Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Deci..cum spune colegu, s-a redistribuit greutatea mult mai eficient. Aseara, la sfatul unui coleg forumist am fost pe centura si am cantarit masina pentru a vedea cat are in realitate. Se pare ca are 1480Kg fara mine ( 1/3 benzina si sculele audio ) ! Si pentru ca nu-mi dati pace deloc, am comandat si Downpipe Milltek !

Link către comentariu

Am vazut aseara masinuta si :) FELICITARI!!

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu
Deci..cum spune colegu, s-a redistribuit greutatea mult mai eficient. Aseara, la sfatul unui coleg forumist am fost pe centura si am cantarit masina pentru a vedea cat are in realitate. Se pare ca are 1480Kg fara mine ( 1/3 benzina si sculele audio ) ! Si pentru ca nu-mi dati pace deloc, am comandat si Downpipe Milltek !

Ma bucur ca in sfarsit ai aflat clar ce greutate are masina, desi este foarte mult!!! Parerea mea... Deci cu tine se duce pe la... ~ 1560kg... cat un R32 (care mai este si 4x4)... Frumoasa diferenta intre noi... :) aprox. 300kg -> ooOHOoo!!!

Link către comentariu

Am vazut si eu masina la EMMA BV si arata ca un GTI normal, dar ce face diferenta este ceea ce se afla in portiere si in portbagaj. :)

Vreau sa spun ca am ramas uimit, si mi-am schimbat parerea despre cum trebuie sa se auda muzica intr-o masina si am aflat si ce inseamna SQ.

Felicitari Fusco si tine-o tot asa si cu partea audio dar si cu partea de tuning la masina.

Link către comentariu
Si pentru ca nu-mi dati pace deloc, am comandat si Downpipe Milltek !

U rulle !! that's the spirit!

sa faci poze, dyno, and stuff, nu iti mai zic...

si vezi ca filtru ala tot asteapta...

nu te las, nu te las ! trag de tine mereu ! :mellow: cu muzica esti campion. vreau sa o vad la putere cum va sta !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dupa o lunga asteptare a vanit in sfarsit si Downpipe-ul de la Milltek, prilej cu care am luat si un filtru de aer Green de tip panou. Aseara am montat downpipe-ul iar azi si filtrul. Concluzii :

- Dupa downpipe a crescut zgomotul chiar si la relanti

- Senzatia mea la drum este de ca si cum as mai fi facut jumatate de cip. As estima un castig de 10CP fara a fi schimbat softul

- Nu am intalnit nici un fel de problema de gen aprins martori prin bord desi downpipeul Milltek are un singur catalizatori ( teava stock are 2)

- Raspunsul acceleratiei s-a imbunatatit si el foarte mult, lagul fiind acum abia perceptibil

- Filtrul de aer a imbunatatit la randul lui si mai mult raspunsul acceleratiei. As fi tentat sa spun ca a crescut si el puterea cu 2-3CP dar este greu de sesizat si poate fi numai imaginatia mea

Pics reloaded

post-73-1171108929_thumb.jpg

post-73-1171108940_thumb.jpg

post-73-1171108966_thumb.jpg

post-73-1171109094_thumb.jpg

post-73-1171109102_thumb.jpg

post-73-1171109110_thumb.jpg

Link către comentariu

esti pe drumul cel bun! asteptam turbo, FMIC, injectoare si restul pana la >300 de cai.

bine ca mai avem si noi "muzica" pt urechile noastre, nu numai tu pt alte tale :D :D

Link către comentariu
nadir@boosted.ro
Dap, de Marian e vorba. M-ai tinut minte de la Lepsa Bogdan ! Ultimele adaugiri :

Masuratori Putere/Cuplu :

- Pe G-tech-ul lui Dragos a rezultat o putere de 260-265CP

- Dyno de la Mastertuner zice altceva > 216CP si 300NM

Dupa cum se simte si dupa diferentele fata de alte masini cu care m-am dat as spune ca adevarul e pe la mijloc, adica pe undeva pe la 240CP !

in primul rand felicitari pentru masina ti-am mai spus si live dar iti spun si aici :D chiar imi place cum e lucrata masina + ca imi place foarte mult cum se aude :D

cat despre MASTERTUNER sa fim seriosi este cel mai nepotrivit loc unde ai putea sa iti masori puterea

recomand doritorilor de un test dyno bancul de la Targ din Vitan!

la mastertuner doar daca iti pui de la el un unicip obtii puterii miraculoase altfel ai de multe ori mai putin decat ai stock!

sa fim seriosi!

succes in continuare si asteptam noi rezultate la urmatoarele concursuri!

Link către comentariu

Buna "teava" aia fusco :blink:

Multa lume spune ca adevarata restrictie la GTI este in Downpipe si nu in Cat-Back. Avand in vedere ca tu ai si una si alta (aftermarket), ce parere ai ?

Link către comentariu

Pai e normal sa fie asa si asa se si simte dupa cum am scris mai sus ! Cat-back la nici o masina nu face cine stie ce decat dupa de pui si DP !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
nadir@boosted.ro

la pipera te vazusem undeva langa bariera de era langa tine o skoda octavia 2 rs albastra ..... abia te dadusei cu zgaiba :))

Link către comentariu

fusco nu uita sa pui pozele cu ultimele modificari!

Link către comentariu
fusco nu uita sa pui pozele cu ultimele modificari!

Ce, cum, gata?! E deja gata?!

Link către comentariu

nu toate..stai relax!

eu vb de cele puse de curand... nu de cele pe care le stii tu ca vor veni ! stie el..alea legate de music.

Link către comentariu

wwwooouuuuuuuu,e super ,arata bine,interiorul e de vis cat despre performante si muzica numai cuvinte de lauda.

felicitari pt premii,dar mai ales pt masina.

numai respect

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Update : Saptamana trecuta am mers la metrotehnica pentru a monta cele 3 ceasuri : presiune turbo, presiune ulei si temperatura ulei. Cu ocazia asta am schimbat bujiile cu unele cu un grad mai reci ( NGK BKR7EIX) si am suplimentat valva PCV a masinii ( care in general are obiceiul de a crapa la Stage 2) cu o valva unisens ( solutie improvizata ce pare a avea succes pe forumurile Vortex ) ! Daca montarea valvei si a bujiilor au durat 30min, nu atat de simplu a fost si cu ceasurile unde a fost nevoie de un fitting special pentru ceasurile de ulei. Fittingul odata luat, a trebuit prelucrat la strung si adaugate niste piese. La sfatul mecanicului, pentru ceasul de turbo am cumparat de asemenea un jigler de dacie pentru ca acul sa nu tremure ! Ceasul de presiune turbo a fost verificat cu vag-com si pare sa indice bine !

allev6.th.jpg

ceasuri1gj3.th.jpg

ceasuri2tb2.th.jpg

ceasuri3ux5.th.jpg

ceasuri3ux5.th.jpg

pcvfix1rb0.th.jpg

pcvfix2wj0.th.jpg

Voi posta de asemenea si graficele trasate de mine in Excel dupa logurile lui Dragos >

afrby0.th.jpg

boostpn0.th.jpg

powertorquejp1.th.jpg

Fata de softul anterior, ultimul are intr-adevar o crestere deloc de neglijat. Conform Vag-com avem un overboost de 1.43bar fata de aprox 1.1 inainte si 243CP fata de 230 inainte. Cuplul este tot acolo ca valoare maxima dar ramane sus pe o plaja mai larga de turatii. Mi-as permite sa spun ca e impresionanta o valoare a cuplului aproape de maxim de la 2500 si pana la 5500RPM !

Link către comentariu

TU ma innebunesti, ma faci sa urlu Me wants oneeee.

Bafta in continuare, si la mods si la concursuri.

Link către comentariu

Good job.

TU ma innebunesti, ma faci sa urlu

Ce-i drept, Fusco e o veritabila bomba sexy, dar nici chiar asa... :D

Link către comentariu

wow cate ai reusit sa faci cu masina asta.... super tare!spor la treaba i continuare ...

Link către comentariu

asa nene, good job...tine-o tot asa. au venit stalpii de interior? sa bagi poze si cu ce ai mai facut pe la muzica.

si asteptam continuarea...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Ce-i drept, Fusco e o veritabila bomba sexy, dar nici chiar asa... :huh:

maaaa, raule; e un topiv despre masina, nu despre altceva.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!