Jump to content

peugeot307 vs golf 4


valighe
 Share

Postare recomandată

Am un golf variant acum 6 trepte 130 de cai si toate celelalte optiuni l-am vandut ca nu imi placea variant si acum ma gandesc la un peugeot 307 ce ziceti merita sau sa raman tot la golf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • valighe

    16

  • Fiorossu

    13

  • Bogdan_wrc

    11

  • d-rive

    9

NICI SA NU TE GANDESTI SA TRECI LA PEUGEOT........ SUNT 1000 DE MOTIVE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sfatuiesc sa treci la.... vw orice,eventual golf.

Calitate,fiabilitate,service,costuri....

Am mai spus :francezii sa produca parfumuri,italienii toale.Nemtii produc masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este locul potrivit sa ceri pareri favorabile despre Peugeot :(

Eu am avut 2 P. de la servici si pot sa spun ca am fost deceptionat...

Cind m-am hotarit sa-mi iau masina,mi-am luat VW :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius nu vorbi urat de italieni in auto!

Imi cer scuze,nu m-am referit la top-ul auto italian,ci la masini de zi cu zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o cunostiinta care vinde pejo-uri in fiecare zi(director de vanzari), si el mi-a zis clar si trnsant ca la peugeot...doar designul este de ele..in rest....jumatate din km ii faci ducandu-te in service.Cred ca este un argument destul de puternic venit de la un om cu destula experienta in domeniu.(tot la 307 ma gandeam si eu cand mi-am luat Golf 4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect .... si la ce preturi de manopera!!!!! eu am un picasso cu aceeasi motorizare si vreu sa spun ca citroen este cu mult peste peugeot la fiabilitate. nu merita oricum masini din franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o comparatie corecta. Se poate compara o masina premium de la francezi ( PEugeot 307 ) cu una germana premium ( dintre toate cred ca un echivalent ar fi Audi A3, si in ultimul caz un GOLF4 ).

Insa parca tot germanii se chinuie sa mai descopere vre-un sistem de siguranta , in timp ce francezii mai inventeaza un parfum :( :(

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg ca aici nu e locu potrivit sa imi spuna cineva sa imi iau un peugeot dar mie imi place mult cum arata la aspect si m-am cam plictisit de golf a inceput sa devina monoton au aparut asa de multe as vrea sa incerc si alte motoare pd-urile am vazut ce fac sunt vechi totusi despre golf nu am nimic de reprosat in afara de bucse bara stabilizatoare,cate un led in bord,consumabile nu am schimbat nimik motoru arata perfect nici o picatura de nimik pe nicaieri dar m-am plictisit :( as vrea sa incerc si altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peugeot-ul e in general o masina cu un design exterior placut. Motoarele HDi am auzit ca sunt bune si cred ca daca e sa o luam, 307-le are tehnologie mai noua decat G4. In schimb mie nu imi place interiorul la 307, mai ales cand e cu lemn :( - la o masina asa mica si din clasa ei zic ca nu prea are ce cauta lemn/imitatie de lemn. Despre partea cu service toata ziua, nu stiu nimic, in schimb am auzit ca piesele sunt tare scumpe. Poate totusi nu ar strica sa mai schimbi - sa nu iei tot un Golf 4, apoi o sa vezi tu care va fi rezultatul - poate treci inapoi la G4 :( . Bafta in alegere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumparat passat-ul pe mine m-a interesat calitatea,fiabilitatea,costul intretinerii.Eu merg inauntru masinii. :( :D

Daca cuiva nu-i place,sa nu se uite.N-am incercat sa merg pe langa masina. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimul model de 307 hdi 110cp, are cod T6, are schimbat trenul de rulare, suspensiiile, etc...

motorul zici ca e benzinar. am facut un drive test cu el si mi-a placut. mai mult ca un 407 hdi de 136 cp. avea si reducere, costa cam 14000 euro ddp si avea si aer c. acum vezi si tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca de obicei, numai sfaturi bine gandite pe forumul asta cand vine vb de concurenta :

"NICI SA NU TE GANDESTI SA TRECI LA PEUGEOT........ SUNT 1000 DE MOTIVE"

"Te sfatuiesc sa treci la.... vw orice,eventual golf.

Calitate,fiabilitate,service,costuri....

Am mai spus :francezii sa produca parfumuri,italienii toale.Nemtii produc masini"

"Cind m-am hotarit sa-mi iau masina,mi-am luat VW"

"corect .... si la ce preturi de manopera!!!!! eu am un picasso cu aceeasi motorizare si vreu sa spun ca citroen este cu mult peste peugeot la fiabilitate. nu merita oricum masini din franta."

Concluzia:

==>>ce sa mai, belea de belea. Pt cei care nu stiu, insa VW abia peste 1-2 ani va incepe sa produca fol. tehnologia common-rail generatia 2, realizand probabil ca pierd clienti continuand pe PD. Ascultati 2 motoare: TDI si HDI unul langa altul la relanti sau in mers si...abia atunci mai vb.

Cei care au experiente cu Porsche Romania pot confirma ca e afacere de afacere pt VW dar nu si pt clienti. Preturi misto :)( si specialisti si mai misto.

E fobie nationala asta cu VW si o stiti bine. Si a fost provocata de tuciurii nostrii cei de toate zilele. In fine, omul alege ce vrea, dar sa nu incepem cu aruncari cu noroi in altii.

Va zic eu de ce se gasesc asa multe "germanisme" in tara: pt ca Germania e mult mai aproape ca Franta sau Olanda, unde sigur nu predomina aceste masini. Si din Germania pana aici sunt chelt. mai mici pt samsari.

Nu contest suprematia Mercedes, Audi, Bmw cand vine vb. de placerea de a conduce si performante. Au o istorie mult prea bogata si masini mult prea superbe pt a discuta.

Insa de aici si pana la a extrapola calitatile masinilor germane la absurd, mi se pare ca s-a mers prea mult.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si eu un Citroen C4 cu motor 1.6 HDI 110 FAP si mi-a placut motorasul tare mult. E silentios, cultivat si placut de condus. Nu stiu dpdv proprietar ce inseamna sa ai asa ceva in curte, dar ca prima impresie mie mi-a placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu.. am avut masina frantuzeasca(megane 2) - prea multe probleme serioase avea acea masina... iti spun cu mana pe inima de la compacte am coborat la clasa mai mica(ibiza) din cauza fiabilitatii... nu recomand la nimeni masina frantuzeasca.. cu siguranta peugeotu este peste renault dar...masinile frantuzesti sunt facute sa se strice dupa putini km.. imi pare rau dar este inadmisibil sa ai probleme la masina in 20000 km timp in care am luat 3 gropi mai mari... interiorul de la peugeot este oribil..de la jumatate(dupa afisaj) are alt material ...(offtopic)am un prieten cu 207...extrem de galagioasa pe drum cu denivelari... japoneza sau germana clar.

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a avut 406 si in momentul in care i-a pus motorina euro 3 (asa scria pe pompa) a inceput sa-i semnalizeze calculatorul ca are aditivi insuficienti (dupa ce a vandut-o s-a ars si calculatorul); Din nestiinta/neglijenta i s-a rupt cureaua trebuind sa inlocuiasca culbutorii, a mers la reprezentanta unde i-au cerut ~70 mil apoi a optat la un service obscur rezolvand-o cu 15 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar extrapolare...daca tu imi arati ca pe 2-3 modele diferite ale unei aceleasi marci gasesti aceleasi defecte serioase, si asta la mai multi useri, atunci da, sunt de acord sa spui ca marca X este varza (poate fi ea japoneza, frant, germ, ital, etc).

Daca re-amintesc doar cazuri individuale pe acest forum cum ar fi cele 3 Audi RS4 (din max de 5 existente) precum si cateva din putinele Skoda RS TDI aflate in service-urile Porsche Romania la ora actuala, cu probleme cel putin serioase daca nu grave, atunci nu mai avem ce discuta.

Eu personal nu recomand 307-le din punctul meu de vedere pt ca in interiorul marcii Peugeot este modelul cu cele mai multe hibe. Deci, daca ar fi sa iau ceva, as lua un 206-207-406-407, dar nu si 307.

Comparand cu Golful, cred ca as opta pt Golf, dar strict relativ la 307.

Insa daca la banii de pe Golf as prinde un 406, n-as sta pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg ca aici nu e locu potrivit sa imi spuna cineva sa imi iau un peugeot dar mie imi place mult cum arata la aspect si m-am cam plictisit de golf a inceput sa devina monoton au aparut asa de multe as vrea sa incerc si alte motoare pd-urile am vazut ce fac sunt vechi totusi despre golf nu am nimic de reprosat in afara de bucse bara stabilizatoare,cate un led in bord,consumabile nu am schimbat nimik motoru arata perfect nici o picatura de nimik pe nicaieri dar m-am plictisit :( as vrea sa incerc si altceva

pai incearca peugeot atunci :( .daca golful ti s-a parut prea bun....ia-ti 307 si vei avea destule motive sa-l regreti.Nu am fost deloc subiectiv in ceea ce ti-am scris mai sus, asa ca mai gandeste-te.Nu te cunosc...nu-ti vreau raul.... de ce ti-as da un sfat nefondat?

Later Edit : ca sa nu fie fiorossu mai fioros decat este :( vreau sa-i zic ca sunt intru totul de acord cu el asupra celor 2 posturi de mai sus, si ca 406 este o masina buna atat timp cat stii si o intretii(cazuri izolate exista la orice marca).Dar daca 406 e masina buna, precum fiabilitatea golfului dovedita de "n" ori, asta nu inseamna ca tot ce e peugeot e bun si trainic.La costul pieselor de schimb, ma abtin sa scriu despre ele pentru ca nu stiu nimci relevant, dar spusele prietenului meu, bun cunoscator in domeniul importului de auto(marci frantuzesti si germane in special) m-au convins pe deplin.

Modificat de liviuxp2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a avut 406 si in momentul in care i-a pus motorina euro 3 (asa scria pe pompa) a inceput sa-i semnalizeze calculatorul ca are aditivi insuficienti (dupa ce a vandut-o s-a ars si calculatorul); Din nestiinta/neglijenta i s-a rupt cureaua trebuind sa inlocuiasca culbutorii, a mers la reprezentanta unde i-au cerut ~70 mil apoi a optat la un service obscur rezolvand-o cu 15 mil.

Cu motorina nu dovedesti decat ca a ales prost benzinaria, fiind probabil prea mult botezata cu apa.

Poate insa comp. de bord se referea la aditivii necesari FAP si nu la motorina. Calculatorul se poate arde la orice masina daca faci greseala sa speli motorul cu jetul de apa si reusesti sa bagi apa in cutia cu CB, pt ca e situata in compartimentul motor.

Preturile la reprezentanta sunt absurde, dar hai sa pastram proportiile: am acasa pe o factura proforma preturi de acum 2 luni de la reprezentanta si ca sa iti faci o idee, iti sugerez cateva: set pistoane= 15mil, set supape= 15mil, turbo-compresorul = 45mil, instalatia AC = 30-35mil. Nu cred povestea cu 70 mil culbutorii in momentul in care pistoanele si supapele sunt la pretul de mai sus.

Dar, asta ma oftica, ca la versus nu se compara lucruri ci doar se ataca lucruri.

Adica, concret, in exemplul de mai sus, userul trebuia sa specifice cat ar costa la Porsche Romania un set de culbutori pt o masina din clasa lui 406. Asta ca sa avem o imagine veridica a ceea ce comparam.

Bafta.

PS: am recunoscut ca 307 e o masina slaba prin prisma viciilor pe care le are. La clasa ei, eu as alege altceva, poate Golf, poate un Ford, Seat, sau binenteles o japoneza in fct de bani.

Modificat de Fiorossu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai un 406 il iau lejer aceiasi bani pentru un golf mie totusi pt un golf 4 bun trebuie sa platesc la sh 11-12 mii de euro pe cand un 307 un 406 il pot luat la 9-10 mii interiorul la pegeot dpmdv e mult mai placut ca la golf asta e clar raportat la probleme fiabilitate intradevar poate au fost probleme la unele dar si la golfuri sunt destui care au avut si au probleme cunsoc oameni care au 307 si nu au probleme ma mai gandesc daca stiti ceva de vanzare bun eu deja am inceput sa caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact genul asta de atitudine cred eu ca este cea corecta.

Nu eliminam modele si marci din calcul doar pe motive ne-fondate, ci prin pura comparatie (fara exagerari inutile ca nu incercam sa pacalim pe nimeni aici, nici nu parem mai interesanti).

Un 406 la 9-10k euro inseamna cam anul 2001-2002-2003, cu dotari din plin (senzori P+L, incalzire scaun+oglinzi, clima, full electric, praguri, Hdi puternic) si e o masina extrem de confortabila si stabila la drumuri lungi.

Daca aveam mai multi bani, eu imi luam mai noua adik din 2004 (ultima generatie de 406) si avea cam 60k km, nu 150k cat are a mea. Si nu cumparam din Germania, Franta, ci direct de la Eurial masina rulata in tara, ca oricum articulatiile reusesti sa le dovedesti dupa 1-2 ani in RO, chit ca o iei de pe afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de fapt cu exagerarea asta referitoare la masinile nemtesti ne pacalim pe noi insine ce pot sa spun intradevar renault e urat rau multe plastice e durere dar la peugeoturi chiar imi place nu mai zic de modelele alea din 98 605 sunt masini prea belea si acum si ce interior belea au bordu ala superb intradevar la 9-10 mii gasesc un 406 s-au 307 acceptabil eu cred totusi ca se exagereaza putin cu preturile pt masinile nemtesti sh pt ca este euforia asta si de aceea m-am gandit ca pot sa imi iau altceva cu multe dotari motoare noi etc

Modificat de valighe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiorosu, tot respectul pentru Peugeot in anumite privinte. Timp de foarte multi ani, aceasta firma a detinut suprematia in privinta motoarelor diesel. Erau renumite pentriu fiabilitate, putere, consum mic, etc. Numai cuvinte de lauda. Mie personal, cand a fost sa imi iau masina, am cochetat foarte mult cu ideea unui 407 in locul A4-ului. Am un prieten cu 407 si imi placea la nebunie aspectul si dotarea... Era prima masina (407-le) pe care o vedeam cu perdea de aer la geamuri...UAU.

In prezent nu regret hotararea de a lua A4. Si am comparat DUPA ce l-am luat, din nou cu 407-ul. Fara suparare, dar dupa ce am mers cu Audi cateva mii de Km si am facut schimb jumate de zi cu prietenul meu cu 407...a fost o cu totul alta impresie (a vrut sa vada si el comparativ si mi-a propus sa facem schimb jumate de zi). La inceput treceam de la Kalos la ceva superior. 407 parea de vis. Cand am schimbat A4-ul insa pe 407, impresia a fost complet diferita. Caliatea finisajelor imi parea ca lasa de dorit. Plasticele si butoanele imi pareau prost definite, colorate, etc. Nu exista stratul ala cauciucat care acopera butoanele, grafica indicatoarelor, a bordului, etc era mai stilata. Pozitia in scaun era mult mai proasta decat in Audi... Pana si butoanele imi pareau asezate aiurea (asta din urma evident tine de obisnuinta). Nu vorbesc de motor si de cum tragea.

Concluzia, este ca cel ce face alegerea, sa nu se ia dupa vorbe spuse de unul si altul. El va conduce masina, si el va da banii. NEAPARAT un drive test cu ambele...si la fiecare sa se uite CE NU II CONVINE nu ce il atrage. Cu timpul, chestiile placute vor deveni obisnuinta iar cele ce il deranjeaza, un stress zilnic. Omul trebuie sa simta masina si sa caute diferentele...la aspect, la calitatea finisajelor, la dotari..etc.

Bafta in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

==>>ce sa mai, belea de belea. Pt cei care nu stiu, insa VW abia peste 1-2 ani va incepe sa produca fol. tehnologia common-rail generatia 2, realizand probabil ca pierd clienti continuand pe PD. Ascultati 2 motoare: TDI si HDI unul langa altul la relanti sau in mers si...abia atunci mai vb.

Va zic eu de ce se gasesc asa multe "germanisme" in tara: pt ca Germania e mult mai aproape ca Franta sau Olanda, unde sigur nu predomina aceste masini. Si din Germania pana aici sunt chelt. mai mici pt samsari.

.

1. tu crezi ca eu am luat TDI ca sa il ascult cum merge? nu ! ca sa mearga!

2. Wrong! se aduc masini din DE pt ca sunt cel mai bine intretinute, drumurile cele mai bune, preturile cele mai competitive, cea mai mare oferta...etc. ce imi e ca iau masina din Alsacia, sau deja din Fr? nu ctz distanta asa mult. cate masini ai vazut in Fr care sa nu fie zgariate, lovite, atinse? si cate in Germania?

3. revenind la VS. cand ai desfacut o masina frantuzeasca si una germana, sa imi spui tu mie care cum e mai bine facuta, ok? lasa exte, plasticele, si diferite prob "de fiabiliate" intalnite la nepoti, vecini samd.

clar si al obiect: cate VAG sunt cu peste 500 000 km, si cate Peugeot? dupa mine Peugeot e cea mai buna marca frantuzeasca, si recunosc suprematia HDI la diesel, care are motoare foarte foarte bune. fiabile, si tot ce le trebuie. dar vezi tu, aici nu e numai TDI vs HDI, ci Peugeot vs VW. 307 vs Golf. vezi nr de vanzari, vezi cum arata masinile, vezi interior, pozitie la volan, vezi plastice, cum se comparta pe drum, in timpul folosintei..etc. asta conteaza.

te-am intrebat mai sus daca ai desfacut sau ai vazut maisni frantusezestii desfacute. vb cu un mecanic care a desfacut si apoi vino pe un forum neutru (sa nu zici ca aici esti in gura lupului) si discutam!

in primul rand vs acesta nu prea stiu daca se refera la masini noi. daca nu, atunci trebuie disuctat pt fiecare caz in parte.

francezii se pricep bine sa faca dragoste cu mult romantism, parfumuri, haine si Emanuelle !

la masini aleg roboticii astia de nemti sau de japonezi :(

Pai de fapt cu exagerarea asta referitoare la masinile nemtesti ne pacalim pe noi insine ce pot sa spun intradevar renault e urat rau multe plastice e durere dar la peugeoturi chiar imi place nu mai zic de modelele alea din 98 605 sunt masini prea belea si acum si ce interior belea au bordu ala superb intradevar la 9-10 mii gasesc un 406 s-au 307 acceptabil eu cred totusi ca se exagereaza putin cu preturile pt masinile nemtesti sh pt ca este euforia asta si de aceea m-am gandit ca pot sa imi iau altceva cu multe dotari motoare noi etc

daca stii ce vrei de fapt, de ce ai mai facut acest topic? vrei Peugeot! tu un iti citetsi ce scrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!