc si pe net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un polo 1.4 16v an 2000 motor AQQ 74 kw. Vreau sa cumpar o cutie sh pt el si nu stiu daca merg si alte cutii.Va rog ajutati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!