Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

intr-adevar , siguranta era de vina.era arsa.dar tot nu am scapat de eroarea asta :

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 G

Component: ESP FRONT MK60 0101

Coding: 0011266

Shop #: WSC 00028 000 00000

VCID: 2E597F1CBA0C5AE

1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

unde se afla localizat acest senzor G201. nu sunt acasa sa ma uit in etka,deaia intreb. vreau sa il dau jos sa-l curat/schimb daca este nevoie.

mersiiiii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca switch-ul de frana e bun, atunci poti incerca o setare de baza, a lui G201.

daca ai switch bun si tot asa face, trebuie schimbata pompa de ABS - se gaseste si un kit de reparatie, dar nu e compatibil cu toate pompele, daca imi aduc bine aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum fac setarea de baza a lui G201 ? din Instruments ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact - intra pe basic settings - cobori fereastra de selectare, selectezi g201

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti, de curand am achizitionat un G4 1.4 16V, in 4 usi, masina arata impecabil e din 2001 cu 103 mii km.Adusa pe platforma din Germania. Dar au cam inceput sa apara si cateva probleme. 1 cum am ajuns la peco si am alimentat dupa cateva zeci de km s-a aprins martorul check. 2. Martorul ESP era aprins dar avand placute noi in torpedou pt ca cele din spate erau tocite am crezut ca e de la placute,k am schimbat placutele si atunci cel care m-a ajutat sa le schimb mi-a rupt conducta in fine am strangulato sa nu mai curga si am mers asa 2 zile pana a venit cea noua.La care in aceste 2 zile aveam o bataie foarte mare in volan. Am schimbat conducta la un service si mi-a facut aerisirea doar pe acea roata. martorul ESP tot nu sa stins si la 3 zile de la aerisire a inceput sa bata iar in volan si se aude un scrtait pe spate cand calc frana. ABS-ul functioneaza. I-am facut un test VAG dupa aerisire si mi-a zis ca poate fi de sub pedala de frana si sa-i dau cu niste sprai. Check-ul se stinsese dar dupa cativa km s-a reaprins. Si imi dadea o eroare G200. 3 .Geamul fata stanga era la jumate ,cand sa-l salt a urcat un pic si s-a dus jos de tot. M-i la ridicat un baiat si mi-a zis ca m-i sa rupt un plastic de pe sufa. Trebuie sa schimb toata macaraua aia cu tot cu melc sau se pot scimba si acele plastice? V-as ruga sa ma ajutati cu un sfat ce pot face? P.S. am inteles ca masina e cam statuta de ceva vreme aproximativ 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G200 se repara, ai niste contacte slabite in el.

poti lua kit de reparatie pentru macara si se repara si aia sau iei macara aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yanis - ca idee - nu te increde prea mult in km aia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema. Din cand in cand se aprind martorii de ABS si ESP;uneori in stationare la semafor dupa ce iau piciorul de pe frana precum si in cazul unui viraj mai strans(sens giratoriu) dupa intrarea in linie dreapta. Mentionez ca nu face regulat( ca sa pot corela cu ceva) iar contactul de la frana a fost schimbat(nou-Hella). Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai corect, asa e. Altfel, doar ne dam cu parerea.

Poate sa fie de la contact imperfect la mufa lui G200 sau senzor de roata.... cel mai bine, scanat si vedem de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G200 nu aprinde ABS, doar ESP.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cartea service originala.

aha si unde se poate repara sau de unde o pot cumpara? iar treaba cu km are cartea service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa cumperi - intai trebuie sa faci o scanare. In functie de asta, vedem ce are masina - daca e vb de ceva ce se poate repara sau e ceva de inlocuit.

km - nu-ti bate capul.... important e sa mearga bine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti! Am un golf 4 1.4 16 V ,serie motor AXP si de cateva zile am EPC aprins in bord ,si astea sunt rezultatele scanarii cu VCDS: Tuesday,25,September,2012,17:05:39:55062

VCDS Version: Release 11.11.2

Data version: 20120126

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 118520km/73644miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3547

Coding: 00031

Shop #: WSC 31414

VCID: 1D3A6E1E97AAEFB

3 Faults Found

16955 - Brake Switch (F)

P0571 - 35-00 - Implausible Signal

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)

P0118 - 35-10 - Signal too High - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30

P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent

Readiness: 1000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0103

Coding: 0011266

Shop #: WSC 31414 000 00000

VCID: 2C5CB3DA8C10163

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 31414

VCID: 214252EEABD2CBB

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Coding: 12358

Shop #: WSC 31414

VCID: 356A96BE0F5A57B

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 805

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V04

Coding: 01111

Shop #: WSC 00000

VCID: E3CE98E6714E19B

Subsystem 1 - Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2115189

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2115189

3 Faults Found

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-10 - - - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 31414

VCID: F0E4E7AAB0B8B23

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 31414

VCID: 4C9CD35A7CD0363

Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C

Component: 4F Tőrsteuerger. FS0002r

Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D

Component: 4F Tőrsteuerger. BF0002r

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.lbl

Part No: 1J0 035 186 D

Component: Radio BNO 0004

Coding: 04403

Shop #: WSC 00028

VCID: 264841F2C2FC2C3

No fault code found.

End --- ------------------------------------------------------------------ Tin sa precizez ca dupa ce s-a aprins EPC-ul ,imediat am constatat ca s a ars un bec pozitie partea din spate dreapta.Am schimbat becul ,am sters erorile dar dupa 1 km s a reaprins EPC. Astazi am schimbat si senzorul de temperatura G62 si degeaba ,iar switch-ul de la pedala frana functioneaza.Ce poate fi? M au luat durerile de cap ..... :banghead: Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca functioneaza, te-ai uitat in blocurile de masura cu VCDS sa vezi daca se modifica bitii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi switchul are 2 contacte, trebuie vazut daca si celalalt functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca toate erorile provin de la o singura problema: Baterie praf... Intai sa verifice bateria si incarcarea, si daca e in regula, ceea ce nu cred, apoi sterse erorile si vazut mai departe, ce mai e. Ca altfel ajungi sa schimbi senzori, switch-uri si toate masina, fara sa fie nevoie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Schimba senzorul de la pedala de frana

2. refa lipiturile de pe placa clusterului - ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit senzorul de la pedala de frana si s a rezolvat.Multumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema. Din cand in cand se aprind martorii de ABS si ESP;uneori in stationare la semafor dupa ce iau piciorul de pe frana precum si in cazul unui viraj mai strans(sens giratoriu) dupa intrarea in linie dreapta. Mentionez ca nu face regulat( ca sa pot corela cu ceva) iar contactul de la frana a fost schimbat(nou-Hella). Vreo idee?

Sal

Pe scurt - ai activ testul de

Remediere: parcare mare si goala, faci un cerc cu raza mare, in asa fel incat volanul masinii sa fie un sfert, si mergi cu o viteza 20 km/h, cateva ture si volanul sa ramana in aceeasi pozitie, martorul ABS o sa inceapa sa clipeasca si o sa se stinga si asta este testul este terminat.

- prima oara trb sa tii apasat pedala de frana cateva sec pana clipeste senzorul ABS, dupa care pornesti la treaba, in curbe ti se aprinde din aceeasi cauza ca senzorii citesc miscarile rotii

* sper ca te-am ajutat, eu cel putin asa am facut, pt mai multe detalii cauta pe youtube test abs facut de cei de la Ross-Tech si o sa si vezi.

Numai bine

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are Test activ, nu se sting martorii, pana nu se finalizeaza testul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Sa va povestesc experienţa mea, care sper eu o să-i prevină pe alţi forumişti să treacă prin ce-am trecut eu. Se dă o seară de vineri, şi un drum lung ce mă aştepta. Când, mi se aprinde în bord, martorul EPC. Urmat la scurt timp, de ESP. Scot telefonul, caut rapid, citesc pe forum, şi bănuielile cad asupra switch-ului de pedală de frână. Apoi, verific situaţia - şi într-adevăr, becurile de pe frână nu se aprindeau. Fiind vineri seara, deci fără posibilitate de a cumpăra un switch în seara cu pricina, am citit tot topicul ăsta să văd prin ce au trecut şi alţii, şi mă apuc de meşterit, în speranţa de a repara switch-ul temporar.

Mă apuc şi desfac pe sub bord, cele 3 şuruburi torx au fost uşor de găsit şi desfăcut, mai nasol a fost cu prinderea în clema aceea de metal (nu cele 2 albe de plastic), unde a trebuit să forţez cu o şurubelniţă partea metalică, ca să iasă.

Am identificat switch-ul, l-am scos, şi m-am apucat de meşterit la el. Nu am reuşit să-l desfac fără să rup o chestie-două pe la el. L-am făcut bucăţi, şi efectiv nu-mi dădeam seama cum funcţiona. În poziţia în care-l scosesem, patina aceea nu avea cum să calce în veacul vecilor pe contactele pe care se puseseră calamină. Am şmirgheruit contactele, dar pentru că patina aceea nu călca pe contacte, rezultatul la aparatul de măsură era nul. Toate contactele erau pe poziţia închis (lucru anormal).

Până când, un prieten mi-a arătat că interiorul se poate deplasa cumva, şi atunci patina călca într-adevăr pe contacte, şi switch-ul părea funcţional. Am deplasat interiorul cât să calce pe contacte, l-am asamblat la loc, am dat cu super-glue maxim pe el ca să fiu sigur că nu se desface (maaaare, maaaare prostie am făcut), apoi m-am dus să-l montez la maşină. Culmea, nu-l mai puteam fixa în locul de unde-l desfăcusem. Până mi-am dat seama, că pentru că am rotit interiorul ăla, un fel de tijă de plastic din faţa lui, nu-i dădea voie să intre în locaş.

Am luat patentul, am forţat tija încăt să fie ca în modul în care l-am desfăcut iniţial, şi am pus din nou aparatul de măsură pe el. Toate contactele, închise din nou (anormal). Zic - l-am bulit (deşi d-abia acum era reparat). Şi îl lipisem cu super-glue, mamă mamă ce durere... M-am luat să-l desfac din nou crezând că s-au bulit contactele din înăuntru, am forţat cu şurubelniţa locurile lipite cu super-glue, s-a mai rupt o parte din el, vă daţi seama că numai switch nu mai era ăla.

Începusem să-mi dau seama unde era buba, dar deja era praf. Trebuie să recunosc că cei de la VW l-au gândit într-un mod ingenios. Când îl scoţi din locul lui, prin rotire, patina se deplasează faţă de contacte (probabil tocmai pentru a-ţi fi mai uşor să desfaci doar contactele şi să le cureţi, în caz de ceva), lucru de care nu mi-am dat seama nicio clipă.

Totuşi, aşa bulit cum era, am încercat să-l montez cu pedala apăsată (că aşa scria undeva pe forum mai sus), şi nu se rotea nicicum. Până în seara asta, când mi-a venit scliprea. Corpul din interior, se roteşte numai atunci când switch-ul e apăsat. Şi aşa buşit cum era şi în ultimul hal, l-am reasamblat la loc, iar când l-am montat, tija apăsându-se pe pedala de frână, a intrat instantaneu.

Şi mai şi funcţionează, după ce a fost lipit de 2 ori cu superglue, forţat cu patentul şi şurubelniţa, şi desfăcut tot de vreo 10 ori. Impecabil aş zice. EPC-ul s-a stins după prima apăsare a pedalei de frână, ESP-ul era stins la punerea contactului. Totuşi, nu l-am lăsat conectat peste noapte, de frică ca după câte a suferit, să nu nu se strice peste noapte, şi să rămân fără baterie din cauza unor eventuale stopuri aprinse de la sine. Aştept mâine să vină comanda pentru switch-ul nou.

Deci, pentru cei ce vă aventuraţi să reparaţi aşa ceva (deşi nu merită, dar poate păţiţi ca mine că se strică în weekend), ţin să vă anunţ că cei de la VW l-au gândit în cel mai ingenios mod posibil, iar dacă aveţi de gând să-l curăţaţi ca să vă mai meargă o perioadă, desfaceţi strict partea cu contactele (partea dreptunghiulară de jos), că în alte locuri nu aveţi ce căuta.

E gândit nemţesc, I must say.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti , am si eu aceasi problema cu senzorul de franta...cand apas pedala cateodata se aprind stopurile cateodata nu...aveti idee ce as putea face?

Cat costa un astfel de senzor si ce firma sa iau ? Ms mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!