Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Pai nu, dragul meu, nu e vorba de flame :wub:

Era o situatie des intilnita la noi in tara de exemplu. Omul nostru ipotetic e mare sef pe undeva si are banul. Da banul pe baza unei recomandari si pe urma probleme. Seful nostru nu gindeste ca vezi doamne alea diesel nu sint bune de oras. Lui ia placut cum a mers o masina de asta la un moment dat si a vrut si el. Pentru el nu conteaza prea tare ca e diesel sau benzinara. Si eu merg cu diesalache asta foarte mult prin oras si nu e nici placut nici sanatos. Te-am contrazis doar pe faptul ca ai spus ca cine isi ia masina se documenteaza inainte. Si nu e mereu asa. Foarte multi isi iau numai din auzite. Sau nu isi iau din acelasi motiv. :D

ps: sincer iti spun ca de la o vreme sint destule lucruri pe care le cumpar exact in felul asta,. Am vazut, e ce imi trebuie, are pretul ok, am dat banul si am luat. Nu mai stau sa caut pretul minim sau cine stie ce. Bine, nu fac asta chiar cu orice. Dar daca ar fi sa-mi iau calculator, as intra in primul magazin mare si as lua toate componentele fara sa ma mai uit prea mult la detalii de genu stabilitate, dotari etc. Daca are ce-mi trebuie mie e OK. Rusine sa-mi fie totusi :D

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Blitz, faza cu DPF la Skoda in Romania e o mare prostie, mai sunt si alti producatori care folosesc DPF(FAP etc) si nu au nici cea mai mica problema, merg doar in oras cu ele, nu apuca sa se incalzeasca, folosesc aceeasi motorina... hiba e altundeva... poate ca solutia tehnica PD+DPF nu e cea mai buna, celelalte masini de care ziceam eu au CR. Poate ca asta e raspunsul, repet, poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dea cord cu tine d-rive. Nici la superb-urile care folosesc aditiv de combustibil pentru a scadea temperatura de autoaprindere a funinginii (principiul folosit si de alte marci pentru reducerea emisiilor de particule) nu sunt probleme. Cred ca la 2,0TDi problema este defapt softul pana la urma pentru ca nu declanseaza autocuratarea mai usor, date fiind conditiile de trafic de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se poate, softul, cum bine zici tu si poate si faptul ca PD-urile scot un pic mai mult fum ca cele cu CR. Eu asta cred, faza e ca e doar pura teorie si nu e obligatoriu sa fie adevarat, totusi nu vad ce altceva poate fi. Faza cum ca e din cauza motorinei e o minciunica ieftina care "tine" doar la blondele care conduc masini de genul asta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. (acum am citit abia ce-a scris audi_fan :D ): audi, in mare parte s-au rezolvat problemele. Exceptie este Andrei4x4 dar sper sa se rezolve curand si la el. O intrebare la tine: de ce ti-ai luat 1,9 si nu 2,0TDi? Sunt curios de raspuns?

din considerente financiare, neavand nici varsta si nici veniturile (cel putin cele personale :D ), sa-mi achizitionez singur masina din semnatura. si oricum, 140 cp nu-mi lua tata nici daca mai veneam eu cu finante :D

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audi_fan aceiasi problema si la mine deci nu esti singurul :blink: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc oameni care au DPF pe masina (Audi) de peste un an si nu am auzit de asemenea probleme cu respectivul filtru !

Probabil este o scapare doar la Skoda RS ? Spun din auzite , nu experienta personala , dar ma indoiesc la marci de asemenea nivel sa existe aceste probleme cu DPF .

:blink: Un sofer cu ceva ani si experienta zicea ca : " Daca nu merge bine masina , schimba soferul prima data ! " Oare o fi adevarat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu la Skoda Octavia RS este problema, ci la octavia 2 cu motorul de 2 litri si 140CP, fratele mai putin musculos al motorului de pe RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a manifestat si la RS-urile de pe forum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

BLiTZ > TDIul 140 cu DPF e BOSCH sau Siemens la electronica ? (stiu ca cel de 170este siemens). A4 2.0TDI DPF sunt BOSCH si nu au probleme dese in Romania (o data la 2-3 luni se aprinde).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu la Skoda Octavia RS este problema, ci la octavia 2 cu motorul de 2 litri si 140CP, fratele mai putin musculos al motorului de pe RS.

Octavia 2.0 TDI nu are DPF. Numai RS TDI si 2.0TDI 4x4 beneficiaza in mod implicit de acest filtru de particule. Cel putin pt modelele din RO.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oooo da! Iar postezi inainte sa te documentezi:

Pe octavia 2 actualmente se monteaza 3 motoare cu DPF:

BLS - 1,9TDi 77kW

BMM - 2,0TDi 103kW (care vine si pe sedan, si pe combi, si pe 4x4, si pe L&K)

BMN - 2,0TDi 125kW pe RS-TDi

Ca se mai poate comanda si Octi2 cu BKD - 2,0TDi 103kW fara DPF asta e partea a 2-a.

Ce ziceai tu? ca numai pe 4x4 vine? Ia mergi pana in showroom si vezi oferta de Octi2, pe ultima pagina, la motorizarea de 2,0TDi ce scrie??

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar esti pripit...N-AM SPUS ca nu se monteaza DPF DIN FABRICA pe acele modele, ci ca la noi in RO NUMAI ANUMITE MODELE VIN CU DPF SI NU POTI RENUNTA LA EL, la celelalte poti comanda FARA DPF. Iar motorul de 2.0TDI e unul din ele, asa cum ai zis si tu. Degeaba te documentezi, daca nu intelegi ce scriu.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh: rau de tot: pai daca eu nu am inteles ce scrii, altii care nu au acces la asa multa informatie cum ar intelege??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa dialogul nostru - probabil ca vor intelege corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutia voastra reiese ca acum ar fi OPTIONAL acest filtru pe orice motorizare TDI si este IMPLICIT pentru variantele RS TDI si Combi 4x4 2.0 TDI.

Daca te uiti la nemti pe site, obesrvi ca cele de mai sus se confirma.

Daca te uiti in pliantul de ofertare skoda din acest moment observi ca pentru ORICE motorizare 2.0 TDI (indiferent ca e de 125 kW la RS sau 103 kW la sedan sau combi) masinile sunt dotate cu acest filtru.

Cert este ca la comandarea noii masini am intrebat in mod special la toti dealerii cu care am discutat (4 la numar) daca masinile O2 Sedan cu motorizari 2.0 TDI vin acum implicit cu DPF (intrucat asa apare in noul pliant de ofertare!). Doi reprezentanti au spus ca "Da, acum vin cu DPF" iar doi se jurau ca vine fara DPF.

@Blitz - Reprezentantul de vanzari de la PBA facea parte dintre cei ce au afirmat ca 2.0 TDI vine cu DPF. La fel si cel de la Delcar Brasov.

In schimb cei de la Avia sau Brady au spus ca vin fara DPF.

Pana la urma cum sta treaba? Dealerul la care am lansat comanda, de ex., spunea ca nu are in programul de ofertare nimic din care sa reflecte optiuni de configurare CU/FARA DPF.

Modificat de DragosB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, cunosc opinia celor de la PBA si Delcar, ei n-au facut decat sa-mi intareasca opinia: adica daca vrei sa comanzi o2 cu 2,0TDi, acea masina va veni numai cu motor 2,0 cu DPF, cod motor BMN si atat. RS-ul lafel, este echipata cu motor diesel cu filtru de particule. Filtrul de particule nu este un optional. Mai dau si eu un mail pe la alti dealeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ma ingrijoreaza TARE mult mult acest lucru pentru ca stau in bucuresti. Deja mi-ai cam taiat jumatate din elanul asteptarii. Am sa cer un raspuns in scris iar daca temerile se adeveresc, ma gandesc bine daca sa mai pastrez comanda...

Iti multumesc totusi foarte mult pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, stai linistit ca lucrurile nu sunt chiar asa de grave. E o chestie relativ minora, sunt multi care au avut problema asta si cu toate astea sunt multumiti de masina lor. Ai sa vezi ca si tu ai sa fii, motorul si cutia e alegerea cea mai tare care ai facut-o. E posibil ca la masina ta sa nu se manifeste niciodata acea belea cu filtrul de particule, oricum ar fi se rezolva stai linistit :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ > TDIul 140 cu DPF e BOSCH sau Siemens la electronica ? (stiu ca cel de 170este siemens). A4 2.0TDI DPF sunt BOSCH si nu au probleme dese in Romania (o data la 2-3 luni se aprinde).

Eu stiu ca si 2,0TDi (actualul, cel cu DPF, cod BMM pe Skoda) tot cu Siemens sunt: injectoarele cu actionare piezoelectrica numai de Siemens sunt dezvoltate; 2supape pe cilindru, chiulasa remodelata, bujii ceramice etc. Vechea generatie (BKD-ul la Skoda, tot 2 litri tot 140CP) au Bosch si au comanda electromecanica. Dar promit ca am sa ma interesez mai in amanunt si revin cu un feedback!

Dragos, eu zic sa stai linistit si sa astepti ca sa iti vina masinuta, sa faci vreo 10.000km cu ea si pe urma poti sa zici ca ai o parere oarecum obiectiva. Nu are rost sa iti farami neuronii de pomana: masina are 2 ani garantie etc etc. Trust me!

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc foarte mult pentru incurajari.

Am solicitat un raspuns oficial - va tin la curent.

Modificat de DragosB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat eu direct la PoRo, iar raspunsul lor imi da dreptate: DPF exista numai pe RS TDI si 2.0TDI 4x4. End of story.

M.P. Blitz, ai mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Pot confirma si eu. Prin urmare imi cer scuze pentru dezinformare. Oricum, discutia despre motoare cu/si DPF-uri poate continua, pare interesanta d.p.d.v. tehnic. Ca eu unul m-am saturat de topic-uri gen "timp de asteptare...", "faruri nush de care", "chestii trestii balarii".

Cheers all si cu prima ocazie dau si-o bere! Rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru vestea asta dau eu o lada cand vine masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-rive,

Nu stiu cum ai sta tu in locul meu, dar eu nu stau deloc linistit de un an de zile de cand am masina. Am 18.000 de km iar problema nu e deloc rezolvata. Asa ca te rog mai incearca si spune-mi si mie ce sa fac sa ma linistesc, cu "geniala" ideea de a monta si Skoda DPF pe masinile lor, inainte sa testeze putin cum functioneaza masina lor cu DPF-ul montat. Pot doar sa-ti spun ca SKODA a dat-o rau de tot in bara. Si nu v-as INCURAJA deloc pe nici unul sa cumparati o SKODA cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!