Jump to content

Reconditionare vopsea, zgarieturi, ciupituri


tomyro
 Share

Postare recomandată

De acele zgarieturi (cerculete si panze de paiajen) cel mai simplu scapi cu o polishare cu masina. Manual e foarte dificil, trebuie multe munca.

La tine reapar din cauza ca acel polish ori nu face nimic si de fapt ele sunt acoperite de ceara, ori polish-ul este plin de filler-i si de fapt le ascunde pana cand acei filleri sunt spalati de apa.

Dupa polishare cu masina, ca sa micsorezi la minim reaparita lor (pentru ca iradicarea completa este practic imposibila) trebuie un regim de spare foarte bine pus la punct, dar asta depinde unde speli masina (la spalatorii - fara atingere/sau nu, sau tu personal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Eto

    8

  • bigman

    8

  • s_c

    6

  • Rumplestilskin

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca cu pasta pentru sgarieturi...gasesti in METRO sau CARREFOUR. Este un tub galben(ca pasta de dinti:p), nu mai stiu exact cum se numeste, si costa in jur de 330 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ toni: pana acum am spalat masina doar ecologic, fara atingere. practic o ating baietii doar la sters. recomanzi un loc unde sa-i fac un polish cu masina?

@driver tdi: te referi la G37 Scratch Remover?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus si in topicul asta eu cunosc decat 2 solutii de polish profesional, la alte solutii "de cartier" nu m-as baga.

Daca o speli la spalatorii fara atingere, dupa ce faci polisharea un prim pas ar fi sa-ti iei o laveta de piele naturala sau sintetica si sa o ai cu tine cand mergi la spalatorie. Acea laveta va fi folosita numai pe masina ta si numai pe exterior, nu pe jante, nu pe chedere, broaste si alte chestii secundare. In felul asta te asiguri ca mizeria de rotile celui dinaintea ta nu este frecata pe toata caroseria ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am destule si cred ca noi nu putem face mare lucru cu ce gasim prin tara.Eu am vb cu cei de la skoda si mi le fac ei pe casco dar mai astept sa treaca porimul an de casco in septembrie.Cred ca nu are nimica pana atunci nu sunt profunde dar se vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..................................................

@driver tdi: te referi la G37 Scratch Remover?

Imi cer scuze pentru intarziere...Da, la G37 ma refer...In unele situatii da rezultate.

Daca vrei iti pot imprumuta pentru a incerca; asta in cazul in care esti din Bucuresti, caci nu scrie...:icon_idea:

Modificat de driver_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Sa lut ,

am nevoie de o parere, doar ce am vopsit capota si bara din fata , dupa care am facut un drum la Bucuresti.

La intoarcere am constatat ca bara si capota erau deja ciupite.

As dori sa stiu daca este vina meseriasului care nu a vopsit-o bine , sau a conditiilor de drum

Ar trebui sa le vopsesc din nou, sau se pot acoperi cu vreun produs din comert.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai luat pietricele de la cei din fata. pastreaza distanta mai mare, mai ales cand ai camioane in fata.

daca o vopsesti dupa fiecare eveniment nu mai termini niciodata. oricum alta varianta decat vopsitul nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Husa de piele ce imbraca capota si bara fata ar fi o alternativa.

Modificat de cosmin brici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum a zis si VEKAU incearca sa pastrezi distanta mai mare dintre tine si masina din fata.

O alta alternativa ar fi acoperirea ciupiturilor cu un corector de vopsea care se gaseste la unele magazine de piese auto si la Carrefour Orhideea (in Bucuresti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acoperirea cu corector de vopsea ajuta doar la protejarea tablei, ca estetic nu are efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-AM INTERESAT DE HUSA DIN PIELE

SI SURPRIZA.......................

NUMAI IN AMERICA EXISTA ASA CEVA

NICI CEI DE LA REPREZENTANTA AUDI NU POT ADUCE ASA CEVA

AM CAUTAT PE NET SI NIMENI NU MA POATE AJUTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM CAUTAT PE NET SI NIMENI NU MA POATE AJUTA

Daca tii neaparat poti sa-ti confectionezi singur, ma rog, cu ajutorul unui croitor :) , nu cred ca e f complicat

sau a 2 varianta, poti pune colant in partea frontala la culoarea masinii ( cum fac taximetristii)

Modificat de LaurentiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reflections Detailing

sau a 3-a varianta si cea mai buna dute la expert auto si monteaza-ti folie protectoare pe bara din fata si capota.

folia e incolora deci nu se va observa iar ei o monteaza super bine.

astfel esti protejat. s-ar putea sa coste cateva milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de corector...

am luat un corector facut pe calculator, deci cantitatile sint ca la carte, cu toate astea, vopseaua nu se intareste , am dat acum doua saptamini si daca apas cu unghia ramine urma in corectie, sper sa iasa la polish desi neintarindu-se nu vad cum se poate polisa

apropo de corector...

am luat un corector facut pe calculator, deci cantitatile sint ca la carte, cu toate astea, vopseaua nu se intareste , am dat acum doua saptamini si daca apas cu unghia ramine urma in corectie, sper sa iasa la polish desi neintarindu-se nu vad cum se poate polisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu aia din Star Trek, sa-ti faca un scut (shield) exterior pe care sa-l activezi cind pornesti motorul...ar rezolva multe probleme! :emthup: Eu zic ca masina o ai ca sa mergi cu ea, si daca mergi cu ea atunci e normal sa se deterioreze, din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi normal sa se deterioreze, insa exista metode prin care acest tip de probleme pot fi evitate. Pentru ciupiturile in vopsea cauzate de pietre, cea mai eficienta metoda este folia protectoare incolora aplicata pe bara si capota.

Daca totusi exista astfel de ciupituri, pot fi rezolvate partial cu creioanele (cariocile mai degraba) corectoare fabricate de sintopeinture, sau cu o cantitate mica de vopsea facuta la comanda si aplicata cu un betisor cu vata. In ambele cazuri se recomanda un polish urmat de un strat de ceara protectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leo,

De unde anume ai luat corectorul facut pe calculator? Caci am observat cateva zone cu vopsea sarita de la pietre si vreau sa le acopar. Sau indrumati-ma spre un magazin cu vopseluri la comanda in Bucuresti.

Merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Targul Vitan, este un magazin care se ocupa cu asa ceva, pretul e parca 30 ron pt. un creion corector. Am dat si eu si sunt destul de multumit.

Se mai gasesc prin Cora, Carrefour...la pretul de 10-15ron, din pacate nu gasesti toate culorile si nuantele.

Si in Militari, zona Lujerului mai este un astfel de centru (in spatele pietii)...altul pe B-dul Iuliu Maniu, cum treci de inters. de la Apaca spre Cora Militari, mergi 100m si e pe partea dr.(inainte de service daewoo), intri intr-o curte mica, sunt profi baietii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc LaurentiuD pentru informatii,

Intre timp am mai rasfoit topicurile si am citit ca ar exista un 'Lackstift Set' care ar contine un tub de vopsea si unul de lac. O sa incerc sa sun la Midocar sau la PBN sa vad daca pot gasi kestia asta, daca nu, incerc unde m-ai indrumat. As fi avut nevoie si de lac ca sa dau peste.. caci urma care o am e un pic mai mare decat o urma de piatra de pe carosabil.

Merci inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lut ,

am nevoie de o parere, doar ce am vopsit capota si bara din fata , dupa care am facut un drum la Bucuresti.

La intoarcere am constatat ca bara si capota erau deja ciupite.

As dori sa stiu daca este vina meseriasului care nu a vopsit-o bine , sau a conditiilor de drum

Ar trebui sa le vopsesc din nou, sau se pot acoperi cu vreun produs din comert.

Multumesc

dupa parerea mea nu avea voie sa se ciupeasca vopseaua asa repede,eu zic ca nu s-a vopsit corespunzator,adica vopseaua cred ca nu are intaritor suficient sau e altceva cu vopseaua asta noua,daca e vopsita de curind normal ar fi sa fi dat garantie la ea,eu nu as accepta cirpeli,as cere explicatii si reparatie corespunzatoare,poate lacul nu s-a dat bine sau nu a corespuns-eu as exclude corectoare de orice fel pentru faza asta ,acestea fiind folosite la corectarea unor punctulete mici sau zgirieturi accidentale-si acest chit corector este compus intradevar din doua sticlute de plastic -una cu vopsea si cu lac.

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lut ,

am nevoie de o parere, doar ce am vopsit capota si bara din fata , dupa care am facut un drum la Bucuresti.

La intoarcere am constatat ca bara si capota erau deja ciupite.

As dori sa stiu daca este vina meseriasului care nu a vopsit-o bine , sau a conditiilor de drum

Ar trebui sa le vopsesc din nou, sau se pot acoperi cu vreun produs din comert.

Multumesc

De regula , un service care se respecta, ar trebui sa-ti dea garantie la lucrare, deci du-te inapoi la ei ! Cumnatul meu a avut masina lovita, si-a reparat-o si are garantie la vopsea 2 ani de zile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era vopsita de cateva zile nu ma mir ca ai ciupituri dupa un drum lung. De aceea se recomanda ca in prima saptamana sa nu o speli. Dupa vreo doua saptamani vopseaua ajunge la "maturitate".

Nu ai precizat ce tip de vopsea ai folosit ... amestecata cu lacul de la inceput, lacul dat separat. Sa mai zic si de coacerea la cuptor? Conteaza si ce marca/calitate de vopsea ai folosit si mai ales daca e cu lacul separat, cate straturi de lac au fost dat. Bineinteles ca si experienta si seriozitatea vopsitorului conteaza foarte mult, dar depinde si ce materiale folosesti. Chiar si sprit-chitul conteaza ce calitate e.

Exista lacuri diferite: mai dure, mai moi. La vopsitul barii in special se recomanda cel mai dur. Adica intr-un magazin specializat cu personal calificat chiar te intreaba ce parte a masinii ai de gand sa vopsesti, iar in caz ca e vorba de bara iti recomanda un lac special.

Daca ciupiturile nu sunt prea mari poti colora (sa zicem cu o carioca la culoare) si apoi cu un bat de chibrit si lac de unghii (incolor) sa dai peste. Depinde si de talentul tau cum o sa iasa. In mod sigur lacul de unghii e foarte rezistent, si cel putin proteza tabla de rugina (nu e cazul tau ... e aluminiu).

Oricum nu ar strica sa auzi si explicatia vopsitorului ...

Si eu am acele ciupituri (nu foarte adanci). Dar asta pentru ca am mers de cateva ori cu peste 200 km/h pe autostrada Soarelui pe distante apreciabile. Vopseaua e argintie, caroseria e aluminiu asa ca nu prea se vad si nici rugina nu ma sperie (ca si pe tine dealtfel).

Spor la retus!

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ieri in drumul spre iasi am prins o ploaie torentiala care s-a transformat in ploaie cu gheata; grindina a batut cam 15 minute si a fost de marimea bobolui de porumb si chiar mai mare. :lol:

ce efecte poate sa produca asupra vopselei? ; acum nu se observa nimic dar cu timpul pot sa apara urmari?

masina nu era ceruita, doar spalata cu o zi inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!