Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Salut, la un Seat Leon 1.6 16v mi s-au aprins si au ramas aprinse ABS si ESP.

 

Becurile la frana se aprind, sigurantele par ok. S-au aprins intr-o dimineata la pornire si acum stau aprinse mereu.

 

Sa fie de la acel switch ?

 

Pe tester daca ma duc si fac o scanare apare daca e defect ? Sa nu il schimb degeaba.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza si o sa spuna care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Dupa ce ca aveam ABS + ESP aprins de 2 zile am si CHECK + EPC

 

Va rog sa imi spuneti cum anume se verifica cu VAG-COM switchurile de la ambreiaj si frana, unde trebuie intrat si ce trebuie facut ?

 

Becurile pe frana mi se aprind.. iar masina merge perfect !

 

 

liqweed ma poti cumva ajuta cu o scanare ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai fa o scanare pe Engine si ABS - posteaza erorile... si vedem de la ce este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am fost, am facut - rezultat - senzor abs dreapta spate.

 

 

Insa, la vreo saptamana dupa aprinderea celor 2 becuri mi s-a aprins si check-ul  (plus EPC dar acela l-am stins eu scotand borna 10 min) iar baietii ziceau ca ar fi fost de la swtichul pedalei, insa mi-au stins martorul si nu s-a mai aprins.

 

Plus ca pe langa asta, becurile pe spate imi merg.

 

 

Date fiind astea, are rost sa schimb si switchul de frana sau nu ? repet, check engine mi l-au stins iar becurile de frana merg.


Am fost, am facut - rezultat - senzor abs dreapta spate.

 

 

Insa, la vreo saptamana dupa aprinderea celor 2 becuri mi s-a aprins si check-ul  (plus EPC dar acela l-am stins eu scotand borna 10 min) iar baietii ziceau ca ar fi fost de la swtichul pedalei, insa mi-au stins martorul si nu s-a mai aprins.

 

Plus ca pe langa asta, becurile pe spate imi merg.

 

 

Date fiind astea, are rost sa schimb si switchul de frana sau nu ? repet, check engine mi l-au stins iar becurile de frana merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, schimba-l doar pe cel de la roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, asa o sa fac !

 

sper sa am noroc si sa scap de erori fara sa mai schimb si switchul de la frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta intrebare, eu de cand am cumpara masina (nu aveam niciun bec aprins in bord sau probleme de genul) am observat ca la mine lampile de frana se aprind chiar si fara ca masina sa fie pornita, fara contact pus, fara pozitii, doar apasand frana.

 

Este prima masina la care am observat chestia asta, in mod normal se aprind doar cu contactul pus.

 

E normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este normal, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-a aprins in bord EPC si ESP. Nu mai functionau luminile de frana. Am pus VCDS si am descoperit: 

1. Pe Engine: 16955 - Brake Switch (F)

                       P0571 - 35-00 - Implausible Signal

2. Pe ABS: 00526 - Brake Light Switch-F

                                008 - Implausible Signal - Intermittent

                  01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

                                008 - Implausible Signal - Intermittent

Le-am sters si apoi luminile si-au revenit. Evident, pentru putin timp, din nou s-a aprins EPC si ESP si luminile de frana moarte. Am citit pe forum si am tras concluzia (corecta sau nu) ca am comutatorul de frana defect. L-am scos, are codul 1J0 945 511C, cu 4 pini. La un magazin de piese auto am gasit Hella (45lei livrare a doua zi), sau Topran (29lei, pe stoc). L-am luat pe asta, aveam nevoie de masina si nu aveam rabdare pana a doua zi.

Ei, acum am pus noul comutator... cum conectez mufa, cum se aprind toate 3 becurile de frana. Si asa raman. Am zis ca o fi si asta defect, dar de proba am pus switch-ul original, scos de pe masina... la fel, se aprind becurile de frana si asa raman. 

Ce sa fac?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui unul original si sa-l montezi corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, are o mufă ce nu poate fi montată invers. Știi asta, doar. La ce te referi cu montatul corect? O să îl schimb cu cel Hella, să dau diferența de preț. Dar tot nu mi-e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara doar original - acesta nu are reglaj (cum au cele aftermarket) - il montezi direct, dupa care bagi mufa-n el. Nu-l mai proba afara, ca nu rezolvi nimic.

 

din pacate, Topran sunt foarte slabe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala il avea pe stoc si e adevarat, calitatea constructiei lasa mult de dorit fata de cel original. Le-am studiat in amanunt.

Pentru ca nu puteam lua banii inapoi, am facut retur si am luat Hella. Trebuie sa imi soseasca. De Hella am auzit numai de bine, dar la alte componente.

Eu am facut proba "in aer", doar cu mufa conectata, fara sa bag comutatorul pe pozitie. Apasam pe buton si un coleg statea in spate. Nu se intampla nimic, becurile ramaneau aprinse non-stop. Ciudat insa ca si cu cel original facea la fel (cum conectam mufa, cum se aprindeau becurile), invers decat atunci cand l-am scos (nu functionau deloc).

Stiti cumva cum se masoara cu aparatul de masura cele 4 borne? Care lucreaza ON-OFF? Ca la al meu, capetele 1-4 sunt puse in scurt (apasat sau nu, testat cu un buzzer) si in nicio varianta cu alte borne, nu se intampla nimic. 

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca nu lucra, deoarece contactorul lucreaza decat dupa ce l-ai invartit in soclu.....

 

un circuit inchide, altul deschide.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, îl am în mana... De ce ar lucra doar pe poziție, în vârf e plastic și se conectează într-o gaură de metal. Are vreun contact ascuns ce se activează la rotirea switch-ului pe poziție?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, am crezut ca faptul ca ti-am spus cum lucreaza, este suficient ca sa ma crezi.... din pacate, vad ca nu.

 

simplu - cand il invarti pe pozitie, are un miez care se roteste si care da voie la contactori sa lucreze - altfel nu

 

incearca sa te uiti la cel vechi, sa intelegi despre ce e vb.... 

 

foarte multi neatenti il strica la montaj, mai ales pe cele aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o lua ca pe o ofensă Florin, știu ca știi ce zici și ca ai dreptate. Am vrut doar să înțeleg mecanismul. Și tu m-ai ajutat. Mulțumesc. Să îmi sosească Hella și văd cum se descurcă. Stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eee, stai linistit.... la inca nu si-a facut efectul cafeaua de dimineata... sunt scurte noptile.... :soothe[1]:

 

deci, ori ii rotesti contactorul si il probezi... ori il pui direct in suport/pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma interventiilor voastre din urma, am cerut banii inapoi si am sunat la reprezentanta. 54 lei unul nou, original si il mai au si pe stoc. Ieftin... Telefonic mi-au zis ca noul model are codul schimbat, dar merg pe mana lor. Ma duc sa il iau.

Am citit aici:

http://tutoriale-auto.ro/inlocuire-switch-pedala-frana-vw-golf/

Si am inteles mecanismul de conectare. Sper sa ma descurc cu montajul, nu e chiar plug and play dar nici cine stie ce chestie grea. Cel mai greu mi se pare faptul ca trebuie sa tin frana apasata cand il montez si nu am un instrument dedicat pentru asta.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa apesi nimic... modelul asta - cel nou - e fara reglaj - doar il bagi si-l invarti pe pozitie. Bagi mufa, stergi erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat!

Varianta originala noua de switch este verde. Dar probabil stiti, nu vand eu castraveti gradinarilor... Ce usor se monteaza, ce frumos clipseaza pe pozitie, atat el cat si mufa, ce cursa lina are! Sa fi vazut Topran-ul... Ce e original e original, chiar ca nu merita altceva acolo.

Atasez poza cu vechiul model si poza cu noul switch (si codul). Am sters erorile si e perfect.

Multumesc mult!

post-44288-0-86930100-1442487212_thumb.j

post-44288-0-64610700-1442487238_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, de asta ti-am recomandat sa cumperi original si nu altceva - e floare la ureche, cu modelul nou - plus ca e foarte fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma interventiilor voastre din urma, am cerut banii inapoi si am sunat la reprezentanta. 54 lei unul nou, original si il mai au si pe stoc. Ieftin... Telefonic mi-au zis ca noul model are codul schimbat, dar merg pe mana lor. Ma duc sa il iau.

Am citit aici:

http://tutoriale-auto.ro/inlocuire-switch-pedala-frana-vw-golf/

Si am inteles mecanismul de conectare. Sper sa ma descurc cu montajul, nu e chiar plug and play dar nici cine stie ce chestie grea. Cel mai greu mi se pare faptul ca trebuie sa tin frana apasata cand il montez si nu am un instrument dedicat pentru asta.

LA modelul vechi trebuia calcata frana, la modelul nou nu mai trebuie calcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Trebuie sa schimb si eu switchul de frana. Am cumparat unul de la avia dupa seria de sasiu si am primit varianta verde cu A in coada. Azi constat ca pe masina e montat modelul B. In plus sunt si doua gauri la pedala unde s-ar potrivi. Actualyl e montat in gaura de sus. Se potriveste cel verde? In ce gaura?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!