Jump to content

Cutie de viteze / timonerie Polo 6N(2)


BorisFlokow
 Share

Postare recomandată

Eu nu m-as putea desparti de ea. Informativ te intreb, cu cat o vinzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu am un Polo 1.4 MPI, 44 Kw din 2001 si am o problema ceva mai mare la cutia de viteze...

Din nu stiu ce motive am pierdut cam 1 l de ulei din cutie si nu mi-am dat seama decat cand era prea tarziu, adica a inceput sa huruie (intr-a 2, 3, 4, 5) cel mai rau e intr-a 3-a si a 4-a. Am fost si i-am facut completarea de ulei si apoi am fost la un service specializat de unde mi sa spus ca de vina pt zgomot sunt niste rulmenti din cutie. Problema e ca nu au cum sa stie exact decat dupa ce desfac cutia si vad concret care rulment sau rulmenti sunt problema (si numai manopera cica e undeva la aprox 900 ron).

As vrea sa va rog sa imi dati si mie un sfat despre ce as putea face.

Ori sa iau alta cutie, ori sa o bag in service cu rulentii aia ori sa o las asa...

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V

manopera pt asa ceva cam atat e, chiar mai scump .de cumparat alta cutie merita daca gasesti una la un pret rezonabil (3-4 sute euro ), de comandat cutie noua nu are rost pt ca e f scumpa.Eventual poate gasesti un service mai micut unde stii ca se pricep oamenii si incerci sa o repari (schimbi rulmenti sau ce trebuie).In legatura cu pierderea de ulei, vezi sa nu fie fisurata cutia pe undeva, caz in care se poate suda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adus mai multe polo`uri din germania si m-am lovit de multe ori de problema asta. Cam la toate polo care depasesc 140 de mii de km, incepe sa faca figuri si cu timpul se inrautateste. Problema e mai tot timpul la ambreiaj si daca umblu mult asa cu ea ti se strica si cutia ( asta in timp ). Solutia este kitul de ambreiaj schimbat. + primul simpton care apare este atunci cand o bagi intra IV si daca accelerezi si iei picioru de pe acleleratie pe urma, se misca schimbatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva cutie automata pe Polo ?

E fiabila ? Motorul ala de 1,4 consuma mult cu aceasta cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,

Azi mi am schimbat uleiul din cutia de viteze!

Intai mi am cumparat 3 L ulei Mobilube 1 SHC 75W-90, deoarece mecanicii mi au zis ca desi programul(ETKA + inca unu) imi zice ca trebuie 2 l, ar fi bine sa pun 2.7, 2.8 deoarece ar face bine cutiei si oricum nu afecteaza nimik...in cel mai neplacut caz il da afara!

Apoi mi au ridicat masina si au desfacut 2 suruburi: unu situat in partea de jos(pe unde curge uleiul) iar celalalt situat undeva mai sus, in partea din fata a cutiei INSA a curs doar putin peste jumatate de litru(asa am aproximat noi). Apoi au incercat sa mi puna uleiul cel nou, insa surpriza NU MAI INTRA, IL DADEA AFARA.

Apoi au adus un aspirator si l au bagat in gaura laterala a cutiei(nu in cea prin care curge , situata in partea inferiaora a cutiei) si au tras afara tot uleiul(sper).Furtunul fiind transparent am putut vedea uleiul -> acesta era ffff negru!!!

Apoi au luat o seringa(de vreo 300, 400 ml) si cu aceasta au inceput sa mi bage uleiul cel nou in cutie(initial infiletand busonul din partea de jos).Au bagat cam 1.5 litrii dupa care nu a mai incaput si au inchis "gaura".

Apoi mi au desfacut un al 3 lea buson- situat undeva in partea din fata a cutiei insa foarte sus(acest buson are atasat un contact care cica ar avea rolul sa aprinda farul din spate atunci cand "bagi" in masarlier) si au mai introdus(cu ajutorul unei pompe duble) inca 1, poate 1.3 l ulei => in total 2.6 2.7 L...sau cam asa ceva!

INTREBARE 1: De ce nu s a scurs tot pe la busonul de scurgere?!...am urmarit operatia si dupa parerea mea au lucrat corect.

INTREBARE 2; Este okay modul in care s a desfasurat operatia asa cum am descris o?!

INTREBARE 3: Este okay cantitatea de ulei care a fost pusa in cutie?!

P.S.: Inainte imi intra in viteze foarte bine....doar in masarlier imi agata, insa acum intra "ca unsa" in masarlier.In celelalte viteze nu se simte nici o diferenta...poate are nevoie de ceva timp...sa se obisnuiasca Driver.gif

huh.gif

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu am mers cu polo automat..merge f bine si consuma si putin la 1,4 aprox 5,5/100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necaz, necaz si iarasi necaz! Probleme mari la cutia de viteze,(vw polo 6n2 1.4 benzina 60 cp) va explic despre ce este vorba. Am citit mai sus la un membru scriind despre sunetul produs de cutia de viteze, lafel aceeasi problema insa la frana de motor un huruit urat de tot, insa nu e singura problema. Ieri cand am dus-o la mecanic am incercat sa bag in treapta a 4 a insa fara succes, se tura fara a trage. Tot in cutia de viteze cand accelerez se aud niste pocnituri ca si cum ar fi niste bile de la un rulment rupt. Ieri am dus-o la mecanic, prima reactia mi-a spus ca poate fi un rulment sau mai multi rupt(i). Maine se apuca sa o desfaca. Voi ce parere aveti?

Toata stima,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V
Necaz, necaz si iarasi necaz! Probleme mari la cutia de viteze,(vw polo 6n2 1.4 benzina 60 cp) va explic despre ce este vorba. Am citit mai sus la un membru scriind despre sunetul produs de cutia de viteze, lafel aceeasi problema insa la frana de motor un huruit urat de tot, insa nu e singura problema. Ieri cand am dus-o la mecanic am incercat sa bag in treapta a 4 a insa fara succes, se tura fara a trage. Tot in cutia de viteze cand accelerez se aud niste pocnituri ca si cum ar fi niste bile de la un rulment rupt. Ieri am dus-o la mecanic, prima reactia mi-a spus ca poate fi un rulment sau mai multi rupt(i). Maine se apuca sa o desfaca. Voi ce parere aveti?

Toata stima,

Marius

asteapta-te la un chit de ambreiaj de inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce parere aveti de aditivii METABOND pentru cutie?

Are rost sa pun? Masina merge bine nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci de ce sa pui ceva care nu stii 100% ca va ajuta?

ce rost are sa pui un aditiv, pe care fabricantul il interzice?

drum bun, si nu te lega la cap, daca nu te doare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu un Polo din 2001, motor 1.0, si am fost sa i fac o revizie completa. La relanti se aude un huruit usor, iar cand apas ambreiajul acest juruit dispare. Mecanicul a zis ca e din cutie, dar nu stiu ce sa zic..... in rest cutia merge impecabil, ulei in cutie are ca a fost verificat.....

Ce credeti??? E de schimbat cutia??? daca ea functioneaza impecabil???

Va multumesc anticipat pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi se intampa cate o data cand schimb vitezele sa ramana intre, adica se aude un huruit cand iei piciorul de pe ambreiaj, maneta este in pozitie ca si cand ar fi in viteza. De scos o scot repede si daca incerc a doua oara intra normal in vieze,.

Sa trebuiasca sa schimb uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salut,

Am si eu un Polo din 2001, motor 1.0, si am fost sa i fac o revizie completa. La relanti se aude un huruit usor, iar cand apas ambreiajul acest juruit dispare. Mecanicul a zis ca e din cutie, dar nu stiu ce sa zic..... in rest cutia merge impecabil, ulei in cutie are ca a fost verificat.....

Ce credeti??? E de schimbat cutia??? daca ea functioneaza impecabil???

Va multumesc anticipat pentru sfaturi

Nu as crede sa aiba ceva legatura cu uleiul si daca zici ca functioneaza bine, nu are rost nici sa schimbi cutia. O intrebare, ca nu m-am lamurit cu huruit`ul acela: Huruitul il auzi ca si cum ar veni de la cutie ? sau de la motor undeva chiar dupa bord si mai jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Nu as crede sa aiba ceva legatura cu uleiul si daca zici ca functioneaza bine, nu are rost nici sa schimbi cutia. O intrebare, ca nu m-am lamurit cu huruit`ul acela: Huruitul il auzi ca si cum ar veni de la cutie ? sau de la motor undeva chiar dupa bord si mai jos ?

Huruitul eu am impresia ca se aude dinspre motor, adica de sub capota.......ceea ce mai cred este ca ar fi de la rulmentul de presiune.....dar mecanicul spunandu-mi ca e de la cutie.....m-a zapacit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunetul nu se mai aude in momentul in care apesi ambreiajul, atunci e de la rulmentul de presiune.

daca era de la cutie trebuia sa auzi in mers .. cu vitezele cuplate.

eu am, sau mai bine zis aveam ambele "huruituri" ca azi sau maine o scot din service, si de la rulment presiune care se auzea la relanti si disparea in momentul in care apasam ambreiajul, si de la cutie care se auzea la in mers ..in orice viteza.

eu recomand un kit ambreiaj nou.

Modificat de devils
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

sunt nou pe acest forum, si probabil din aceasta cauza nu pot deschide un topic nou, din acesta cauza o sa-mi postez problema aici.

Recent am cumparat un POLO 6N , 1043cnc , din 1995.

Am nevoie de intreg mecanismul de ridicare a geamului din usa stanga, un carburator si un far dreapta.

Astept ajutorul vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva? Sunt nou pe acest forum si am o mare problema.M-i s-a stricat cutia de viteze de la un polo 6N2 1.7 SDI motor AKU. Sthie careva vreo cutie de vanzare pentru aceasta motorizare?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatie + de/montare - vreo 15 milioane depinzand de probleme

Second: cam 300 eur, de la dezmembrari www.dezmembrari.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit azi cutie sh cu 350 euro. Saptamana asta incerc sa o montez sa vad daca mere.Sper sa ma ajute Dumnezeu sa fie totul ok caci cutia de pe masina este "varza".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-a costat manopera + piese(3 rulmenti + kit ambreiaj(asta a fost 640)) = 1930 lei

deci la cutie ar fi fost 1290

ulei am avut io ca altfel mai crestea

Modificat de devils
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ar putea cineva, care a mai schimbat uleiul din cutie, sa faca niste poze sa vedem exact care trebuie desfacut si exact unde trebuie bagat altu ? Ar fi de mare folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca topicul e mai vechi, va spun eu de ce agata:jos,la timonerie , in habitaclu, la baza schimbatorului de viteze se afla mecanismul de selectare ale treptelor de viteze.Acesta este compus dintr-o tija si un surub care o ridica/impinge/trage(in functie de treapta de viteza).Daca acest surub se slabeste atunci treptele din prima grila (treapta I, II si mers inapoi)nu se mai selecteaza corect.Strangeti surubul,puneti niste Loctite pentru filete si problema e rezolvata in max 20 min.

@negoctav am si eu o intrebare:ai gresat cumva patina de teflon(scuze nu stiu exact cum se numeste in termeni tehnici)cea care se afla in compartimentul motor deasupra cutiei de viteza la capatul ansamblului unde se termina cablul de ambreiaj?La mine dupa aproape 2 ani de functionare pare ca ar necesita.Si daca da cu ce tip de vaselina?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@negoctav , sa ne pui si o poza cu torx-ul ala de care ziceai cateva posturi mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa pun fotografii, dar in partea laterala dreapta cum te uiti la masina este locasul pe unde ii dai drumul. este chiar sub planetara, in locul cel mai de jos. desfaci cu un imbus mare acel surub si curge tot, cam la fel cu datul drumului la uleiul de motor :icon_thumright:

umplerea se face prin alt surub ce se desface cu acelas imbus enorm, situat in partea din fata a cutiei de viteze, deasupra senzorului de marsarier. sunt cam singurele suruburi pentru care trebuie cap de imbus atat de mare, cel putin la cutie, asa ca nu ai cum sa nu le vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!