Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

si eu am pus ceasuri dar intrun suport pe care lam luat din america, sper azi sa ridic masina si sa pun niste poze, a fost foarte greu sa le monteze asa ca stiu prin ce ai trecut fusco

in final cred ca merita

felicitari arata f bine

Link către comentariu

Merci. E posibil ca pe viitor sa refac suportul ala din ceva MDF si fibra vopsite la final ca sa arate a stock !

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update :

In sfarsit a venit si filtrul pe care-l asteptam de atata vreme. De asemenea, dupa un drum de munte m-am enervat si am schimbat si gumele cu Goodyear eagle F1 GSD3 pe 235/45/17

post-73-1179901590_thumb.jpg

post-73-1179901712_thumb.jpg

Link către comentariu

hehe... a se remarca dimensiunile filtrului.

Link către comentariu

Fusco,cat costa admisia EVO MS?Cum suna acum cu kit-ul?

Link către comentariu

we need feed-back.....cum se aude cum se simte ?????? a meritat toata investitia?

Link către comentariu

Dar cu ce te-au suparat asa de tare Vredestein-urile de ai trecut la F1? Pe langa faptul ca erau putin mai inguste decat normal... acum vad ca ai trecut in extrema cealalta.

Modificat de toni
Link către comentariu

Evoms este destul de zgomotos. Se aude exact ca un BOV dar face treaba. Ceva putere se simte in partea de sus iar asociat cu evacuarea complet schimbata raspunsul acceleratiei in mers este absolut instantaneu. Filtrul face diferenta intre frig si cald mai mult decat cel stock. Seara cand e racoare trage foarte tare iar ziua pe caldura ceva mai modest. Gumele vredestein erau bune dar se putea si mai bine. GSD-3 sunt ceva mai bune si in plus fiind mult mai late se simte si mai rau diferenta. Unde m-au dat pe spate GSD-3 a fost tractiunea pe ud care e aproape ca pe uscat ! Mi-am facut ceva griji cu franarea dar acum a inceput sa se regleze si asta ceea ce e normal de altfel pana se rodeaza si ele. Ce ai vrut sa zici Toni cu "ai trecut in extrema cealalta" ?

Link către comentariu

Am vrut sa zic ca de la 215 latime cat aveai inainte ai ajuns la 235 acum. Nu-ti place deloc marimea standard de 225 :soothe[1]:

Link către comentariu
  • Administrator

Ii place sa-si riste talonul la o discutie cu dl.politist :soothe[1]:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

felicitari fusco.

buna alegere si cu caucioacele ......................(pt bogdan_wrc fulda rules!!!)

abia astept sa iti vad si eu masina sunt curios cat de tare se simte diferenta.

insa nu am inteles ce anume se aude ca un BOV (cateva posturi mai sus asta ai spus)

(tu esti inca cu k03....de turbina ma refer.)

Link către comentariu
felicitari fusco.

buna alegere si cu caucioacele ......................(pt bogdan_wrc fulda rules!!!)

abia astept sa iti vad si eu masina sunt curios cat de tare se simte diferenta.

insa nu am inteles ce anume se aude ca un BOV (cateva posturi mai sus asta ai spus)

(tu esti inca cu k03....de turbina ma refer.)

da mah, fulda..:beer:

era vorba de filtru de aer ca se aude ca un BOV.

Link către comentariu

domnu fusco nu ne-am mai vazut demult, observ ca ai avansat :P

Link către comentariu

bai fusco daca aveti ceva de gand sa ma sunati si pe mine ma :)

Ti-am vazut ieri caucioacele. Arata beton masina cu ele

Link către comentariu
liviuxp2000

Fusco, pentru fata nu-s un pic cam late 235?Nu-ti atinge sub aripa?Pe spate stau ok si la mine, dar pe fata mi-a fost frica sa pun, viraje, inclinari, etc...

Link către comentariu

Nu atinge nimic. Sa vedem ce se intampla cand oi schimba suspensia. De la 225 standard pana la 235 n-o fi asa mult. Tre sa fi lasat si ei ceva marje ! Treaba cu riscatu talonului e adevarata...poate dau cu carioca si fac 225 din 235. Oricum parca se facea rar si itp la 2 ani, nu ? O sa zic acolo sa treaca mai multe ca la iarna vreau sa pun 215/45/17 ! Se poate mai multe ?

Link către comentariu

Super masina ta :icon_thumright: Da, se poate mai multe, intai la VW, dupa RAR si dupa la politie pt. modificari la talon

Link către comentariu
liviuxp2000

Se da o hartie in care sunt scrise toate dimensiunile aprobate de producator pentur a fi incaltata masinuta ta!

Link către comentariu
  • 2 months later...

In sfarsit acum vreo saptamana a venit si vremea suspensiei. Dupa ceva cautari am ajuns la Bilstein PSS9, una dintre cele mai performante suspensii din lume la ora actuala. Zis si facut. Am comandat PSS9 si am primit... PSS10, prima din tara dupa cate se pare, aceasta fiind ultimul update facut de Bilstein. Fata de PSS9 diferenta este desigur 10 pasi de reglare a duritatii fata de 9 inainte si rotita de reglare a duritatii miontata diferit. De alte diferente eu nu stiu dar este posibil sa mai fie. Imediat ce am luat-o am si montat-o pe masina, operatiune ce a durat cam 1 ora si ceva. Dupa cum spuneam, duritatea se poate regla de la 1 la 10 unde 1 = moale si 10 = tare. Initial am reglat 6 pe fata si 5 pe spate. Inaltimea era cu 2cm sub stock si mai puteam cobora maxim 1cm !!! Astfel, contrar a ceea ce se mentioneaza in manual ( coboara de la 35 la 65mm), la mine coboara maxim 30mm si data pe inaltime maxima este mai sus decat stock !!! Pentru mine surpriza a fost foarte placuta intrucat am luat suspensia mai mult pentru caracteristicile ei sportive si mai putin pentru coborarea garzii la maxim. Dupa ce am mers cu masina vreo cativa km mi-am dat seama ca e absolut criminala pentru mersul de zi cu zi prin Bucuresti ( setata cam la jumatate era mult mai dura decat Eibach pro-street pe care am avut-o inainte pe Octavia si pe urma a avut-o Bogdan_wrc pe Golf. In final am urcat masina cu 1cm ( acum e cu numai 1cm mai jos decat stock) si am setat duritatea la 4/10 si pe fata si pe spate. De-abia dupa 100km a inceput sa se lase si pare ca si dupa 200km se mai lasa putin. Acum pot spune ca am ajuns la un compromis decent. Pe drumuri bune, suspensia este cu adevarat exceptionala. Felul in care urmareste denivelarile este iesit din comun. Nu are pic de "bounce" iar schimbarile de directie sunt instantanee. S-au imbunatatit de asemenea considerabil franarea si accelerarea. Din pacate dupa ce am pus suspensia, veriga slaba imi par gumele GSD-3. Poate pe viitor chiar voi pune Toyo R-888 cu riscul de a fi sanie pe ud ! Ceva poze :

19328761oj1.th.jpg

10773614mo9.th.jpg

88860310le3.th.jpg

44403781sr0.th.jpg

16114930co7.th.jpg

79510476fq8.th.jpg

Consideratii :

- Pentru cei ce cauta "lowrider look" ar fi mai bine sa va orientati catre alta suspensie

- Asteptati-va la o duritate exagerata si programati-va anticipat la dentist pentru ca la duritatea minima PSS9/10 tot este de 2 ori mai tare decat stock

- Pentru cei ce cauta "the ultimate handling machine" asta e ceea ce va trebuie

- Pentru cei ce cauta un coilover ieftin, mai bine va uitati in alta parte. Acesta este dintre cele mai scumpe ( 1580E oficial )

PS : Mentionez ca eu am jante pe 17" si cauciucuri 235/45/17 ( balon mai mare decat stock !!! ). Pentru cei ce indraznesc sa puna suspensia asta cu jante pe 18" sau mai mari le doresc sa se gandeasca de 2 ori inainte

Link către comentariu

bv fusco, si eu o sa pun pss9/10 luna viitoare

setarile pe care le descris tu sunt tractiune fata?

adica la 4wd nu ar trebui sa ai aceeasi duritate si fata si spate? chiar nu ma pricep si nu am citit nimic de asta

mersi si congrats

Link către comentariu

masina sta f bine, si urmareste denivalerile drumurilor bucurestene f bine. iti da o senzatie de siguranta la viteza mare, chiar si pe denivelari. dar este, intr-adevar mai dura putin. pe serpentine sunt sigur ca e o placere...dar prin Buc...

oricum si maisn arata frumos cu ea. astept sa vad drumul catre Durau.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

felicitari fusco

cred ca ai facut cea mai buna alergere ever :blink:

insa sunt curios dece te plangi de GSD-3?

sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu

se pare ca pierd aderenta f usor si sunt prea tari pana se incalzesc.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!