Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

nu... unul e NO, celalalt NC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat valorile intre pinii cablajului care vine la swici

Intre cei din extremitati am 12 v, iar intre cei din centru nu am nici o tensiune , pare ceva un semnal , este normal asa ?

Intreb deoarece am facut proba cu un swici de la masina nevestii care funtioneaza si la mine tot apare martorul spiralei insotit de mesajul MOTORSTORG WERKSTATT.

Lampile de frana se aprind la apasarea pedalei

In afara de acesta am mai facut si o incercare la rece cum i-i spun altii, am facut un strap intre pinii centrali , am pornit masina si tot asa .

Am mers pe ideea ca atunci cand pedala nu este apasata , pinii centrali (2,3) au circuitul inchis , iar cei laterali (1,4) au circuitul deschis .

Problema este ca nu stiu daca si pe pinii 2&3 trebuie sa am vreo tensiune , in functie de asta sa merg mai departe !

Sau daca eroarea ( martorul spirala) trebuie stearsa dupa schimbarea swiciului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se masaora intre ei, ci intre pin si masa. pe 2 dintre ei trebuie sa ai 12V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi cristi, asa ma duc sa fac , eu am crezut ca sunt perechi de 2 cate doi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat, nu stiu exact sa-ti spun rolul lor dar cert intre 1&2 avem 12V, intre 1&3 avem 12V, intre 1&4 avem 12 V

Concluzie fiecare ciucuit are 12V, rapotat la un fir de masa !

Acum sincer am intrat in ceata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie: ce am zis eu si ce ai facut tu !

 

MAsaora intrea 1 si masa si intre 2 si masa si 3 si masa si 4 si masa, cu pedala neaopasata si apoi cu ea apasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa da masina urmatoare: Vw golf 4 Variant, 1.9 TDI -115 CP - AN fabr 2000. 

Situatie: 

Control Module Part Number: 038 906 019 CJ 
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  1045
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01317
2 Faults Found:
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
        P0571 - 35-10 - - - Intermittent
 
Ok. Stiind ca pica destul de repede switch-urile de frana , il schimb. Ei bine, l-am schimbat si am incercat sa sterg eroarea. Nici un efect v- reapare imediat. Acum...ce mai e de facut? unde sa mai verific?  Stopurile de la frana functioneaza toate. Si inainte sa schimb switch-ul si dupa ce l-am schimbat. 
 
Situatia 2: Nu mai pot activa tempomatul. Din cauza erorii acesteia? Cand il pun pe ON, pictograma respectiva se aprinde in bord. Dar orice buton apas, nu se activeaza. Procedez eu gresit sau e blocata functia de eroarea cu switch-ul.
 
ps: e enervata rau acea pictograma care tot clipeste in bord. 
 
Va multumesc pentru rabdare!
Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din cauza problemei care o ai, nu functioneaza tempomatul.

 

verifica daca ai alimentarile in switch. Daca da si daca acesta functioneaza ok - a scris si bundy mai sus cum il poti verifica, nu mai repet si eu - atunci verifica cablajul pana in pompa ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Ma puteti ajuta, va rog, cu o schema electrica la un golf 4 1.4 16v din 2001. Ma intereseaza in special legaturile de la switch pedala frana. De asemenea daca are cineva  ce face releul 444 1JO-927-841. Va multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,o problema oarecum asemanatoare am si eu.Nu mi se aprind stopurile cand calc frana iar in bord mi se aprinde martorul ESP?Sa fie oare de vina acelasi switch?Siguranta nr 13 este ok.

2.Becul de la numere e stins desi recent l-am schimbat fiindca celalalt era ars de cand am luat masina,ce cauze pot fi?Am verificat siguranta nr 4 e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Al,pentru becul de la numere vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge,cel vechi era ars iar cand l-am schimbat cu unul nou tot nu se aprinde,am verificat si siguranta numarul 4 si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care anume nu e decat un singur bec la numere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde niciunul.Am rezolvat problema cu switch-ul ,curatat putin si merge fara probleme.Mai mult dureaza demontatul/montatul fetelor respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua

M-ar interesa schema electrica al sistemului de franare vw golf 4 (sigurante,senzor pedala frana,ECU si stopuri).Nu-mi vine tensiune de 12 V pe pinul 4 a mufei de la senzor.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m-ar interesa schema electrica pentru a face o verificare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pin 4 nu are cum sa ai tensiune doar pe 1 prin sig s13 si pe 2 prin sig S243

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci limitatorul pedala frana functioneaza cam asa: 1)Cnd pedala de frana nu este apasata (actionata) ,+12v trece prin S243 merge la pinul 2 a a senzorului (limitator frana) iese pe pin 3 si merge la ECU. Asta daca contactu intre pinu 2 si 3 este bun,daca nu: incepe spira (martor bujii) sa lumineze intermitent.

2)Cand pedala de frana este actionata + 12v trece prin siguranta S13 ajunge in pinul 1 a senzorului pedala frana iese prin pin 4 (daca este bun si se face contactu antre 1 si 4) si merge la becurile de la frana.

Ce nu inteleg, neavand schema, de unde ia date ECU ca sa vada ca este bec (becuri ) arse la stopuri si de ce ar lumina intermitent marorul bujiilor?

Multumesc pentru raspunsul primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai fi vrut sa nu te atentioneze deloc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e simpla : Curentul care merge la stopuri trece si prin Ecu, iar Ecu isi calculeaza consumul de curent . Implicit trebuie sa aiba valoarea y. Daca e x, adica sub y, detecteaza un bec ars/ contact oxidat si iti da eroare in bord.

Parerea mea care este. Nu dati cu parul :)

Ps: unde e siguranta S243?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!