Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Ai fost la service? Vezi ca se face o rescriere a softului sau cam asa ceva si cica se scapa de belele, cu siguranta Doru14 sau BLiTZ iti vor da mai multe detalii despre operatiunea asta. Ce sa zic, imi pare rau de problema ta insa mai erau si altii care se plangeau si ziceau ca s-a rezolvat, e drept respectivii au Octi RS TDi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

d-rive, daca citeai acest topic stiai pana acum toata aventura mea cu mirificele service-uri SKODA. Cum te-ai gandit tu ca am stat un an sa ma uit la becul ala in fiecare saptamana???? :D Ma crezi masochist???

Masina a stat luni bune in service iar problema nu s-a rezolvat...Alte idei mai ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei nu fi asa rau, am citit topicul asta cu multe luni de zile in urma, uitasem de pataniile tale si de asta te-am intrebat. Acum... la cate pagini are topicul asta, tu te astepti sa-l iau la recitit? Te-am intrebat pur si simplu, nu trebuie sa te superi si cand am intrebat daca ai fost la service o zisesem in sensul operatiunilor facute acolo, as fi vrut sa stiu ce au incercat aia sa faca si nu le-a iesit, in niciun caz nu am crezut ca te plangi aici pe forum si nu ai catadicsit sa mergi la service, a fost o neintelegere.

Idei, da, am. Fa ce ti s-a propus si poate scapi de necazul asta :icon_thumright: Succes si nu te lasa pana nu o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d-rive,

Nu-s deloc suparat pe tine. Ci doar pe aceasta marca de masini (SKODA). Si pe incompetenta celor de aici de a rezolva o problema intr-un an de zile. Asa ca te rog scuza-ma daca ai crezut ca m-am suparat pe tine. Inteleg ca tu ai vrut doar sa ma ajuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate chiar daca s-au mai facut progrese in ceea ce inseamna service-ul Skoda ai dreptate. Daca te consoleaza cu ceva, incompetenta unora e chestie generala la toate marcile, nu se poate spune ca daca iti iei marca cutare ai scapat de probleme ca masina e fiabila, ca cei din service au parte de specializari dintre cele mai tari si astfel sunt pusi la punct cu toate noutatile etc. Singurii care fac ceva in domeniul asta sunt cei pasionati cu adevarat de marca respectiva, de maisini in general. Pentru unii sa lucreze la un service Skoda e doar un job ca oricare altul. Noi putem sa spunem ca suntem norocosi, avem printre noi oameni care se implica, carora le pasa, oameni care simt ceva pentru marca respectiva, acestia sunt cei care ne pot ajuta. Cum ziceam, succes si am credinta ca se va face tot ce e posibil sa se rezolve problema si daca la altii a reusit nu vad de ce sa nu iasa bine si la tine pana la urma. Cu bune, cu rele, Skoda e o marca buna per-total, sunt sigur ca ai si pareri apreciative la adresa masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Dupa ce am citit cap-coada acest topic am devenit destul de ingrozit de problema nerezolvata a DPF-ului.

Asta mai ales ca urmeaza sa-mi soseasca si mie acest motor (2.0 TDI 170 CP), insa montat pe Leon FR.

Desi am incercat sa gasesc pareri ale posesorilor de leon fr tdi, nu am avut prea mare succes. Toate informatiile pe acesta tema duceau pana la urma spre acest topic.

Prin urmare, va rog mult, mai ales pe cei care s-au confruntat cu aceasta problema pe motorul de 170 CP, sa-mi spuneti daca s-a rezolvat ceva prin resoftare, sau prin alte metode.

Care sunt lucrurile bune? ca nu se mai aprinde (infunda) atat de des, dar tot se infunda si trebuie sa-l regenerati voi prin viteza constanta, sau ca se regenereaza filtrul automat in timp util si nu mai e nevoie sa iesiti la "plimbare"?

Va multumesc anticipat de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valteodor,suntem intr-o situatie similara.Astept luna asta sa-mi ridic rs -ul tdi, si ca si tine trebuie sa recunosc ca sunt putin ingrijorat datorita problemelor dpf-ului. Totusi sunt optimist,nu am mai vazut lumea sa se planga in ultimul timp, cu exceptia lui andrei4x4.

Oare eram mai inspirati daca alegeam tfsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Boggy, asa este, lumea in ultimul timp nu s-a mai plans, insa nici nu au spus clar ca problemele pe aceasta tema s-au terminat. Adica filtrul sa apuce sa se regenereze automat in trafic, fara a mai fi nevoie de "scos la plimbare pe chei" :blink:

Prin urmare, chiar astept parerile posesorilor (mai noi si mai vechi) al acestui motor, sa spuna daca intr-adevar acum este totul OK din punctul lor de vedere pe aceasta tema.

Cat priveste TFSI-ul, diferentza de o secunda la accelerare si la reprize nu este suficienta sa poata compensa un consum in Bucuresti de 18-20% fatza de doar 8-10% pentru TDI. Diferentza in senzatii nu este foarte mare.

Poate doar din punctul de vedere al DPF-ului, insa acum, cu linistea care s-a asternut pe acest subiect, desi acesta este un topic special destinat DPF, nu cred ca are rost sa regret. Chiar cred ca am luat o decizie buna!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti baieti, se pare ca cel putin pe RS problema Filtrului este rezolvata....Asteptare usoara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele DPF sunt pe Skoda. N-am auzit inca vreun posesor de Passat sau Leon nou (cele cu DPF, desigur) sa se planga ca i se aprinde martorul in bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul de pe forum despre 2.0TDI 170cp pe Passat. E cineva care a si dus-o la Cardinal ca nu scapa de martorul de pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si undeva mai in spate cineva spunea de un Tuareg :) Na belea ! :angry:

Mai putin raspindite, insa exista. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Spyddy!!!

Chiar ca este o veste buna, dupa cate probleme am citit ca aveati voi mai demult.

Acum stau mai linistit, mai ales ca intre timp am mai auzit ca intr-adevar, pe Leon nu prea au fost probleme de aceasta natura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul de pe forum despre 2.0TDI 170cp pe Passat. E cineva care a si dus-o la Cardinal ca nu scapa de martorul de pe bord.

Cateva recomandari pt cei cu masini cu DPF:

Conditiile de deplasare critice conduc la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru, reluam discutia de unde am plecat. Stii ca si eu am un tractoras cu DPF, as putea spune ca indeplinesc toate conditiile tale mai putin penultima cu defectiune la motor. In rest, toate-s ale mele 100% si NU s-a aprins niciodata nimic la bord, nu a "obosit" masina, nu zice nimic. Fenomenul e valabil la majoritatea firmelor, din pacate doar la VAG, mai ales la Skoda e problema asta. Eu am facut toata discutia asta pentru ca si in capul meu tehnic :offtopic: se naste intrebarea "de ce doar la motorul asta, care e cauza?".

Eu in prezent am doua ipoteze.

1. motorul TDi de 2.0 e cam fumigena, adica da cam mult cu fum.

2. e o problema cu softul

Poate fi si prima si a doua separat dar si ambele. Tind sa cred ca sunt ambele variante. Stiu ca 2.0TDi nu se fabrica doar intr-un singur loc, sa fie asta un indiciu de ce in general doar la Skoda se manifesta asa de evident acest lucru cu "infundarea" DPF-ului?

Poveste pe langa topic dar care cred ca merita scrisa. Mi-am luat si un Fiat, deci deja am motoare diesel de la 3 firme diferite, am ce sa compar. Daca unul dintre motoare nu are nevoie de nicio prezentare, celelalte doua, in speta motorul 2.0TDi de la Skoda merita comparat cu 1,3multijet de la Fiat. Fara sa fiu partinitor, motorul de Fiat e cu multe clase peste TDi-ul de la Skoda, mai exact de la VAG. La toate capitolele, zgomot la rece, cum trage-elasticitate, FUM firar mama lui de fum.... cred ca raspunsul e in tipul sistemului de injectie, common-rail si pompe-duse. Daca alta data nu prea eram de acord cu cei ce ziceau ca PD-urile noastre nu sunt prea stralucite incep usor, usor sa le dau dreptate. De fapt de asta am si ales alta marca decat VW, as fi vrut Caddy Combi, imi placea nespus de mult masina dar motorul ma scotea din pepeni, am preferat o masina mult mai ieftina cu un motor clar superior incepand de la functionare pana la capitolul taxe si impozite. In concluzie, daca cei de la VAG nu fac ceva cu fumul si cu zgomotul... si cred ca vor face... vor baga CR si atunci mitul TDi va ramane istorie, din pacate...

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti mai spun ca trebuia sa pun ghilimele mai sus? :offtopic: Eu mi-am spus parerea personala deja: eu as evita DPF-ul la VAG. Deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, de acord cu tine... insa ce ne facem cu colegii nostri care cu sau fara voia lor au intrat deja in hora asta. Stiu ca voi (stiti voi care) chiar va dati silinta sa faceti ceva si va implicati practic in rezolvarea acestei probleme, incerc si eu, mai timid ce-i drept sa gasesc rezolvarea la problema asta.

Intrebare, nu se poate renunta la acest DPF? S-ar putea sa fi pus o intrebare prosteasca dar nu am abordat subiectul foarte in amanunt si de aia si intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata, la Skoda vine numai pe 2 modele. Si nu poti renunta la el. La VAG s-ar putea sa echipeze mai multe motorizari si sa poti opta INCA pt lipsa lui, insa de la anul tare mi-e frica ca nu va mai fi optional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, nu se poate renunta la acest DPF? S-ar putea sa fi pus o intrebare prosteasca dar nu am abordat subiectul foarte in amanunt si de aia si intreb.

Nu numai ca nu se poate sa renunti prin comanda la DPF, dar in Austria in anii trecuti era o campanie Skoda pentru montare DPF aftermarket. Bineinteles montarea era stimulata prin niste inlesniri fiscale dar nu mai imi aduc aminte cifre.

La Mercedes (C class in speta), DPF e trecut la optionale -costa 500 € CIP - dar e un optional obligatoriu daca vrei sa comanzi masina. De altfel, dealerii Mercedes din Ro, au prostul obicei de a impune optionale obligatorii (de altfel o contradictie intre termeni optiune si obligatie).

Legat de TDI, chiar si atunci cand VAG va trece la commonrail, tot TDI se vor numi, TDI e registered mark VAG si nu se vor dispensa de un concept mark care a facut istorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca se vor numi tot TDi, de fapt deja se numesc asa, motorul de 3litri diesel e CR si se numeste TDi, din pacate nu vorbim de acelasi TDI, ma gandesc ce ziceau cei de la VAG atunci cand a iesit primul motor de 1,9TDi si 90 de cai, imi amintesc ce ziceau cand a iesit CR la competitie.

Nu as vrea sa fiu inteles gresit, am motor 2.0TDi si sunt multumit de el insa problema asta cu filtrul de particule e destul de grava si evident ma nemultumeste. Sper ca se va rezolva si cei cu DPF nu vor avea probleme :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca nu mai sunt probleme decat la andrei16 ( adica andrei 4X4 =16) :Driver: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelent ca s-a rezolvat.

Insa raspunsul la intrebare inca nu l-am primit:

1. S-a rezolvat in sensul ca lumea s-a obisnuit sa mearga la plimbare cand se infunda filtrul (e drept, mai rar);

sau

2. Nu mai e nevoie sa se regenereze "manual", prin plimbare, ci filtrul face el regenerarea automat, inainte de a se aprinde becul?

Chiar as fi curios sa stiu care este de fapt "rezolvarea".

Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!