Jump to content

Intercooler spart


Sunpall
 Share

Postare recomandată

Am fost marti la buc si pe autostrada cernavoda-fetesti a trecut o masina pe langa mine cu vreo 160-170km/h in conditiile in care eu mergeam cu 140km/h si a calcat pe doi bolovani unu foarte mare si unu cat pumnu pe care mi l-a aruncat direct in grila de plastic care se alfa in fata intercoolerului !! normal ca la viteza aia a trecut de orice era in fata ei si s-a oprit in intercooler! precizez ca nu s-a schimbat nimic in mersul masinii cel putin din cate imi dau eu seama dar parca a inceput sa fasaie (sau poate e doar autosugestie); cineva mi-a zis ca e fisurat si ca tre sa-l schimb ~ 7mil ... curiozitatea mea este daca a mai patit cineva asa ceva si daca se mai poate face ceva si ce se va intampla daca circul cu masina cu el fisurat :rolleyes: HALAL DE AUTOSTRADA !@#!$%!@^%@#$^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca am eu intercooler de golf de 130 de cai intact...daca-l vrei da un PM! bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa rupi aripioarele de aluminiu dintre tevi ca sa ai acces la ele si apoi le lipesti usor cu o solutie gen poxipol care sa reziste la forte mari si temperaturi, o sa arate cam naspa, o sa pierzi 5% din suprafata radianta dar macar functioneaza si se face ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai vezi daca intr-adevar s-au fisurat conductele mici de aer din intercooler sau nu. Daca da le poti suda la un sudor priceput (sa sudeze in argon / aluminiul cam asa se sudeaza) si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca sigur s-au fisurat ptr ca din momentul in care ma lovit piatra aia intercooleru fasaie destul de tare cand trece de 1800rpm... asa mi-a zis toata lumea sa ma duc sa mi-l sudez ptr ca nu e o fisura mare

ms mult ptr info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este spart mai mult ca sigur. Merge si sudat si lipit cu poxipol . La ambele ai nevoie tu sau cine opereaza de multa indemanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este spart mai mult ca sigur. Merge si sudat si lipit cu poxipol . La ambele ai nevoie tu sau cine opereaza de multa indemanare

Aluminiul se mai poste lipi si cu aliaj de cozitor zinc ( alutinol). Se lipeste cu o lampa de gaz dar trebuie indeminare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu folositi poxipol ca e de cacao pentru aplicatii gen intercooler. Am lipit intercooler-ul meu de 2 ori cu poxipol iar solutia finala a fost un altul sec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si la mine fasaie dar nu asa tare . O sa incerc sa-l sudez si va anunt daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yo am gasit intercooler nou da aftermarket nu original cu 2 mil :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut parte de o nefericita intamplare... mi-am spart IC-ul... practic s-a rupt o bucata de plastic din partea de jos a IC-ului. Am mai mers cu masina dupa... cca. 1 km... pana acasa. Nu trage (logic), scoate mult fum si merge in hopuri. Este posibil ca bucati din acel plastic sa mearca mai departe si sa ajunga in motor?

Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza grabei observ doar acum ca mai sunt doua topic-uri despre IC-uri... va rog sa ma scuzati... si daca se poate sa lipeasca un moderator postul meu la un alt topic care trateaza aceasta problema.

Daca se inchide va rog sa-mi trimite-ti pareri si pe PM. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intrevede posibilitatea de a cumpara un IC second hand... care ar fi lucrurile la care trebuie sa fiu atent, inafara de a nu avea semne de lovituri?... poate sa fie infundat si chestii de astea?... daca iau second, inainte de a-l monta vreau sa-l curat... poate cineva sa-mi spuna cum se face acest lucru, ceva solutie(lichid) de curatare?, sau sa-mi dea cineva un link va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie crapat, sa fie compatibil sau identic. Curatare simpla se face cu benzina. Nu iti trebuie cine stie ce solutie alambicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei (inca o data). Cat despre posibilitatea ca bucati de plastic sa mearga mai departe si sa ajunga in motor? Exista aceasta posibilitate sau este o aberatie?

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot ajunge pentru ca intercooler fiind sub presiune bucatile ies afara mai degraba decat sa treaca. Plus ca mai au o mare piedica: "fagurele" (core cum se numeste in engleza) propriu-zis al intercooler-ului ce serveste si pe post de "sita"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai mi-am curatat intercoolerul spart cu detergent normal si nimic mai mult in vana, cu dusul. A durat ceva dar a mers perfect.

E mai usor de "cositorit" cu aliajul ala de zinc si decat de sudat. Se poate suda cu argon, etc..Depinde foarte tare cum e gaura...Daca reusesti sa il sudezi e perfect.

Am avut o gaura de 5mm lungime, ovala, cu latimea maxima de 0.8mm aproximativ. Al meu NU fasaia deloc. Sau daca fasaia, nu il auzeam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat IC-ul cu unul nou, original, masina merge ca nebuna, se pare ca cel vechi avea ulei la greu in el... da nu aste e problema; problema este ca a aparut un fasait, in momentul in care accelerez se aude ca si cum ar pierde pe undeva aer. Am fost la mecanic, zice ca furtunele sunt OK, nu sunt sarite (cel de sus sigur nu e ca ala se vede). Fasaitul nu creste in intensitate odata cu turatia decat pana la vreo 3000 rot/min, dupa care parca dispare (nu este acoperit de sunetul motorului ci dispare). Ce poate sa fie? Am zis IC-ul este nou si l-am verificat sa nu aiba lovituri inainte de a-l lua de la magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu zic sa iei pas cu pas fiecare racord si furtun care pleaca de la turbina spre galeria de admisie. Mare lucru sa nu gasesti ceva spart...Strange in mana toate racordurile! Varianta a doua e sa faci un log => o sa fie clar daca e vorba de o pierdere de aer sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat de mult problema :Driver: ... dar merci oricum de sfat. Intr-adevar era spart furtunul ala mic din partea de jos de la intrarea in IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor!

De curand am avut probleme cu Intercoolerul dar l-am rezolvat. S-a crapat plasticul pe o lungime de 10 cm , iar cand dadeam talpa, tot aerul ce il dadea turbina il pierdeam prin crapatura din intercooler si intram in "limp mode".Am citit timp de 2 ore topic-uri pe net despre intercoolere sparte .. si in final m-am decis sa il lipesc. Am o saptamana de cand l-am lipit si vad ca tine. Cu ce l-am lipit ? cu 2 cutii de Poxipol si o cutie de Poxilina.

Intai am curat Intercoolerul cu detergent si apa , l-am degresat bine .. s-a uscat , iar apoi m-am dat la lipit. Am dat prima data 1 strat de poxipol , am lasat 10 min sa se usuce , apoi alt strat si tot asa pana am terminat cele 4 tuburi , apoi cu poxilina pe deasupra k un fel de bandaj. Uite asa ... cu 23 ron am economisit 700 . :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, sa vedem pentru cat timp i-ai economisit :( .

Poate nu va tine....Crede-ma ca stiu eu de ce spun asta :(

Ar fi perfect sa tina si sa fi reusit, sa fie cu noroc deci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dea Dumnezeu macar la tine sa tina.

Ca eu am folosit cutii intregi de poxipol pe fostul meu intercooler pana l-am aruncat la gunoi si am luat altu sec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu aud fasaitul (care cred ca apare in cazuri de intercoller spart) doar atunci cand accelerez intre 1600 - 2600 ture. Atunci cand merg normal nu prea se aude, insa atunci cand urc pe un drum in rampa si incerc sa accelerez sunetul se aude extrem de clar.

Daca e o problema a intercoolerului vi se pare firesc sa se auda mai puternic in urcare si aproape deloc atunci cand merg pe drum drept ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu sa-ti fie intercoolerul spart, adica daca esti sigur ca nu l-ai lovit pe undeva, probabil nici nu-ti este spart. poti sa verifici si furtunele de la intercooler sa nu fie sarite sau sa ai vreo clema de la furtune sarita sau rupta (eu asa am patit).

scoate fum masina in cand accelerezi? cand e spart intercoolerul scoate fum mult.... poate ce auzi tu e suieratul turbosuflantei.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!