Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Schimba senzorul si ia unul OEM, e in jur de 45 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am schimbat azi switchul, si am aceeasi problema, nu se aprind deloc stopurile, imi palpaie martoru d bujii si imi apare motorstorg werkstatt..deci nu senzoru era d vina..ce mai poate fii? siguranta arsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Masoara daca pe 2 fire de la senzor ai 12V cu contactul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat..era arsa o siguranta d 10 A rosie...acu merg stopurile si a disparut eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Bucurie" si pe mine cu switch-ul buclucas. De aproape o saptamana l-am schimbat pentru ca pe drum a inceput sa clipeasca martorul de la bujii si nu se mai aprindeau stopurile pe frana. Era tarziu, veneam de la serviciu si l-am sunat pe electrician. A zis ca are ceva, dar nu e original si "marca" respectiva a mai facut figuri. L-am schimbat totusi ca nu puteam circula asa cu masina. Azi pe drum surpriza, martorul de bujii a inceput iar sa palpaie in bord dar stopurile inca functionau. Cand am ajuns la destinatie, am rugat pe cineva sa se uite, spirala din bord nu mai clipea dar stopurile nu mergeau decat cand voiau ele. Pe drumul inspre casa spirala nu a mai clipit in bord si stopurile functioneaza iar normal. Adica... se poate ?... functioneaza/nu functioneaza, clipeste spirala in bord/nu mai clipeste. Trebuie sa apas pedala destul de jos ca sa se aprinda stopurile, dar mentionez ca dupa montare a functionat normal. Oricum... cu proxima ocazie o sa cumpar un switch original si ma duc sa-l montez. Va sfatuiesc sa cumparati doar switch-uri originale, daca vreti sa va tina mai mult de o saptamana. Eu l-am mai schimbat o data, de mai mult de un an cred... am si postat cred ca pe acest topic, dar nici atunci nu am pus original... si vedeti si voi consecintele.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare am si eu aceeasi problema cu masina din semnatura,am schimbat switch-ul a mers o saptamana si iarasi se aprinde spirala si engine worshop.Becul de pe hayon merge cele 2 nu..Culmea daca dau un pic in stop se aprinde la fiecare patesc la fel,am dat si cu spray de contact degeaba,deci switch-ul functioneaza daca atunci cand lovesc stopurile se aprind,nu?

NU stiu ce sa mai fac de 2 saptmanai patesc asta,cand mi se aprinde spirala stiu ca nu mai am stop pe frana si ma dau jos sa le bubui.

Va rog o idee.

P.S.Am curatat bine contactele din stopuri le-am frecat cu un cutit .degeaba.

Modificat de wertali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la switch, e de la stopuri daca cel de pe haion merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat si eu atunci (cred ca exact in ziua in care am postat mai sus), am pus original si acum nu mai sunt probleme. Sunt cateva piese pe care e obligatoriu sa le inlocuiesti doar cu OEM, altfel nu ai rezolvat nimic si tot schimbi la ele intr-o veselie, nici nu tin si nici nu functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna si eu aveam switch frana cod 1J0 945 511D si l-am schimbat cu 1K2 945 511 RDW original cost 60 lei, care este foarte bun, nu trebuie reglat ci doar introdus in partea superioara a pedalei de frana si rotit 45 de grade la dreapta fara sa apasati pedala sau alte manevre, toate functioneaza ca inainte nu mai clipeste nimik in bord nici ESP si nici spirala de la bujii, ce bine ca exista forumul VW, mai scapam si noi de cheltuieli inutile pe la mecanici pentru niste lucruri simple! multa sanatate la realizatorii forumului si celora ce au grija ca sa functioneze in parametrii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

A venit si la mine randul sa schimb switch-ul de frana am comandat dupa serie de sasiu am specificat ca vreau oem. Din cate am citit si pe aici cele aftermarket se defecteza cam repede...

Imi da pe tester eroare "brake switch" martori in bord am numai EPC...dar din cate am inteles de pe aici daca mai circuli cu el asa urmeaza si ABS ESP .

Bateria mi-a terminato becurile de frana de vreo 2 ori la rand si sper sa isi revina (e pe redresor momentan).

Maine ma duc sa ridic switch-ul si sa il montez sper sa reusesc revin cu pareri.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, numai OEM.... o sa vina modelul nou - nu o sa mai ai probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a venit modelul nou OEM fabricat in Malta cel vechi era mov asta e verde si e mai mare.

Astazi sunt plecat nu am timp sa il montez...decat maine sper sa fie ok :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA asta nou, nu se mai apasa pedala de frana la montaj, asa cum trebuia facut la cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat switch-ul de frana cu cel nou sa montat usor cum zice colegul mai sus fara a apasa pedala de frana.

A disparut si eroarea EPC din bord

Din cate am vazut eu cel nou pe original e mai bun decat cel vechi pare mai solid... mai jos am pus ceva poze... cel vechi originalul de pe masina e de culoare mov

Mult succes tuturor :)

 

IMG-20140904-00167_zps2e6206e1.jpg

 

 

IMG-20140904-00163_zpsa41b970a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, numai OEM.... o sa vina modelul nou - nu o sa mai ai probleme cu el.

 

 

Din cate am vazut eu cel nou pe original e mai bun decat cel vechi pare mai solid... mai jos am pus ceva poze... cel vechi originalul de pe masina e de culoare mov

 

 

da, asa cum am zis, nu o sa mai ai probleme cu el

 

"switch-ul maltez" :D

47 lei?

 

da, cu reducere probabil, datorita anului de fabricatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac o mica paranteza si intreb aici...am observat un switch si la pedala de ambreiaj ce rol are acel switch? daca se defecteaza care sunt simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am avut eu busit pe ala de la ambreiaj. Avea tija rupta, ceea ce echivaleaza cu "ambreiaj apasat" in permanenta.

Cel mai vizibil efect: nu poti cupla de nicio culoare cruise control-ul (am dat la perete vreo 2 ore pana m-am prins ca era switch-ul de vina).

Pe langa asta, ECU limiteaza IQ cand ambreiajul este calcat -> masina este mai puturoasa.

In rest masina merge normal (fara erori pe bord si/sau DTC-uri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La  swici am vazut ca sunt doua contacte , unul cupleza la apasarea pedalei, si celalalt decupleza la apasare ,

Ce rol au ambele contacte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul aprinde lampile, altul duce informatia la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    In urma cu vreo 3 zile mi se aprinde in bord spirala intermitent iar pe display-ul bc nimic.Buuun zic.Ori vreun bec ars pe stop pe frana sau switch-ul dus.Stopurile toate 3 functionau ok.Se aprindeau de fiecare data cand apasam frana si se stingeau apoi la eliberarea pedalei.

    Neavand o interfata diagnoza auto atunci si stiind(citind de pe forum) ca sunt 2 contacte acolo am zis sa verific cumva.

    -primul contact functiona (pinul 1 si 4) o data ce imi aprindeau stopurile/lampile

    -iar al doilea(pinul 2 si 3) stiam ca trimite informatia catre ECU.Am apasat acceleratia pana la vreo 2000-2300 rot/min si apoi frana concomitent si am vazut ca turatia a scazut pana la 1100-1300,luam piciorul de pe frana ,acceleratia urca iarasi la valoarea initiala.

     Eram in dubii si acum oarecum.Faza cu taierea gazului si-o ''lua'' tot din primul contact?

     Pinul 2 si 3(cel de-al doilea contact) trimite informatia la ECU stiind ca pedala este neapasata,deci circuit inchis,continuitate intre pin 2 si 3.

     ECU la ce foloseste informatia asta?Oare la ABS/ESP?Intreb pentru ca masina mea se comporta normal(tragea la fel de bine,frana la fel de bine....bine ,nu am abuzat ca sa intre abs.).Singurul martor aprins spirala intermitent

     Ulterior am facut o scanare cu ajutorul colegului Planetara(multumesc si aici) si am gasit eroarea brake switch pe Motor.

     L-am achizitionat ,55 lei pe original,l-am montat ,a mai facut o data dupa ce l-am pus apoi a revenit totul la normal.

     Pe cel vechi l-am ''reparat''.Lamelele nu mai faceau contact pe pinii 2 si 3 si nu aveam continuitate.L-am montat din nou pe masina sa vad daca mai face, si era in regula.L-am lasat insa pe cel nou .Asta era cel original al masinii cu autoreglaj.

 

     Haideti ca m-am dat la vorba..intrebarea mea ar fi:la ce foloseste ECU informatia de la al doilea contact(pin 2 si 3) tinand cont ca eu nu am observat vreo modificare in comportamentul masinii?Pt ABS? Nu trebuia sa-mi apinda si abs si sa-mi afiseze ceva pe display fiind o componenta(frana) importanta a masinii?

 

     Multumesc frumos.

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a taia gazul, pentru abs/esp, pentru CCS, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in momentul cand spirala se aprindea intermitent nu aveam continuitate pe pin 2 si 3 iar lampile functionau corect si gazul i se taia daca apasam frana si acceleratia in acelasi timp

.Astea cu un singur comutator functional(1 si 4).

. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am , inteles ideea, concluzie, ele sunt pe normal deschis, iar la actionarea pedalei normal inchis .( inchide circuitul ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!