Jump to content

peugeot307 vs golf 4


valighe
 Share

Postare recomandată

am prieteni care au golf IV de multi ani si dupa timpul petrecut in service-uri datorita accidenteloe/incidentelor si a costurilor mici, sunt foarte multumiti de masina, mai ales ca nu au avut alte probleme cu masinile legate de fiabilitate, deloc. nu stiu care din ele ar castiga daca am face o comparatie intre ele (diferenta dintre generatii este prea mare) dar am numai respect pentru vw si sunt convins ca la capitolul fiabilitate sunt aproape imbatabili cu toate ca si ei au mai coborat standardele!

alt membru peugeotclubromania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • valighe

    16

  • Fiorossu

    13

  • Bogdan_wrc

    11

  • d-rive

    9

oarecum offtopic:

tocmai am vazut un filmulet in care se comparau trei masini din clasa GTI: Peugeot (2L aspirat, 167CP), VW(turbina, vreo 150CP) si Fiat. 306-le (!) a cistigat la doua categorii (din 4): vioiciune si "fun to drive". Fiatul la pret, iar Golful la spatiu interior (practical). prezentatorul a ales Golful pe considerentul: do you want a fast car that happens to be practical or a practical car that happens to be fast?

on topic:

1: catre initiatorul acestui topic: faptul ca te-ai decis sa intrebi lucrul acesta pe un forum VW insemna ca in subconstient decizia ta e deja luata. de fapt nu vrei decit confirmari ca ai luat decizia corecta.

2: cind am cautat masina (tot SH) m-am dus direct catre Pejo. gusturile nu se discuta...

3: ideea de a bate tirgurile sau autobahn-urile era exclusa, si am luat masina de la un importator. kilometri putini, factura (ptr leasing), o oarece garantie... te sfatuiesc sa procedezi la fel, ca sa nu te apuci sa repari de fix a doua zi de cind ai luat-o.

4: am de spus si citeva cuvinte in favoarea lui 307: desi nu am cum s-o compar cu G4 decit ca simplu spectator incit nu am condus vreodata asa ceva, pot spune in primul rind ca Golful mi se pare mai micut. ca si fun to drive, desi am un motor de 2 litri HDI, de 110CP, netunat, m-am distrat cu orice masina mi-a iesit in cale pe serpentine. asta la deal. la vale m-a depasit un... 206. recunosc insa ca pe autostrada si in general pe drum drept nu prea depasesc 130... nu in asta consta placerea sofatului.

5: exista si puncte rele la Peugeot; in primul rind ca toti posesorii se pling de calitatea service-ului la importator si oarecum de pretul pieselor, dar banuiesc ca orice masina de import are piese la fel de scumpe. apoi, se pare ca e mai putin inchegata, deh, e facuta pentru a merge pe drum drept, nu pe sosele nasoale ca in tara noastra. dealtfel, multi posesori de Pejo s-au mirat cind au iesit prin alte tari ca "masina nu mai scirtiie, nu mai troncane". deocamdata a mea nu troncane :D

cel mai bun sfat (si ti-a mai fost sugerat de catre un coleg de forum) este sa conduci ambele masini si care-ti place, pe-aia o alegi. se presupune ca daca ai bani de o masina trebuie sa te pregatesti (financiar) s-o si intretii. fie ea Pejo sau VW. eu am dat in 5000km 500 ron pe o revizie (schimb ulei + filtre + surubarit la scut) si alte 480 lei pe un rulment (cu fuzeta, ca asa e angrenajul) la care s-au mirat si mecanicii (ca nu se prea strica, drept dovada ca abia am gasit undeva pe stoc, piesa). dar sa nu crezi ca daca ai luat VW (care se presupune ca e mai fiabila) ai scapat de orice cheltuieli...

succes in alegere, orice ai lua, sa n-ai probleme, si sa o conduci cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine spus nolo! Lui valighe nu-i ramane decat sa se suie in ambele si sa-i dea bice :D Si sa ne spuna si noua ce a ales :D Oricare ar fi alegerea ta, eu iti urez bafta la cumparaturi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gti-ul de pe GIV a fost intotdeauna privit ca un esec. Si da GIV este mai mic dar de ce nu zici nimic de consumul de carburant la HDI-urile vechi de 90 si 110 cp. Eu am mers cu un 206 HDI (cam 1 sapt) si m-a uimit consumul exagerat de mare (~9% in oras cand cu O1 scot cam 7.8% media).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf variant acum 6 trepte 130 de cai si toate celelalte optiuni l-am vandut ca nu imi placea variant si acum ma gandesc la un peugeot 307 ce ziceti merita sau sa raman tot la golf

De ce vrei sa schimbi golful in 6 trepte 130CP , pe un Peugeot 307?

Eu am o Bora de 115 CP,tot 6 viteze,tot variant care sigur nu trage asa bine ca a ta (fosta) dar vreau sa-ti spun ca am fost intr-un drive test cu un peugeot 307 de 110CP,HDI.

Impresii:

1.Baiatul de la Peugeot cu care am plecat la drive test a condus-o el primul vreo 5km sa-mi arate cum merge; din dreapta mi s-a parut ca trage bine in scurt timp a prins 120 km/h desi eram prin oras.

Ce am remarcat imediat a fost calitatea mai slaba a plasticelor din interior ,cel de la ceasuri era parca si putin ondulat, dar asta pt. mine nu-i un motiv sa refuz o masina

2.La intoarcere am condus eu si fii atent:dau 1,2 apoi 3 si imediat lovesc de 2 ori cu acceleratia la podea si masina nu trage, desi drumul era usor si la vale! Ce-i drept pt. impresia de demaraj conteaza ca a mea e in 6 trepte si Peugeotul era in 5, ma gandesc ce diferenta o fi fata de a ta ,trebuie neaparat sa faci un drive test!

3.Cand am pus frana ,pedala am observat ca era destul de tare, am apasat instinctiv mai tare de era sa dam cu capul de parbriz; la mine pedala de frana merge usor ,apas cu cca.0,5 kgf si redus de la 160 la 100 sau prin oras reduc usor fara efort pana la oprire .E altceva!

4.Directia lui mergea mai greu ca la Bora mea. (de fapt eu am mai condus inca 2 Bore identice cu a mea si la toate mergea si frana si directia usor , ca la a mea)

Intrucat ma cam lamurisem, nu m-a mai interesat cam sta in curbe si altele si chiar i-am propus baiatului de la drive test sa faca o tura cu masina mea sa nu zica ca-s carcotas si in plus a mea are 7 ani in timp ce Peugeotul avea 5000 Km, clar nu pot sa-mi iau o masina mai slaba! Tipul mi-a zis ca el are tot un VW acasa si e si el de aceeasi parere.

Cat priveste faptul ca un variant nu ti-a placut ,sa stii ca eu initial n-am vrut un variant dar asa s-a nimerit s-o gasesc ,dar azi imi place si nu mi-as lua alta decat variant. Chestie de gusturi !

De fapt mi-as lua una de 130 CP sau 150CP ,tot variant ,cu ESP si culoare mai deschisa ,ca la a mea spal intruna si tot nu se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm... la inceput si eu ma dadeam de ceasul mortii, ca 1.4HDI ar consuma putin pe hirtie... vroiam un 206. nici 307 2.0 nu consuma putin pe hirtie. DAR... in realitate valorile obtinute de mine sint aproape DUBLE. e adevarat, Bucurestiul nu e tocmai un oras de referinta in care sa stabilesti un standard de consum, si nici eu nu sint mosulica, mai profit si eu de putere sa ma simt si bine. by the way, mie mi-a luat intre 10 si 12L in oras si intre 5.5 si 6.2 afara (depinde de modul de condus).

si sa inchei cu un sfat la adresa initiatorului topicului: nu te uita la consum, decit daca vrei un motor mare. acolo te-ar ustura vizibil. in rest, cam toate consuma in plaja de 7-10L/100Km in oras si 5-6 afara. asta la dizelare. la benzinare mai pune un litru.

@marius: chestiunea cu frina e pur si simplu problema de acomodare. la fel si cu servodirectia, desi clar Pejo are feedback mai pternic si deci tragi ceva mai greu de volan. asta ajuta foarte mult in curbe, iti spun din experienta proprie.

ai condus probabil un 1,6HDI de 110CP. intr-adevar, e un motor mai putin vioi ca al tau, mai ales ca are doar 5 trepte. aici nu incape discutie.

DAR nu inteleg de unde vine dorinta asta de a avea o herghelie cit mai mare sub capota. in afara de show-off si eventual viteze de peste 200km/h nu prea stiu la ce te ajuta. la consum si la taxe in nici un caz. tendinta e de motoare cit mai mici si mai rafinate, iar 1,6HDI face parte din trendul acesta. plus ca din el poti scoate cu un chiptuning decent 136 CP sau 150 CP, daca ai vreo polita de reglat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi de Forum (inclusiv de la Pejo). O sa incerc sa nu spun nici un lucru cu rautate si sa fiu cat mai la obiect. o sa va povestesc ce am constatat pe propria piele. Am avut in posesie 6 luni o masina VAG apoi 6 luni un pejo, si acum am revenit la 2 VAG.

Primul contact cu Peugeot-ul (un 406 2.0HDI 110cai) m-a dat pe spate. Design superb, optionale peste optionale, senzori ploaie, scaune cu reglaj electric, mahonuri si nichele puse cu gust, plus un motor bun. Dupa 6 luni aveam un gust amar cand ma uitam la masina aia. Cum vedeam "leul" imi aduceam aminte de mult prea desele vizite la eurial, preturile si felul in care eram tratat de "sus". Oamenii aia au un stil de a te face sa te simti ca fiind cea mai inferioara fiinta de pe planeta (cu exceptia datii cand te duci cu gandul sa cumperi o masina).

La Peugeot, toate piesele (in afara de directie, frane...care pot produce complicatii) sunt proiectate sa cedeze. una peste alta este o masina care te tine doar daca umblii cu ea "ca cu oul" , si daca ai noroc , pe care mereu o conduci cu gandu "offf, sa nu se strice ceva".

De la cabluri de timonerie pana la blocul de lumini, si de la placutele de frana pana capacul de la rezervor (posesorii de 406 stiu de ce) toate mi-au dat batai de cap.

Am gasit aici un topic interesant pe "celalalt" forum in care un tip isi povesteste patania cu pejou lui (A pus inclusiv un filmulet cu fumul care iese din roti, de la masina abia scoasa din service Eurial). Tot aici un comentariu rautacios al unui domn Eduard la adresa vwforum. http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=3163

Dar revenind la Pejo VS VAG. Atat Toledo-ul cat si 406-le au avut motoare diesel de 110 cai. La capitolol zgomot, HDi-ul este mai silentios, dar raspunsul la comenzi este foarte intarziat. N-am ce zice, "se duce" bine dar ii ia destul timp sa se hotarasca, in timp ce Seatul se teleporteaza imediat la 150. Cat despre consum, TDI-ul bate din nou. verificat pe calculatorul de bord la ambele: 406 consum autostrada, mers 120 - 130 6 - 6.2 l/100 pe cand la Seat, 4.4 - 5 l/100, acelasi sofer, acelasi stil de condus, acelasi drum!

Interiorul este mai elegant la Peugeot, mai bine echipat, mai aratos, dar de calitate mai proasta. Plasticele se rup mai usor, butoanele se duc mai repede. Seatul este mai robust, si mai rezistent. volkswagenul si Skoda sunt si mai partratoase, dar in nici un caz nu cauzeaza disconfort.

Tablaria si vopseaua la pejoul din 2001 deja dadeau semne de imbatranire (incepuse sa se cojeasca vopseaua pe praguri). La VW n-am vazut asa ceva.

La capitolul fiabilitate am un argument pe care eu il consider solid: cate peugeot-uri dinainte de '90 vedeti functionale pe strada si cate volkswagenuri? Sa vad io cum se tine un pejo de-o varsta cu golfuletzu meu. si cata rugina are ala (al meu are 4 puncte de suprafata mai mici decat o moneda de 10 bani, si 22 de ani!!!)

De aceea eu prefer Audi - Volkswagen - Seat - Skoda si am o repulsie fata de frantuzoaice si sfatuiesc pe oricine sa stea departe de Peugeot, Renault, Citroen(masina mai buna, dar suspensia aia nu e pentru tzara noastra) .

Fara Suparare, dar fratilor vindeti-va pejourile si veniti intre noi!!!

Modificat de Asterix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAR nu inteleg de unde vine dorinta asta de a avea o herghelie cit mai mare sub capota. in afara de show-off si eventual viteze de peste 200km/h nu prea stiu la ce te ajuta. la consum si la taxe in nici un caz. tendinta e de motoare cit mai mici si mai rafinate, iar 1,6HDI face parte din trendul acesta. plus ca din el poti scoate cu un chiptuning decent 136 CP sau 150 CP, daca ai vreo polita de reglat :D

Nu stiu exact,cred ca e ca o boala. Nu am conturi de reglat cu nimeni,pur si simplu e vorba de placerea de a conduce. Cateodata merg cu 180 si sunt singur pe drum.Clar imi trebuie cat mai multi cai,cateodata vara opresc clima sa nu-mi fure citiva cai.Deocamdata nu modific insa nimic.

Eu mi-as fi luat un M3 sa merg fie si o data pe luna cu el daca locuiam in alta tara,asta-i sigur.Chiar si intentionam dupa 01 ian. dar nu se mai poate din cauza taxelor! F..........

Dar ai spus chiar tu: " mai profit si eu de putere sa ma simt si bine"

N-am stiut ca e si Peugeot 307 2.0 HDI, asta sigur o fi mai agil dar tot nu cred ca e peste Golful de 130 CP,probabil se pastreaza proportiile cu varianta ce 1.6 HDI contra Bora mea.Plus ca a mea e si break,atentie!

Si "Valighe" nu-si mai ia variant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

307.

Dar totusi vedeti ce am acum!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asterix:

"Dar revenind la Pejo VS VAG. Atat Toledo-ul cat si 406-le au avut motoare diesel de 110 cai. La capitolol zgomot, HDi-ul este mai silentios, dar raspunsul la comenzi este foarte intarziat. N-am ce zice, "se duce" bine dar ii ia destul timp sa se hotarasca, in timp ce Seatul se teleporteaza imediat la 150. Cat despre consum, TDI-ul bate din nou. verificat pe calculatorul de bord la ambele: 406 consum autostrada, mers 120 - 130 6 - 6.2 l/100 pe cand la Seat, 4.4 - 5 l/100, acelasi sofer, acelasi stil de condus, acelasi drum!"

Verificat de mine de multe ori: pe A2, consum instant la 150km/h = 6.0 L cu cruise control-ul. Turatie fix 3000 RPM.

Eu m-am dat cu o Octavia Tour TDI a unei colege si m-a speriat cum poate sa plece in I si II. Efectiv, ca o benzinara zvacneste. Insa la IIIa, cand apasam mai viguros pedala si asteptam un demaraj fulminant, pauza...

La 406-le meu, este exact pe dos, I si II sunt domoale, nu te agita deloc, insa incepand cu a III a e criminala masina. Te baga efectiv in scaun.

Nu stiu ce masina ai nimerit tu daca ai avut probleme cu ea, dar eu am luat-o la 145.000 km si nu are probl. cu blocul de lumini, capacul de la rezervor, cablurile de timonerie, etc. Doar am schimbat distributie + placute + discuri cand a fost cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si eu parerea mea. Am avut Golf IV 1,9 TDi 90 CP, in 2002 luat de la Midocar de noua masina. O masina excelenta, bine finisata, stabila si legata. Motorul un pic cam zgomotos dar cuplu si putere suficiente totusi avind doar 90 CP. La 30.000 km am schimbat placute + filtre + ulei. Consumul cel mai mic l-am scos de 3,9 l/100km cind am venit o data de la mare. Avea o singura problema in Buc. garda la sol prea mica. Ce pot spune intr-un cuvint ca am fost multumit de ea pana la 65.000 km cind am vindut-o. Nu am avut nici o problema la ea.

In 2004 mi-am luat Peugeot 307 1,6 HDi 110 CP, tot noua de la Eurial. Alta masina, alta pozitie de condus, alt spatiu interior,alte scaune, etc. O masina mult mai confortabila inauntru si dupa parerea mea mult mai frumoasa decit Golful. La 15.000 km am aflat ca daca vrei sa-i schimbi filtrul de aer trebuie sa dai motorul jos dupa tampoane ca sa poti sa-l scoti afara (INCREDIBIILI Francezii astia). Pe puntea spate aparea un troncanic destul de deranjant daca aveai 4 pers. in masina, stabilitatea nu era aceasi, dar motorul era inpresionant (putere suficienta, consum bun, etc). cel mai mic consum pe care l-am avut a fost de 4,6 l/100km. Pana anul asta cind am vindut-o la 43.000 km nu i-am schimbat nimic in afara de filtre si ulei, placutele erau cele cu care am luat-o. Comparativ cu Golful o masina mult mai confortabila inautru, dar mai prost finisata, mai subtire tabla pe ea (aripile fata sint din plastic) si mai prost inghegata, dar daca o iei pret calitate eu zic ca nu e o masina rea. Partea f. proasta la Peugeot sint service-urile din Romania. Se schimba piese bune de de pe masini (eu am patit-o) etc.

In momentul de fata astept un Golf 5.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca aripile de plastic nu sunt neaparat un dezavantaj, ba dimpotriva! Daca sunt lovite usor revin la forma initiala, sunt mai usoare, costa mai putin s-o inlocuiesti cu totul decat sa indrepti tabla (daca ar fi de tabla)... Oricum aripa nu are rol in preluarea socurilor, ci lonjeronul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca aripile de plastic nu sunt neaparat un dezavantaj, ba dimpotriva! Daca sunt lovite usor revin la forma initiala, sunt mai usoare, costa mai putin s-o inlocuiesti cu totul decat sa indrepti tabla (daca ar fi de tabla)... Oricum aripa nu are rol in preluarea socurilor, ci lonjeronul.

Ai dreptate cu aripile, dar hai sa-ti spun ce s-a intamplat la a mea. Dupa 1 an si ceva luni aripa fata stanga nu mai era aliniata cu caroseria. Plasticul in timp se deformeaza usor. La orice impact se poate sparge plasticul respectiv. Dintr-un punct de vedere avantaj din altele dezavantaj. Oricum sincer sa fiu nu mi-au placut. Mai erau pe vremuri unele din carton presat.

Dar totusi eu zic ca la motoare mici si medii diesel, nu-i mai intrece nimeni pe Peugeot la ora actuala. Sa nu uitam ca Fordul, Mazda si altii au motoare diesel (1,6 Hdi si 2,0 Hdi) Peugeot in prezent .

Dar si Doge Caliber are motor de VW 2.0 Tdi, care cica ar consuma cu 1,5 l/100km mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aripi din plastic am vazut sparte si la Mercedes A.

Am vazut ca l-am suparat pe Fiorrosu cand am spus despre valoarea unei reparatii la un dealer Peuget ( 70 mil comparativ cu 15 mil in final). Ca si prietenul meu (cu Peugeot) acelasi lucru l-am intalnit si eu la un dealer VAG care pentru inlocuit set ambreiaj+bucse cerea 27 mil, reparatie care la unul nonVAG ma costa 7 mil. Exista tendinta service-urilor "autorizate" de a schimba piese bune pentru a umfla pretul.

In afara de masinile premium, nu cred ca masinile actuale se mai pot mandri cu o fiabilitate extraordinara. Exista un folclor care denigreaza exagerat masini de provenienta franceza si italiana. Eu inainte am avut o Lancia diesel 1,9 care si-a amortizat valoarea in 3 ani numai din diferenta cost/km fata de o Dacia berlina. Tot o data la Bora, in afara de broasca usa stanga, nu am schimbat nimic de 2 ani (si nu iert gropile patriei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Politica Peugeot e sa-ti ia ochii cu un design care multora le place (desi personal nu il agreez absolut deloc, ba chiar dimpotriva) si apoi sa-ti ia si ultimii bani din portofel cand ajungi in service. E cunoscut faptul ca la fiabilitate stau mult, mult mai prost decat VAG. Asta n-ar fi chiar atat de rau daca pretul pieselor ar fi omenesc avand in vedere ca nu e vorba de masini premium aici. Dar daca esti nevoit sa dai 50 milioane ROL pentru un schimb de ambreiaj la 307-le tau care nu are decat 40k km(situatie intamplata unui cunoscut) eu cred ca asta nu e decat o varianta foarte voalata a imbogatirii fara justa cauza prevazute de Codul civil. Dar, de cealalta parte, daca ai fost suficient de neinformat si ai cumparat o astfel de masina, e numai si numai problema ta. Insa cu siguranta asta va aduce multe, multe alte probleme. Din punctul meu de vedere, la mine in garaj nu va domicilia niciodata o frantuzoaica! Dixit! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un singur lucru despre Peugeot as vrea sa adaug multe persoane care au cumparat Peugeot 307 acum 2 ani in leasing acum il dau gratis doar sa preia altcineva leasingu pt ca suma care o mai aveau de platit aprox 7.000-10.000 este mai mare decat un peugeot ca al lor second-hand care se gaseste acum la piata "pe stoc".Acest lucru nu se poate intampla cu Golf niciodata.

Am mai citit ca cineva care se crede vreun supercunoscator al pietei auto afirma ca se aduc masini din Germania doar pentru ca Germania este mai aproape.Cu greu pot sa ma abtin cand citesc asemenea prostii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu sunt hotarat :) ma gandesc caut, mie nu imi trebuie 130 de cai si 6 trepte nu cred ca ii folosesc nici jumate eu merg mai incet mai mult prin oras asta nu ma intereseaza doar ca o poti revinde mai usor si cu pret mai bun am gasit un peugeot din 12.12.2004 motor 2000 110 cai climatronic full electric etc 70000 km care service adus din franta argintiu la 10300 euro ma duc luni sa il vad,golfu e o masina superba nu am ce sa zic dar pur si simplu m-am plictisit de el dupa ce am citit pe aici ar trebui sa raman tot la golf sa imi iau unu scurt de 100 de cai din 2003 dar sa vedem momentan inca caut si ma gandesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti iei Peugeot, te rog sa mai postezi pe aici la 2 luni dupa "achizitie" si sa ne spui impresiile. Tare mi-e teama ca o sa regreti golfuletzu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la o concluzie:imi iau un golf pentru fiabilitate si calitate si un peugeot 307 pentru aspect :offtopic: (am glumit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost in aceeasi situatie ca a ta, a trebuit sa aleg intre exact aceleasi masini.

am ales, din multe motive, golf 4 variant din 2003.

pana la urma, orice alegere contine si un grad mare de subiectivism...

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un singur lucru despre Peugeot as vrea sa adaug multe persoane care au cumparat Peugeot 307 acum 2 ani in leasing acum il dau gratis doar sa preia altcineva leasingu pt ca suma care o mai aveau de platit aprox 7.000-10.000 este mai mare decat un peugeot ca al lor second-hand care se gaseste acum la piata "pe stoc".

Uite ca exista si exceptii. Saptamana trecuta am achitat anticipat leasingul facut la peugeot 307 1.6 HDi si pastrez masina. Din punctul meu de vedere am facut o alegere buna acum aproape 2 ani.

Da, am greierasi in masina si da, am avut probleme cu service peugeot dar asta nu schimba cu nimic feelingul pe care il aveam/am cand ma urc la volan.

Am decis sa trec la Honda pentru ca in principiu vreau si o alta masina mai spatioasa si mai confortabila. Am facut test drive cu noul Passat si nu am fost impresionat asa cum am fost de Accord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca exista si exceptii. Saptamana trecuta am achitat anticipat leasingul facut la peugeot 307 1.6 HDi si pastrez masina. Din punctul meu de vedere am facut o alegere buna acum aproape 2 ani.

Da, am greierasi in masina si da, am avut probleme cu service peugeot dar asta nu schimba cu nimic feelingul pe care il aveam/am cand ma urc la volan.

Am decis sa trec la Honda pentru ca in principiu vreau si o alta masina mai spatioasa si mai confortabila. Am facut test drive cu noul Passat si nu am fost impresionat asa cum am fost de Accord.

daca preferati Honda in loc de Passat inseamna ca reclama asta cu "japonezele is mai fiabile" are un succes nebun.

cat despre hotararea cu care ati dat banii pe o petarda in opinia mea este treaba dvs- cum sunt si banii dumnevoastra munciti.

Iar despre acest thread chiar isi are rostu? despre ce vorbiti?ma mir ca va pierdeti timpu' in a compara o petarda frumoasa ce e drept cu o masina,masina fiind Golf se intelege.Nu sunt fan Vag -iar Golfu personal nu-mi place -da sa fim seriosi.Nu vedeti ca noul motto al constructorilor francezi este"daca nu putem sa le facem bine macar sa fie frumoase".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre "japonezele sunt mai fiabile" nu pot confirma, dar daca va interesati la produatorii autohtoni de piese/subamsamble veti auzi ca firmele japoneze nu accepta nici un rebut (comparaiv cu BMW care accepta un mic procent). Aceasta se reflecta probabil intr-o fiabilitate mai mare, dar sigur este si o intretinere mult mai costisitoare.

Grupul tinta pentru 206 si 307 sunt femeile. De curand si-a luat o colega un 307. Astept sa vad ce pateste cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... ,golfu e o masina superba nu am ce sa zic dar pur si simplu m-am plictisit de el .....

Nu prea inteleg cum poti sa te "plictisesti" de o masina "superba" si sa cauti alta mult mai modesta (ai recunoscut si tu). :( ?!? la masina actuala ai 130 cai, consum mic, pret revanzare ok, calitate, fiabilitate si tu vrei sa o dai. Ai ales un 307 sa iti "alini" plictiseala, dar nu ai dat nici un motiv concret pt care ti-a placut masina asta. de ce nu o skoda? seat? oricum, masini diferite decat ce ai tu si in aceeasi bani . no offence dar ink nu sti ce vrei. Sper sa iei cea mai inteleapta decizie pt k pana la urma e o suma frumusik in joc

Modificat de cosmin brici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!