Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Asa cum am mai spus PROBLEMA ESTE REZOLVATA!!!

Ar trebui sa fie valabil punctul 2 (nu mai este nevoie sa scoatem masina la plimbare - DPF nu se mai aprinde), exceptie cazurile particulare Andrei4x4 etc..... .

La mine unu, am avut primul facut update, nu sa mai aprins filtrul de pe la 14000km acum avand 30000km si mentionez ca trag de masina zilnic in Bucuresti (cam 70% din km sunt facuti in Bucuresti)!

In speranta ca si cei care inca mai au probleme or sa ajunga pe maini bune si o sa le fie si lor rezolvate va urez km cat mai placuti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

pana la urma 1.9TDI are DPF sau nu are?in factura si la ei in toate documentele care le-am primit este specificat pe ici pe colo ca ar avea, daca ma iau dupa codul de pe stalp nu are, dar e euro4, deci are sau nu are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte buna veste, Kopilu!

Excelent! Acum chiar stau linistit! Si abia astept sa-mi soseasca si mie mashinutza!!!!

Cu o floare (Spyddy) nu se facea primavara, da' acum, daca si tu zici acelasi lucru, mai ales in traficul din Buc, este super OK!!

Dar chiar, dupa resoftare, ai ramas la aceeasi motorina, sau tot le schimbi?

Ce motorina folosesti cel mai mult?

Ca mie de la Alto mi-au recomandat sa pun Rompetrol EURO 4, sau 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de motorina, in intervalul 14000km - 30000km, practic imediat dupa resoftare am zis sa incerc Euro 4, normala, de la PETROM si am fost foarte foarte multumit. Pot spune ca a mers perfect.

Acum de curand am zis ia sa mai bagam un E5 ca sa vedem ce mai zice si am pus de la OMV E5 si urca in turatii mai des decat cu E4 Petrom dar mult mai RAR decat o facea cu orice motorina inainte de resoftare.

Ultima oara cand am pus de la Petrom E4 a fost dupa ultima scumpire si ori am nimerit-o eu masluita ori au umblat la ea odata cu scumpirea ca mi sa parut ca suna putin ciudat motorul.

O sa o termin pe asta E5 OMV si o sa incerc un TOP Petrom E4 ca intr-un alt RS se pare ca sa comportat la fel de exemplar ca si cea simpla de la Petrom E4.

EFix nu mai bag pentru ca are aditiv si cu cat motorina are aditiv mai mult cu atat deranjeaza motorul, DPF-ul etc. (astai parerea mea din atatea incercari).

In vara asta am fost plecat si in afara cu ea si nici pas nu a zis cu motorina de afara, nici macar urcari din cand in cand in turatii!!!!!!!!.

Inclin sa cred ca ii trebuie MOTORINA EURO4 cat mai simpla nu tot felul de combinatii cu fel si fel de aditivi prin ea etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat eu direct la PoRo, iar raspunsul lor imi da dreptate: DPF exista numai pe RS TDI si 2.0TDI 4x4. End of story.
@NightlightAveai raspunsul pe pagina anterioara.
EFix nu mai bag pentru ca are aditiv si cu cat motorina are aditiv mai mult cu atat deranjeaza motorul, DPF-ul etc. (astai parerea mea din atatea incercari).
Din ce am citit eu toti producatorii au sau vor mixa motorina cu biodiesel. Cea Efix cica are 2% biodiesel si ca pana la 7.5% nu trebuie aduse modificari masinii ca sa functioneze perfect.Se pare ca si la Audi A4 sunt probleme cu DPF-ul:http://vwforum.ro/index.php?showtopic=33380

Personal, rezolvarea de acum scrisa in toate cartile masinilor-cu rularea in afara localitatii 15 min la 2000 rpm...- mi se pare aiurea.Probabil ca decat un astfel de motor TDI cu DPF, as alege un motor 1.4 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am problema asta pe Passat cumparat de la nemti.

Deocamdata nu stiu sa existe vreun combustibil in Romania care sa nu creeze probleme.

Stiu si dealer-ii de aceasta problema insa nu au nici o solutie de la fabrica pana in acest moment.

Banuiesc ca problema este valabila si la Skoda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am problema asta pe Passat cumparat de la nemti.

Vezi ca la Passat-ul vechi sistemul DPF este cu filtru dupa catalizator si cu rezervor separat de aditiv pentru motorina. Trebuie vazut daca nu cumva acel rezervor de aditiv s-a golit (pentru ca banuiesc ca are ceva km passat-ul daca este sh) si-atunci regenerarea nu se mai face cum trebuie. Un rezervor de aditiv (~4litri) ar trebui sa tina undeva intre 120-150.000km. Pentru verificare iti recomand un service VW.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3 luni si o saptamana de asteptare, azi am ridicat octavia mea rs tdi.In principiu sunt incantat de ea,am mers doar o suta de km,insa simt ca e puternica. Desi nu am depasit 3000 de ture se simte cuplul si puterea.Sunt usor dezamagit de faptul ca e cam zgomotoasa, dar... asta e.Ca sa nu fiu off topic, la sugestia lui speedy, am facut primul plin cu motorina de la petrom, top eurodiesel,care pe langa avantajele care le prezinta speedy, e si mai ieftina decat motorinele euro 5.Nu stiu daca sa-mi invat "tractorasul" cu sortimentul asta de combustibil de acum inainte, sau sa trec pe motorina mai scumpa euro 5(de la Rompetrol sau petrom v spre exemplu).Speedy, iti mentii parerea referitoare la compatibilitatea motoarelor noastre,cu motorina euro 4 de la petrom,sau totusi recomanzi alimentarea cu euro 5? Desigur astept si alte pareri competente. ;)Imi cer scuze,kopilul tdi a avut opinia folosirii motorinei euro 4 la rs tdi, nu speedy! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este din cauza motorului 2.0 TDI, care face mult fum.La 3.0 TDI cu DPF nu am avut niciodata probleme. Absolut niciodata nu s-a apris becul si nici nu scoate fumul de la 2.0.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@imircea: sa stii ca am inteles de prima data, nu era nevoie sa te repeti :lol:

@boggy72: sa stapanesti sanatos masinuta ! In privinta motorinei, eu iti recomand MOL EVO. Fa o incercare si apoi compara. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De MOL EVO nu stiu ce sa zic ca inca nu am incercat-o!

Pentru mine unul, din ce am incercat pana acum, este ok Petrom E4 maxim Petrom Top E4.

OMV E5 clar nu este buna - am facut un plun de curand cu ea si aproape cand am terminat-o mi sa aprins si filtrul si imi urca si mai des in turatii, am revenit la Petrom si acum este iar liniste. Mentionez ca am reusit sa sting foarte repede filtrul in oras cu a treia la 2500rpm pe distanta scurta!

Ca si concluzie: din dorinta de a mai vedea cum se comporta cu OMV E5 mi sa aprins filtrul dupa aproximativ 15000km acum revenind la Petrom sigur voi avea liniste pana cand ma va apuca iar sa testez combustibili :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@imircea: sa stii ca am inteles de prima data, nu era nevoie sa te repeti :icon_thumright:

A fost o problema tehnica aparuta chiar in momentul in care am afisat textul... rog un admin sa editeze.

DONE !

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu, nu dati cu paru: filtrul ala e direct influentat de fumul scos de masina nu? Asa mi s-ar parea logic..Ori cu motorina OMV E5 clar scoti mai mult fum, stiu ca si la mine scoate. In Gemania cu Aralul cel mai scump scotea un fum masina de ziceai ca mergi pe drum de tara, dar si fugea tare. Deci...DPF ar trebui sa fie influentat si de acest aspect nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul retine funinginea. Cand se incarca complet, trebuie regenerat. Activ(cu VAS-ul) sau pasiv(mers ct pe autobahn). O intrebare: de ce cu motorina Euro 5 spui tu ca masina scoate mai mult fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...asa scoate. In Germania am fost si cu a mea si cu a unui prieten, masinile identice. Aral bengos si talpa si ii imputeam la maxim pe aia din spate. Si aici la fel e, cu E5 de la OMV imi scoate mai mult fum decat cu E4 Rompetrol sau Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu dupa remaparea aia (ca vad ca ai 120CP, pe ALH presupun) ce norma Euro mai respecti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL! Cam asa ceva. Dar de ex, la nemti cand porneam motoru (masina amicului) tragea aia o basina de fum de mama mama. Dar repet...si fugea. Remaparea e identica si la el si la mine (e facuta de aceeasi persoana). Da, ALH am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles pana acum, motorina OMV Premiun (E5) nu este recomandata pentru un BJB de 1,9? Eu am bagat pana acun numai din asta! Intr-adevar si mie mi se pare ca scote cam mult fum!!!

O singura data am bagat E4 de la Petrom, ca nu am gasit alt ceva, si parca nu a mai fumegat atata.

O alta intrebare ar fi: voi de unde va alimentati skodele (diesel) iarna? Pentru mine e prima iarna care ma prinde cu un diesel!!!

Toate vesele! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inevitabilul s-a produs! :icon_thumleft: Am facut un drum la Iasi,sambata,si mi s-a aprins martorul DPF pentru prima data.Masina avea in jur de 600 de km.Ce ma ingrijoreaza e faptul ca nu am prin o circulatie urbana infernala(cum e in Bucuresti spre ex.),si, cu toate astea tot s-a aprins becul dpf.

Dupa ce am iesit din Iasi,cam in 10 minute s-a stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand/daca ti se aprinde, este foarte important ca tu sa adopti un stil de mers constant, la turatie cat de cat constanta a motorului ori de cate ori poti. Par example: mersul cu 50-60km/h in localitati, sa zic in tr.3 sau 4, mersul la 90-100km/h in afara localitatilor in tr.4-5 determina declansarea regenerarilor dictate de calcul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boggy sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea :)

Eu am 13700 de km cu RS TDI-ul meu si mi s-a aprins martorul DPF de 3 ori in tot acest timp. De fiecare data cand s-a aprins acest filtru aveam in masina motorina OMV euro 5, deci e clar ca nu-i place.

La fel ca si Kopilu TDI, am bagat o vreme Euro 4 de la Petrom si mi s-a parut ok, iar acum de curand am trecut pe Top Euro 4 de la Petrom si merge perfect, nici macar nu mai urca in turatii la relanti.

In ultima vreme am mers doar prin Bucuresti, si am avut parte de un trafic infernal, dar nu am avut nici o problema cu acel DPF. E adevarat ca nu merg deloc cu ea subturata si incerc mereu sa o tin intre 2000 si 3000 de ture. Din cate am inteles in acest interval se face regenerarea pasiva

@Boggy72 - ti s-a aprins foarte repede acel martor. Mie prima data mi s-a aprins dupa vreo 9000 si ceva de km. Sper sa nu mai ai probleme cu el.

Eu tocmai am fost si mi-am verificat versiunile de soft, si se pare ca masina era la zi. Iti recomand si tie sa faci la fel, desi daca ai ridicat-o recent nu cred sa nu ai totul la zi, dar mai incearca odata o verificare de soft, cine stie, si oricum e gratis ;)

Si cum a mai scris cineva, mai ales cand e aglomerat incearca sa mergi constant cu ea cat se poate, fara accelerari bruste pe distante scurte, si pe cat posibil incearca sa o tii intre 2000 si 3000 de ture. Cel putin la stilu asta de mers eu nu am nici o problema cu ea.

La drum intins nu am avut niciodata probleme cu ea, indiferent de stilu de mers, si merg cu ea oarecum turata (nu prea schimb sub 3000), si de obicei pe autostrada merg mereu cu peste 200 la ora, si la viteza asta chiar si in tr6 am vreo 3800-4000 rot/min, dar nu mi-a facut nici o problema.

Toate cele bune tuturor, si sa nu mai avem probleme cu DPF-ul :D!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GeorgeB, e posibil sa se fi aprins dpf , pentru ca am tot accelerat pe distante scurte,( de ex,intr-a 2-a si 3-a de la 2300 la 3000 dupa care am schimbat treapta superoara).Nu m-am putut abtine sa nu simt macar partial cum te baga in scaun.Nu cred sa fi incalcat regulile de rodaj,nu am depasit 3/4 din turatia maxima. Am obsevat ca in circulatia urbana ii creste destul d des relantiul la 1000.

Tu cum i-ai facut rodajul,eu nu am mers ca "mortul" doar ca nu am depasit 3000 de rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!