Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

In acelasi loc cu celelalte sigurante. Curetul catre becuri nu trece prin ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff... cu ocazia asta mi-am rezolvat si Tempomatul. Imi aparea eroarea in bord si tempomatul nu functiona. Siguranta S243 era....lipsa. Am pus o siguranta si functioneaza perfect. De cati Amperi trebuie sa fie siguranta S243? Eu am pus una de 25A. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema axact cum s-a scris in primul post.

Iarna, la prima pornire, am pus contactul, am asteptat sa se stinga indicatorii din bord si sa se auda click-ul de incalzit bujiile. Am mai pus odata contactul pana s-au stins si am dat demaror. Masina a pornit mai greu, afara fiind -13 grade si peste noapte cred ca au fost vreo -18 grade.

S-a aprins indicatorul spirala (de la injectoare cred) intermitent, si motorul functiona. Am zis sa merg un pic cu masina poate se stinge. Am mers vreo 200 m si s-a aprins indicatorul de motor si cel spirala nu pai era intermitent ci permanent aprins. Eroare in bord: motorstorg werkstatt. Tot mai scrie in germana cu semnul exclamarii. Am vorbit cu un mecanic si cica ar fi de la EDR sau EGR ?! Cica daca as mai fi mers cu ea, s-ar fi stins.

Am mers cam 3 km ieri, 3 km azi. Dupa ce s-a incalzit motorul am turat mai tare pe la 3.000-3.500 in viteza a 2-a si a 3-a. Nu s-a stins. Nu se aud zgomote ciudate in motor, nu intrerupe, nu se opreste, trage bine. Dupa forja am lasat-o la relanti si merge foarte ok. Mie mi se pare ca inainte.

Am verificat recent antigel si e ok, am schimbat recent ulei motor Vapsoil 10W40 + toate filtrele. Am mai mers cu ea de atunci, dar nu foarte mult. Curea distributie schimbata acum vreo 30.000 km. Nu am mers foarte mult cu masina de cand am schimbat uleiul - maxim 300 km. Sa fie de la ulei ?

A fost facuta revizia in service si a zis ca e o masina foarte ok, am facut ITP la alt service si a zis ca e ireporsabila etc.

 

As avea de mers de sarbatori vreo 300 km cu ea. Oare sa fie problema daca merg cu ea asa ? Sa fie o problema majora la motor.

Din ce am citit pe forum, am ramas in nebuloasa cu erroarea asta. Parca nu i-a dat nimeni de cap.

 

Am scos borna de la bateria si am pus inapoi - aceeasi erroare, aceleasi indicatoare - spirala intermitenta + motor

Modificat de audis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAna nu pui un tester pe ea, greu de spus de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci e cam riscant sa plec cu ea la drum la rude vreo 300 km. Sunt sarbatorile si pana luni nu gasesc un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi diagnoza si mi-a iesit erroate senzor turatie motor si clapeta admisie motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot verifica switch de la frana sa vad daca are vrea eroare? Ma trezesc cu stopurile de la frana aprinse cateodata. Am parcat-o in noaptea de revelion si cand ma uit la ea dupa vreo ora erau stopurile aprinse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde EPC-ul in bord de obicei... dar asta cand nu mai e contact.. la tine e contact permanent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare nimic in bord si nici la diagnoza. O sa il schimb intr-un viitor apropiat. Multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-l pana nu iti ramane aprins o noapte intreaga si iti termina bateria :) costa 50 lei pe original, iar schimbarea lui se face in 5 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu cumperi after-market ... nu tin mult - sunt bani aruncati.... numai OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La original ma gandeam si eu. Sa vad daca imi mai face probleme. Nu face tot timpul doar cand il apuca. Intr-un an le-am gasit aprinse de 2 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci schimba-l, ca e pacat sa te chinui, pentru o suma modica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am schimbat vara trecuta switch-ul de la pedala de frana si acuma i'ar imi face figuri, cand merge cand nu merge. am observat ca se intampla lucru asta cand sunt diferente de temperatura intre seara se dimineata. E posibil sa se oxideze circuitele in interior sau ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, dar daca ai luat unul AM e normal. Sau ai luat OEM varianta revizuita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de care e. E dupa codul de pe cel original. A fost cam 50-60lei, cel mai ieftin fin 30lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mi se aprind doar 2 din cele 3 becuri de frana (e ars) si in bord imi clipeste martorul cu spirala e de la senzorul de frana sau doar ma avertizeaza ca e ars becul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stopul spart și se infiltreaza apa în el și s-au oxidat contactele și nu are rost sa mă chinui sa dau stopul jos sa schimb becul pt câteva zile pana găsesc sa cumpăr altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta nu isi are rostul intrebarea ta...rezolva cu stopul...dupa care vezi ce se intampla si revii sau nu cu intrebarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Detin Seat Cordoba 1.9TDI 66kw 90cp Cod:AGR La pedala de frana sunt 2 switch-uri. Unul albastru si unu alb. Nu stiu care dintre cele 2 trebuie schimbat. Mentionez ca becurile se aprin la apasarea pedalei, iar martoul spirala clipeste intermitent. Pe cel alb am reusit sa-l scot dar cel albastru nu vrea sub nici o forma sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut

 

Am si eu probleme cu acest switch, un mester mi-a spus ca ar trebui inlocuit. Intrebarea mea e, ce marca si pret recomandati?

Merita sa incerc demontarea lui si eventual, cum citeam mai sus, sa il ung sperand ca va merge?

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu prea ai ce unge la el.. doar sa-l desfaci si sa vezi, se mai poate repara..

 

oricum, recomand sa cumperi unul OEM, este in jurul la 55-60 lei - sa nu cumperi aftermarket

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!