Jump to content

Cutie de viteze / timonerie Polo 6N(2)


BorisFlokow
 Share

Postare recomandată

de asemenea poate sa fie de vina si timoneria, verifica si asta zic eu.

bafta oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la un polo 2000 6n, 1,4 , agata cand schimb vitezele.....;) care ar fi problema????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asemenea poate sa fie de vina si timoneria, verifica si asta zic eu.

bafta oricum!

Salut, daca te rog nu ma ajuti si pe mine cu timoneria......niste poze, sau sa imi spui cum ajung la ea sa o verif ... ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde sa bag ulei in cutie la un polo 6n din 2000, 1,4MPI 60CP???? Am gasit undeva pe lateral un buson care se desface cu ceva cheie stelata si inca un buson de plastic in partea de sus a cutiei......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

E busonul cu cheie hexagonala deasupra senzorului de mers inapoi,nu cel de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E busonul cu cheie hexagonala deasupra senzorului de mers inapoi,nu cel de plastic

Ms mult, azi am reusit sa dau drumul la ulei si sa bag altul nou :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vocile spun ca trebuie 3 litri bagatzi ...da de intrat intra numa 2.7l (am schimbat si eu de curand)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vocile spun ca trebuie 3 litri bagatzi ...da de intrat intra numa 2.7l (am schimbat si eu de curand)

atat am pus si eu, cei de la magazin au spus ca trebuie sa intre 2,7 litrii si atat a intrat, am incercat sa mai bag dar curgea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Ms mult, azi am reusit sa dau drumul la ulei si sa bag altul nou ;)

DACA POTI SA MA AJUTI MAI EXACT ...pe unde se scaote si pe unde se baga uleiul in cutie...

fii pls mai exp[licit

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA POTI SA MA AJUTI MAI EXACT ...pe unde se scaote si pe unde se baga uleiul in cutie...

fii pls mai exp[licit

mersi

Sal, in partea de jos , la cutie este un buson, pe acolo ii dai drumu, si pe partea soferului, lateral este alt buson, pe acolo completezi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut !

Mi-am luat de curand un Polo din 2000, 1.4 MPI (motor AKK, cutie ETD).

Am probleme cu vitezele. Am mai vorbit cu unul ... cu altul ... si ... dupa nenumarate "sfaturi" = probleme la timonerie.

Am schimbat cam toate bucsele de la timonerie ... am schimbat uleiul din cutie (Mobil 80W90)

Dar problema persista: imi intra greu in treapta I (trebuie sa oscilez I ... II ... I .... II .... pana nimeresc si intra I) si treapta IV (daca incerc sa bag IV de pe liber sau din alta treapta .... cam trebuie sa "rup" maneta ..... bag intai III ... si apoi intra IV ... greu ... agatzat ...); cam dupa 15-20 min (dupa ce se incalzeste cutia de viteze .... uleiul ...) problema se "dilata" .... imi agatza si II si III si V ... pe langa I si IV ....

Concluzia (dupa ce am schimbat uleiul din cutie si bucsele de la timonerie) este ca sunt ceva probleme in cutia de viteza (sau .... cel putin asa cred eu ...).

Deci .... se poate repara ... ? merita reparatia ... ? sau .... se schimba cutia ...? .... nu ma pricep ...

daca e cineva care a mai avut probleme asemanatoare .... sau se pricepe la problemele cu cutia de viteze .... astept sa ma contacteze .... si-i multumesc anticipat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Mi-am luat de curand un Polo din 2000, 1.4 MPI (motor AKK, cutie ETD).

Am probleme cu vitezele. Am mai vorbit cu unul ... cu altul ... si ... dupa nenumarate "sfaturi" = probleme la timonerie.

Am schimbat cam toate bucsele de la timonerie ... am schimbat uleiul din cutie (Mobil 80W90)

Dar problema persista: imi intra greu in treapta I (trebuie sa oscilez I ... II ... I .... II .... pana nimeresc si intra I) si treapta IV (daca incerc sa bag IV de pe liber sau din alta treapta .... cam trebuie sa "rup" maneta ..... bag intai III ... si apoi intra IV ... greu ... agatzat ...); cam dupa 15-20 min (dupa ce se incalzeste cutia de viteze .... uleiul ...) problema se "dilata" .... imi agatza si II si III si V ... pe langa I si IV ....

Concluzia (dupa ce am schimbat uleiul din cutie si bucsele de la timonerie) este ca sunt ceva probleme in cutia de viteza (sau .... cel putin asa cred eu ...).

Deci .... se poate repara ... ? merita reparatia ... ? sau .... se schimba cutia ...? .... nu ma pricep ...

daca e cineva care a mai avut probleme asemanatoare .... sau se pricepe la problemele cu cutia de viteze .... astept sa ma contacteze .... si-i multumesc anticipat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... si eu am avut o problema asemanatoare la masina mea un G4 2000 1.4 16v...si mie imi facea la fel... imi agata, trageam de maneta de ma durea mana, si intr-o zi nu a mai vrut sa intre deloc... solutia? data cutia jos... schimbata tija si un rulment de presiune spart ce facea ca masina sa stea umpic debraiata... schimbat uleiul la cutie, unsa timoneria si asta a fost... Nu stiu daca postul meu de ajuta cu ceva, dar poti cere unui mecanic sa iti dea cutia jos sa te uiti ce e acolo ca asa fara sa vezi schimbi la piese fara sa rezolvi nici o problema.. bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... si eu am avut o problema asemanatoare la masina mea un G4 2000 1.4 16v...si mie imi facea la fel... imi agata, trageam de maneta de ma durea mana, si intr-o zi nu a mai vrut sa intre deloc... solutia? data cutia jos... schimbata tija si un rulment de presiune spart ce facea ca masina sa stea umpic debraiata... schimbat uleiul la cutie, unsa timoneria si asta a fost... Nu stiu daca postul meu de ajuta cu ceva, dar poti cere unui mecanic sa iti dea cutia jos sa te uiti ce e acolo ca asa fara sa vezi schimbi la piese fara sa rezolvi nici o problema.. bafta :)

Merci de raspuns ....

Cam cat te-a costat toata operatiunea? ... demontat cutie .... inlocuit piese ..... montat la loc ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o problema la retrogradarea din treapta aIV-a in a IIIa, nu intra mereu, este vorba de o masina care vreau sa o cumpar, polo 6n2 1.4tdi 55kw din 2000,

astept raspunsw urgent, plssss

Aceiasi problema o am si eu.in treapta a 3 a intra foarte greu.Am inteles ca ar fi ceva pe la timonerie.O sa ma duc la un service sa vad ce e cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V

asta e una din putinele probleme care apar la polo :cutia de viteze.simptomele sunt exact cele pe care le mentionati voi, la inceput nu intra a 3-a pe urma a 4 -a, pana nu mai intra nicio viteza si atunci...tb schimbata sau reconditionata cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V
Salut !

Mi-am luat de curand un Polo din 2000, 1.4 MPI (motor AKK, cutie ETD).

Am probleme cu vitezele. Am mai vorbit cu unul ... cu altul ... si ... dupa nenumarate "sfaturi" = probleme la timonerie.

Am schimbat cam toate bucsele de la timonerie ... am schimbat uleiul din cutie (Mobil 80W90)

Dar problema persista: imi intra greu in treapta I (trebuie sa oscilez I ... II ... I .... II .... pana nimeresc si intra I) si treapta IV (daca incerc sa bag IV de pe liber sau din alta treapta .... cam trebuie sa "rup" maneta ..... bag intai III ... si apoi intra IV ... greu ... agatzat ...); cam dupa 15-20 min (dupa ce se incalzeste cutia de viteze .... uleiul ...) problema se "dilata" .... imi agatza si II si III si V ... pe langa I si IV ....

Concluzia (dupa ce am schimbat uleiul din cutie si bucsele de la timonerie) este ca sunt ceva probleme in cutia de viteza (sau .... cel putin asa cred eu ...).

Deci .... se poate repara ... ? merita reparatia ... ? sau .... se schimba cutia ...? .... nu ma pricep ...

daca e cineva care a mai avut probleme asemanatoare .... sau se pricepe la problemele cu cutia de viteze .... astept sa ma contacteze .... si-i multumesc anticipat ....

stiu pe cineva care avea aceleasi simptome la un polo.in cel mai bun caz schimbi kitul de ambreiaj, poate e dus rulmentul (sau placa) de presiune.Daca nu e de la , atunci sigur e cutia, se poate repara dar costa foarte mult (nu sunt multi care sa ti-o repare klumea, si dureaza vreo 10 ore reconditionarea, deci iti dai seama cat e manopera), mai bine cauti o cutie Sh in stare buna si o schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am avut exact aceeasi problema. Nu mai intra la un moment dat deloc in viteza. La semafor opream motorul, bagam a-ntaia si porneam. Asta pana la service. Am lasat-o acolo, mi-a schimbat kitul de ambreiaj(tot) si cu asta s-a rezolvat. Kit ambreiaj + manopera = 1.400 RON. Bucuria - nepretuita:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V

cam mult ti-au luat

kitul costa max 350-450 lei iar manopera tot cam asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la mecanicu' asta prin fratele lui. E cel mai bun mecanic pe VW, Skoda, Audi si Seat din Sibiu. Nu cred ca m-a prostit, mai ales ca venisem din partea fratelui lui. Se stie ca e putin mai scump decat altii dar si face treaba calumea si lucreaza numai cu piese de piese. Si oricum, la Tess (reprezentanta VW) imi luau cam 2.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Polo GTI 1.6 16V: de ce dai masina? ai avut probleme cu ea? treci la ceva mai mare?

Apropo, mi-am schimbat si eu ambreiajul. Aveam pedala foarte tare inainte (faceai muschi la picorul stang). Acum merge lin si mai usor, si cupleaza perfect. S-a modificat radical si schimbatul vitezelor. Masina intra in viteze foarte lin, perfect, nu ca inainte (cand se mai intampla sa agate). Ce sa spun, satisfactia este maxima. Kit-ul de ambreiaj este Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V
@Polo GTI 1.6 16V: de ce dai masina? ai avut probleme cu ea? treci la ceva mai mare?

Apropo, mi-am schimbat si eu ambreiajul. Aveam pedala foarte tare inainte (faceai muschi la picorul stang). Acum merge lin si mai usor, si cupleaza perfect. S-a modificat radical si schimbatul vitezelor. Masina intra in viteze foarte lin, perfect, nu ca inainte (cand se mai intampla sa agate). Ce sa spun, satisfactia este maxima. Kit-ul de ambreiaj este Luk.

din contra masina merge perfect.sunt foarte multumit.

3 motive :

1. am pierdut deja 1 permis conducere + multe puncte din cauza ei.

2.nu prea merg cu ea, la servici merg pe jos, fac 5 min, iar cand o conduc si vad cum merge nu ma pot abtine

3.mi-ar prinde bine si banii, eventual cum bine ai spus s-ar putea sa trec la ceva mai mare (ori ca dimensiuni, ori ca putere), inca nu sunt sigur

oricum daca o vand as vrea sa o cumpere cineva care sa aiba grija de ea.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!