Jump to content

peugeot307 vs golf 4


valighe
 Share

Postare recomandată

un singur lucru despre Peugeot as vrea sa adaug multe persoane care au cumparat Peugeot 307 acum 2 ani in leasing acum il dau gratis doar sa preia altcineva leasingu pt ca suma care o mai aveau de platit aprox 7.000-10.000 este mai mare decat un peugeot ca al lor second-hand care se gaseste acum la piata "pe stoc".Acest lucru nu se poate intampla cu Golf niciodata.

am dat fuga pe Autovit sa prind si eu promotia asta, dar stupoare....daca vrei sa iei leasingu trebuie sa sari cu minim 9200 de euro.

ATENTIE!!!! as dori mult sa cunosc un om care da leasingul gratis :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • valighe

    16

  • Fiorossu

    13

  • Bogdan_wrc

    11

  • d-rive

    9

am dat fuga pe Autovit sa prind si eu promotia asta, dar stupoare....daca vrei sa iei leasingu trebuie sa sari cu minim 9200 de euro.

ATENTIE!!!! as dori mult sa cunosc un om care da leasingul gratis :(

si pe ce baza faci aceste afirmatii? te pricepi? adica tu spui ca pe autovit sunt masini care la preluarea de leasing mai dai inca 9200? si sa mai platesti si ratele in continuare?unde ajunge masina atunci la 20.000E second?pai ai inteles ce am esplicat io mai sus?

calculeaza urmatoarele:

Pejo 307 1.6hdi pret de baza vreo 14.000E

Un leasing pe 4 ani inseamna aprox 20.000E fara casco .daca mai dai si vreo 2000-3000avans ajungi la jumatatea perioadei de leasing adica dupa 2ani sa mai ai de plata 8500-9000Euro.ei bine masina asta peste 2 ani atata valoreaza 8500-9000Euro.Iar despre vanzarea de masini sa nu crezi ca daca ceri zece mii pe o petarda se si gaseste vreunu care sa-ti dea atat cat ceri-- o sa-ti dea 8500 sau 9000 maxim.

Cat despre leasing gratis deja s-a "vandut" mai precis donat una argintie 2.0hdi la preluare de leasing omu mai avea de achitat 350 bulioane adica vreo 10.000Euro an 2004 .Urmeaza una verde cu climatronic tot 350 bulioane mai sunt de achitat si tot 2.0hdi numai ca trebuie sa se hotarasca tipa ce masina isi ia si ce pret o sa ceara pe masina 1000-2000E (oricum pejo sau masina noua in nici un caz) lu primu i-am adus un A3.

inainte sa dai quote si sa mai si faci misto trebuie macar sa stii despre ce vorbesti...

Modificat de scuterone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a zice ca fac misto, uita-te tu pe autovit si o sa vezi ca cer banii aia de care zic si iti spun ca mai ai x rate a y eur rata.

poate nu stii tu ce inseamna preluarea de leasing...si asta nu inseamna ca trebuie sa generalizezi daca tu cunosti 2 cazuri izolate cind unkiul cedeaza masina unui nepot sau alta varianta de genul asta.

Nu ne certam e doar un versus :(

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai luati-va la cearta .... mai bine ati raspunde on-topic si gata... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa se mai discute on-topic? Lumea este impartita clar in doua. Pro si contra. Cei care conduc o masina cu un design mai nefericit si cu dotari mai putine la bani mai multi se ancoreaza in prezumtia ca ar fi mai fiabila. Si e drept, cu cat ai mai putine dotari ai mai putine surse de defecte. Geamurile manuale nu o sa-ti cada nciodata in portiera. Si ei se mira cum pot unii sa cumpere masini frantuzesti cand toti cunoscatorii isi dau cu parerea ca sunt piesele mai scumpe si mai slabe.

Ceilalti, se bucura de confortul oferit de masinile lor si nu pot sa-i inteleaga pe ceilalti de ce refuza sa iasa din ceapa sau hrean din "patriotism". Oricum, la cat mai multe pagini!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, optiuni mai putine, sau mai bine zis briz brizuri mai putine... da, dar confort mai mic in nici un caz. La golf nu simti cum te zdruncina, si cum se desface masina sub tine, iar raspunsul la comenzi e mai prompt, deci alt "feeling".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un singur lucru despre Peugeot as vrea sa adaug multe persoane care au cumparat Peugeot 307 acum 2 ani in leasing acum il dau gratis doar sa preia altcineva leasingu pt ca suma care o mai aveau de platit aprox 7.000-10.000 este mai mare decat un peugeot ca al lor second-hand care se gaseste acum la piata "pe stoc".Acest lucru nu se poate intampla cu Golf niciodata.

Am mai citit ca cineva care se crede vreun supercunoscator al pietei auto afirma ca se aduc masini din Germania doar pentru ca Germania este mai aproape.Cu greu pot sa ma abtin cand citesc asemenea prostii.

D-nule...nu e mai bine sa iti vezi de samsareala matale ?? ca vad ca te deranjeaza ca iti stric apele cu masinile germane. Din start nu ai cum sa fii obiectiv la discutii pe tema asta. Tu vinde ce poti, cui poti, la preturile care le vrei, insa nu recomanda doar masini la care ai tu acces si pe care ai sanse sa le vinzi mult mai profitabil din cauza mentalitatii clientilor. Cei ca tine intretin acest mit in continuare, si nu clientii finali, ca daca te uiti pe lista cu probleme de pe forumul asta te ingrozesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi putin cu un peugeot 307 cu un taxi mi s-a parut totul ok nu sdruncina nu zangane mai mult spatiu bordu mai simpatic intradevar la golf nu vezi plasticele alea sonorizarea nu mi-a placut da asta se rezolva,problema se pune in felu urmator sa imi iau un peugeot din decembrie 2004 cu 70000 de km la bord in 10000 de euro ori sa imi iau un golf la aceiasi bani din 2002 cu 150000 de km la bord de aceea incep sa inclin spre peugeot sunt mai multe motive eu nu circul foarte mult pe an cam 25000 caut si golf sa vedem ce gasesc.Referitor la pretu de revanzare pentru un golf nu o sa se mai mentina ca si pana acum vin golfurile 5 din germania deja au inceput sa apara pe la 12-13 mii pe benzina bineinteles dar e golf 5

Modificat de valighe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar deviati de la subiect si va nervozati aiurea...

Oricum comparatia intre 307 si G4 este putin incorecta , generatiile se cam intrepatrund... cu toate astea bravo lui Golf ca face fata.

Fiecare dintre masinile astea doua au lucruri bune si lucruri rele , depinde de fiecare ce vrea de la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-nule...nu e mai bine sa iti vezi de samsareala matale ?? ca vad ca te deranjeaza ca iti stric apele cu masinile germane. Din start nu ai cum sa fii obiectiv la discutii pe tema asta. Tu vinde ce poti, cui poti, la preturile care le vrei, insa nu recomanda doar masini la care ai tu acces si pe care ai sanse sa le vinzi mult mai profitabil din cauza mentalitatii clientilor. Cei ca tine intretin acest mit in continuare, si nu clientii finali, ca daca te uiti pe lista cu probleme de pe forumul asta te ingrozesti.

daca ar fi singurul atunci..da ai zice ca nu e obiectiv...dar ce te faci cand toti care vand masini aduc 70% nemtesti? toti sa fie obiectivi? sau nici ei nu se pricep? ..sau maisnile astea sa vand mai bine? de ce? doar asa..sa fim toti snobi?

ti-am mai zis . se aduc masini din DE din anumite motive. nr de vanzari tu ai zis ca nu e un motiv de clasament al fiabilitatii. atunci cum definim fiabilitate? masuram maisnile care intra in service? sau cazurile cu unchi, veri, cumnati cu prob?

sincer, in ritmul asta comparam Logan by renault cu Skoda by VW. ce facem? hai sa ramanem la Golf Vs 307. dupa cum se vede, si dupa cum anticipam, ne certam intr-un versus care oricum, nu ajuta la nimic.

noi vb de masini noi, sau de cazuri generale cu masini SH. iar intiatorul topicului cauta printre maisni SH, unde fiecare caz trebuie luat in parte. asa cum am spus la inceput, deja e cam decis asupra 307. asa ca.. discutam noi..asa..doar sa facem posturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aduc masini aduc ceea ce se cere. ei se adapteaza pietei.

Cei care fac muzica se adapteaza pietei. Cine e de vina ca 70% din vanzarile din Romania o reprezinta manelele? Le face acest lucru superioare muzicii simfonice? Nici vorba, arata doar ceea ce piata cere, ce intelege si ce este pregatita sa cumpere.

Fiecare are cotalui de piata si segmentul caruia i se adreseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa nu comparam cu muzica. unde un CD original e 200 000. si iei gratis de pe net cate vrei. deci compartia asta nu merge. si daca ne uitam in jur, nu numai in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-nule...nu e mai bine sa iti vezi de samsareala matale ?? ca vad ca te deranjeaza ca iti stric apele cu masinile germane. Din start nu ai cum sa fii obiectiv la discutii pe tema asta. Tu vinde ce poti, cui poti, la preturile care le vrei, insa nu recomanda doar masini la care ai tu acces si pe care ai sanse sa le vinzi mult mai profitabil din cauza mentalitatii clientilor. Cei ca tine intretin acest mit in continuare, si nu clientii finali, ca daca te uiti pe lista cu probleme de pe forumul asta te ingrozesti.

Ma deranjeaza ca postati ceva despre care nu stiti o iota.Ma deranjeaza ca alte persoane citesc ce ati scris dv acolo crezand ca va si pricepeti.

Ma retrag ..este vina mea ca n-am citit ce scrie mai sus "Post at own risk!" :rolleyes:

Scuze pt off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer , bravo @scuterone , este urat sa ne luam la harta pe anumite subiecte adiacente in loc sa raspundem la subiectul postului :rolleyes:

Scuze si eu pentru off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu motivu pentru care l-am vandut:e variant,e prea puternica mie nu imi trebuie 130 de cai si 6 trepte,merg mai mult in oras in afara merg incet nu cred ca i-am dat a 6-a mai mult de 2-3 ori pe luna,am avut pret bun pe el.Si acum caut un golf scurt sau un un peugeot 307.Nu ma gandesc la fabia,clio,207 astea sunt prea mici si nu imi plac si nu are sens sa vb de alte masini aici pur si simplu vb de golf 4 vs pug 307 daca are cineva sa spuna argumente pro si contra sa spuna care nu sa se certe in alta parte rog moderatorii sa stearga ce nu are legatura cu topicul.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca gresesc daca spun ca singura piata auto (si nou si sh) unde "germanele" detin majoritatea este cea din Romania. Am in vedere, evident, pietele din europa (partea civilizata). Evident, masini din clasa premium - BMW, Mercedes si mai nou Audi sunt masini germane foarte bine reprezentate in topuri. Dar VW nu e pe lista aia. VW este pe lista cu Renault, Fiat, Pejeu etc.

Cand vom reusi sa intelegem ca noi, posesorii de masini VW (sau din grupul VW), nu suntem mai cu mot decat ceilalti atunci vom fi pregatiti pentru discutia asta.

Eu, dintre Golf IV si 307 as alege-o pe cea mai convenabila ca pret. Plusurile si minusurile se compenseaza, practic masinile sunt la fel. Deci, as lua-o pe cea mai convenabila ca raport intretinuta/pret.

Modificat de antonie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o exista la renault fiat si alte marci din acceasi "clasa" cu vw motoare gen TSI, cutii DSG sau masini ca Phaeton atunci sa ridice glasul. Pana atunci ciocu mic si ochii la usa. Asta offtopic.

Ontopic: daca ai avut g4 si vrei altceva, ia 307. E mai nou, e frumos. Mie nu imi place suspensia spate si designu interior. Insa asta e o chestie de gusturi. Cat despre cat de fiabila e fiecare masina uita. Orice masina se strica. Cat de mult e dupa inima si norocul fiecaruia. Cand cumperi o masina nu trebuie sa te gandesti doar "cat de fiabila e" sau "cat o sa ma coste intretinerea". O masina e si o placere, mai ales o masina frumoasa, si o placere nu e neaparat "rationala". Cui ii pasa ca cu banii pe acel peugeot puteai lua golf 4 care se "strica" mai rar atata timp cat tu te simti bine in ea si e ceea ce vrei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis eu de mai multe ori , o masina se cumpara cu ochii si apoi cu ratiunea , asta sa fie clar , poate ca sunt 1 % care isi cumpara o masina care nu le place ca design ci pentru ca stiu ei ca e buna masina si bla , bla , bla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o exista la renault fiat si alte marci din acceasi "clasa" cu vw motoare gen TSI, cutii DSG sau masini ca Phaeton atunci sa ridice glasul. Pana atunci ciocu mic si ochii la usa. Asta offtopic.

:) Si cand o sa aiba motoare TDI :(.

Renault are un alt mod de abordare al segmentului cutiilor automate (deocamdata nesemnificativ in Europa). Nu o sa aiba o cutie cu dublu ambreiaj (gen DSG) degraba. Pentru ca au preluat de la Nissan cutiile cu variatie continua CVT(continuously variable transmission) si o sa mearga in directia asta.

Ca si in duelul CR vs PD timpul va spune cine este castigatorul. Deocamdata este un mare VERSUS

TSI este un simplu motor supraalimentat. Ca si injectie directa de benzina a venit mult dupa japonezi, francezi si italieni. Data fiind capacitatea mica a motorului a avut nevoie de bi-turbo pentru a fi placut in utilizare.

Renault are D4F turbo. 1.2 100cp. Ca au reusit sa-l faca mai ieftin si fara sa aiba nevoie de compresor mecanic, bravo lor.

Iar Phaeton este in aceiasi oala cu Avantime-ul. Nascut mort. Avortron, sau cum vrei sa-i zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ ca discutia a luat-o iar spre balarii.

va rog frumos 3 lucruri:

1. pastrati discutia in jurul modelelor din titlul topicului.

2. mai multa atentie la limbaj

3. fara atacuri personale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu imi cer scuze de iesirile in decor :(.

Peace, brothers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg unde poate duce discutia asta pentru ca este incorecta din start:

1. golfurile 4 sunt in marea lor majoritate aduse din germania si au avut parte de service si intretinere de calitate timp de 100000 de km cel putin. in tot acest timp nimeni nu are idee ce piese le-a picat ca oricum le-a schimbat neamtul in garantie daca a fost cazul. au avut parte de drumuri bune, ulei de calitate, service serios. sunt cazuri in care dupa 100k km masinile s-au tinut bine iar alteori nu, vwforum sta marturie.

masini noi din grupul VAG se vand serios abia de prin 2004. inainte se vindea cel mai bine octavia 1 si fabia insa nicidecum la nivelul renault+peugeot. experienta vwforum ne arata ca drumurile tarii au facut deeestule victime si printre skode, asa cum acuma, dupa 2 ani de experienta, atat Golf 5 cat si octavia 2 cad victime drumurilor patriei si conditiilor vitrege de aici.

2. peugeot 307 sunt la extrema opusa: cumparate din .ro, purtate prin gropi, alimentate cu motorina infecta si servisate de niste maimute. nu este de mirare ca daca iei un sant mai sanatos umbli imediat la suspensii. asa cum si voi umblati la suspensii, ca si ale voastre sufera

ce comparam aici, golf 4 adus din germania cu 307 tarait prin romania ? in cazul asta alegerea e clara (desi ... la cati turci vand masini in .de, ti se face frica sa mai iei ceva de acolo daca nu esti de meserie). ne miram de ce masinile au zgomot la suspensii? dar ale voastre (si aici ma refer la cele cumparate noi) nu au aceleasi zgomote? voi nu aveti zgomote in bord? vreti sa va dau citate de pe vwforum?

oare cand o sa acceptati realitatea ca traim intr-o lume globalizata si masinile si-au pierdut nationalitatea. cate piese made in romania sunt in golfuri si gate in pejouri? mai are 'fo importanta? niciuna! ce nationalitate mai are un pejo asamblat in Cehia intr-o fabrica Toyota si cum se compara el cu o toyota asamblata in acea fabrica?

voi nu vedeti ca nu se poate realiza un top obiectiv de fiabilitate? clasamentele sunt contradictorii semn ca o ierarhie obiectiva NU SE POATE FACE pt ca nu ai ce sa ierarhizezi

si ca sa inchei: am un 307 de aprox 2 ani, rastimp in care am facut +50.000 km, din care cei mai multi prin Bucuresti, fara nici o problema. da, am zgomote in habitaclu, da, suspensia este zgomotoasa insa nu am avut nici o problema cu ea. va doresc si voua sa va puteti lua masini NOI si sa faceti mult mai multi km ca mine si fara nici o problema

numai bine tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he. Oameni buni nu e logic ca fiecare sa isi apere propriul 'copil'? Adica nu ar mai fi dat banii pe masina daca nu i-ar fi placut zic eu. Dar cati pot fi si obiectivi in aceasta situatie? Cum am spus si pe forumul Peugeot: conteaza cel mai mult sa iti placa tie si, mai ales, sa stii ce vrei sa faci cu/din ea. Atat G4 cat si 307-le isi fac treaba mai mult decat bine. Golf IV mi se pare o masina extraordinara si ca design dar parca mai putin ca motorizare. Adica singura varianta multumitoare mi se pare cea cu 140CP. In schimb interiorul lasa cam mult de dorit si asta am remarcat cam la majoritatatea 'produselor' VAG. De cealalata parte noua generatie 307 vine cu o motorizare HDi fenomenala care cred ca este putin peste TDI-ul VW-ului. Interiorul este rafinat dar intr-adevar piesele de schimb sunt cam scumpe iar mecanicii din Romania cam cu vaca. Cedeaza ceva mai usor 'frantuzoaicele' dar per total isi merita banii, la fel ca si G4.

Ca sa termin acest post vreau doar sa spun ca acest versus mi se pare unul fff interesant dar doar daca ar fi purtat in termeni rationali si cu argumente solide nu de genul 'mi se pare', 'am auzit','mi s-a spus' etc. In speranta ca topic-ul va evolua spre mai bine (pt ca oriunde se poate mai bine :blink: ) va urez multa bafta si Drive Safely!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: voi veniti toti de pe forumul pejo? :D pt topicul asta? exista asa ceva si la voi pe forum? sper ca nu v-ati facut cont doar pt topicul asta :D

motorizarea de 140 de cai din fabrica la Golf IV nu exista. exista TDI de 130, 150 de cai. si 2.0 benzina de 136 de cai (ultimele) si 1.8T de 150. :P

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!