Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

manu82, inteleg suferinta ta (financiara si sufleteasca). Te ai simtit tradat de aceasta cutie.

Insa nu este asa. Ea a avut probleme mai din timp.

Acuma, cu 1.000 euro ti gasesc la orice ora vrei tu alta cutie de viteze cu garantie.

Daca ai bagat doua mii in ea, rau ai facut. De ce nu ai intrebat in dreapta si n stanga?

Sigur gaseai pe cineva sa ti dea un sfat macar.

Pai puneai una M6 cu o mie si tot nu o reparai.

Sa mi fie cu iertare.

Sunt DSG 6 care au avut probleme cu mecatronicul (defect de fabricatie) , stiu asta.

Majoritatea au fost rezolvate pe garantie. Anii 2005/2006.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma da poat gasesti asa cum spui tu. dar inainte cu 4 ani cand m-i sa intamplat mie era cu totul alta treaba! pe atunci nici nu prea ma interesam atata...dar cine stie poate pe viitor am sa incerc si DSG poate o sa imi schimb parerea.Pana atunci va doresc numai bine la toti si ff multi km fara reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar vorbesc de preturile de acum 5 ani.Atunci aveam si eu tiptronic.

Am zapacit mecanicii cu intrebari si supozitii. In afara de faptul ca am spart(fisura) baia de ulei la ea, este perfecta, merge si acum.

Am facut schimb de ulei fara sa o dau jos (asa este la Golf). De fapt improspatare,puneam 2 litri scoteam 2 litri. Mai mergeam si iar am scos si iar am pus . Asta sa nu desfac cutia de viteze, mergea perfect. La fel si acum.

Si nu mi a fost o data frica de ea.

Oricum, suntem deja off topic

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theo ... sa vad cum ma inteleg cu ruda mea si poate ma aleg cu un 17-0cp.

Oricum...inainte trebuie sa o vand mai repede pe a mea si voi incepe operatiunea sa vedem ce iesa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pret vrea pe ea?

Poate o cumpar eu :lol:

Ce poate sa iasa decat o treaba buna. Fara teama, este doar un fier ( ce este drept, costa bani).

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adusa din Belgia acum 2 ani.

Sincer, nu stiu ce pret vrea pe ea, pentru ca nu tine neaparat sa o vanda. Dar avand 2 masini, iar eu la 27 ani, fiind innebunit dupa ea, poate isi face mila.

Discutia a fost...vinde-o pe-a ta, imi dai ce bani iei pe ea si diferenta, vedem noi, sanatate sa fie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai si vorbesti.

Ai afacerea la tine n ograda si tot esti circumspect.

Succes si la vanzare si la cumparare.

Tu sa fii sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai iti multumesc!

Sunt constient ca e afacere, insa imi vine greu sa accept asa, fara sa am multumirea ca sunt achitat cu ea.

Oricum, am in cap si ideea de a face un imprumut pt diferenta.

Vedem cum ma inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi pe la targ la Bacau,dar nu era mai nimic baieti.Doar cateva b6 breakuri,care nu imi plac si 2-4 b6 berline,dar aproape chele,iar nu m-au atras. Asa ca sa va zic o "povestioara",poate ma ajutati cu niste sfaturi,la ce sa fiu atent.

Am gasit un B6 din 05.2008,cu injectoare Common Rail (seria era din 4 cifre,CAAB sau cv de genul),140 cp,tractiune 4*4,start&stop,piele alcantara,navi mic,xenoane(nu am apucat sa vad daca are,dar o sa ma uit mai apoi daca ma hotarasc sa il iau la proba),etc. "Problema" e ca e la un parc auto din romania ,masina zice ca a fost luata la licitatie(pe carte apare proprietar Porche Leasing Romania si instrainata catre parcul ala,pe CIV tot Porche).Masina are 145.000 km ,carte service la zi,luata din Romania ,nu stiu detalii despre fostul proprietar si nici omul cu parcul evident.Masina parea buna la prima vedere.piele ingrijita si restul plasticelor,dar o sa vad mai bine daca o iau la un service la verificat(am un unchi care lucreaza la un service mare si acolo ziceam sa o urc pe elevator si sa o pun pe tester.Nu stiu exact care e faza cu masinile astea luate la licitatie,la ce sa fiu atent? Inca nu a postat-o pe internet la vanzare,deci nu am cum sa v-o arat. Pretul e de 12.000 eur,nu prea mai negociaza a zis. Astept sfaturile voastre :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mai pui 1500 ( 1000 ) euro si iti iei masina din 2010 de la Theo ( plus ca daca ii dai 11.5 direct nu cred ca nu va accepta , oricum pana o vinde o sa mai scada putin si el )

ptr 2008 cu 145k la bord facuti la noi , 12.000 nenegociabil e prea mult

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez ca are si Volkswagen sound system 300W se aude isuper tare si foarte clar

Modificat de atti206
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot respectul pt Theo si altii,insa eu nu cumpar masini pt marca,ci cumpar si pt optiuni,sa simt ca e masina de clasa superioara.A lui Theo are 110 cai,nu are piele...etc Eu vreau neaparat cu 140 cp minim,aia e si 4*4,piele,etc ! Mai astept sfaturi la "povestea " mea,nu sa iau altceva dp forum sau stiu eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am cumparat si eu un Passat 2.0TDI CR 170PS DSG 03.03.09 prima inmat germ. pretu a fost 15500euro multi zic ca a fost mult masina are 117500 km , neamtul nu a vrut sa mil vanda pana nu a dus la verificat si mia dat un certificat DEKRA SIEGEL km la mot cutia dsg , cele mai mici zgariaturi la vopsea geamuri plasticuri cu detali fiecare unde se afla tot tot 4 pagini la numar cu scris mic, km am verificat dupa vin la rep din rom si corespunde cu carte service + ca am cumparat un vagcom am pus pe cutie si cu 2k km mai putin ca pe ceasuri , ca dotari este un sportline , xenon cu cornering , senzor parcare fata/spate, senzor ploaie/lumina, faruri ceata , scaune electrice piele perforata ventilate climated controled cu memorie + masaj sofer incalzite fata, oglinzi electric/incalzite rabatabil el+cu memorie, trapa electrica , navigatie rns510 , telefon premium , incalzire stationara webasto cu programare+telecomanda , sistem kessy,geamuri tenta verde 65% rulouri geamuri spate, priza 230V, geamuri 4xel, jante al 16'', haion portbagaj deschidere din cheia masini si inhidere din buton , tempomat cu ACC, sonorizare Volkswagen sound system 300W, volan piele multifunctional cu comenzi DSG, altele nu imi vin in minte , cu dotarile astea si km 120k km- 130k km si 2009 euro 5 nu am gasit , neamtul nu a vrut sa lase nimica din pret , si cumva cu mare chin a platit numerele pe 5 zile cu asuigurare, ziceti si voi cum e cu pretu , multumesc

Modificat de atti206
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti genul de om care tii masina macar un 3-5 ani,eu zic ca important e sa fie buna,sa nu bagi bani in ea.Mereu o sa se gaseasca oameni care sa zica ca era in alta parte mai ieftina,mai buna,etc !Important e sa fii tu multumit de masina si sa te bucuri de ea ,pana la o revanzare nu conteaza pretul de achizitie foarte mult.Multi din pacate nu inteleg ca optiunile costa ff multi bani,de la un pret standard,de ex optiunile ajung inca pe atat la o masina noua.Insa din pacate la noi in tara lumea cumpara doar marca,cum am scris si mai sus,nu prea stie sa faca diferenta intre o masina cu optiuni si una standard ! Conteaza doar sa vada vecinii si prietenii ca si-au luat Passat :)

Felicitari pt achizitie si multi km fara probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai iti multumesc!

Sunt constient ca e afacere, insa imi vine greu sa accept asa, fara sa am multumirea ca sunt achitat cu ea.

Oricum, am in cap si ideea de a face un imprumut pt diferenta.

Vedem cum ma inteleg.

Ai intrebat mai sus de 170cp disel PD. Eu am masina asta si asa cum s-a scris pe aici pe forum nu am fost scutit de probleme la injctoare desi era anuntat un motor mai fiabil in 2007 cand am luat-o de noua cu 31.000 de euro. Intrebai tu mai sus de probleme, am fost si sunt foarte multumit de masina, nu am schimbat nimic la ea in afara de claxon de doua ori :) o problema comuna la Passat si, partea mai proasta, de injectoare (in rest consumabile, placute la 60k, ambreiaj la 100k, becuri de pozitie; astept distributia la 5 ani sau 120.000km). Sa credem insa ce zic cei de la VW ca noile injectoare rezolva problema de fiabilitate, eu am schimbat doua (unul pe banii mei in 2010 la 78.000km si unul gratis pe circulara VW in 2011 la 100.000km). Mai am doua vechi, am inteles ca se schimba gratuit ambele daca mai cade unul, din 2012, mai am doi ani in care pot beneficia de circulara. Insa baietii din service au zis ca daca nu au picat pana acum nu mai pica.

Long story short, motorul este excelent ca putere si consum, ca asta te interesa pe tine am vazut. DIn ce am citit, cifrele actuale de consum de pe CR sunt la fel, nici vorba de ce scria cineva mai sus de 1-2 litri mai putin la 100km. Povesti. La drum, a mea cu 120km/h pe autostrada are 5,5, iar la 90 scoate si 4,9, ceea ce e excelent. Daca imi spune cineva ca scoate un CR 4 la suta, real, nu cred. DIferenta de consum intre 140cp si 170cp este insignifianta, Insa puterea masinii merita toti banii, eu am facut test drive la acel moment in 2007 cu 140cp, iar cei 30cp in plus chiar se simt la cum trage masina.

Sfatul meu, daca e o masina la care injectoarele sunt schimbate cu cele noi sa o iei, dar sa fii sigur ca sunt cele noi si schimbate la centrele autorizate VW cu piese noi - nu reconditionate, ca nu ai facut nimic. Daca e pretul bun ia-o, mai ales ca o ai de la o cunostinta, iar 170cp sunt ceva bun, te ajuta cand vrei sa scapi de tot felul de gigei care cred ca au masini si in oras si in afara. Balansul de 1cp la 10kg este bun si sincer nu sunt multi care sa te intreaca la demaraj daca te grabesti, indiferent ce marca si model e masina lor. Stai linistit ca si CR-urile au bubele lor, nimic nu e 100% fiabil si sigur, chiar recend s-a facut recall pe CR de la B7 pentru injectie la motoarele 2009-2011.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geovadim... Iti multumesc foarte mult pentru detaliile oferite. M-ai incurajat si mai mult sa o cumpar. Singurul inconvenient in momentul de fata este ca trebuie sa o vand pe a mea. O voi posta saptamana asta pe autovit, poate, poate.

Sa stii ca si ruda mea mi-a confirmat aceste consumuri date de tine. In concluzie, chiar merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nu sunt probleme cu masinile luate la licitatie,gen ce am spus eu mai sus,se face totul legal(fara pb cu tva,etc)? Sau nu stie nimeni ? Ca as vrea sa iau maine masina aia si as avea nevoie de ceva sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat acum 3 ani o masina dintr-o situatie identica nu am avut nici o problema (era vb de un parc auto dintr-un lant de farmacii cumparate de o firma la licitatie cred ca vreo 40 de buc....am luat-o de la baietii aia care mi-au eliberat factura simplu )...succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geovadim ... Am mai citit si pe alte forumuri ca la BMR-uri ar mai pica si pompa de ulei, care este vreo 1100 Euro. Ai avut astfel de probleme sau ai auzit lume care a avut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu am avut. In rest nu ma duc la intalniri pe forum si nici nu ma intart in cercuri de mecanici ca sa alfu, nu stiu ce sa zic, dar nu cred ca in afara de injectoare motoarele sau masinile astea aveau alte 'bube', erau ok in rest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare sper sa numai pice injectoarele, odata ce au fost schimbate! Nimeni nu are certitudinea asta si am cautat si articole oficiale, dar nimic concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea spera dar trebuie sa intelegeti ca toate sunt consumabile, inclusiv motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vechiul meu Passat nu consider a fi consumabil. Am 242k km cu ea si pot zice ca e in floarea varstei. Merge de rupe!! Am vazut motor ca al meu cu 600k km si nu a avut probleme cu el. La modelele acestea mai noi, la banii care dam pe ele, ar trebui sa avem oarece pretentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea spera dar trebuie sa intelegeti ca toate sunt consumabile, inclusiv motorul!

As fi de acord cu afirmatia ta doar daca motorul nu s-ar opri. As fi dispus sa platesc si anual pentru un injector, nu sa imi schimbe VW gratis, daca masina ar merge si nu m-ar lasa in drum. Asta e problema si deranjul maxim la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Razvan_SPD

Daca esti intr-o depasire la 130km/h si iti moare motorul cred ca iti schimbi parerea. Nu se intampla la Dacia, nu la Renault, Fiat, se intampla la masini de 30 mii de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!